Grčija - Kreta

• 0videos
  • 7.7kkilometers
  • 2.3kkilometers
  • Day 12

Flughafen Zurich

May 7, 2023 in Switzerland ⋅ ☁️ 13 °C

Dobro jutro 🥴
    Ura je 5:45 in budilka naju prevudi. Danes je čas, ko odhajam domov. Preživela sva zelo lepo pučitnice in ustvarila prelepe spomine. Hvala ti šeenkrat za vse dragi moj Dejan.

Ob 7:05 sva že na letališču. Oddava mojo prtljago ter odideva na kavo in zajtrk. Klasika, na razgledni terasi. Popijeva kavo ter se poslovima. Kmalu se vidima. ❤️

Ob 8:40 se pričnemo vkrcavati na letalo. In ob 9:10 vzletimo proti Ljubljani. Glede na to da je malenkost oblačno vreme, je let rahlo nemiren a zaradi tega nič kaj neprijeten.
    Letimo med in nad oblaki. Ponovno občudujem oblake, ki so mi tako kot vedno, nekaj posebnega. Sploh ko sem nad njimi ali pa mimo njih ☺️

Ob 10:11 pristanemo v delno sončno Ljubljano. 17 stopinj celzija. Počakam na prtljago ter odidem do garažne hiše po avto. Za 10 dni parkiranja, odštejem cca 150€, kar si mi zdi zelo veliko.

Sedaj pa pičim proti domu na kosilo, nato pa spat vsaj za dve uri, ker komaj gledam ♥️

• Day 10

Bern

May 5, 2023 in Switzerland ⋅ ☁️ 23 °C

Hei hei 😌
    Dane sva poležala kar malo dlje saj sva spanec nujno potrebovala. Ob 9:30 se prebudim, malo za mano pa še Dejan. Na terasi ob jutranjem soncu popijema kavo in smuti, ter se brez idej komaj dogovorima kaj bova počela danes.
    Odločiva se, da se odpraviva v Bern. V Bernu sva bila cca 6 let nazaj in nama je ostal v zelo lepem spominu.
    V Siebnenu si najprej kupiva kavo ter se odpeljeva naprej. Po slabih dveh urah prispeva v sončen Bern. Parkirava avto ter pot pod noge. Peš po centru in medtem še malo po trgovinicah. Lepo je. Mesto živi! Privoščiva so lahko kosilo ( solato ) in nato še kepico sladoleda, ki je bil vrhunski.

Nadaljujeva po mestnem jedru, vse do razgledne točke nad medvedi kjer spijeva kavo in se počasi napotiva nazaj do avtomobila. Plačava parkirnino, na kar naju skoraj kap, saj sva za dve ure in pol odštela skora 15€😧😳.
    Nato pa malo po trgovinah. Na internetu najdeva shopping center Westside in se odpeljeva proti njemu.
    Na hitro ga prehodiva ter si privoščiva zgodnjo večerjo. Testenine Carbonara vedno pašejo.
    Nato pa nazaj proti Siednenu saj naju čalata še dobri dve uri vožnje.

Siebnen

May 4, 2023 in Switzerland ⋅ ⛅ 14 °C

Najin dan se je zaključil in s tem tudi potovanje po Kreti.
    Da zapišem nekaj dejstev oziroma kratek osnutek najinega potovanja.

1. Hvala dragi moj Dejan♥️ za prekrasen dopust in odkrivanje lepot sveta🌊🇬🇷🌴 s tabo! Res sva se imela lepo in najina povezanost je bila v občutku zelo močna in ljubeča.
    2. Prevozila sva 1861 km in v avtu od 7 dni preživela več kot dva dni, saj so relacije glede na kilometre kratke, so pa časovno zaradi cest, daljše.
    3. Relacije do dolge.
    4. Z letalom sva preletela 3854 km.
    5. Grki so zelo prijazni in ustrežljivi, zakar sva bila zelo presenečena.
    6. Hrana je poceni, pijača in bencin pa draga!
    7. V toaleto se ne meče toaletnega papirja, kar mi je bilo na začetku kar nenavadno.
    8. Mesta so umazana razen predeli kjer je turistično je dokaj čisto.
    9. Dobrih avtomobilov skoraj ni, ima pa vsak avto vsaj eno prasko (tudi najin najet avto so popraskali v parkirni hiši).
    10. Ogromno je nasadov oljk in paviljonov kjer vzgajajo rastline.
    11. Hrana je oblična, sploh Gyros in Tazyki omaka.
    12. Nikjer še nisva videla toliko kaktusov!
    13. Na samem otoku je mač za popiz….. 😂🐈🐈‍⬛
    14. Stavba, ki ni več funkcionalna, propada. Ogromno je zapuščenih hiš, nedokončanih hotelov, propadajoča letovišča, itd,…
    15. Kreta je nikakva a hkrati lepa in posebna 🥴☺️
    16. Morje je extremno čisto ( iz letala vidiš dno ).
    17. Na vsakem koraku je možno odkriti stare razvaline Grških mest in vasi.
    18. Obale so prekrasne in zelo raznolike.

Torej, draga Kreta, hvala ti za posebnih 7 dni katerih nikoli v življenju ne bova pozabila! In najverjetneje se še bova vrnila!

