reste i 11 länder Läs mer
  • Dag 168

Hola Puebla

16 mars, Mexico ⋅ ☀️ 28 °C

Hüt gömmer wiiter in e stadt wo bekannt defür isch, dass sie sehr traditionell isch und fürs super guete esse. Mir sind miteme hüngerli acho und sind in es resti i de nöchi vom zócalo wo ganz vill iheimischi gesse hend. Mir hend einmal chiles en nogada gno, das isch e gfüllti peperoni innere milchriissauce. Öpis vom beste wo mer je gesse hend! Natürlich hemmer au müsse s mole poblano probiere und chalupas, das sind tostadas puebla art. Mir sind vo keim gricht enttüscht worde! Die portine sind easy gross da in mexiko und die frau wo eus bedient het, het gemeint, aqui no hay dieta😂😂.
    De rest vom tag simmer i de altstadt vo puebla umegloffä und sind per zuefall an e folklore tanzuffüehrig anegloffä. Puebla isch e stadt wo im koloniale stiel baut isch. Mir sind eus einig, das Puebla eine vo de lässigste stedt in mexiko isch.

Mir sind hüt uf de tag 6 mönet verhürated. Uf das hemmer natürlich müsse astossä🥳🥳✌️✌️.

• Dag 167

Hierva de Agua

15 mars, Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Hüt machemer en Tagesusflug uf Hierva el Agua. Dete söttis so Naturpools ge und versteinerti Wasserfäll.
    Wo mer bi dere Agentur acho sind, het sich es Päärli zu eus umdreit und gmeint, oh au Schwiizer😁 so hämer de Usflug grad zvierte verbracht😁 zerst het de Bus en Halt inere Bäckerei gmacht und händ verschiedeni Pan Dulce, aso süessi Brötli chöne probiere.
    Nach enere weitere Fahrt vonere knappe Stund, simer bim Hierva el Agua acho. Mir hend zerst de Wanderwegloop gmacht, wo öpe ei Stund duret. Die Sunne het so riiichtig fest abebrännt und bim duruflaufe, isch eim amigs fast d Luft wegblibe. Wo mer den bi dene Pools respektiv bi dem Pool acho sind, isch d Abchüelig sehr willkomme gsi😅
    Für uf de Rückweg und au zum chli Bödele hämer e Torta kauft zum teile, das isch e Art Mexiko Sandwich. Richtig fein🤤
    Zum Bödele, will nämlich isches nacher zunere Mezcal Destilleri gange, wo mer eus dur all die Mezcals händ chöne dure probiere😊 Mezcal isch eigentlich wie Tiquilla, aber us enere andere Region. Und er schmöckt rächt rauchig, bizeli a BBQ😅 Näbe 4 Mezcalsorte, wo unterschiedlich lang glageret worde sind, hämer au Mezcal-Liquers i diverse Gschmäcker chöne probiere.

Nach dem Usflug hämer eusi Wösch wele bi de Wäscherei go abhole. Sie isch aber nonig fertig gsi, drum simmer den uf die halbi 8i nomal gange. Wo mer d Wösch den dihei händ wele ufteile, het de Adi gemerkt, uf da fehlet no ganz viel Kleider vo ihm. Aso simer nomal zrug it Wäscherei und die Dame get gmeint, sie segi no en Kleidersack am Wäsche, wo sie nöd weiss, wem de kört😂 ja, es isch euse gsi😂😂😂 Viva Mexico!😂

Nachher simer den schnäll witer ines Resti, will mer mit dem CH-Päärli zum Znacht abgmacht hend. Oaxaca isch sehr bekannt für sini Mole. Das isch e Sosse mit gaanz viel Zuetate und eini defo usch Cacao. Aso e Art Schoggisosse mit Chilli und ganz viel Gwürz. I dem Resti hämer e Mole-Degustation chönne mache und händ 7 Moles chönes probiere. Am Adi het die Classisch am Beste gschmöckt und de Jeannine eini mit no Tomate und eini mit ganz viel Krütli.
    De Abig z Vierte hämer sehr gnosse und uh lässig gsi😊

