happiest when travelling Baca lagi Thun, Schweiz
  • Hari 12

Some Work & e Guide namens Tuch

8 November 2022, Kemboja ⋅ ⛅ 31 °C

Hüt am Morge heimer eis nochli drhinder müesse mit üsere Arbeit & de Vorbereitige für üsi Präsentation morn.

Ume Mittag ume heimers du de chli gseh gha u drum het e grossteil vor Klass beschlosse e Pfäfferplantage ga azluege.
    Üse Driver het di "bumpy road" mit Bravour gmeisteret & när simer ir Plantage "La Plantation" wo vome Belgier und sire französische Frou gfüehrt wird, acho.

Mir hei zersch es mega feins Zmittag becho & drna no e super spannendi Füehrig über d Plantage becho. Üse Guide het Tuch gheisse wasme "Tuc" usspricht & het üs mega viil spannends z verzelle gha & ou no ganz früsche Pfäffer direkt ab dr Pflanze chöne teste. Zum Abschluss hets no es Tasting gä vo all dene Spices wo si verchoufe & mir hei natürlech ono biz ikouft.

Womer dahei si gsih, isch scho rächt spät gsih u drum simer relativ bald emal ga Znachtässe. Es het indisch gä & isch mega fein gsih!

• Hari 11

Nome Transfer u intresannti Riiserad

7 November 2022, Kemboja ⋅ ☁️ 30 °C

Hüt am Morge simir im Smiling Gecko izz Yoga. Das het sehr guet ta när hei mir üse Transfer Nr. 2 hindernis bracht. Dasmau simir i ca. 3,5h düre gsi. In Kampot acho simir afamau chli verchlüpft abem Lamborghini vor üsem Hotel. Es hetsich aber de usegsteut dases nid so dekadänt isch wie z Outo. Nachdäm mir nomau a üsem Projekt hei gschaffet simir widervereint aus ganzi Klass ga Znachtässe u speter no az Waterfestival. Das isch es Volksfest in Kambodscha u es het wahnsinnig viu Lüt. Spannend isch dasmir fasch die einzige Touris si gsi am Festival. Dämentsprächend simir ufgfaue u sogar mehrfach vo Iheimische gföttelet worde. Z Riiserad isch o es Erläbniss gsi. Mir heis eifach nid z gnau dörfe aluege wöu je me dä hesch häregluegt desdo me Rost u Kabelbinder hesch gsee aber mir si aui wider ganz a Bode cho.Baca lagi

• Hari 10

Luxustourismus vs Realität

6 November 2022, Kemboja ⋅ ☁️ 25 °C

Hüt simir der ganz Tag underwägs gsi. Am Morge simir in Siem Reap abghout u mitemne Büsli iz Farmhouse Smiling Gecko gfahre worde. Mir heis sehr guet breicht mktem Fahrer. är het underwägs viu vom Land u vode Lüt verzeut u mir heine chönne frage wasnis gad so isch igfaue. Är hetnis Märkt ufem Land zeigt, iri verschidene Brüch erklärt u zeigt wiesi Stickyrice härsteue. Insgesammt simir öppe 7 Stund underwägs gsi bismir düreghocket im Farmhouse si acho. Dert simir ufne Teil vor Klass gstosse wo Smiling Gecko aus Projekt het. Das isch o e Schwizer wos het iz Läbegruefe u izze dä Lüt dert e Schuel u Arbeitsplätz bietet. Näbder Residänz heisi e Hüenerfarm, düe diversi Sache apflanze u biete Toure für Touriste a. Im Verglich zu üsem Homestay vorhär füelemir üs hie gad wie imene Luxusresort was ou nid ganz fautsch isch mir hei e Hütte für üs 3 mitemne Bad so gross wie üsi Stube u ere freistehende Badwanne. Nachemne leckere Znacht gömir erschöpft ga lige dasmir Morn wider Sitzläder hei füre nächst Transfer.Baca lagi

• Hari 9

Lucky Luke

5 November 2022, Kemboja ⋅ ⛅ 27 °C

Nachdä vile Idrück im Haven heimir üs e Tag lang ufz Schribe u verarbeite vode vile Idrück konzentriert. Mir si ir Stadt vo Kafi zu Kafi u hei überau chli dörfe blibe u über ires Wlan a üsere Arbeit schribe. Derzwüsche simir no chli ga lädele u womir i üses Homestay si zrügg cho simir vor Lucky Luke u vode Krokis begrüesst worde. D Lucky Luke heist eso wöu der Bsitzer het gseit är heigi ire Name vergesse u mir heire drum e nöiä gä u ersch nachder Namensgäbig gmerkt dassi es Modi isch. Aber i gloub si isch nid unzfride dermit.Baca lagi

