Thailand
Ko Hong

Krabi & surrounding Islands

December 4, 2021 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

We spent two nights in Krabi, mainly for visiting different islands during a day tour. We’ve been to Hong island and three smaller ones close but with one of the popular long tail boats.
    We enjoyed crystal clear water and hidden beaches. During Covid everything is very quiet, without the regular crowds.Read more

Islandhopping

December 2, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

Kurz und knapp heute: 🙄
    Ich glaube die Sonne hat uns heute doch etwas erwischt..nachdem wir den ganzen Tag auf den Longtailboat 🛶 waren. Ab und zu schnorcheln und sonst die verschiedenen Inseln rund um Koh yao Noi erkundet haben. Nun sind wir zwei Krebse..🤭😱🦀🥵

17.30 Uhr gab es heute bei uns Abendessen 😂 und nun bin ich froh im Bett zu liegen☺️😁😴

Morgen geht es nach Bangkok. 🥳🏭🏯⛩
    Das andere Ende Thailands erwartet uns bereits..🤣✈

Ines Glaschke

Also Deine Badehose ist top👍. Soooo sexyyyyy 🤣🤣🤣🤣

12/2/19Reply
    Mela's Welt

🤣🤣 das hab ich mir bei den Bildern auch mal wieder gedacht🤣

12/2/19Reply

Island Tour Ao Nang

February 9, 2020 in Thailand ⋅ ☁️ 30 °C

Gestern starteten wir gegen 10 Uhr zu unserer Insel-Tour. Auf dem Plan standen insgesamt 3 Inseln : Hong Island, Kho Yao Yai und Kho Yao Noi. Mit nur 15 min Verspätung hat man uns am Hotel eingesammelt und es ging mit einem Mini-Van in Richtung Speedboat.
    Auf dem Boot angekommen begrüßte uns Unser Reiseleiter "Woody" mit einem nahezu perfekten Englisch. Nahezu perfekt bedeutet in Thailand Schulnote 4- :-D aber man konnte ihn deutlich besser verstehen als die üblichen Verdächtigen.
    Den ersten Halt machten wir auf Hong Island, wo wir durch eine von großen Felsen umgebene Bucht/Lagune gefahren sind. Baden durften wir hier leider noch nicht, obwohl das herrlich blaue Wasser wirklich dazu eingeladen hätte.
    Weiter ging es in Richtung Kho Yao Yai. Das war auch unser erster Badestopp and einem kleinen Strand. Ein weiteres Highlight der Insel war der 15-Minütige Aufstieg zum Viewpoint (Aussichtspunkt). Sehr beschwerlich ging es steil bergauf, diesmal ohne Stufen sondern in guter alter Freeclimb-Manier von Felsvorsprung zu Felsvorsprung. Ideal für jemanden mit Höhenangst wie ich sie habe :-p
    Die Mühen haben sich auf jedenfall sehr gelohnt, da die Aussicht großartig war.
    Nachdem wir wieder unten angekommen sind, gab es lecker Mittag mit "Woody" und im Anschluss die Überfahrt zur nächsten Island.
    Über eine lange Sandbank going es in Richtung Kokosnuss-Plantage. Wobei das etwas übertrieben war, es sei denn es gibt auf jeder Plantage hier eine Bar :)
    Den krönenden Abschluss des Tages sollte ein kleiner Schnorcheltrip auf Insel Nr. 3 werden, doch leider war weder die Sichtweite besonders gut, noch die Unterwasserwelt allzu beeindruckenden.
    Insgesamt aber wirklich eine Tour, die sich gelohnt hat!
    Völlig euphorisch und wild entschlossen die nächste Tour zu buchen, ging es wieder zur Tourist-Info um für den nächsten Tag zu den Hot Springs und dem Emerald Pool zu fahren.