• Dag 166

Street Art Tour in Oaxaca

14 mars, Mexico ⋅ ☁️ 20 °C

Zum Zmittag simer Pasillo de Humo. Das isch en Art Durchgang volle Rauch wo alli um Gäst strittet😂 für es paar Fränkli bechunsch Fleisch und Zuetate für Tacos, wo aber alles a verschiedene Ständ gasch go bstelle. Uff alli händ natürli ihres wele verkaufe, puuurrii überforderig gsi am Afang😂
    Nachher simmer I de Stadt go umespaziere, Oaxaca isch wüüki soo schön und mega farbig🥰
    Am 5i isch den Street Art Tour losgange. E zimli verrückti und überdreiti, aber unheimlich sympathischi Mexikanerin het eus vo eim spannende Wandgemälde zum nögste gfüert und het eus einiges über die Kultur chöne verzelle. Es isch au spannend gsi, das I dene Bilder d Kultur immerwieder füre chunnt, Legendene verzellt werdet oder Theme ufzeiget, wo die Iheimlische grad beschäftigt. Z.b. findet mer immerwieder de Mais (seeehr viel Ässe isch us Mais da gmacht) oder Agave (wird Mescal drus gmacht) I de Bilder.

• Dag 165

Monte Alban

13 mars, Mexico ⋅ ☁️ 29 °C

Es highlight in Oaxaca stadt isch Monte Alban. Das sind ruine vo de zapotekä indianer. Die indianer stadt isch öpe 900 jaher nach christus fertig baut worde.
    Verruckt was die scho alles hend chöne baue zu dere ziit.

Am Namitag simmer vom mercado 20 de noviembre go öpis chlises esse und chli go umeluege. Natürlich hemmer mezcal, es getränk us kakao und chapulines probiert. Chapulines sind heugümper. Mer chan die i allne variatiome ha. Scharf, süess, mit limette odee eifach so 😂😂.

Am abig simmer traditionells esse vo Oaxaca go esse. En teller mit schwarzem, brunem und rotem mole. Und na eine mit verschiedene spezialitäte vo Oaxaca.

Am Morge wo mer en Kaffi gholt hend, isch eus de Michi, de Trauzüge vom Adi, über de Weg gloffe😱 mir händ d Wält nüm verstande😂 es het sich den zeiget, mir händ sin Doppelgänger us Griecheland gfunde😂🥳

• Dag 164

Was für e Odyssee

12 mars, Mexico ⋅ 🌙 20 °C

Hüt gats witer uf Oaxaca Stadt🥳 es bizeli truurig hämer am Meer Adios gseit für e churzi Ziit. Zerst simer mit eim Colectivo zum nögste Colectivo, dass mer wieder uf Puerto Escondido chömed. Das het alles wunderbar klappet und sind sogar e Stund zfrüe am Busbahnhof acho, um den witer uf Oaxaca zcho. De Bus häti am 1 sölle fahre... am halbi 2 hämer mal gfrägt und sie hend gmeint, I 30 min chunnt er. Wo er den e Stund spöter imernonig cho isch, sind immer meh Lüüt unruhig worde. En Mitarbeiter het den gmeint, uf em Weg wird gäge ADO (eusi Busorganisation) demonstriert und es seget sogar Stei nach dene Büs gworfe worde und mer wüssi nöd, ob überhaupt no die Büs fahred. Viellicht wüssi mer I 30 min meh. Natürli het mer den au nöd meh gwüsst😂 am 3 hätti en andere Bus au sölle ga, de isch den sogar am halbi 4i cho. De het den au kei Platz meh gha für eus und irgendwen het den eine gmeint, de Bus vom 1 segi ja e scho lang cancled worde, danke au fürs aktive informiere😂😂😂
    De Adi isch I de zwüscheziit bi anderne Busunternäme (minivans) go nachfräge. Erstens will bi ADO alles volle gsi isch und zweitens simer au nöd sicher gsi, wie schlaus isch mit dene zfahre, wenn gäge die demonstriert wird. Er häti sogar Billet becho, aber zwenig Bargäld debi gha😂
    Drum simer den nachher zäme mit em ganze Gepäck zu dene Busunternähme und hend no Tickets becho für am 17.30. Wo mer den am 21.30 in Oaxaca acho sind, simer völlig kaputt is Bett gheit. Was für en Tag🤪😂