• Hari 8

Gschichte, Emotione u Schlaglöcher

4 November 2022, Kemboja ⋅ ⛅ 30 °C

Mir heis gmüetlich gno hüt am Morge u si am 10.30 vom Hotel los für i üses Homestay womir die nächste zwöi Nächt wärde verbringe. Der Wäg dahäre isch holpriger gsi aus dänkt. Im wahrsten Sinne des Wortes. Der TukTuk Fahrer het nid gwüsst wos isch u isch eifach mau 15min i die fauschi Richtig gfahre bis mir irgendwenn hei gmerkt dasmir nid richtig si. Drum het d Sophie ihn när glotst. Leider zeigt GoogleMaps weder d Qualität vore "Strass" a no wesi plötzlich eifach ändet wöusi isch abgstürzt. Auso simir wider zrügg über die ca. 700 Schlaglöcher bis de der TukTuk Fahrer ar Frou vom Homestay het aglüte. Schlussemänd ischsi üs mitem Roller ar Houptstrass vore cho abhole.

Z Homestay macht sowit e guete Idruck. Üsi Nachbare si ca. 20 Krokodil u si hei ganz e härzige Wäupe. Da üsi Reis derthäre chli lenger gange isch aus erwartet heimir nume schnäu z Gepäck abglade u si när gad wider los für izz Haven.

Dert heimir zersch dörfe i Änglischunterricht ineluege u när heimir der Sokhhoeurn und d Savorn troffe. Si hei im 2017 d Lehr im Haven abgschlosse u si äxtra verbi cho für üs es paar Frage z beantworte. Si hei sehr idrücklich vo sich u irere Gschicht verzeut. Mitder Sara heimir ono lang gredt. Es isch sehr emotional gsi vo dene verschidene Gschichte vode Kambodschaner z ghöre. Izze simir knüttlet düre u machenis wider ufe Wäg zrügg i üses Homestay.

• Hari 7

Tempel, Tempel & no meh Tempel

3 November 2022, Kemboja ⋅ ⛅ 20 °C

Hüt heimer volls Programm mit üsem Seminar gha.

Mir si am morge nach Angkor Wat gfahre ds isch di grössti Tempel-Aalag vor Welt & mega beidruckend.
    Direkt drna heimer dr Tempel Wat Thom besichtigt. Ou dä isch mega beidruckend gsih abr sehr ähnlech wie dr erst womer hei gseh.

Nacheme feine Zmittag im Restaurant "Street27" simer grad nomal gane Tempel aluege im Gebiet vo Angkor Wat, dr Ta Prohm Tempel (dert heisi Tomb Raider dräit - drum wird er ou "Tomb Raider Temple" gnennt). Dä isch ufne ganz anderi Art dr Wahnsinn gsih, will dr Urwald dr Tempel quasi het ignoh & ganz viil Böim si über und uf de Muure gwachse, was ganz e mystischi stimmig het generiert.

Ganz zum Schluss simer ufne Hügel zum über dr ganze Tempelaalag dr Sunneundergang ga agugge.

Iz simer aller knüttlet vo däm idrucksvolle, spannende & astrengende Tag & si mega froh dsmer chöne ga ligä.

• Hari 6

vom Mönch gsägnet

2 November 2022, Kemboja ⋅ ⛅ 24 °C

Hüt isch der erst Tag gsi womir mitem Studium si underwägs gsi. Am Morge heimir üs nachemne wahnsinns Zmorgebuffet mitder ganze Klass u üsere TukTuk-Karavane i wuselig Verchehr vo Siem Reap begä. Aus ersts simir Apopo ga aluege. Das isch es NGO wo Afrikanischi Riseratte zu "Herorats" usbiudet. Si chöi Landmine erschnüffle u hei so scho 1000 vo Läbe grettet. Dür das, dass die Ratte "nume" öppe 1,5 kg schwär wärde lösesi im Verglich zumene Hund d Mine nid us wesi drufstö. Die wärde nämlich "ersch" ab 4-5kg usglöst. Nachdäm üs d Sophea het vorgfüert wiesi TNT fingt u när gnüsslich ires Gudeli främslet heimir no d Dora dörfe hämpfele.

Nach Apopo isches mit üsne private TukTukChauffeure witer zum Tempel Wat Svay Dongkum dert simir vomene Mönch für üses Seminar und d Reis gsägnet worde. Z Ritual isch für es pari chli befrömdlich gsi, für anderi sehr inspirierend. Nachdämnis üse Tourguide no d Gschicht vom 4. Buddha het verzeut, simir witer für im Haven ga Zmittag z ässe.