Mareike Kalmund

Nur Krebse :) Sonst hätte ich das nicht gefilmt sondern wäre gelaufen :-D

2/11/20Reply

Phang Na Bay

March 8, 2018 in Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

Zu zweit allein in einem Longtailboot durch den wunderschönen Nationalpark mit den vielen Kalksteinfelsen und kleinen Inseln.....einfach traumhaft schön...😍😍😍
    ....einmal durch das Tor von Felsen in die grüne Lagune von Koh Hong hinein und Fledermäuse an den Mangrovenbäumen hängen sehen....,

....zwischendurch beim Schnorcheln Nemos suchen, Weißkopfadlern beim Fische fangen zu schauen, Affen am Felsen mit Bananen füttern und dabei feststellen, dass Affen auch schwimmen und tauchen können, Stopp am Strand der kleinen Insel Koh Nok...und das alles in dieser Traumkulisse....
    Marc ist auch noch in eine Höhle in einem Fels auf der Insel Ko Han Tu, mit einer gruseligen, kaum glaubhaften Geschichte, geklettert.....vor vielen vielen Jahren wurden Schwalbennestwilderer in einer Höhle erwischt, erschossen und dann in diese Höhle gebracht....🤔😯
    ...Schwalbennester gab es nicht in dieser Höhle, aber es gab tatsächlich Zeugnisse (jede Menge Knochen) für die Greuelgeschichte....unglaublich...

Zurück am Pier, der wie ein Longtailboot gebaut ist, zeigte uns unser Bootsführer noch eine kleine Fischfarm, in der Lobster gezüchtet werden. Allerdings waren auch ein Leopardenhai, Kofferfische, ein Kugelfisch und ein schwarzer Fledermausfisch im Becken...????? ....für Show-Zwecke, wie uns erklärt wurde....allerdings waren wir froh, wenn die vom Bootsführer herausgenommenen Fische wieder ins Wasser gesetzt wurden....
    Auf dem Rückweg mit dem Moped, bot sich uns auf der Straße ein bizarres Bild....uns kamen auf der Gegenfahrbahn eine junge Ziege und ein Affe entgegen....😯

DiePaubers

Was für ein Traum

3/9/18Reply
    Porzellan

Hammer mutig aber schön 👍😘Muntsch😍💕🍷

3/9/18Reply

Fünfter Tag im Yogaretreat

January 23, 2020 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Heute war "Inselhopping" angesagt. Wir sind verschiedene kleinere Inseln mit einem Boot angefahren. Sind direkt vom Boot ins Wasser gesprungen, waren schnorcheln, haben an wunderschönen kleinen Stränden entspannt und sogar schwimmende Affen gesehen. 🐒😅
    Es war ein wirklich toller Tag mit schönen eindrücken und tollen Yogasessions. 😊

Hong Island, Thailand

October 17, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Die Hong Island Day Tour starte schon mal super mit einem gratis Upgrade zum Speedboot, obwohl wir nur für das Longtailboot gezahlt hatten 🚤
    (Sparfüchse🦊)
    Zuerst fuhren wir zur Pakbia Island, wo wir das erste Mal schnorchelten. 🐠
    Danach ging es weiter zu Lading Island und es gab Lunch.
    Zu guter Letzt fuhren wir zur Hong Lagoon und von dort aus direkt auf die andere Seite der Hong Island, die zweite Schnorchelstation.
    Hier war es wirklich traumhaft schön und wir haben viele bunte Fische in Schwärmen um uns herum gesehen. 🐠🐠🐠

Celodenný lodný výlet

February 11, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Ráno sme zbulikali jedného poliaka a poľku (čo už, bez neho to nešlo), aby sa s nami vybrali na celodenný výlet loďou, čím nám znížili náklady na nie práve lacný výlet.
    Okolo strmých vápencových brál trčiacich vo vode v podobe menších, či väčších ostrovčekov sme dorazili na ostrov Hong. Ostrov s najjemnejším a najbelším pieskom, ktorý je však významný tým, že na ňom žijú veľké jaštery. A nám sa popri prechádzke džungľou podarilo jedného dobrý meter tridsať dlhého aj chvíľu pozorovať z tesnej blízkosti.
    Pokúpali sme sa, pozreli vraky lodí po tsunami z roku 2004 a vošli sme do úžasnej lagúny ostrova (úzkym vchodom pomedzi vysokánske bralá sa vojde do vnútornej, kruhovej zaplavenej časti ostrova).
    Na ďalšom ostrove Lading sme popozorovali rybičky, ktoré plávali v húfoch tesne povedľa nás a neskôr sme sa preplavili na ostrov Pakbia, ktorý má len zopár metrov úzky pruh pláže, pričom z každej strany je more.
    Cestou späť sa zdvihol taký vietor, že sa loď vzpierala vo vlnách a my sme si pravidelne zalievaní vodou užívali dobrú hodinku rozbúrené more. Oči ma aj pod okuliarmi štípali od soli a moje čierne plavky získali bielobodkovaný nádych.

