Thailand
Changwat Phitsanulok

Upptäck resmål hos resenärer som för resejournal på FindPenguins.
Topp 10 resmål Changwat Phitsanulok
Visa alla
Resenärer på denna plats
    • Dag 5

Kaeng Song Wasserfall

25 december 2019, Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

Erster Stopp an einem beliebten
      Ausflugsziel. Man kann Sonnenschirme mieten und picknicken, auch Rafting ist möglich. Jetzt in der Trockenzeit führt der Fluss wenig Wasser, aber man sieht die Spuren eines reißenden Flusses.
      Unterwegs kauft Chanya für uns Milchreis in Bambus gegrillt. Sehr lecker! Die Landschaft hier in Zentralthailand ist eben und grün. Immer wieder Flüsschen Reisfelder, Gras, Bananenstauden, Bäume und Sträucher. Kleine Ortschaften mit wenigen kleinen Häusern und Geschäften an der Straße. In der Regel haben die Häuser etwas abseits einen Schrein für die bösen Geister. Die Geister werden mit Opfergaben bei Laune gehalten.
      Mittagessen wieder inklusiv und gut organisiert. Variationen von Curry mit Reis und Gemüse, viel zu gut, um nicht zuzunehmen. Unterwegs wieder Alkoholkontrolle.
      Unser Fahrer besteht zum Glück immer. Er fährt sicher und souverän auch durch enge Gassen. Seine Tochter versorgt uns jeden Tag mit einer Flasche Wasser. Um Plastik zu sparen, haben wir von Go Vacation ( Partner von Meyers vor Ort) eine Aluflasche zum Auffüllen im Hotel bekommen . Wolfgang ist immer wieder fasziniert von den prestigeträchtigen Schulgebäuden und den thailändischen Schulkindern in Uniform.

• Dag 111–114

Phitsanulok

15 januari, Thailand ⋅ ☀️ 28 °C

Vi fulgte med i tv om kongen i går. Vi kan godt se dansk tv på vores telefoner. Så vi lå i vores senge og nød hele forestillingen. Vi er enige om at det klær ham at blive konge.
      Vi er i en by der hedder Phitsanulok og bliver til onsdag. Så hopper vi til næste by. På søndag flyver vi til Sri Lanka. Vi trives fortsat og nyder det gode vejr. I dag forventes 33 grader. Nu skal vi lidt rundt i byen. Vi starter i en park hvor der skulle være halvstore varaner der kravler omkring.Läs mer

• Dag 4

Suppraiwan Elephant Resort

24 december 2019, Thailand ⋅ 🌙 22 °C

Das Elefanten Resort liegt zwischen Phitsanulok und Khao Kor. Stilvolle, riesige Hotelanlage mit großen geschmackvoll eingerichteten Chalets. Der Weihnachtsbaum in der Halle erinnert uns an Heiligabend. Sonst überall Deko mit Elefanten. Weite Wege in der Natur zum Haupthaus und nur dort WLAN. Zum Glück handelt es sich bei unserem Elefantenprogrammpunkt nicht, wie befürchtet, um eine Elefantendressur. Hier werden geschundene Elefanten gepflegt und artgerecht gehalten. Leckeres Abendessen, allerdings anders als alle anderen Weihnachtsessen zuvor, mitten im Dschungel, der Service ist noch ausbaufähig, dafür Einheitspreis, jedes Gericht ca. 3 €.Läs mer

• Dag 6

Ein Tag in Phitsanulok

5 juni 2022, Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Nach einem Obstfrühstück, ich esse hier wesentlich gesünder als zu Hause, habe ich mir erstmal eine Fußmassage gegönnt, 1 Stunde 180 Baht gerade mal 4,50 € dann bin ich weiter in ein kleines gemütliches Café und habe die ersten 5 Postkarten geschrieben. wer auch eine möchte, einfach per WhatsApp Adresse schicken. Ich werde versuchen alle zu verschicken. 😅 Eigentlich wollte ich in den Waterfunpark aber ist etwas kompliziert und die Tuk Tuk Fahrer verlangen Mondpreise, sagte selbst der Hotel Manager. Egal hier gibt es noch schöne Dinge zu erkunden und überfüllte Freibäder sind eh nicht ganz so meins. 😅
      So habe ich mir einen sehr schönen Tempel angeschaut, der eine Budha Statue enthält, die Glück und Reichtum verspricht.
      🥭🥥🍚😋Auf dem Weg dahin habe ich endlich Mango with sticky rice gefunden, soooooo lecker. Sticky rice ist Klebereis mit einer ganzen Mango und lecker Coconutcream für gerade mal 100 Baht = 2,50 € 😋
      Im Tempel war es sehr voll , meiner Meinung noch voller als in allen anderen Tempeln in denen ich bisher war. 🤑 Wenn man eine kleine Budha Statue von diesem Budha Abbild kauft und bei sich trägt, dann soll man immer Geld und Glück haben. Danach wollte ich in den birds Garden of Thailand aber leider hatte der die Pandemie nicht überlebt. Das Volks Museum war eine super Alternative und ich bekam einen sehr guten Einblick in das Leben der Thais. 😋Dann bin ich noch mal über dem Markt am Bahnhof geschlendert und nach gut zehn Kilometer laufen am heutigen Tage bin ich zurück ins Hotel. 📺Da habe ich mal geschaut , was das thailändische Fernsehen so hergibt . Wie von einer anderen Welt . Ach ja einige kleine Mitbringsel konnte ich auch schon ergattern . Diese sind viel viel günstiger als in den großen Städten . 🚂 Morgen geht es sehr früh in Richtung Lamphun , nämlich um 4:40 Uhr. Zum Glück gibt es in dem Zug ein Schlafwagen Abteil und ich konnte einen der begehrten Plätze ergattern. Das Ticket kostete gerade mal 15 € für 7 Stunden Zugfahrt . Da kann das 9 € Ticket der Bahn nicht mithalten. 😅

