Vietnam

• 113kilometer
  • Hari 21

Stürmisch

19 November 2023, Vietnam ⋅ ☁️ 24 °C

Hüt bini am Morge früeh ufe Bus für vo Da Lat id Nöchi vo Quy Nhon z fahre. Das si guet 7h Fahrt. Hie hani när izz Life's a Beach Hostel icheckt u der Räste vom Tag mit läse verbracht. Wöus offebar vor es par Täg het e Sturm geh hezz z Meer feiechli höche Wäuegang und es chuttet der ganz Tag. Es isch auso scho für mit länge Hose zum usehocke. Am Abe hez es wahnsinns Familydinner Buffet geh und i ha widermau Schwitzer troffe. Mir hei e gmüetliche Abe mit Pingpong spile verbracht u i bi zimmlich früeh wider izz Bett.Baca selengkapnya

• Hari 21

Downhillfloodway

19 November 2023, Vietnam ⋅ ☁️ 25 °C

Z Wätter ladet im Momänt ganz und garnid i für izz Meer ga z bade oder am Strand z läse. Aber der Nils brucht sowiso no e nöie Heum und der Moriz wot ono d Stadt gsee drum fahremir z drit guet 20 Minute nach Quy Nhony. Das isch e härzigi chlini Stadt aber würcklich viu zum entdecke giz gloub nid. Mir hei (widermau) e Tämpu gfunde u gaaaanz viiiiu Bonsais. Das schint hie es rise Ding z si die stö überau ume. Mir hei chli Käfelet, der Nils het e knall Rote nöie Heum gfunde u der Moriz het e Plache gfunde woner bi sim Töf zumene Schutzschiud het umfunktioniert.
    Wos gad nid het grägnet heimir beschlosse ufem Rückwäg no der eint Wasserfau ga azluege. Si vom Hostel het scho gmeint mi müessi es "guets Bike" ha für dert häre z cho und es isch nid uf Googlemaps izeichnet aber es gäbi e Strass. D Strass isch zersch zumene Strässli worde när zumene Wäg witer zumene Bächli u am Schluss simir bimene Gmisch zwüsche Downhill- (oder Upway- ) Strecki und Floodway glandet. Die zwöi Fahrer hei das aber souverän gmeisteret und i bi hingerdruffe froh gsi hani mini Sattelfestigkeit scho 2-3 mau trainiert.
    Nach ca. 15 Minute, eim verlorene Turnschue, zwöi nöi gfundene Schlarpe u komplett verschlammte Chleider simir bim Wasserfau acho. Und es isch atemberoubend gsi! Z Wasser isch türkisblau gsi, es het 3 Äbine gha mit grosse Becki wome herrlich het chönne Bade drinne und mir si wit und breit die einzige Mönsche gsi. Mir si bis z oberst ufe klätteret und hei e Ussicht gha überd Bärge, d Muschufarme bis zum Meer ude nöche Insle..WAHNSINN!
    Bir Rückfahrt heimir no e Hoger gfunde mitemne spezielle Gebilde obedruffe u hei beschlosse das ono ga z beguetachte. Es hetsich usegsteut dases e riiisigi Grabstette vomene Ehepaar isch. D Ussicht vo dert obe isch o nid schlechter gsi aus die vom Wasserfau us. Ufem Rückwäg heimir übrigens der verlornig Schueh wider gfunde und e Bar wo äuä nonid viu Touriste het gsee. Aber si het e supper ussicht gha ufd Muschelfarme und z Bier isch ou ganz okey gsi für Vietnamesischi Verhäutniss.
    Gägdie 6i simir i üses Hostel zrügg cho u hei der Abe nachem Familydinner mit Spili spile verbracht.

• Hari 22

Es Liechtli brönnt

20 November 2023, Vietnam ⋅ ☁️ 24 °C

Woni hüt Morge ufe Bus bi in Quy Nhon hez feiechli abeglärt u gstürmet. Aber i ha ja zum Glück nume müesse Busfahre. Es geit i ca. 6h nach Hoi An. I bi mitemne Italiener umdne Franzos vom vordere Hostel underwägs gsi u mir si diräkt izz nöiie Hostel e Duschi ga nä. Am Abe hez när numeno einisch es tou abegla. Mir heinis drum ungerde Dächer vode Marktständ vom Night Market düregschlänglet bismir es passends Restaurant fürz Znacht hei gfunde. Z Ässe isch wahnsinnig guet gsi u mi merkt scho dases chli anderi Sache git aus no im Süde unde. Nachem Znacht heimirnis no e Bar für öppis z trinke gsuecht und underwägs die ungloublich farbefroh belüchteti Stadt agluegt.Baca selengkapnya

