Mexico 2019

• 0videos
  • 19.2kkilometers
  • 17.3kkilometers
  • Day 18

Zürich

November 10, 2019 in Switzerland ⋅ ☁️ 2 °C

Prispeva v hladen Zürich. Utrujena sva in izžeta. Komaj stojiva na nogah.
    Odideva do prostora, kjer prevzameva prtljago.
    Do samega vlaka za Siebnen imava cca 40 minut časa. Med tem pa v trgovino po kruh in pa vsak po svojo belo kavo. Njami 😀.
    Odideva ven iz letališča in naju kar zmrazi, kako je tukaj hladno. Iz 30 °C na 10°C brrrrrr.

Letališče je v lučkah in že pripravljeno na DECEMBRSKO vzdušje. Kako lepo. Kar vesela sva da ga bova preživela tukaj, saj si ne znama predstavljati Božiča v kratkih rokavih in ob morju... ne gre skozi 😀.

Ob 12:36, prispe vlak za Siebnen.
    Dobra ura pa bova doma. Končno po skoraj 11 urah prispeva v stanovanje......
    Utrujena in zmedena razpakirava stvari in si najprej skuhava kavo.
    Nato pa tv in sedežna. Dan bova namenila počivanju in rehabilitaciji.

Jutri je mojih čarobnih 30 let.
    Veseliva se da greva domov, domačim ♥️

• Day 17

Cancun - Zürich

November 9, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Dobro jutro.
    Za mano je katastrofajna noč. Z nečem sem se najverjetneje okužil, zato sem celo noč prestal na wc-ju. Katastrofa.
    Ampak ker imam moža, ki dobro skrbi za zdravila, je zjutraj ob 6:30 ko ustanem, vse super :).
    Danes imava ob 19:55 let nazaj v Zürich. Hitro vtanem in se napotim na plažo slikat sončni vzhod. Dejan ostane v sobi in spi dalje.
    Današnji dan bova do dobra izkoristila. V hotelu sva se dogovorila za kasnejši chek-out, tako da lahko ostaneva v sobo vsaj do 13:00 ure. Ostali čas bova preživela na plaži.
    Ob 8:00 odideva na zajtrk, ki sva ga pošteno potrebovala, no vsaj jaz ko sem se izžel čez noč 🤪.
    Po zajtrku odidem na plažo, Dejan pa je odšel nazaj v sobo še malo počivat, saj tudi on no konkretno spal čez noč.
    Čez cca. 1 uro je prišel za mano. Skupaj sva se kopala in lenarila na plaži.
    Ob 12:00 uri sva odšla v sobo spakirat in pospravit stvari. Ob 13:00 sva se odjavila iz hotela, ter se dogovorila, da lahko brez problema ostaneva tukaj do 17:00 ure.
    Kljub vsemu sva si lahko vseeno privoščila pijačo in kosilo.
    Do dobra sva se naužila sonca in morja. Zopet prekrasen dan, barve morja, sonce, skratka vse.
    Ker nama še vedno ni dobro v želodcu, nama prijazna strežnica Olivija ponudi domače žganje, na kar upama da bo vsaj malo ok.
    Do 17:00 ure je kar hitro minilo, zato se počasi s taksijem odpravima do letališča.
    Sva kar vesela, da greva domov, saj sva se tokrat do dobra nadopustovala 😊.

Urediva Check in ter carinski pregled. Čas do samega boardinga zapravima v Dutty free-ju. Nakupiva par spominkov, ter se napotiva na gate G53 za Zürich.
    Ob 19:10 nastopi čas za vkrcavanje. Najdeva si svoje sedeže, ter čakava na vzlet.

Mehika je bila najina dolgoletna želja in ja je opravičila svoja pričakovanja.
    Hvala Mexico za vse! Imela sva se krasno in ogromno sva videla. Niti enkrat nisva imela slabe izkušnje z komerkoli. Počutila sva se varno in sprejeto. Ni bilo nodenih zapletov glede hrane, no razen zadnji dan.
    Vse je štimalo! Vsi naprej dogovorjeni prevozi in izleti, vse 😊. Mehika je varna za potovanje.
    Tako.......