• Dag 4

Heute geht's nach Phitsanulok

3 juni 2022, Thailand ⋅ ☁️ 31 °C

Nachdem mich heute recht früh ein kurzer aber heftiger Regenschauer aufgeweckt hatte, ich konnte bei der Hitze und mit Ventilator eh nicht richtig schlafen, habe ich ortstypisch noch einen Bananen Pancake gefrühstückt.
      Der Zug hatte fast 1 Stunde Verspätung, sodass ich vor der 4 stündigen Zugfahrt noch ein bisschen Proviant und vorallem Wasser besorgen konnte. Das gibt es auch alles im Zug, wie ihr später im Video sehen werdet, halt nur sehr kleine Flaschen. 😄
      Die Affen habe ich bei der Vorbeifahrt auch noch verabschiedet und auf dem Bahnhof habe ich noch ein Selfie mit einem ganz besonderen Exemplar gemacht.
      Die Zugfahrt war landschaftlich sehr abwechslungsreich und alles in allem ganz gut. An die Hitze habe ich mich ja mittlerweile gewöhnt.
      Freue mich auf Unterkunft und Dusche, diesmal wieder eigenes Zimmer und Bad 😉 Morgen geht es dann mit dem Bus 1,5 Stunden nach Sukothai der Wiege Thailands.

• Dag 47

Wat Phra Si Ratana Mahathat

27 oktober 2016, Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Von den Einwohnern Phitsanoluks einfach nur Wat Yai genannt. Hier befindet sich der Phra Phuttha Chinnarat, eine der am höchsten verehrten und häufigsten kopierten Buddhafiguren Thailands. Nur der Smaragd Buddha in Bangkok hat einen höheren Stellenwert. Gebaut wurde der Tempel um 1357 herum.

Der flammenartige Heiligenschein um den Buddha ist einzigartig.

• Dag 2

Auf in den Norden

10 mars 2018, Thailand ⋅ ⛅ 24 °C

Auf um 5 UHR , mit dem Boot zum Bus und unser nächstes Ziel sind einige Tempel und nach Lop Buri, die Affenstadt. Tausende Affen in der alten Templanlage mitten in der Stadt.
      Weiterfahrt bis 21 Uhr nach Pitsanuloke , wo wir gerade noch ein Abendessen bekommen.
      Gute Nacht, morgen zeitig auf, eine Riesen Strecke wartet auf uns Richtung Goldenes Dreieck und Chang Rai.

• Dag 198

Phitsanulok

16 november 2015, Thailand ⋅ ☀️ 34 °C

We hitchhiked to here from Udonthani. For around the 500km journey, it took us 6 different cars and 11 hours. We even got a ride on the back of a pick-up truck. Everyone was so friendly and helpful. Some even tried to stop the next car for us :)
      In Phitsanulok we arrived late, so we just got some soup and went to bed to go on hitchhiking the next day.

