Spain
Ardiaca

Here you’ll find travel reports about Ardiaca. Discover travel destinations in Spain of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Playa y Fiesta

December 28, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 13 °C

Cabanes - Cambrils Playa y Fiesta 297 km

Nach einer erholsamen Nacht sind wir relativ früh los gekommen. Wir haben uns für die mautfreie Strecke im Landesinneren entschieden, sodass wir nicht durch Barcelona mussten.
    Die Strecke war gut zu fahren, ging jedoch über die Berge, also bei Schnee nicht gerade zu empfehlen.
    Jetzt stehen wir bei strahlendem Sonnenschein auf dem Camping/ Stellplatz Playa y Fiesta und fühlen uns pudelwohl.

Cambrils

October 2, 2017 in Spain ⋅ ☀️ 23 °C

Die letschti Wuche heimr in Cambrils, mitr ETG Bärn (Chiuchgmeind vor Dana), vrbracht.
    Mir si mega härzlech ufgnoh wordä, hei super fein ggässä im Hotäu vom Estival Eldorado Resort, viu gsünnelet am Strand, Meerschwümm gnossä, Beachvolley gspiut, tolli Gspräch gfüehrt, Gmeinschaft gnossä u ganz starch Gottes Liebi u Güeti dörfä gspürä (speter meh zu däm).
    Da mir miteme kaputtä Alj si da härä cho, isch klar gsi, dasmrne am Mänti it Garage bringä. So heimr fr die ganz Wuche kehs Daheim gha u hei Ungerschlupf bide Schwostä vor Dana u bi 2 guete Fründä usdr Gmeind gfungä. Da z' Hotäu überbuechet isch gsi, heisi die 4 Frouä ine Villa usquartiert u so heimr die Chancä gnützt u si zersch no 2 Nächt im Alj ufem Villaparkplatz gsi u när, wo dr Alj furt isch gsi, heimr üs zersch ufdr Terrassä äs Plätzli gsuecht. Da mir aber zimlech unruhig hei gschlafe (Spinneleangst bir Steffi & Rasäspränklerattacke), heimr üs entschide, üses Schlafgemach inezverlegä. So heimr die witere Nächt ufem Sofa und ufdä Mätteli vrbracht.
    Jedä Tag simr nacheme inspirierendä Preach vor Livi (Schwoscht vor Dana), ab ah Strand gah badä, sünnelä, gsprächlä u spörtlä. Am Aabä heimr chönnä as Buffet gah schlemmä u hei när dr Tag mit verschidenä Spiu lah usklingä.
    Am Mittwuch simr no dr Märit vo Cambrils u z' Stedtli gah bsuechä. Ganz äs hübsches Plätzli!
    Am Friti hät eigendlech dr Alj abhoubereit söue si, waser du aber schlussendlech doch nid gsi isch... So simr vorerä Useforderig gstange: mir hei es nöis Daheim brucht fr no witeri 2 Nächt, wüu d' ETG am Samsti abgreist isch. Nach langem Hin- und Här heimr üs entschidä, dassmr ufnä Camping göh. Z' Wätter het abr leider nid ganz e so mitgspiut u het ä liechtä Rägä u Cheuti gschickt. Wägä denä Umstäng isch ar Dana u ar Steffi d' Abentüürlust u d' Fröid am Zäutlä vrgangä u mir hei üs sehr nach üsem Alj gsehnt. Nach verschidenä Tipps u Ratschleg vo wiisä Lüt, heimr arä Familie aaglüte, wo d' Dana d' Tochter letschts Jahr z' Cambrils het kenneglehrt u wo ä eigeti Villa ufem Gländ hei.
    Prompt heisi üs Ungerschlupf gwährt u si so üsi Retter in Not gsi. Ä riiisä Sägä!
    Zudem heimr üsi Chistenä mit üsne paar Habseligkeitä im Gepäckruum vom Hotäu chönnä deponierä! Estival Eldorado Resort – sehr empfählenswärt! Super feins Buffet u sehr fründlechi Lüüt.
    So heimr no 2 witeri Täg in Cambrils vrbracht u si no einisch is Stedtli füre. Dert heimr üs no mit Souvenirs iideckt (z.B. im "Ale-Hop", ä sehr kuulä Ladä) u hei no Glace ggässä; unger angerem Peanut/Honey – wäutsguet!
    Widr zrügg ir Villa, heimr einisch meh gmerkt, wie chli d' Wäut isch, wo am Tisch vo üsnä Gastgäber praktisch Nachbarä vo üs hockä – ä Familie vo Bümpliz. Augemein si üsi Gastgäber u ihri Gest (es isch no es Paar vo Dütschland bi ihne gsi) mega offeni, härzlechi u totau kuuli Lüüt u mir hei üs sehr wiukommä u wouh gfüuht.
    So isch Mänti wordä u d' Spannig, obmr dr Alj chöi holä odr nid, isch gstigä. Dr Dave isch ufd Reception gah aalüte u när mit super Nöiigkeitä zrüggcho: mir hei dr Alj am Mittag chönnä gah holä!
    So si d' Dana u dr Dave vor Garage abghout wordä u hei när dr Alj widr ganz zruggbracht. Mir si is Hotäu üsi Chistenä gah holä u hei aues widr packt. När heimr üs vo üsnä Retter in Not verabschidet u si los Richtig Madrid.
    Uf zimlech haubem Wäg, nämlech z Zaragoza heimr ufeme Camping übernachtet.

