Costa Rica

Top 10 Travel Destinations Puntarenas
Show all

Santa Teresa

January 3, 2023 in Costa Rica ⋅ ☀️ 28 °C

Die letscht wuche hämmer zäme mit em ralf in santa teresa verbracht. Es esch sehr e lustigi wuche gsi! Mer händ es air bnb mit chuchi ond garte gha. Am erste tag simmer acho, no chli go de strand agluege ond denn go znacht ässe. Am nächste tag hämmer chli welle go d gägend erkunde ond mer send zu de montezuma wasserfäll. Das send 3 wasserfäll, under 2 devo chammer bade ond bim einte sogar inegumpe. Richtig e lustige ond erfrüschende namittag gsi. Am tag druf han ich ändlich mal welle go surfe. So hämmer üs 3 brätter gmieted ond händ üs id wälle gstürtzt. Das hed sich als sehr asträngenden usegstellt, d wälle send gross ond chräftig gsi ond es hed mega strömig gha 😅 so simmer de nach dem namittag au zimli kaputt gsi. De nächst tag esch silvester gsi. Mer händ welle bi üs dehei grilliere. Mer send go poste ond hend alles vorbereited, denn simmer zerst no as meer go de sunneuntergang luege. S grilliere esch sehr witzig gsi ond üsi ego party esch bes am morge am 4i i vollem gang gsi. De erich hed währed de party sogar no sine eltere aglüted ond es guets neus gwünscht, well die sind i de schwiiz scho weder wach gsi 🤭 fazit vo dem abig: scho grillierti hüehner chönnd nüm flüge, au ned mit hilf vom ralf 😂
      Am erste januar hämmer üs de erst am spötere namittag möge bewege ond send de no chli a strand.
      Am tag druf hemmer weder chli meh action brucht ond händ drom e bootstour inkl. schnorchel-erläbnis bueched. S wasser esch zwar leider rächt trüeb gsi aber mer händ glich sehr vill fisch gseh. Denn esch scho üse letschti gmeinsami tag abroche. De hämmer nomol am strand verbracht ond send chli go surfe. Als krönende abschluss semmer no imne schöne strandrestaurant go de sunneuntergang luege ond znacht ässe. Am nächste tag heds de gheisse früeh ufstah, packe ond los rechtig flughafe. S highlight vo dere fahrt esch d fähri gsi. Es hed sogar früschi popcorn gä, das hed de ralf ond mich bsunders gfreut 😅

• Day 88–102

Montezuma

March 26 in Costa Rica ⋅ ☀️ 31 °C

Mein erstes Reiseziel ist Montezuma, ein kleiner Ort an der Pazifikküste. Hier mache ich für 2 Wochen ein Volunteering bei einer Schildkröten- und Naturschutzorganisation. Die erste Nacht verbringe ich im Ort und nutze den nächsten Morgen für eine kleine Wanderung zu mehreren Wasserfällen. Danach geht es zu meiner Unterkunft, die etwas außerhalb liegt und nur durch einen circa 40 minütigen Fußmarsch am Strand entlang zu erreichen ist.
      Die Unterkunft liegt direkt am Strand und man kann das Meeresrauschen hören. In den Bäumen tummeln sich mehrere Affenarten, unter anderem Brüllaffen, die uns morgens mit ihrem Geschrei wecken. Außerdem kann man in nächster Umgebung Nasenbären, verschiedene Vogelarten sowie Schlangen, Frösche, Wasserschildkröten und Skorpione finden. Wir machen viele Expeditionen, um die verschiedenen Tierarten zu beobachten und zu bestimmen. Nur Meeresschildkröten bekomme ich leider nicht zu Gesicht, da die Schildkrötensaison erst im Mai beginnt.
      Ich nutze außerdem die Zeit für Strandspaziergänge, Schwimmen und Wanderungen.
      Die Artenvielfalt direkt vor der Haustür ist wirklich einzigartig, dazu kommt noch der traumhafte und oft menschenleere Strand, so dass die Zeit hier wie im Flug vergeht.