Flughafen Zurich

May 4, 2023 in Switzerland ⋅ ⛅ 19 °C

Sam let je bil fenomenalen. Zelo udobno, mirno in jasno nebo. Leteli smo nad Grčijo, Albanijo, preko Hrvaških otokov in celo tik nad Ugljanom. Uspelo mi je fotografirat Korčulo in mesto Vela Luka ter pogled na Benetke.
    Hrana na letalu je bila odlična! Pečen piščanec z gratiniranim krompirjem in paradižnikovo omako. Za sladico pa musse iz bele in temne čokolade.
    Najedla sva se in celo malo zadremala.ob 13:08 priletimo v sončen Zurich. Zunaj je prijetno toplo (21 stopinj celzija), bolj kot na Kreti saj tukaj ne piha.
    Odpraviva se po prtljago in na poti do parkirne hiše 2 kjer sva imela avto, si kupiva še kavo za na pot.
    Do Siebnena naju loči cca 50 minut.

Heraklion Airport N. Kazantzakis Interna

May 4, 2023 in Greece ⋅ ☁️ 17 °C

Dobro jutro, ura je 5:45🥴😴.
    Prebudiva se, Dejan skuha kavo ter počakava da pride po naju delavec hotela. Pomaga nama pri transportu prtljage, saj imava avto malekost stran od apartmaja in bi bilo po tlakovcih težje. Torej, odjaviva se in prevzameva zgodnji zajtrk, katerega so nama pripravili na najino željo.
    Ustaviva se ob obali ter zajtrkujeva. Do Heracliona naju loči še slaba ura, zato se napotiva naprej saj morava urediti z vrnitvijo renta car-ja in opraviti check in.
    Prispeva na letališče kjer vse poteka kot po maslu. Vrneva avto, oddama prtljago ter se napotiva do gate A2. Vmes še trgovinice in kava v business lounge, ki nama glede na letalske vozovnice tudi pripada. Popijeva kavo in vodo ter se odpraviva do izhoda na letalo.
    Vmes se ulije kot iz škafa, zato počakamo da mine tale nevihtica 😉.
    Vkrcamo se na letalo, Airbus A320, Edelweiss kateri nas bo popeljal 1927km do Zuricha.

• Day 8

Rethymno

May 3, 2023 in Greece ⋅ ☁️ 23 °C

Jutro 🥴
    Najin dopust se bliža h koncu. Danes je zadnji dan ki ga bova izkoristila do konca. Zjutraj se prebudiva v rahlo oblačno vreme, ki pa naju ne zaustavi. Napotiva se do Rethymna in sicer po lokalnih cestah. Vožnja traja cca 3 ure in pol. Vmes se ustaviva na kavi ter nadaljujeva. Vmes naju spremljajo oblaki in tudi malo dežja je bilo.
    Prispeva v Rethymno kjer si najprej privoščima Gyros. Med tek ko sva kósila, je deževalo. Počakava da preneha deževati in se odpraviva po obali. Zelo nama je všeč. Mesto je polno ljudi, lokali so polni, trgovinice, itd….
    Kar ostala bi tukaj, a kaj ko naju čaka še vožnja nazaj.
    Kupiva par spominkov, da ne prideva nazaj praznih rok. Vedno poskrbiva, da domačim prineseva nekaj uporabnega in kar jih bo spominjalo na naju.

Ob 18:30 se napotiva nazaj do hotela, da ujameva še najino zadnjo večerjo, katere sva se veselila vsak večer, saj je bilo prav vse okusno!

Po večerji pa pospraviva najine stvari in se pripraviva na jutrijšnji odhod.

• Day 7

Spinalonga

May 2, 2023 in Greece ⋅ ☁️ 21 °C

Takoj pod restavracijo kupiva karte za ladjico. Odštejeva 24€ in počakava cca. 10 minut da izplujemo. Vožnja traja slabih 5 minut in že sma na žepnem otoku Spinalonga.

Otok Sponaloga je bil od leta 1903 do 1957 uporabljen kot kolonija gobavcev. Zadnji prebivalec, duhovnik, je otok zapustil šele leta 1962, da bi ohranil grško pravoslavno tradicijo spomina na pokopano osebo 40 dni, 6 mesecev, 1 leto , 3 leta in 5 let po njihovi smrti. V Spinalongo sta bila dva vhoda, eden je bil vhod za gobavce, predor, znan kot "Dantejeva vrata". To je bilo tako imenovano, ker pacienti niso vedeli, kaj se bo z njimi zgodilo, ko bodo prispeli. Ko so bili na otoku, so prejeli hrano, vodo, zdravstveno oskrbo in socialno varnost. Prej takšne ugodnosti niso bile na voljo bolnikom z gobavostjo na Kreti, saj so večinoma živeli v jamah na tem območju, stran od civilizacije.

Po razpustitvi kolonije gobavcev je Spinalonga potonila v pozabo; zanimanje zanj je oživelo delo ljudi, kot je Maurice Born.

Spinalonga je bila ena zadnjih aktivnih kolonij gobavcev v Evropi; drugi, ki so preživeli Spinalongo, vključujejo Tichileşti v vzhodni Romuniji, Fontilles v Španiji in Talsi v Latviji. Od leta 2002 je v Evropi ostalo le malo lazarettov.

Sprehodiva se okoli otoka in se počasi vrneva nazaj v Plako.