Kambodscha via Bangkok

• 45sea miles
  • 69kilometers

ds Abentüür ändet abentürlech

November 20, 2022 in Switzerland ⋅ ⛅ 8 °C

Üsi Heireis het wi im letsche Biitrag erwähnt, mitem Transfer a Flughafe gstartet. Dert isch z Chaos scho z erste Mal losgange will lut üsem Fahrer dr chinesisch Präsident ir Stadt isch u dä mit sim Konvoi mega lang e Strass het blockiert. (Mir si schono chli beidruckt gsih ds dä älwä di ganzi Polizei vo Phnom Penh i Gebruch gno het).
    Usserdem isch no Fyrabevercher gsih u drum het dä Transfer 1.5h statt 30min duret.
    Am Flughafe hets zum ichecke e riisegi Schlange gha, wosech 10Minute lang ke Meter het bewegt, also heimer churzerhand no z Online-Check-In übers Handy gmacht u hei numeno müesse ga zGepäck abgä.
    Ner simer genau pünktlech am Gate acho, aber dert het scho z nächste Hindernis uf üs gwartet; Üse Flug vo Phnom Penh nach Bangkok het 2h Verspätig ka. Da mir ufe Aschlussflug id Schwiiz si agwise gsih, willmer am Mäntig aller wieder müesse ga schaffe, si mer liecht i Stress cho, womer hei realisiert dsmer z Bangkok numeno 30min zum umstige hei.
    Also simer um üses Läbe dür dä Flughafe grennt (hei o nomal dürd Sicherheitskontrolle müesse) u heis aller zäme ufe Flug nach Zürich gschafft.
    Scho dert heimer dänkt, ds üses Gepäck älwä nid glich fest pressiert het.
    Womer hüt Morge z Zürich si acho hetsech dä Verdacht natürlech bewahrheitet, (ou wemer natürlech zersch no mitem letschte bizeli Hoffnig si am Gepäckband gstande), aller üsi grosse Ufgabe-Gepäckstück si z Bangkok blibe. Also simer aller no ga ds "Delayed-Luggage-Formular" usfülle, u iz düemer halt hüt nid wäsche & usrume. Mir si aber aller rächt entspannt, will niemer öppis läbeswichtigs im Koffer het & mir ja wüsse wo ds ds Gepäck isch unds de i paar Tag zu üs heiglieferet wird.

Mir si iz aller zäme ufm Heimwäg & löh di vile schööne, emotionale, idrückleche, gmüetleche, tolle und weniger tolle Momente vo de letschte 3.5 Wuche i üsne Chöpf la Revue passiere.

Mercii heit ier üsi Reis mitverfolgt, mir hoffe es het euch ou gfalle & dir düet üsi nächste Reise ou wieder mitverfolge.

leahaey & saum arkoun (tschüss und danke!)

Maylea & Fäbs

Ä happige Abschid

November 19, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 23 °C

Da üse Flug Hüt ersch am 9i am Abe geit heimir am Morge nochli Zit gha fürne Schnäudurchgang dür Phnom Penh. Scho vor dere Reis simir üs einig gsi, dasmir z Genozidmuseeum wei ga aluege. Drum heimir üs nachemne mässig guete Zmorgebuffet so umdie haubi10ni ufe Wäg gmacht. Mit 2 TukTuks simir düre Grossstadtvercher zum Museeum gfahre u hei dert e Audioguide gno füre Rundgang.
    Das Museeum isch ä happige Brocke. Es isch ide Rümlichkeite vom Gfängniss S-21. Hie si im Chrieg vode Rote Khmer ide 1970er Jahr bis zu 20'000 Männer, Froue u Ching uf brutalsti Art und Wis zu Zwangsgeständniss gfolteret u när ermordet worde. Bis Hüt weisme vo nid me aus 12 Überläbende. D Stimme vode damalige Folterer und vode wenige Überläbende, d Angst ide Ouge vode Gfangene ufde Fotos wo vor weniger aus 50 Jahr gmacht worde si, d original Foltergrät und d Überräste vode Tote wärde üs aune no lang düre Chopf ga.
    Mitere eher bedrückte Stimmig simir nachdäm Rundgang öppis ga Zmittag esse u när wider zrügg izz Hotel womir dankder Grosszügigkeit vom Hotel üses Gepäck hei dörfe la u am Nami no der Pool u e Duschi bruche. Es paari vo üs heisich no e letsti priiswärti Massage gönnt .
    Am 6i ischnis när üse Flughafetransfer cho abhole u mir hei üsi Heimreis aträtte.