• Dag 163

Playa & no meh Playa

11 mars, Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

I de Nacht am 3 het es riisigs Konzert vo Hüener und Güggel agfange😂 die hend sich bis öpe am 8i nöd möge beruhige und hend eus chum schlafe la😂
    Nachdem mir eus en Kaffi gholt hend simmer an Strand San Agustinillo und sind dete go bädele. Ufff isch das e Hitz gsi.
    Wo den einisch e Wälle bis zu eusne Tüechli cho sind, isch de Momänt cho, dass mer eus en Zmittag hend wele sueche. Mit Hunger, i sonere Hitz und de Ort nöd känne isch nöd grad die besti Situation es guets Resti zfinde. Mir händ zwar eis uf Google gfunde, sind aber a eim verbi gloffe, wo guet usgse het. S Ässe wo mer bstellt händ sind soooo Miniportione gsi, das z.b. bi Guacamole sicher nöd ei ganzi Avocado brucht worde isch aber glich umgrächnet 8.- Fr kosted het. Uff das isch bi wiitem die tüürschti Mahlziit uf eusere Reis gsi und sind mit Hunger witer😂😂😂 wie seit mer so schön, da simer wiederemal vooll driigloffe🤪
    Mit em Colectivo simer witer an einzige FKK Strand in ganz Mexiko, Playa Zipolite. Scho nume de Weg dethi isch isch es Abentür gsi. S Colectivo isch scho soo volle gsi, dass mir händ müsse sta. De Fahrer isch die kurvigi Strass nume so dure graasst, dass mir den uh froh gsi sind, ganz acho zi und das mer nöd usegfloge sind🤪
    De Strand sälber isch wie jede anderi gsi, nur es het es paar wiisi Füdlis gha, wo sind go bädele😅 eusi Füdlis sind ipackt blibe und sind den einisch wieder gange.
    Da s euse letscht Abig am Strand für die nögsti Ziit gsi isch, simer no en feine Fisch go ässe. Und de isch sogar mit Bilage und Getränk no günstiger gsi als de Zmittag😂🤦‍♀️

• Dag 162

Bye bye Puerto Escondido

10 mars, Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

Hüt hemmer euses sichere lager Puerto Escondido verla. Mir sind ufbroche uf Mazunte. Mit all eusem hab und guet, also zwei ruckseck, simmer miteme colectivo bus 1.5 stunde südlich gfahre. Es isch wie imene film gsie i dem bus vollpacked mit mensche, em huufe gepäck und natürlich hühner😂😂. Für eus hets nur na i de hinderste reihe platz ka. De fahrer isch über t autobahn bloched und bi jedem schlagloch hemmer en gump it luft gmacht. Wieso geld zahle zum im europapark ga, wemmer für 60 Pesos imene bus genauso duregrütled wird😂😂. Mir hens miteme eltere herr es schwätzli kalte wo mega freued ka het, dass mir mit all dene mexikaner im gliche bus hocked😅😅.

De bus knallt eim am strasserend use wo mer uf es kolektiv taxi "umstiege" muss. Die kolektivo taxi sind pickup-trucks wo hinde e sitzfläche montiert isch. Die kollectivos fahred teilwiis wie de bus für gestrandete zauberer i harry potter 😅😅. Guet festhebä...

Harry potter haft isch es in Mazunte wiitergange. Mir sind binere frau iquartiert gsie, wo enart heilpraktikerin gsi isch
    Sie het eus a die professorin vo harry potter erinneret, wo hellseher-unterricht geh het. Recht verwirrt aber mega e netti 😂😂.

Zum zmittag hemmer fisch crevette tacos gesse und sind is meer go bädele🥳🥳.

Am abig simmer de sunneundergang am punta cometa go luege. Mir sind definitiv nöd die einzigä gsie mit dere idee. Es het so vill lüt ka das mer nöd uf em vorderste hügel sondern ufeme hügeli wiiter hinde hend müese de sunneundergang luege 😅😅.