• Hari 23

Bärge & Höline

21 November 2023, Vietnam ⋅ ⛅ 27 °C

Da mir gester Abe z Franzosegrüppli vo Da Lat wider hei troffe heimir üs hüt verabredet zeme Roller z miete und zude My Son Temple z fahre. Das si Tämple wo usder Zit vom Rich vode Cham si erhaute blibe. 1999 sisi zum Weltkulturerbe erklärt worde. Si si übernes witlöifigs Gländ verteilt u d Wäge si zum Glück grossteils under schattespändende Böim es isch nämmlich nomau zimmlich heiss worde. Aber mir hei aui d Sunnestrahle gnosse und der Fahrtwind vom Roller het o immerwider für chli erliechterig gsorgt. Nach My Son simir witer zude Marble Mountains. Das ganze isch zimmlich touristisch aber mir hei mit chline Chlätterilage zwöi Plätzli gfunde womir elei si gsi u d Ussicht isch widermau atemberoubend gsi! Ou die zwöiti Höli womir ine Klätteret si isch seehr schön gsi. Nachde Bärge simir schnäu az Meer u när zrügg izz Hostel ga dusche. Am Abe heimir üs wider dür Streetfood und Souveniers kämpft u der Niels ischmir nomau übere Wäg glüffe. Mir si am Schluss feiechli e Gruppe gsi u heinis nomau e Bar gsuecht.Baca selengkapnya

• Hari 24

Hotelchlötz

22 November 2023, Vietnam ⋅ ☁️ 24 °C

Widermau e Rägetag. Aber es isch nid schlimm i ha usgschlafe u när es supper Plätzli zum Brunche gfunde. Nachem Brunch bini no churz dürd Läde vo Hoi An u när hanimi mitem Pierre zeme ufe Wäg nach Da Nang gmacht. Leider giz keni Buse u aui wo hei wöue es Taxi teile hei churzfristig abgseit drum ischnis günstiger cho zwöi Rollertaxi z näh. Z Wätter het ganz okey usgsee bismir si losgfahre u när hez die 40minütigi Fahrt düregschiffet...mit 2 Ruckseck ufem Roller hingerdruffe. Aber mir si beidi guet acho u d Rägeschütz hei o e guete Job gmacht. Nachem Ichecke im Hotel simir dürd Stadt gschlenderet, hei die berüemti Drachebrügg gsee u si imene sehr iheimische Restaurant glandet fürz Znacht. Aber es isch widermau wahnsinnig guet gsi.
    Eigentlich hani in Da Nang der Van, woni z Ho Chi Minh City ha glehrt kenne, wider wöue träffe. Är wohnt hie ir Stadt. Är hetmir aber leider churzfristig müesse absege wöuer chrank isch. Drum erkundemir d Stadt izz uf eigeti Fusst.
    Da Nang isch eini vode grösste u sich am schnäuste entwickelnde Stedt vo Vietnam. Es het ungloublich viu Bousteue. Die meiste für riisigi Hotelchlötz.
    Nachem Znacht simir zrügg iz üses Hotel u hei no e Nachtschwumm im Rooftoppool vom Hotel gno.