E endlose Transfer i di grossi Stadt

November 18, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 27 °C

Hüt isch üse Transfertag zrügg id Houptstadt Phnom Penh gsih, wo mier no ei Tag verbringe bevor dsmer de morn em Aabe üse Rückflug id Schwiiz aträtte.
    Mir hei dä gad im Hotel uf Koh Rong chöne bueche u si hei sogar üses Gepäck zur Ferry transportiert.
    D Ferry isch us mire Sicht (i wirde mega schnell seechrank) di besti Bootsfahrt gsih womer i üsere Zyt in Asie hei gmacht.
    Vo Sihanoukville us heimer när e chliine Bus gha wonis (dank em neue Highway) i öppe 3-4h uf Phnom Penh hätti sölle bringe.
    Will aber in Kambodscha meistens nid alles ganz so klappet wime sech ds vorstellt het üs dä Bus zersch nid rächtzytig abgholt u isch när tatsächlech nid uf dä Highway sondern alles uf dr alte Strass gfahre.
    Es het ou no anderi Lüt i däm Bus gha u eine het e stinkige Fisch ime Plastiksack i Kofferreruum glade - es isch also oscho eis komfortabler gsih.
    Will dä stinkig Bus mit üs nid ufe Highway isch, het di ganzi Reis dopplet so lang duuret, u womer ändlech in Phnom Penh si acho hett dä Driver üs eifach irgendwo ir Stadt welle uslade. Nacheme liecht bissige Telefonat mit dere Frou wo dä Transfer koordiniert het, heimerse du glich no chöne überzüge üs bim Hotel uszlade und öppe 19:30 Uhr heimers de gschafft gha.
    Da üses Hotel es Restaurant und e Pool uf dr Dachterrasse het heimernis churzerhand entschlosse derte zZnachtässe & es paar hei nos schnell e Schwumm gno.
    Iz simer aller mega müed & freue üs sehr für ga zdusche und is Bett.

Letschte Inseltag

November 17, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 29 °C

Mir hei a üsem letschte Tag am Meer dr Sunneufgang welle ga luege, aber es paar hei dr Wecker verschlafe. Die wo uf si, hei dr Sunneufgang aber ou nid ganz gseh, wills rächt bewölkt isch gsih - aber es hetsech für di rot lüchtende Wulche trotzdäm glohnt.
    Dür das dsmer när nomal si ga lige simer ersch rächt spät ga zmörgele u hei beschlosse dsmer e Strandtag mache. Es isch du de eher e Zimmertag worde, das fasch dr ganz Tag immer wieder het grägnet u blitznet u donneret.
    Wimesechs vo üs afa gwohnt isch heimer no dr Elmo us Finnland im einte Zimmer ufgno damit är nid allei im Räge mues uf si Transfer warte.
    Am Aabe heimer gfunde mir welle zur Feier üses letschte Tags nomal zur "The Nest Beachbar" u heinis dert es wunderbars Znacht und ono e rundi Shots gönnt.
    Mir heis abr ruhig la agah und si nid zspät düre urwald wieder hei, da mir morn wieder mitem Boot ufs Festland müesse und üs ufe Wäg id Houptstadt Phnom Penh mache wo üsi Reis de am Samstig mitem Heimflug id Schwiiz ändet.