• Dag 162

Dritti Schuelwuche

10 mars, Mexico ⋅ ☀️ 30 °C

4.3-7.3
    Am Adi sini Gruppe isch gwachse und sind zwei witeri Fraue dezue gstosse. Das het grad echli e anderi Dynamik ge, wo er froh drum gsi isch. Die einti Vina isch ebe rächt asträngend gsi😂😂😂

D Jeannine hends mit eim iteilt, wo au nöd grad de sympatischti gsi isch. Er isch us de USA und segi dahi zoge und wet es yogastudio ufmache. Aber er het nöd gern, wenn sini Haare is Meerwasser chömed, er schwitzt nöd gern und het nöd gern Avocado😂😂😂😂 da het er sich aso de falsche Ort zum Zuwandere usgszecht🤦‍♀️😂

Irgendwie hämer eus immer meh agfange nerve ab de Schuel und sind den richtig froh gsi, isches die letschti Wuche.

Am Mittwuchabig simer no is Kino. Aber nöd i irgendein, sondern a la playa😁🌴 das isch wüki mega toll gsi, zerst de Sunneuntergang luege und den go Popcorn schnappe und vort Liinwand hocke mit Meeresrusche. Es isch ganz e tolli Atmosphäre am Strand en Film zluege. De Film isch nöd e Komödie oder so gsi, sondern en Film vo Mexiko vo Fraue Ü40, wo als Prostituierti schaffet. Die hend ihre Gschichte verzellt, wo wüki eini truriger als die anderi gsi isch. Das hämer so nöd erwarted, aber es isch au en Teil vo da und isch sehr idrücklich gsi.

Am Dunnstig hämer es nögsts Highlight derfe erläbe. Puerto isch au für sini Lagune bekannt, wo mer Biolumicsencia chan mache. Mir sind vo oisem Apartment abgholt worde und sind zu de Lagune. Dete simer ines chlises Schiffli, wo ca 8 Persone Platz gha hend. Mitlerwile isch scho richtig dunkel gsi und es het sich en Sternehimmel ufta, so öpis han ich glaub no nie gse😱😍 mit dem Motorbötli simer im Dunkle under dem gigantische Sternehimmel witer usegfahre. D Jeannine het sich nöd chöne satt luege, dass ihre scho fast s Gnick het afange weh tue vom Ufeluege😅😍
    Nach emene Momänt het de Kapitän gmeint, mir sölled d Hand is Wasser hebe. Und wooow, s Wasser het mega intensiv agfange wiiis lüchte, sobald mers wasser bewegt het😍😍😍 und den het de Kapitän gmeint, mir chönd is Wasser gumpe. Da er vorher verzellt het, es gäbi krokodil im Wasser, wo zwar Vegis sind, het d Jeannine grad chli überwinden brucht, um I das Dunkle Wasser zgumpe. Eimal drinn, isches unglaublich gsi. Wenn mer sich bewegt het. Het alles um eim ume glüüchted😍😍😍 uf de Föteli gset mers leider nöd, drum isch das "nur" I eusere Erinnerig gspeicheret.
    Au das, was für es Erläbniss😎😍 Die Wält überrascht eus immer wieder mit ihrer Schönheit😍❤️

• Dag 161

Letschti Schueltag

9 mars, Mexico ⋅ ☀️ 35 °C

Wuuhuuu mir händs gschafft🥳😅 d Sprachschuel hämer fertig becho. Es isch sicher e tolli Erfahrig gsi und mir händ beidi einiges chönne lerne, aber es isch teilwiis au mühsam gsi a de Schuel. Drum simer froh gsi, simer fertig😁
    Den hämer euses treue Möfi müsse go zrugge und hend no Tacos mit Camarones (Shrimps) innere Cocos-Marinade gässe🤤 die werdet in Puerto Escondido richtig ghypt und ez wüssemer au wiso. Que riiicco🤤
    A eusem letschte Abig simer no an en Abigmarkt und hend eus seite oder s andere Adänke kauft😊

• Dag 161

Letschi schueltag in Puerto Escondido

9 mars, Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Hüt isch euse letschi schuel tag in Puerto Escondido. T jeannine isch na zum coifeur. Jetzt singt sie de ganz tag, ich habe die Haare schön und schütled sie im wind. Mir sind bim Pepes Cocos-tacos mit fisch und crevette go esse und an en lokale abigmärt 🙂.Läs mer

Gå med oss:

FindPenguins för iOSFindPenguins för Android