Večer ešte Tomčo s Ňaňom idú na dvojhodinovú masáž, ktorá je kombináciou thajskej masáže a masáže s rôznymi aromatickými olejmi a ja trpím po komáriom útoku v reštaurácii.

Ticho závidím. A ja sa tu trápim s nelyziarmi. Pomaly strácam trpezlivosť.

2/12/19Reply

Nádherné miesto, inak to keď dobre vidím je varan ten jašter.Pozdravujem.David

2/13/19Reply

Koh Hong Island

November 24, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

Nachdem Rosi sich einen 'Schnokel' gewünscht hat mussten wir heute natürlich auch mal das 'Schnokeln' ausprobieren. Also ging es wieder mit dem Longtailboot aufs Wasser. Heute allerdings auf die Hong Islands. Vorbei an Höhlenbewohnern, die Schwalbennester plünderten um die Eier zu verkaufen, hin zu einigen Traumstränden. Leider sind diese längst kein Geheimnis mehr so wie noch vor ein paar Jahren. Trotz der vielen Touristen war es ein toller Tag in einer Traumhaften Umgebung.Read more

Eli Su

Ein Foto zum Seele baumeln lassen....

11/24/16Reply
    Julie Jaccard

Nice!!🐟🐠🐡

11/25/16Reply

Zurück in Thailand

April 2, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Seit gestern bin ich wieder zurück in Thailand und werde die nächsten und auch letzten 28 Tage hier in Süden sowie in Bangkok verbringen.
    Im Bus von Krabi nach Ao Nang habe ich Cosima aus Deutschland kennengelernt und mich mit Ihr für den nächsten Tag verabredet. Wir wollten zur Koh Hong Insel zum baden.
    Beim Ticketstand trafen wir Julia und Andy, die uns fragten, ob wir nicht Lust hätten mit Ihnen eine 3 Insel Tour mit dem Boot zu machen. Wir und noch ein schwedisches Paar willigten sofort ein und hielten das für eine absolut gute Idee. Da es bereits auch nicht mehr so früh am morgen war, wussten wir, dass die Inseln nicht mehr von Touristen überlaufen sind und freuten uns natürlich umso mehr.
    Als erstes fuhren wir zur Koh Hong Insel und hatten 1 1/2 Stunden Zeit für baden, schnorcheln und sonnen.

Den 6 nasiel sa Nemo

December 24, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Zaciatok dna tazky... Kazdy pekne po ranajkach na Wcko, Danka dokonca 3x ;) Ja som mal este bonus, ze ma este aj zadok stipal, zeby z tej vecere zo vcera? ;)

Tomco medzicasom rozlozil vo svojej izbe vianocny stromcek! Nechapem, kde ho mal zbaleny v kufri. Ale Vianoce su az vecer, nebyt Tomca pomaly si to ani neuvedomujeme.

Dnesny plan - celodenny vylet na ostrov Hong a dalsie dva prilahle ostrovy (vsetko sucast narodneho parku) - ani si neuvedomujeme, ze su Vianoce, akurat obcas prejde dakto s cervenou ciapkou okolo.
    Vydrnkali sme si kapitana, ktory mal aku taku znalost anglickeho jazyka a bolo to nieco radikalne ine ako vcera. Uz na zaciatku cesty sme ho vdaka tejto vyhode nabulikali na zastavku na este jednom ostrove naviac. Este pred tym sme vosli uzkou skalnou strbinou do vnutornej laguny ostrovu Hong. Bol to zazitok.
    Potom kratka plavba a krasna plaz ostrova La Ding (ktory sme si vybavili) uzavreta skalami, ponad to palmy a vo vode koraly (zas nie prilis extra kvality) a prefarbeny Nemo (milion ryb so zltymi pasikmi plavajucich zopar cm od nas). Takze sme trochu posnorchlovali (Danka a Tomco taki potapaci, ze sa viac topili ako potapali, takze aj figu videli ;).
    Potom sme sa este presli chodnickom povedla obydli morskych ciganov popod asi 20m vysoke fascinujuce kokosove palmy a hned ako sa ostrovcek zacinal zaplnat dalsimi turistami smyk na dalsi ostrov Raia.
    Tam uzasna plaz, kde padla Tomcova pamatna veta: "konecne prvy poriadny den, slnko svieti, vetrik fuka, voda zblnka" ;) Pre mna to znamenalo cas roztvorit Tomcov kengura dazdnik a pouzivat ho ako slnecnik, pieklo to riadne.
    Tomco zaroven chyta paranoju a natiera sa kazdu chvilu. V dobrom sa snazi upozornovat aj nas, ze nie je slnko ako slnko a ze na toto ani 50 faktor nepostacuje. Skusenosti (australske) su skusenosti... Cas ukaze nakolko mal pravdu.