• Dag 38

פיטסנולוק הזיות - back in town

18 januari 2022, Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

הפוכות ומעוכות ירדנו מהאוטובוס, חזרנו להוסטל התקלחנו התאפסנו ואכלנו, שמנו כביסה ועשינו את כל הסידורים הנדרשים. ממש חזרה לכשירות של אחרי עלייה משטח.
      צנחנו לזמן מעיכות, כל אחת הייתה בשלה - של עשתה פייסטיים עם מלא אנשים בגג, עלמה נרדמה, ואני ראיתי סדרות בטלפון. הכנו לעצמינו ארוחת ערב בסגנון ארוחת בוקר ישראלית בהוסטל שוב, ולא התכוונו לצאת עוד בערב, ואז מארק אמר לנו שיש איזה פסטיבל אורות גדול ושכדאי לנו לראות. הבנו שזה מאוד קרוב אז אמרנו יאללה נלך לראות מה קורה שם.
      משם הכל השתגע! כל האיזור של הגשר מלא אורות, קולות של זיקוקים, ומצאנו שוק ענק, נכנסנו לתומכינו לחפש משהו מתוק, והיה פשוט טירוף! מליון דוכנים, מיליארד אנשים, מלא רעש ובלאגן, בגדים, אוכל, דוכנים של חיות מכל הסוגים, גם מתות בצורת אוכל אבל גם חיות בצורת אוגרים סנאים ארנבים חזירים דגים ומלא חיות למכירה, שזה היה לא פשוט לראות.. ובעיקר מליוני פיצולים ושוק עצום שממשיך וממשיך ואתה מאבד כיוון לחלוטין, במיוחד עם כל האנשים שם. הסתובבנו מחפשות מתוקים, טוענות דברים משונים, ונהנות מהמראות. אחרי הרבה זמן בתאילנד הרגשתי שאני חייבת לטעום כל מיני דברים חדשים, למרות שהייתה לי תחושה שזה לא יהיה כל כך טעים, עדין חייבים לנסות. קנינו את הקינוח קרפ קריספי עם הספק קצפת ספק מרנג ביצים, ואת הדבר הצמידו והצבעוני שנראה כמו רחת לקום. התחושות שלי לא טעו זה באמת לא היה כל כך טעים אבל שווה את הניסיון…
      אחרי כמה סיבובים פגשנו את מארק, שאמר לנו שיש מופע, אמר כל מני דברים כמו סוסים ופילים וריקודים וזיקוקים, אז הלכנו לחפש וחדורות מטרה עברנו את כל השוק והגענו אל היעד. זכינו לראות ממש את הדקות האחרונות של המופע, משהו שנראה כמו השתחוויה, מליון רקדנים ורקדניות, סוס, ושני פילים!!! זה היה מטורף לגמרי, לא הבנו מה אנחנו רואות שם ופתאום התחילו זיקוקים, והכל נהיה אפילו יותר מוגזם. היינו שם בהזיה מוחלטת, נקרענו מצחוק ולא הבנו איך הערב הזה שהיה אמור להיות קריסה בחדר קיבל כזה טוויסט הזייתי ואיך מצאנו את עצמינו בסיטואציה הזו.
      חזרנו מרוצות ועייפות, הלכנו ונהנינו מהאורות ליד הנהר לאורך כל ההליכה, הגענו התארגנו ליום טיול של מחר והלכנו לישון.

