Austria
Lech

Here you’ll find travel reports about Lech. Discover travel destinations in Austria of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Ze zeggen dat er op de 5e dag altijd wel wat mis gaat. Nou inderdaad het weer ging helemaal mis... het voorspelde zonnetje werd bewolking, sneeuw en dichte mist. Het ochtend ritueel zit er goed in, eitjes met spek en allemaal ff de wc bevuilen en hoppa klaar om te gaan. Op de piste verzinnen we het plan terplekke... het doel... zoek de zon. Na 3 afdalingen was Kevin er klaar mee en groot gelijk want je zag geen verschil tussen sneeuw en wolken. En op wolken skiën is vast heel hemels maar voor Kevin bracht het de aarde veel te hard dichterbij ;-). Hij vond zijn weg terug naar het appartement om ongelukken te voorkomen. Waar haalt hij de wijsheid toch vandaan... ik gok dat Siri hem af en toe toespreekt :-p. Menno en ikzelf gingen kijken of ze in Lech wel betaald hebben voor een beetje zonlicht... en jawel hoor het brak even door. Maar was ook zo weer weg... kennelijk geen vast contract afgesloten met Plus de Soleil. Wij dan maar even goed eten en ik even beetje bijkomen van mijn ijs-schuiver. Ik had 1 of ander gek greppeltje in de mist gemist ;-) en miste toen de balans om de confrontatie met de ijsplaat te voorkomen. Verder werd het na de lunch ff wat mooier en hebben we genoten van een paar prive pistes. Tijd om terug te gaan en toen zagen we ineens geen 10 meter vooruit. Dus rode paaltjes volgen en soms hopen dat je geen afgrond in glijd. Soms zelfs geen idee of we nu hard gingen of stil stonden... heerlijk avontuurlijk weer weer ;-). Dat maakte de pret gelukkig niet minder in de Mooserwirt waar Kevinbook weer was. Erna weer klooiend naar beneden en dit keer naar de Spar voor boodschappen. Bikkelen omhoog te voet en gelijk de sauna in waarna ik wat hamburgers in elkaar draaide die met rap tempo in de holle kiezen verdwenen. Dabergaahs gaan er altijd goed in ;-). Ff nog een borreltje in de fik steken en opdrinken, beetje bloggen en tukken, latersss ;-)Read more

Lech, Lech am Arlberg