Prave dnesna roztrhana oblacnost sposobila ovela lepsie pocasie. Za cely den ani kvapka, teplotu mora sme namerali 29 stupnov.

Z ostrova Raia sme este preskocili na blizky Pak Bia, ktory mal plaz uzku asi 50m. Na jednej aj na druhej strane sa dalo kupat. Vsade okolo vysoke kolme skaly a podobne ladene ostrovceky. Uchvatne pohlady plus mala fotka s opicou.

No a najlepsie na zaver. Vratili sme sa na Ko Hong (ostrov pokoja), aby sme okusili prave plastove molo. System skladajuci sa zo snad 500 pospajanych plastovych kocociek vytvaral asi 50m dlhe molo (cesticku) do vody a prehybal sa v rytme vln. Chodit po tom bolo ako so zopar promile alkoholu v krvi.
    Po vystupeni na ostrov sme zakusili to, o com pisu vsetky prirucky. Najbielejsi a najjemnejsi piesok z celeho Krabi. Zrnistost piesku sa limitne blizila k nule, laicky povedane, to nebol piesok, to bol prach ;)
    Vizualne uzasne, na dotyk perfektne, lezi sa v tom tiez paradne, ale clovek sa z toho nevyprasi, takze raz stacilo ;) Cela takato plaz uzavreta v malej lagune medzi skalami. Obrazok ako z pohladnice - ved aj na vedlajsej plazi natacali akusi telenovelu ;)
    Ostrov Hong je priznacny este tym, ze sa tam da ist po naucnom chodnicku a ked ma clovek stastie stretne az 1,5m dlhe jastery. Stastie sme nemali... Stretli sme len 5cm velkeho skorpiona. Za to sme uvideli zvysky lodi ako memento po tsunami z roku 2004 vid. foto.
    Po chutnom obede (polievka zo zeleneho kari s kuskami kurcata a dalsimi zopar nedefinovatelnymi prisadami) este vykupanie a potom hodinova cesta longtail boat domov. Samotna cesta je tiez zazitok, nakolko ta lod ide v takom polosklze cca 30kmh a vsade naokolo riadne strieka voda. Ak smer vln nie je kompatibilny so smerom lode nestrieka to len vsade naokolo, ale doslovne do celej lode...

Po navrate samozrejme kupujeme 3 anasolizatka (odvcera zdrazeli 1ks 40, my stale platime 100kou).

Teraz sa pomaly chystame na zajtrajsiu logisticky zlozitejsiu cestu na ostrov Jum (taxi+longboat+taxi), kde budeme pokracovat v nasej dovolenke takym trosku Robinsonovskym stylom. Zajtra sa dozvieme, ci bude tepla voda, ci elektrika, alebo dokonca wifi ;)
    Ko Jum (ostrov Jum) je podla internetu poslednym skvelym miestom pre tych, ktori hladaju to, co thajsky plazovy zivot bol pred niekolkymi desiatkami rokov, predtym ako sa Thajsko stalo celosvetovo zname a turizmus v nom priam vybuchol (so vsetkymi svojimi negativami). Kym ostrovy v tesnom susedstve ako Phi Phi a Lanta boli napadnute masovou turistikou, miestnej komunite Koh Jum sa podarilo zachovat ostrov, jeho kulturu a jeho prirodzene prostredie. Ked vsetko vyjde, posleme vam zajtra obrazok nasho ubytovania a pochopite, o com to je...

Predpokladam, ze hladosi este odhlasuju stedrovecernu veceru a pojdeme sa dakde najest...

P.S. pozdravujeme vsetkych, uzite si Vianoce...

Ko Hong, เกาะห้อง