Wiisi Sandstränd u widerspänstigi Roller

November 16, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 29 °C

Für chli öppis vor Insle z gsee heimir üs hüt 4 Roller gmietet. Sicherheit wird hie chli anders definiert drum heimir weder e Prüefig no e Heum brucht. Am Afang heimir chli Startschwirikeite gha. Z Fahre im Sand isch nid ganz eifach gsi aber nachem überquere vom erste Strand simir när ufere feiechli guete Strass glandet. Nach es paar Kilometer simir de am Long Beach glandet. I gloub i ha i mim Läbe nonie sone schöne Strand gsee. Z Wasser isch wahnsinnig klar u der Sand fasch schneewiis gsi. Dert heimir chli badet u si chli gsy. När simir witter iz Golden Beach Resort ga Zmittag esse. Nachem Zmittag heimir üs no ufd Suechi nachem Wasserfall gmacht. Der Wäg isch e mebesseri Lücke im Urwald gsi u der Bach isch me es Rinnsaal gsi aus e Bach. Drum heimir üs dergägä entschide zum Wasserfall ufe z chlättere. Derfür hetme vo dert us e schöni Ussicht ufz chline Fischerdörfli gha. Nach däm Usflügli heimir üs mit üsne Roller wider ufe Rückwäg gmacht. Nachdäm mir aui (fasch) ganz si zu üsne Bungalows zrügg chi heimir nomau e Rundi Stadt-Land-Fluss gspiut u es PowerPointKaraoke gmacht.Read more

Find Penguins? Find Nicola!

November 15, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 30 °C

Am erste Tag uf Koh Rong heimer üs bim Zmorge mitere usfüehrleche Rundi "Ufsteller und Ufreger vom Monet" à la Podcast "die Sprechstunde" & de Affli zueluege chli versumet u si drum ersch gäge Mittag zue zum "The Nest" gange (d Beachbar öppe 5 Minute vo üsm Hotel furt).
    Dert heimer i wunderschön klarem u badwannewarmem Wasser bädelet und gsünnelet. Es het o wahnsinnig härzegi Hünd gha, wo üsi tierliebe Härz fasch zum schmelze hei bracht!
    Nachem Zmittag heimer per Zuefall dr Nicola atroffe wo ou us dr Schwiiz chunnt und no uf dr Suechi nachere Underkunft isch gsih.
    Nacheme churze Gspräch heimer trotz dr Warning vo üsem Schuelleiter (don't talk to strangers) gfunde, dr Nicola chönn ja bi üs pfuse, mir hei sowieso zwü 4er-Zimmer und si sibe Lüt.
    Also heimerne churzerhand mitgno & nachdem er iquartiert isch gsih und mir aller duschet hei simer no zum "Kaoh Touch Beach" ga Souvenirs & Snacks füre Usflug vo morn choufe & ga Znachtässe. O dert hets ganz e schnüsige Baby-Hund gha, womer also fasch hei welle mit id Schwiz nä.
    Mir hei o wieder emal gmerkt ds älwä die Nudelsuppe für 2$ eifach di feinste si.

Iz simer aller so chnüttu dsmer d Gsellschaftsspiili für hüt hei ussegla & scho im Bett lige.
    Drum ize scho - Guednacht!

Mitder Nussschale düre Golf vo Thailand

November 14, 2022 in Cambodia ⋅ 🌧 29 °C

Hüt heimir (fasch) z letste Mau d Underkunft gwächslet. Vorhär heimir der Morge no am Pool verbracht u d Sunne gnosse. Am 1 heimir när üse Transfer gha vo Koh Rong Sanloem uf die grösseri Insle Koh Rong. Z Transferboot isch izz nid wahnsinnig vertrouenserweckend gsi aber es het si Job ömu ta. Der Wäg vom Land zum Boot hei o nid aui glich bestritte. Die meiste heisich fürz chline Böötli entschide wonis zum grössere het bracht u anderi si mit Sack u Pack dürz Meer gwaatet u diräkt zum grössere Boot. Me oder weniger nass simir ömu am Schluss aui i dere Schale ghocket u si nach öppe eire Stund über grösseri u chlinneri Wäue bi üsem Treehouse acho. Chum heimir icheckt gha het de z Wätter o gchert u es het feiechli abegla. Guet simir vorem Gwitter a Land gai. Nachere Rundi PowerPoint Karaoke (Mi hautet e Vortrag u kennt weder d PowerPointPräsentation no z Thema u mues improvisiere) heimir im Restaurant vo üsere Residänz Znacht gässe u z erstemau würcklich e gueti Pizza übercho. Derzwüsche heimir no Stadt-Land-Fluss gspiut. Izze ligemir schowider aui im Bett u si nache fürz Pfuuse.Read more

Lazy People at Lazy Beach

November 13, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 29 °C

Wisech ds fürne Sunnti kört heimers ganz gmüetlech la agah. Am Morge si es paar vo üs zwar früeh uf füre Sunneufgang zluege abr mir si drna när nomal es stündli ga ablige.