• Day 16

Holbox - Cancun (Krystal hotel)

November 8, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Buenos dias Mexcio 😊
    Danes je najin zadnji cel dan v Mehiki.
    Ob 7:15 naju prebudi budila, nakar vstanema in odideva na zajtrk. Sadna bovla z jogurtom in domačimi kosmiči. Nato pa Ameriške palačinke z maslom in Javorjevim sirupom.

Odideva na chek-out in na plaži počakava na taksi, da naju zapelje do pristanišča Holbox. Ob 10:00 se vkrcava na katamaran, ki naju v 25 minutah pripelje do Chiquile.
    Ker je turistov veliko, najverjetneje ne bi dobila kart za avtobus do Cancuna. Zato sva v Chiquili plačala taksi, da naju zapelje in to direkt pred hotel. Vožnja do Cancuna je trajala dobri dve uri.
    Prispemo v zono hotelera.
    Opraviva check in, ter odideva v sobo. V sobi naju čakata dva laboda narejena iz brisač. Zelo lepo in domiseljno. Ko pa pogledaš skozi okno hotela, pa ostaneš brez besed. Tukaj je barva morja božanska!
    Jaz sem bil talo navdušen, da sem spregledal stopnico na balkonu in skoraj padel. Čisto sem bil vzhičen in osupel. Kaj takega!
    Takšne kot so barve na sliki, so tudi v realbosti.
    Hotel Krystal je kot celota zelo velik resort. Ponudba je ogromna. Nekončna bela peščena plaža raztegnjena na t.i. Zona hotelera. Res zelo zelo lepo.
    Ko pridem malo k sebi, odideva na kosilo. Zopet spregledam šipo in se skoraj zaletim v vrata 🤪😂.
    Kosilo je bilo odlično. Bogata ponudba hrane, pijače in slaščic.
    Ker morava jutri zapustiti hotel ob 12:00, sva se odpravila v lobby, da povprašava za kasnejši chek out. Zopet spregledam stopnico in padem v samem lobbyju.
    Dejan se drži za glavo in se mi smeji. Z mano je vse ok.
    Odideva na plažo in v kristalno čisto morje. Noriva med valovi in zganjava norčije. Voda ima 28°C, kar ni preveč osvežujoče.
    Na plaži odtaneva do 17:30 ure, nato pa se odpraviva v sobo na balkon. Sediva na balkonu in občudujeva rajski razgled.

Odločiva se, sa greva malo po glavni ulice cone. Raziskujeva trgovinice in opazujev nočni "lajf".
    Kar hitro se odločiva, da se vrneva v hotel. Odideva na večerjo, nato pa plavat v bazen. Tukaj je vlage dosti več kot pa na lokacijah kjer sva bila. Ne glede na to, da piha rahel vetrič, je vroče.
    Na balonu še posediva cca. 30 minut, kjer opazujeva in poslušava valovanje morja. Zvok naju uspava, zato se odpraviva v posteljo in utrujena zaspiva.

Buenas noches 🌜💙

• Day 15

Punta Cocos - Flamingos ️

November 7, 2019 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

Dobro jutro v predzadnji dan Mehiškega potovanja.
    Zbudiva se ob 7:30. Najprej zajtrk in vse ostalo, kar se zjutraj spodobi.
    Po hrani, sva se ponovno odpravila na Punta cocos. Malo z taksijem in malo peč. Tokrat ne po morju, ampak po mlahak, ki so na cestah. Vmes pa ogromno komarjev in midva 🙂.
    Pred nama je hodil prijazen gospod, ki nama je posodil repelent proti komarjem.
    Zaščitiva se in se odpraviva dalje.
    Prispeva na plažo, kjer ni bilo skoran nikogar.
    V daljavi zagledava jato flamingov. Občudujeva jih in fotografirava. Ker še ni bilo preveč vroče, sva se podala na raziskovanje same plaže.
    Prispeva do rta kjer je na eni strani laguna na drugi pa morje. Čudovita narava in ptice.
    Malo se ustaviva in fotografirama.

Danes je sončno vreme brez oblačka, zato je tudi temu primerna barva morja. Rajski pogled na samo plažo in morje.
    Odpraviva se nazaj proti hotelu, ter si v lokalu ob plaži privoščiva osvežitev. Ledena kava in Coca cola. Kaj boljšeg.....

Vroče postaja, zato brž nazaj do hotela in v bazen. Ponovno bova popoldan preživela ob morju in ob bazenu. Malo lenarjena, malo spanja skratka vsega po malem. Pina colada (brez alkohola seveda), Coca cola in kava.....

Lenarjenje, bazen in morje..... POPOLNO.
    Naužila sva se zadnjega dneva na otoku, do popolnosti.
    Na plaži sva počakala na sončni zahod, ki je za razliko od drugih bil prečudovit. Vsak večer je nebo poskrbelo za unikatne barve neba. Res zelo lepo.
    Napotiva se v mestece na palačinke. Njami. Tokrat z arašidovim maslom.
    Odideva do prizorišča včerajšnje zumbe in opazujeva kako plešejo. Odlični ritmi Mehiške glasbe, ponovno poskrbijo, da zamigava. Fuuuuul faaaajn 😀😀.

Večerjala sva v pizzeriji La pinsa ( Tio Pupo Holbox) v centru. Odlične pizze, kot v Italiji, ampak po Mehiško 😊.

Po pizzi, ki je bila odlična, odideva nazaj v hotel. Spakirava stvari in pospraviva sobo. Jutri se še zadnjič na tem potovanju seliva in sicer v CanCun od koder imava v soboto ob 19:55 let v Zürich.
    Med tem ko je Dejan pod tušem, odidem na plažo, kjer poslušam večerno valovanje morja in se zazrem v jasno nebo, katerega osvetljuje luna.
    Hvala Holbox za vse kar sva doživela tukaj. Tako kot je slabo kazalo na začetku, si namana koncu zlezel pod kožo!

Jutrijšnji dan bo potovalno in relaksacijsko naravnan. Več sledi jutri.

Lahko noč 🌜

• Day 14

Holbox

November 6, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 26 °C

Jutrooooo.
    Malo imava že domotožja 😀
    Ob 7:30 se zbudiva in odideva na zajtrk. Umešana jajca z slanino in sirom. Tukaj zajtrk pripravljajo svež. Pred tem pa sveže sadje z jogurtom in kosmiči. Mehiško sadje je prav posabnega okusa. Sočno, sladko in bolj barvito kot pa v Sloveniji.
    Po hrani se odpraviva v center na iskanje stenskih poslikav, ki jih tukaj ni malo.
    Poslikave so zelo lepe in barvite.

Sprehodiva se ob plaži do napisa Holbox. Tukaj narediva par fotografij in se usedeva v bližnjem lokalu.
    Popijeva kavo in Coca colo.
    Malo prečikirava socialna omrežja, ter se odpraviva nazaj v hiško ob bazen.

Kar cel popoldan sva preživela ob bazenu. Sonce, morje, bazen, pijača in hrana. Nič nama ni manjkalo.
    Čas je mineval po Mehiško, počasi.
    Ob bazenu sva počakala na sončni zahod, ki je mimogrede bil najlepši do sedaj. V objektiv sva ujela lepe trenutke barv, ki jih je ponudila narava.

Odločila sva se za krajši sprehod do mesta.
    V samem centru dogajanja sva si privoščila vsak svojo palačinko. Dejan si je izbral Nuttelino, jaz pa sem k Nutteli dodal še banano. Od daleč sva slišala divje ritme salse, zato sva sledila zvoku, ki naju je pripeljalo na kraj dogajanja.
    Domačini so v vročih ritmih plesali Zumbo. Osupla sva in jih opazovala skoraj 45 minut. Sama od sebe sva migala in občudovala Mehiško energijo, ki je preplavila mestece. Božansko! V tistem trenutku, se je še bolj povečala želja po sami Mehiki.
    Mimogrede zaljubila sva se v samo državo in v vse kar sva videla.
    Tukaj je vse preprosto, prijazno in veliko dobre energije! 😀

Sprehodiva se nazaj do hiške, se oprhava in utrujena zaspiva okoli 22:00 ure.