Z Haven isch üses (Fabienne, Sophie und Maylea) Projekt für das Seminar. Mir hei gad d Sara u der Paul atroffe. Si si d Inhaber u Erfinder vom Restaurant und Trainingszentrum Haven. Zum Zmittag simir mit lokale Gricht verwöhnt worde. Nachemne intresannte Gspräch mitder Sara, em kennelehre vor Miss Marple und es par Video- u Fotoufnahme heimir üs wider ufe Wäg zrügg iz Hotel gmacht. Hie simir no chli a Pool gläge u heinis när hindere Laptop gsetzt für a üsem Seminarpapier z schaffe.

• Hari 5

TukTuk & Floating Market

1 November 2022, Kemboja ⋅ ☁️ 30 °C

Scho am erste Tag in Kambodscha hei mier dänkt mir stige voll i di lokali Kultur ih und si mitem Tuktuk ids öppe ei stund entfärnte Kampong Phluk Floating Village gfahre. Uf dr abentüürleche Fahrt dert häre heimer scho ganz viil Idrück gsammlet vo däm spannende Land. D Floating Village sälber heimer natürlech nume miteme Böötli chöne ga agugge. O das isch rächt abentüürlech gsih miteme usboute Outomotor als Atrieb und Benzin wo üse Chauffeur bi eim vo dene Hüsli ime Plastikseckli het kouft. Mir si dürds Dörfli gfahre u ner ufe Tonle Sap See usi wo no es einzelns Böötli als Floating Market isch verbicho.
    Mu hätti ono chöne miteme Ruederböötli id Mangrovewälder innifahre zum Krokodil und anderi Tier gseh abr ds heimer usseglah wäge dr Zyt.
    Alles in allem isch ds e wahnsinnig spannende Usflug gsih & mir hei scho mega viil Iblicke i ds interessante Land becho.

Am Aabe isch ds Seminar när richtig losgange. Nacheme churze Kick-Off vode Coaches hets es Znacht gä & drna e chlini Challenge, nämlech wie di ganzi Klass i einzelne Tuktuks d Bar findet wos no e Drink het gä.

Zum Abschluss si es paar vo üs no überd Pub Street glüffe.

• Hari 4

សួស្តីកម្ពុជា។

31 Oktober 2022, Kemboja ⋅ ☀️ 31 °C

Und witer geiz -> Kambodscha. Siem Reap würkt gad sehr ruhig im Verglich zu Bangkok..ömu ufe erscht Blick. Die Iheimische si sehr hiufsbereit u viuweniger ufdringlich. Wöumir ab Morn ade Gruppearbeite schaffe fürd Schuel hetsich hie üsi Gruppe gsplittet fürne Nacht. Es pari si scho iz Hotel womir när mitder Schuel si, anderi ines Homestay u ig bi vom Rami vom Flughafe zumene Hostel tucktucklet worde wo d Sophie o isch. Z Hostel isch sehr suber u mit viu liebi zum Detail igrichtet. Am Abe simir schowider ire Partystrass glandet dasmau ir Pupstreet. Dert hani de mi erst Idruk vomene ruhige Stedtli müesse revidiere.Baca lagi

• Hari 3

Reizüberfluetig

30 Oktober 2022, Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

Am 2. Tag in Bangkok si es paar vo üs am Morge früeh ga dr Königspalast besichtige. D Michelle und Kelly heine scho mau gseh u si drum ned mitcho.
    Drna heimer üs mit ihne bim Wat Pho Tempel troffe und si dä zäme ga aluege. Zum Zmittag hets riis, curry u gmües gä - es isch wahnsinnig fein gsih!

Früsch gstärkt heimernis ufd Suechi nachem Hop-On Hop-Off Bus gmacht womer im Internet hei gfunde. Zum Glück heimernis vorhär gsterkt will mir si 40 minute gloffe u hei drna no 20 minute ir sunne gwartet bis dä Bus du de ändlech isch cho. Mir hei vorallem Stou gseh abr es isch glich e guete Wäg gsih zum i üsere churze Zyt dert viil vor Stadt zgseh.

Zrugg im Hotel heimer no e churze Schwumm gno bevor mer üs hei zwäggmacht zum ga Znachtässe.

Nachem Znacht heimers üs natürlech nid chöne la entgah no bir Khao San Road verbi zluege. Di Strass wo vor allem füre Tourismus isch, isch voll mit Bars u Verchöifer wo eim vo frittierte Skorpione übers Lachgas und Chüble voll Drinks bis zu lüchtende Haarreife alles hei welle adräie.
    Alles in allem isch di Strass rächt e Reizüberfluetig gsih abr ds isch öppis wo mu eis im Läbe mues gseh ha.

Sertai kami:

FindPenguins untuk iOSFindPenguins untuk Android