Santa Theresa, Casa Cecilia

December 9, 2019 in Costa Rica ⋅ ☀️ 30 °C

Am nächsten Morgen genossen wir noch einmal das tolle Frühstücksbuffet mit Kevin und Ramona und dann ging es an die "richtige" Pazifikseite nach Santa Theresa. Es war wirklich super schön zum Fahren, die kleinen Örtchen und vor allem Santa Theresa selbst waren wirklich super schön. Sie hatten alle keine geteerten Straßen, sondern nur "Dreck" als Straße. Die meisten waren mit Rollen oder Quads unterwegs, einrichtige Hipster/Surfer Gegend. Die kleinen Restaurants waren wirklich super schön und auch als wir an unserer Unterkunft ankamen, waren wir sehr begeistert. Wir lagen direkt an einem traumhaften Sandstrand. Wir genossen den restlichen Tag dort am Strand und in unserem wunderschönen Zimmer mit riesigem Balkon. Abends schauten wir noch den Sonnenuntergang am Meer an und gingen dann zu einem Steakhaus direkt am Strand, Steakhouse Habanero Mex-Grill.Read more

Montezuma

August 26, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 30 °C

Hüt simmer zume chline Fischerdörfli „Montezuma“ gfahre und hend e chlini Wanderig zu sehr schöne Wasserfäll gmacht. Trotz Trekking-Schueh simmer recht gforderet worde: de Wanderweg isch teilwiis meh es Chlettere am Seil gsi, als en lockere Spaziergang 😮‍💨Read more

Unterwegs nach Montezuma

January 10, 2020 in Costa Rica ⋅ ☀️ 31 °C

Wow, nach 4 Stunden haben wir das Hippie Dorf Montezuma, ganz im Süden der Nicoyahalbinsel, erreicht (nur ca. 140 Km). Es ging buchstäblich über Stock und Stein. Wir loben unseren 4 WD 🙏
      Adventure Tours pur und wunderschöne Landschaften. Die Strecke führte uns mehrheitlich auf staubigen und löchrigen Strassen hierher. Die grössten Überlebnisse waren das Durchqueren diverser Flussbette.
      Ganz relaxed sind wir nun hier im wunderbaren Hote El Jardin. Wieder haben wir es super getroffen. Weitere Eindrücke folgen...

Montezuma - Klein aber fein

April 1, 2023 in Costa Rica ⋅ 🌙 28 °C

Vo Santa Teresa si mir geschter uf Montezuma witergreist. Aus erschts hei mir es Taxi chönne Teile mit paarne angere Tourischte bis uf Cobano. Dert ahcho hei mir gseh, dass mir no 3 Stung ufe nächscht Bus hätte müesse warte. 🤦‍♀️ U de hei mir üs entschlosse mau das „hitch hiking“ (Autostöpple, wo hiä sehr viu Lüt mache) usprobiere. Mir si däm gägenüber eher skeptisch ihgstellt bzw. gsi, abr mir hei dänkt, isch besser aus 3 Stung ufe Bus z warte. Mir hei öpe ä haub Stung probiert bis der Erscht het stiu gha. Es isch ä österrichische Tourischt gsi, wo üs het mitgno und grad vorem Hostel het useglah! 🙌🏼🚗

Montezuma.. ja, das isch ganz es chliises, bsungrigs Dörfli wome gfüehlt innert 2 Minute het gseh 😅 Klein aber fein! Es het sehr viu so grümscheli Lädeli und Soda‘s und Kafi‘s wome chli cha Zit vertribe. Es het sogar so öpis wine Buechlade - aso besser gseit hets eifach genau eis Gstell mit Büächer i jedere Sprach, abr es fingt jede öpis. D Stränd si nüme so gäbig zum Bade wöus teilwiis zimmli steinig & felsig isch. Aber es isch seehr gmüätlech, härzig und irgendwodüre hets si Charme😄

Hüt simer ga d Montezuma Wasserfäll aluege. De hets unger jedem Wasserfall sone Pool wome drin cha ga bade. Ganz erfrüschend im Gägesatz zu dä Temperature wo z Meer het und mä isch mau nid vou Sand gsi..wobi das ja gjammeret isch uf höchem Niveau 😉 Item, uf jede fau weme zu dä höcher glägene Pools het wöue, isch Chlättere ahgseit gsi😅 Aso üses Workout hei mir somit ou gha💪🏼