Buenas noches Mexico 💙

• Day 13

Holbox - Punta Cocos

November 5, 2019 in Mexico ⋅ ☀️ 26 °C

Dobro jutro v sončen dan. Ob 7:30 vstaneva in se počasi odpraviva na zajtrk.
    Nimava prav daleč, saj greva samo čez del, kjer so ležalniki in slamnati dežniki.
    Nazajtrkujeva se, ter se z taxijem odpeljeva do plaže Punta Moskino. Sama plaža je divja, zato je tudi pot do tam primerna divjini. Taxi naju odloži na koncu mesta, ter se odpraviva do plaže. Hodila sva po čisti divjini, kjer ni ničesar. Nizko rastje, mlakuže in komarji. Ob obali pa kupe alg, ki strašno smrdijo.
    Nisva prišla prav daleč, saj nama pot zapre grmičevje. Nisva se prebijala skozi ampak sva odšla nazaj do hotela.
    Ustavila sva se v resortu ob plaži in si privoščila kavo in Coca colo. Dejan je užival v senci in ob morju, jaz pa sem z fotoaparatom lovil trenutke za na sliko. Naredil sem kar nekaj dobrih fotografij.

Ko sva hodila po plaži, nama je bilo zelooo vroče, zato je prva stvar, ki sva jo storila, bazen ob hiški. Ko sva hodila skozi mesto, sva občudovala freske, ki krasijo hiše samega mesta. Holbox je malo barvito mestece, kjer je vse malo in cart. No obstajajo tudi predeli kjer je zanemarjen. Mehiški utrip je prisoten na ulicah, iz lokalov ga pričara vonj po hrani in sama glasba.

Osvežila sva se in se sončila ob bazenu.
    Po cca. 2 urah, sva se peš odpravila do plaže Punta Cocos, ki je na samem rtu otoka. Do tja sva hodila dobrih 30 minut. Malo po morju, malo po plaži in tudi po nizkem rastju. Zanimivo.
    Bilo nama je ekstrmno vroče, a se nisva okopala, saj je morje tukaj zelo ne mikavno in kalno.
    Ko prispeva do plaže, je sredi divjine provizorno narejen lokal z osnovno pijačo. Popila sva vsak svojo limonado iz limete ter počila v senci.
    Odpraviva se nazaj.
    Bazen, Coca cola in Caffe laté.
    Postala sva lačna. Naročila sva si hrano kar ob bazenu. Cordon blue z rižem in pečenim krompirjem z začimbami. Dobro sva se najedla in za vse skupaj odštela 480 pesosov.
    Nato pa ponivno v bazen.
    Popoldan sva lenarila ob bazenu in čakala na sončni zahod, katerega sva tudi danes ujela v objektiv.
    Krasne barve v kombinaciji z morjem in oblaki.

Zvečer pa na krajši sprehod do centra mesta, kjer sva si v lokalu pod imenom ROSA MEXICANO, privoščila kaj drugega kot kavo in Coca colo.
    Počasi se utrujena odpraviva nazaj. Pred hiško posediva še slabo uro, nato pa utrujena zaspiva.
    Lahko noč ⭐

• Day 12

Holbox

November 4, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

Ob 12:30 prispeva na otok. Tukaj ni asfaltiranih cest, ampak so samo iz grobega poteptanega peska. Ker je bil močan naliv, je vse v vodi. Približno 30 minut čakava na taksi, ki naju odpelje do hotela PUERTO HOTEL HOLBOX.
    Opraviva se na Chek-in, in odideva v najino hiško ob plaži. Vreme je oblačno, plaža umazana od alg in namesto belega peska je na tone malih školjk.
    Dejan nama priskrbi kavo, ki jo na terasi popijeva. Javima se mami in Romanu, da sva prispela.
    Na terasi hiške, vedriva. Močan naliv z grmenjem prihaja iz morja.

Ko se vreme izboljša se odpraviva peš po plaži.
    Zelo sva razočarana, saj je ob plaži na tone alg, ki jih je morje naneslo. Sicer so domačini takoj pričeli z čiščenjem, ampak vseeno.
    Postaneva lačna in žejna
    Odideva v lokal ob morju, ter si privoščiva kavo, Coca colo in takosov čips z solato, jogutovim prelivom, salso in popečenim piščancem.

Počasi se odpraviva nazaj v najin rajski domek😊. Preoblečeva se v kopalke in se osveživa v bazenu. Zganjava vragolije v vodi in ujamava trenutke z GoPro kamero.
    Ker se dan počasi poslavlja, se odpraviva na plažo, ter opazujeva prečudovit sončni zahod.
    Preženejo naju nadvse krvoločni komarji.
    Poskrbiva, da jih ustavima, ter se napotiva v mesto. Ob obali si privoščiva pijačo, ter uživama ob zvokih valov.....
    Holbox je zelo umirjen otok, prisiljen si v počivanje in uživanje. A midva se ne dava. Jutri si bova rentala golf avto in se podala na raziskovanje otoka.