Nachem Zmorge heimer dr Vormittag am Pool verbracht & am Nami heimer glich nochli meh vo dr Insle welle gseh u si 20 Minute uf di anderi Sitte vor Insle zum "Lazy Beach" glüffe. Uf dere Sitte vor Insle isch ds Wasser no klarer gsih will d Strömig nid vo dere Sitte chunnt & mir si nomal churz ga schnorchle & bade.
    Mir hei dert o usegfunde was ds eim im Wasser mengisch sochli brönnt obwohl eim nüd berüert - es isch also Plankton.

Es het am spätere Nami nach Gwitter usgseh u vom übereloufe düre Urwald simer aller verschwitzt u grusig gsih u drum simer de wieder hei gspatziert u ga dusche u ner vorem Znacht no biz abgläge odr mit de Lüt ir Schwiiz telefoniert.
    Usserd Kelly u d Maylea. Die si am Lazy Beach blibe u hei no der Sunneundergang gluegt. (Z Gwitter hetsich verzoge u aui si troche blibe)

O hüt hets vor und nachem Znacht wieder spileni gä, wo abr disesmal ohni grossi Diskussione hei chöne gspillt wärde ;).

Qualle...Oktopus...UNO!

November 12, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 29 °C

Vorgester am Abe heimir ire Bar der Denis aquatscht wöuer es T-Shirt vore Touchschuel het annegha. Är isch vo München u schaffet bire Touchschuel öppe 500m vo üsem Resort entfernt. So hetssich ergeh dasmir hüt am Morge am 9i si gstartet. 4 vo üs zum Touche u der Räste isch mitcho zum ga Schnorchle. D Kelly het gfunde: "I touche nid so gärn wöu i nid gärn schnufe under Wasser." Das chani irgendwie nachevouzie. I ha no e churze Reefresher gmacht u hami gad wider müesse az Gfüeu gwöhne under Wasser z schnufe. Woni wider chli bi drinne gsi heimir 2 Touchgäng gmacht a verschidene Spots. Näbe wunderschöne Fischschwärm heimir e Oktopus, e feiechli grossi Qualle u no ganz viu anderi grösseri u chlineri Gstaute chönne bestune. Die Underwasserwäut hetmi widermau fasziniert. Die Tier näme eim i irem Läbensrum uf aus wäremir e Teil dervo. Ke Huch vo Angst oder Abwehr. Sehr beidruckend. D Schnorchler hei aues vo chli witerobe beobachtet. Zwüschem erste u em zwöite Touch-/ Schnorchelgang hets es Vegicurry Zmittag geh. Z Buttele vom Schiff hei leider nid aui glich guet verlitte aber mir hei ohni gröberi Zwüschefäll öppe so gägdie 3 wider feste Bode underde Füess gha.

Der Räste vom Nami heimir aui d Nase ines Buech gsteckt. Am Abe heimir üs när, dankem strömende Räge, fürz Znacht im Reesort entschide u nachdäm mir üs ÄNTLICH si einig gsi öbme ufnes +2 es +4 darf druflege und under welne Umständ dasme darf drischiesse u öbme überhoupt darf drischiesse heimit tatsächlich no feiechli e lustige Spiliabe gha.

e Strandtag in Paradies

November 11, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 29 °C

Hüt a üsem erste offizielle Ferietag hei mir vorallem dr Ligistuel u dr Pool gnutzt u gsünnelet, bädelet, gläse u plöiderlet.
    Es isch für aui mega wichtig gsih iz afa chli chöne uszspanne nach dem Seminar & de letschte Mönet wo rächt sträng si gsih.

Es paar si no ufne Strandspaziergang gange & hei no Diving- & Schnorcheltrip für morn buechet.
    Wasnis isch ufgfalle, isch ds zwar vor üsem Resort dr Strand rächt suber isch, abr schüsch hets überall mega viil Küder.

Iz düemer fridlech am Strand (mit de Füess im Sand) Znachtässe und drna giz no e Rundi UNO bevor dsmer gö ga lige dsmer morn fit si für Touche u Schnorchle.