Mir blibe da iz no paar Täg, bevors de witer geit richtig Jungle🦜🌴

26ème jour

March 21, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 27 °C

Tyroliennes à foison pour l'activité de ce matin. Dont la tyrolienne la plus longue de l'Amérique latine (1600m)
      Et pour finir un saut de Tarzan (seul Jerem l'a fait 😅)

Puis 4 h de route pour arriver à Montezuma ou l'on retrouve la mer qu'on avait quitté il y a une semaine déjà.Read more

Beach day & Catarata el Chorro

March 21, 2023 in Costa Rica ⋅ ⛅ 29 °C

Gestern bin ich dann mal früh zum Sonnenaufgang zum Strand runter gegangen. Und dann hab ich den Rest des Tages nur die Seele baumeln lassen, am Strand gechillt Affen beobachtet und gelesenen. Deswegen dachte ich mir dann heute ok auf geht's ne bissel mehr Aktion... Wir wollten uns auf den Weg zum Wasserfall el choro auf machen. Es ist einer von 7 Wasserfällen weltweit der ins Meer mündet.
      Also Sachen gepackt und los gestiefelt.
      Wir wurden kurz von Affen aufgehalten die zuckersüß durch die gegend gesprungen sind.
      Auf halber Strecke haben die 2 anderen sich dann dazu entschlossen um zu drehen, also bin ich dann alleine weiter gegangen.
      Der Hinweg war noch sehr entspannt. Ab und zu musste ich durchs Wasser warten aber an sich war es eine schöne Wanderung von knapp 2 Stunden.
      Ich hab ein Mädel gefragt ob sie ein Bild von mir mit dem Wasserfall machen kann... Der Wasserfall hats leider nicht ganz aufs Bild geschafft 😂
      Den Wasserfall konnte ich dann leider nur 5 Minuten genießen, weil ich dann gemerkt habe dass die Flut doch schneller und stärker kommt als gedacht😬 alsoooo ganz schnell sachen zusammen gepackt und auf geht's. Naja das war eher so ne semi geniale idee. Ich musste die meiste Zeit durchs Wasser laufen aber da die Wellen so hoch waren bin ich doch mehr nass geworden als beabsichtigt. Um den Weg noch einfacher zu machen spülte Treibgut die ganze zeit um meine Füße 😅
      Ich saß dann ein halbe Stunde zwischen ganz viel Müll und hab gewartet, wurde mir dann aber ein bisschen zu doof und bin dann doch weiter gelaufen. An irgendeinem Punkt habe ich dann ne Dschungelpfad gefunden worüber ich sehr glücklich war. Als ich dann aber irgend ein schreien gehört habe was sich sehr stark nach einem Raubtier angehört hat bin ich doch schnell wieder zum Strand runter gegangen, da mir vor 2 Tagen jemand erzählt hat das er einen jaguar gesehen hat😅
      Ich bin dann nach viel zu langem Laufen sehr happy wieder zurück im Hostel zu sein und entspannen zu können!🙈

Le chat de la maison

October 27, 2023 in Costa Rica ⋅ 🌧 25 °C

Surprise en entamant notre petit déj ce matin au Lodge Margouillat, Juan Sho est venu nous voir pour quémander des morceaux de pastèque 🍉. Il est tout gentil, un brin envahissant et possède des griffes dont les cuisses d'Antoine se souviendront.Read more

Puntarenas & Isla Tortuga

December 15, 2022 in Costa Rica ⋅ ⛅ 29 °C

15-12 in de ochtend vroeg richting Puntarenas gereden. Het stadje was niks aan, maar we kwamen voor een tocht richting Isla Tortuga. Daar zijn we rond 08.30 naartoe gegaan, een boottocht van een klein uurtje. Daar aangekomen op een erg mooi strand gingen we snorkelen in zee, en bij terugkomst was daar lekker fruit en een goede lunch. Genoten van de zon, wilde zwijntjes gezien die op de lunch afkwamen en vervolgens nog even het strand over gingen. Reisje met de boot terug naar het hotel, even douchen en wat kip gehaald bij een klein tentje tegenover het hotel. Nog een paar spelletjes gedaan aan de bar, en lekker slapen. 👋🏻Read more

Puntarenas, Cantón Central de Puntarenas, Cantón Puntarenas