Ob 20:30 prispeva do hiške, ter na terasi poslušava morje in čekirava socialna omrežja. Ura kar hitro teče in postajava zaspana. Odideva spat in zaspiva v pričakovanji novega dne.

Buenas noches.😴

• Day 12

Playa del Carmen - Puerto de Chiquilá

November 4, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Dobro jutro 🇲🇽☀️
    Budilka naju prebudi ob 7:00 in čas je za najin drugi premik. Danes potujeva na majhen košček nebes na zemlji, kot ga poimenujejo domačini - Holbox.
    Do 7:30 popijeva kavo v sobi, nato pa se odpraviva na zajtrk.
    V jedilnici naju obišče Ga. Sandra in se poslovi od naju, saj bo ta čas ko midva odideva, na sestanku. Naredimo selfie in odide.
    Odhitiva nazaj v sobo, ter spakirava še nekaj stvari, ter pregledava vse, da česarkoli ne pozabiva.
    Na recepciji narediva Check-out, ter se posloviva še za Johano, ki nama je prav tako veliko pomagala z informacijami, ki sva jih potrebovala.
    Iz hotela, odideva naravnost do postaje ADO, kjer naju čaka prevoz ob 9:15 za Chiquilo.
    Vmes še dvignem denar, skočiva na WC in že čakava v vrsti za na bus.
    Vožnja do same Chiquile kjer je pristanišče, kamor katamaran z imenom FAST FERRY TRANSPORTE MARITIMO 9 HERMANOS, ki pluje na otok Holbox, traja dobri 2 uri.

Sonce, oblaki in Dež..... 💦
    Vmes pa vožnja skozi džunglo, majhne in zelo revne vasice. V trenutku sva ozavestila hvaležnost za najin dom in pokrajno kjer živiva. Na samem avtobusu je udobno. Klima primerna, filmi na tv in lepa pokrajna.

Ob 11:30 prispeva v blatno Chiquilo.
    Kupon za katamaran, ki sva ga kupila v Playi, v pristanišču zamenjava za karto katamarana.
    Ob 12:00 se vkrcava in v 25 minutah nas pripeljejo do Holboxa.

• Day 11

Rio Secreto

November 3, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 23 °C

Buenos dias Mexico 🇲🇽🌞
    Danes načrtujeva izlet v podvodni svet jam in rek pod imenom Rio Secreto.
    Ob 7:00 se zbudima, ter se odpraviva na zajtrk.
    Po hrani spakirava stvari v sobi in se odpraviv do postajališča, ki je par ulic stran od hotela.

Ob 8:30, naju medkrajevni turistični prevoznik Colectivos, odprlje do same točke izleta. Rio Secreto je od Playa del Carmen oddaljen cca. 7 km.
    Ob 8:45 prispeva v park. Odideva na recepcijo po zapestnico, ter izpolnima dokumentacijo o najinih osebnih podatkih.
    Isabel je vodička skupine desetih udeležencev, v kateri sva tudi midva. Na recepciji parka, si ogledava 5 minutni predfilm o samem parku. Glede na to da je park opredeljen kot naravni rezervat, je mogoče videti različne živali.
    Z mini busom, nas odpeljejo 7km v džunglo, kjer je vhod v podzemni svet.
    Vožnja traja cca 15 mint, po gosto raščeni džungli. Na cesti pa znaki kot naprimer, pozor jaguar na cesti, legvani in druge živali.
    Nismo imeli sreče, da bi karkoli opazili.
    Ko se pripeljemo do lokacije, ugotovijo, da so naju razvrstili v napačno skupino z Francosko in Špansko govorečo vodičko Isabel.
    15 minut sva morala počakati na skupino z Angleško govorečim vodičem po imenu Gustavo.
    Priključila sva se dvema Brazilcema in šestim Američanom iz Michigana.
    Vodič nas lepo sprejme in nam poda navodila za obisk jame.
    Slečemo si oblačila ter obujemo čevlje za v vodo. Dobili smo tudi vsak svoj neopren, čelado s svetilko in rešilno / plavalni jopič.
    Za varnost imajo zelo poskrbljeno. Sledilo je skupinsko tuširanje in to kar na prostem.
    Voda je bila kar precej osvežilna, ampak glede na to koliko je vlage tukaj, je zelo prijalo.

Ko smo pripravljeni, se po ozki potki pričnemo spuščato v samo jamo. Kratek čas smo hodili po suhem delu, nakar preidemo malo globlje in stopimo v kristalno čisto vodo z cca. 23°C.
    Hodili smo med kapniki in po naravnih stopnicah narejenimi kar v vodi.
    Globima vode se je spreminjala. Iz hoje smo prehajali v plavanje in spet pokrčena hoja skozi majne luknje.
    Vmes se ustavimo in poskačemo v naravno ustvarjen bazen. Naredimo krog ter dvignemo noge na gladino vode. Po navodilih vodiča, smo v trdi temi in tišini, poslušali mir v sami jami. Zelo zelo zanimiva izkušnja.
    V sami jami je prepoved kamer in fotoaparatov. Smo pa imeli fotografa, kateri je bil večino časa prisoten.
    V koloni eden za drugim, smo v trdi tebi, plavali eden za drugim. Zelo zanimivo je, kako se povečajo čutila v takšnih razmerah.
    V sami jami smo se zadržali eno uro in pol.
    Na koncu same avanture pod zemljo, smo morali vsak posebej stopiti na rob kapnika v vodi, iz katerega nas je vodiš v trdi temi potisnil v vodo. Zelo smo se imeli lepo.

Iz jame, nas je po džungli vodila pot do samega začetka, kjer smo štartali.
    Vrnili smo jim opremo, ki so nam jo posodili, ter se odpravili na kosilo. Ponovno smo okušali Mayevske specialitete, ter več različnih vrst naravnih sokov.

Po kosilu in kratkem predahu, so za nas na USB kljičku pripravili fotografije iz jame, katere smo po želji lahko tudi kupili. Ker je to izkušnja katero ne doživiš vsaki dan, sva slike brez pomisleka kupila.

Celotni izlet je trajal do 14:00 ure, nato pa nazaj v Playa del Carmen z Colectivosom.

Prispeva v Playo, ter si najprej privoščiva kavo. Najin standardni kafič v Playi. Bela kava grande in wifi 😊
    Pokličema mami in Romana, ter poklepetamo.
    Po kavi se sprehodiva po celotni aveniji, kjer zagledava frizerski salon. Ker moji lasje potrebujejo škarje, sem se odločil za Mehiško striženje.
    Prijazen frizer me uredi ultra dobro. Vmes pa pogovo o frizerstvu in razlike mes Mehiko in Slovenijo.
    Za striženje z umivanjem, sem odštel cca. 16 eur. Primerljivo s Slovenijo.
    Pred salonom Monika v katerem sem bil, se slišiva z Klaro, da vidi moj novi izgled.
    Midva sva navdušena 😊

Iz morja prihajajo nevihtni oblaki, zato se odpraviva nazaj v hotel, ter na poti zavijeva v Starbucks, po vsak svoj jagodbi frapuccino.
    Odločiva se da greva na streho hotela na bazen, dokler naju dež ne prežene.

Še zadnji večer se naužijeva bazena, nato pa se odpraviva v mesto na večerjo.
    Vmes se odločiva, da kupiva manjšo pozornost za receptorko Johano, ki nama je prav tako ustregla vse kar sva si zaželela.
    Kupila sva ji dišečo svečko z dišečim difuzorjem. Ker nama je priporočila naj si v Starbucksu kupiva Kokosov frapuccino z sojo, ker je njen najljubši, sva ga odšla iskat in sva ji ga daja da se osveži, v tem vročem večeru.
    Bila je zelo vesela in naju jd objela. Njene besede so bile: ko bi le bilo več takšnih gostov kot sta vidva, saj sta mi polepšala dneve, že samo s tem, ko sem vaju videla in sta se mi nasmehnila 😊.

Večerjala sva v lokalu z Mehiško hrano.
    Dejan si je privoščil piščančjo chimichango, jaz pa fajitas z piščancem. Hja....čez kuro je ni 😊.
    Glede na to, da sva že 7 dni v Mehiki, pa si še nisva privoščila coctayla, je le ta prišel na vrsto, ampak brez alkohola (jagoda in pina colada).
    Natakar nama jih je do mize prinesel kar na glavi 😀🍹🍹.