• Dag 35

פיטסנולוק החלק הרגוע

15 januari 2022, Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

אז אחרי שמונה שעות נסיעה ברכבת, שלא הייתה כל כך גרועה חוץ מכמה רגעים שהיינו על סף מכת חום, ושקיעה מהממת, ואפילו התחלתי וסיימתי לקרוא בה ספר שלם - הגענו לעיר המובטחת פיטסנולוק. נשבעת שלא המצאתי וזה מקום אמיתי! לא ממש ידענו כלום על המקום וגם לא ממש ידענו איפה נישן. בתחנת רכבת תפס אותנו מארק, אנגלי מקסים שחי כאן שהתברר כמנהל הוסטל, והזמין אותנו להתארח אצלו בהוסטל ונענינו להצעה בשמחה. הגענו והתפעלנו מהמקום המתוק, קיבלנו אחלה חדר באחלה מחיר, הוא הראה לנו את הגג הנדיר שהזכיר לנו קצת אווירה של גג תל אביבי כיפי, עם הערסלים ופינת ישיבה, קלטנו שיש מטבח שאפשר להשתמש בו (לראשונה בטיול!) ובהוסטל נמצאות רק אנחנו ועוד מוצ׳ילר צרפתי חמוד בגילנו, התחלה טובה מאוד. מיד ישבנו עם מארק והוא הסביר לנו הכל (בהרחבה יתרה יש לציין) על כל מה שיש לעשות פה בעיר ובסביבה שלה, הפציץ אותנו באינפורמציה וזה היה מעולה, ישר הבנו שיש לנו מלא מה לעשות כאן באיזור ושיש לנו פול תכניות לתכנן לימים הקרובים, סופר משמח ואפילו קצת מפתיע. תמיד משמח להגיע למארחים כאלה מקסימים ומזמינים ועוזרים, זה לגמרי משדרג את החוויה במקום לגמרי.
      התמקמנו, התקלחנו, התקשרנו כמיטב המסורת לאחל שבת שלום למשפחות ויצאנו לארוחת ערב יחד עם אלן הצרפתי ומארק בעל ההוסטל שאמר שיראה לנו מסעדה מקומית טובה. הוא הסביר לנו שבתאילנד יש שתי דרכים לאכול- הדרך הלא מקובלת שבה כל אחד אוכל מנה בעצמו, או הדרך המקובלת והמקומית, בגדול פותחים שולחן ומזמינים מליון מנות וחולקים כולם. למרות שאנחנו בעייתיות, עלמה לא אוכלת חריף ואנחנו צמחוניות, עדיין בחרנו לפתוח שולחן ונתנו למארק להחליט ולהזמין, והוא בתאילנדית השוטפת והמרשימה שלו פתח לנו שולחן מטורף עם מנות טעימות ממש שאת חלקן לא הכרנו, והייתה חוויה סופר אותנטית ומגניבה. אחרי הארוחה המשכנו להסתובב, הלכנו לסופר וקנינו מצרכים לארוחת בוקר ישראלית בהתרגשות שיא, ואחרי חיפושים רבים אחר ביצים מצאנו ביצי ברווז ומהוססות לקחנו את הסיכון בתקווה לטוב. לפני כמה ימים אמרתי לשל שאם הייתי צריכה לבחור 3 דברים שאני הכי אתגעגע אליהם בררת זה יהיה: 1.קפה אמיתי של טסטר צ׳ויס 2. לאכול גלידה מקופסה(ולא כמו שקונים ארטיק או מגנום בסבן אילבן) 2. סלט ירקות קצות עם מלא לימון. כל כך שמחתי והתרגשתי שאני הולכת להגשים 2 מתוך 3 הדברים האלו! חזרנו להוסטל לישיבה על הגג עם בירות וגלידות בקופסה, מוזיקה וקלפים. למרות שהיינו גמורות בערב איכשהו הערב נמשך ללילה והמשכנו לדבר ולצחוק במיטה הספק זוגית ספק משולשת שלנו עד שנרדמנו ב2.
      קמנו לבוקר של חיתוכי סלט קשקושי ביצים, דברים שהתגעגעתי אליהם בטירוף! וישבנו בגג לאכול בראנץ של שבת כמו שאלוהים רצה. זה היה באמת אושר גדול בשבילי שקשה לי לתאר.
      שמחות ושבעות חיסלנו את הארוחה ויצאנו להסתובב בעיר, הלכנו למקדש שמארק המליץ לנו עליו, היו שם דברים יפים אבל ממש לא הגיע לרמת הציפיות כמו שמארק תיאר את הדברים (שוב אני אומרת, בהרחבה יתרה…) התאילנדים שם הסתכלו עלינו כאילו אנחנו חייזריות ומיצינו את המקום די מהר אז כמובן שהלכנו בעקבות מיקום שעלמה מצאה בגוגל מאפס לשתות קפה במקום חמוד על הנהר.
      אחכ הלכנו לעשות תאי מסאז, פעם שנייה שלי בחיים שעשיתי מסאז׳! היה מושלם וזול ברמות (18 שקל לשעה! מרגיז קצת אפילו) וחזרנו להוסטל רפויות ושמחות.
      של החליטה שהגיע הזמן להסתפר ונענינו למשימה, עלמה לקחה פיקוד והאמת שהפתיעה לטובה ובביטחון רק לקחה את המספרים והתחילה לגזור. ממש בסדר גמור יחסית לתספורת ראשונה, אני רק עשתה לי את הפינישים אבל עלמה הייתה ממש על.
      בערב יצאנו לשוק סופש)Saturday eve market) יחד עם מארק ואשתו והילדה שלהן, ואלן הצרפתי. השוק היה ענק ומרשים, מליון חנויות בגדים וקניות, ומלא אוכלים מיוחדים, הסתובבנו שם שעות ובאמת שהיו שם מציאות רציניות. כמובן שלאורך כל הסיבוב הזה לא ראינו תייר אחד.
      הרכבנו לעצמינו ארוחת מלכות כמובן בזיל הזול וישבנו לנו לאכול. חזרנו להוסטל, התארגנו למחר, הולכות לבקר בעיר העתיקה סוקותאי ולטייל בפארק הלאומי הקרוב.
      יום שבת מושלם של נחת ורגיעה והסתובבות והיכרות עם העיר שהגענו אליה. לגמרי ההבדל בין האיזורים המתויירים שהיינו בהם עד עכשיו לעיירות המקומיות - המחירים הזולים, זה שאין כאן תיירים, התאילנדים שלא יודעים אנגלית ובהלם לראות אותנו. זה מאוד נחמד, ואני אוהבת את ההרגשה הזו של לחפש מה לעשות ולהבין מיום ליום איך התכניות שלנו ממשיכות הלאה וללכת לישון מתרגשת לראות איך מחר ייראה ביחס לתכנונים.

Du kanske också känner till platsen med följande namn:

Changwat Phitsanulok, จังหวัดพิษณุโลก

Gå med oss: