Colombia - Amazonas - Florida

• 10,1kquilômetros
  • Dia 17

Cartagena

16 de novembro de 2022, Colômbia ⋅ ☁️ 30 °C

üses negste ziel cartagena isch a de karibikküste. mier freued üs scho sehr uf karribisch warms summerwetter am meer! 🌊😎
    es isch zwar paar grad wärmer als in medellin, aber s wetter isch durzoge, mal regnets stark, im negste moment isch es heiss & tüppig - aber nüt im vergliich zum amazonas, da simer üs scho schwülers gwöhnt 😅

mier hend es super hostel mit 2 rooftops und enem pool im wunderschöne getsemani viertel. d jana hed sich leider chli verchelted, drum gönnemer üs mal es ruhigers programm, gniessed s guete hostel & möched no e stadtfüerig dur di spannend altstadt, wo mer wieder tolli lüüt kenneglerned! unter anderem d serena, wo en ähnlichi route hed und mer evtl. spöter wieder treffe werded 😃

• Dia 19

Isla San Andres

18 de novembro de 2022, Colômbia ⋅ 🌩️ 28 °C

wieder last minute entscheidemer üs am negste tag ufd insle san andres z gah, um em regewetter ufem festland z entflieh, üs es paar strandtäg z gönne & wenn möglich sogar s tauchbrevet z mache 🏖😁
    leider isch s wetter unberechebar - ufde insle werdemer vonem sturm begrüesst. und am 1. morge regneds sogar is zimmer ine ☔️🌧 zum glück chömer aber grad ines anders zimmer wechsle, det regneds nur bide feister chli ine, aber wenigstens nüm vom dach😅 üses hostel isch allgemein nid grad s beste: s wlan funktioniert seeeehr schlecht, s hed nur chalt wasser, d chuchi isch sehr dreckig etc. ... aber hauptsach mier hend es dach überem chopf, chönd selber choche & anderi reisendi kennelerne 😃

nach 2 täg isch s wetter immer besser & mier erlebed 1 highlight nachem andere! 😍
    wunderschöni natur, traumstränd, glasklars wasser, spannendi underwasserwelt, cooli lüüt und ganz viel schöni sunnestund 🌊🐟🐠🐚🐍☀️
    im hostel schaffed au no e tolle tanzlehrer, de kevin, und er bringt üs es paar reaggaeton & affrobeats-tanzschritt bi 🎶
    am liebste würdemer no viel länger bliibe! aber das mal hemer zur abwechslig mal es fixes abreisedatum & hend scho mitde serena, wo mer in cartagena kenneglernt hend, am negste ort abgmacht 😎

• Dia 25

Tayrona Nationalpark

24 de novembro de 2022, Colômbia ⋅ 🌩️ 27 °C

üsi letsti gmeinsami station isch de tayrona nationalpark, es großes naturschutzgebiet a der karibische küste. im nationalpark heds e regewald mitere grosse artevielvalt, wunderschöni stränd mit klarem, türkisem wasser und mid palme gsümti buchte.
    bevor mer zu dene schöne stränd chund, muess me zerst mal ca. 3 stund dur de heiss-füechti regewald wandere. innert chürzister ziit simer bachnass 🤣 mier hend s pech, dass de weg ufgrund vode starche regefäll sehr schlammig isch. di meiste lüüt ziehnd d schueh ab, wil mer ufem weg oft sehr tüüf i schlamm isinkt. d serena und ich hend d challenge agnoh, e weg z gfinde, ohni i schlamm izsinke und mier schaffids d schueh de ganz weg lang azbhalte - die challenge isch zwar schwierig, aber macht au mega spass 😅🥳
    di wunderschön ussicht & d stränd sind de weg denn definitiv wert! 🌴☀️🌊😍
    nacheme feine, karibische zmittag & paar entspannte stund am strand, fahremer midenem boot direkt is hostel zrugg, wo ganz i de nöchi & au am strand glege isch 😍

• Dia 29

Return journey begins

28 de novembro de 2022, Colômbia ⋅ ☁️ 28 °C

bi gar noni ready zum tschüss sege... ich chönt mer guet vorstelle, no es paar mönet i dem wunderschöne land z bliibe und au no anderi länder in südamerika z erkunde! 😍 aber ich ha mier vorgnoh, no es paar freii wuche im dezember i de schwiiz z verbringe, zum zügle, e nachmieter z gfinde (ha mini wohnig scho kündt, aber no kei nachmieter gsuecht) und d wiehnachtsziit dehei z verbringe - und wer weiss, was denn s neue jahr so bringt. wie seid mer so schön: mer sell denn gah, wenns am schönste isch 😉
    zrugg in bogota gahni nomal uf erkundigstour und triffe d serena. feini fruchtsäft und paar souvenir dörfed nid fähle, bevor ich mich nacheme churze nap, zmittzt i de nacht ufe heiweg mache.
    zum abschluss dörfi no mini ersti und zum glück einzigi gfährlichi erfahrig in kolumbie mache... ich ha für die churzi nacht es hostel-zimmer mitde serena teilt. s erste mal uf minere reis isch s hostel vonem security guard überwacht. woni s uber bstelle, warted de security guard mit mier bises da isch und fragt mi, obs au würkli s richtige isch. ich cha s nummerschild im app abgliche und im security guard bestätige, dass es überistimmt. i dere churze ziit woni d stege abelaufe, und de security guard zrugg is hostel, nöchered sich 2 gstalte... woni d türe vom taxi uftue, rüeft de taxifahrer mer zue, sofort izstiege & türe zue z tue ... ganz knapp schaffis, mitsamt em backpack is taxi z springe und d türe zuezzieh, bevor di 2 männer mit irne schläger nebem taxi stönd... de fahrer fahrd sofort los und stoppt churz wiiter vore, um mitde d männer uf spanisch luuthals "z diksutiere". denn fahrt er wiiter und stoppt es paar strass wiiter vore nebenem polizei töffli. nacheme churze wortwechsel fahrid d poliziste mit vollgas richtig hotel und mier möched üs wiiter ufe weg richtig flughafe... de taxifahrer probiert sich denn di ganz fahrt uf spanisch für sini landslüüt und für das erlebnis z entschuldige & ich probier ihm mit händ und füess z antworte 😅
    mann oh mann - grad e chli action i mine letste minute in kolumbie 😵
    aber die letsti erfahrig trüebt mini erinnerig uf die wunderschöni ziit in kolumbie nid im gringste - ich wirdes uf jedefall seehr fest vermisse & i bester erinnerig bhalte!

• Dia 31

Miami Beach& Everglades

30 de novembro de 2022, Estados Unidos ⋅ ☀️ 28 °C

uf minere heireis vo kolumbie flügi über miami - wili kei direktflug ha, entscheidi mi en zwüschestopp z mache und mier ziit z neh e wuche elei wiiterzreise.
    nach minere wunderschöne ziit im amazonas und in kolumbie isch d gross-stadt miami e chliine kulturschock. ich entscheid mich schnell id natur "z flüchte" und de nationalpark everglades z bsueche. leider isch de usflug für mich recht ernüechternd, wils mer z touristisch isch.
    zrugg in miami gniessi de schöni strand und lern paar lüüt im hostel kenne, und bereite mich uf mini allerletsti destination vor.

• Dia 34

Key West

3 de dezembro de 2022, Estados Unidos ⋅ 🌬 26 °C

mini definitv letsti station vor minere rückreis id schwiiz isch key west.
    ich ha scho sehr viel ghört und riesigi erwartige - i de regel ischs kei gueti vorussetzig, wenn ich so höchi erwartige ha 😅
    de ort isch denn natürlich nid ganz so romantisch, wienis mier vorgstellt gha ha. aber trotzdem sehr spannend - z fuess laufi fast di ganz küste ab & entdecke schöni stränd.
    vor allem d wasser-aktivitäte chani sehr empfehle! es isch s 3. grösste reef weltwiit & mit siine 5-7000 jahr anschiinend relativ jung. s schnorchle isch wunderschön & au de usflug midem glass-bottom-boat lohnt sich!