Übrigens: vodä Unruhä z' Barcelona u augemein z' Kataloniä heimr näbst Wahlplakat nüt gmerkt. Wasmä glich het gseh isch, wie gspautä ds Land isch. Chuum heimr Kataloniä vrlah, isch ihri Flaggä vrschwundä u Spanieflaggä si überau z' gseh gsi. Und sehr hüfig isch ä riesigä Stier näbdr Outobahn ufdä Höger gstangä – majestätisch u vouer Stouz luegesi übers Land.

Playa y Fiesta Cambrils

January 25, 2018 in Spain ⋅ ⛅ 13 °C

Leucate - Cambrils 385 km

Heute haben wir es etwas ruhiger angehen lassen.
    Nach kurzer Fahrt schon mal einen Stopp zum Einkaufen sn der Grenze. Nicht schlecht , muss ich aber nicht nochmal haben.
    Nach windiger Fahrt stehen wir hier jetzt in Cambrils und gönnen uns erstmal einige Tage Ruhe.

Cambrils

November 10 in Spain ⋅ 🌙 11 °C

Nach einer weiteren Nacht mit extremsten Gewitter haben wir uns entschieden, ans Mittelmeer zu fahren. Also fix ne Hand voll Schmerztabletten eingeworfen und los über die Berge quer durch Spanien. War cool, wenn auch anstrengend die Fahrt. Wüste...
    Dann kamen wir gegen 19h in Cambrils an. Dunkel...windig... aber klarer Himmel. Konnten uns nen Platz aussuchen. Gesagt getan.... dämliche niedrige Bäume überall. Ein Ast hing zu tief... Dachreling eingedrückt. Morgen im hellen mal den Schaden begutachten. Therese geht im Camper aufs Klo und war 45 Minuten eingesperrt... Türschloss kaputt... irgendwann haben wir sie befreit, dank eines netten Franzosen. Aber nun noch ne Baustelle... dabei ist lukas wie ein Kätzchen geschnurrt. Morgen sehen wir mehr und das Meer... der Platz liegt direkt dran.Read more

Cambrils Tag 3

November 12 in Spain ⋅ ⛅ 13 °C

Gestern haben wir noch unser Vorzelt aufgestellt. Ging im Grunde ruckzuck, aber die Heringe in den Boden zu bekommen, war eine Qual.
    Wetter ist prima, also gleich morgens los spazieren gehen. Auch Arino hat seinen Spaß gehabt.
    Liebe Nachbarn kennengelernt, Marc und Sebastian aus Flensburg haben erstmal den defekten Wasserhahn repariert und besorgen uns noch eine neue Batterie.Read more

Cambrils Tag 4

November 13 in Spain ⋅ 🌧 10 °C

Regen.... dafür hatten wir gestern noch einen super lustigen feuchtfröhlichen Abend mit Marc und Sebastian. Sebastian hat die Bedienung dazu gebracht, ihn zu schminken 😄
    Mal sehen was der Tag noch so bringt. Aber das Zelt steht..
    Sind mittags mit den beiden Jungs einkaufen gefahren und nachher noch ein wenig den Hafen und die Stadt angeschaut. Sonne kam dann doch noch durch.Read more

Cambrils Tag 5

November 14 in Spain ⋅ ⛅ 10 °C

Heute leider stürmisch und kühl. Aber unser Zelt hält bis jetzt... Gleich noch neue Bordbatterie einbauen und dann den letzten Abend mit Marc und Sebastian ausklingen lassen. Leider fahren sie morgen schon nach Hause.

Ardiaca