• Hari 25

Bãi

23 November 2023, Vietnam ⋅ ⛅ 28 °C

Der Plan ischs gsi e Wanderig ufem sogenannte Affebärg zumene Ussichtspunkt z mache. Drum hei ig u der Pierre nachem Zmorge e Roller gmietet u si Richtig Hoger gfahre. Uf haubem Wäg heimir gmerkt dasmir hei vergesse z Tanke. Zum Glück no früeh gnue dases wider zrügg id Stadt het glängt. Schlussamänd simir de ca. am 1 bim Usgangspunkt vor Wanderig gsi u hei relativ schnäu gmerkt dasmir hie irgendwie nid erwünscht si. Mir hei verschideni Wäge probiert u überau si Securitys gsi wonis hei wäggschickt. Irgendwenn heimir usegfunde das der Bärg fürne Supperluxusresort meh oder weniger privatisiert isch worde u "Normalos" nümme erwünscht si hie. Chli frustriert simir zrügg dert häre womir üse Roller parkiert hei gha. Dert hez es par Stüeli gha und e Maa miteme Chüeuschrank wo übertüreti Getränk het verchouft. Mir si häreghocket u hei öppis trunke wo zwöi anderi Touriste usemne chline Wägli usem Urwald si usecho. I hase gfragt öbme da zum Strand abe chunnt u der eint het gmeint normalerwis ja aber wägem ville Räge u de Stürm sige Böim umgstürzt u der Wäg sig nümme passierbar. Mir hei beschlosse dasmirs glich probiere u womir scho fasch ufgeh hei, het der Pierre plötzlich es anders Wägli gfunde u mir hei ohni grösseri Chlätterilage bis a Strand abe chönne. Das isch äuä der schönst Strand gsi woni jeh ha gsee. Abgsee vo üs zwöi hez nume no e iheimische Fischer, es par Chrebse und Echse gha. Der Strand isch vo höche Klippe mit gfluetete Höline umgeh u witer usse hez offebar sehr schöni Riff. Leider heimir nüt zum Schnorchle derbi gha. Der Schwumm heimir glich sehr gnosse u d Sunnestrahle hei o sehr guet ta!
    Mir heinis när bi Zitte wider ufe Wäg zrügg nach Da Nang gmacht dasmir der Roller hei chönne zrügggeh und üses Gepäck im Hotel ga hole. Am 6i isches när ufe komfortabel Zug Richtig Hue gange.

• Hari 26

100'000 ₫

24 November 2023, Vietnam ⋅ ☀️ 27 °C

Nachdämmir gester Abe in Hue si acho heimir hüt wider e Roller gmietet für die verschidene Sehenswürdigkeite vo Hue ga azluege. Aus ersts simir zum Hồ Thủy Tiên gfahre. Das isch e Wasserpark wo 2004 het ufta und 2011 us finanzielle Gründ wider het müesse zuetue. Sit den isch nümme viu passiert dert. Är isch zrügggla worde u 2016 aus Lostplace bekannt worde. Es isch es spezieus Gfüeu gsi die Rutschine z gsee und ufder Tribüni z hocke und sich vorzsteue wies äch vor nonid so langer Zit het usgsee wo hie no Bsuecher si härechu cho zum Bade. Nachem Wasserpark heimir eigentlich die Berüemte Greber vode Kaiser vo früecher wöue ga aluege. Leider isch us auem e rise Touristeatraktion gmacht worde u mi mues für aues verhäutnissmässig viu Itrit zahle. Drum heimirs bir Besichtigung vo usse bela u si derfür mitde Roller uf Entdeckigstour. Underwägs heimir der Alex und der Dimitri wider ufgablet u mir si z viert am Parfümfluss gsi, über intresannti Houpersträssli gfahre u hei irgendwo am Strasserand Zmittag gesse.
    Der Abe heimir ire sacktüüre Bar verbracht. Derfür heimir e Platte Frücht übercho, jeh es Fläschli Wasser und immermau wider e Shot. Mir hei Billiard gspiut u si när gägdie 11i zrügg izz Hostel. Mir wärde irgendwie aui nid so würcklich warm mit dere Stadt. Drum fahremir morn am Morge früeh witer.

• Hari 27

No Sleeper

25 November 2023, Vietnam ⋅ ☁️ 25 °C

Hüt am Morge isches mitem Bus vo Hue nach Phong NHA gange. Irgendwie heimir mitemne Schlafbus grächnet. Es hetsich aber de usegsteut dasmir die 4,5h imene Chline Van verbringe u dä mitem Schlafe isch chlei schwirig worde. Dämentsprächend grederet simir in Phong NHA acho. Hie isch die grössti Höli vor Wäut für die längt aber z Budget leider nid und usserdem si d Toure dert häre bis im Februar 2025 usbuechet. Es het aber no e Hufe anderi grossi Höline hie. Drum buechemir es Trecking für Morn u nämes gmüetlich der Räste vom Tag. Mir si z Fuess chli dürz Stedtli gschländeret, hei Snacks usprobiert u hei fesstgsteut das der ganz Ort vermuetlich nume wägede Höline isch boue worde. Es het nämlich abgsee vo übertürete Shops, Hotels u Restaurants absolut nüt hie.
    Am Abe sinis der Nils u der Moritz wider übere Wäg glüffe. Mir hei e lustige Abe gha u si bi Zite ga lige.

• Hari 28

Höline, Dschungel und Bluetegel

26 November 2023, Vietnam ⋅ 🌧 23 °C

Am Morge am 8ti isches losgange. Mir si im Hostel abghout, zur Base bracht u brieft worde. Nachdäm aui iri Heume, Häntsche, Schueh u Ruckseck hei gfasst gha, isches i Dschungel. Die erste 20 Minute isches tou z Loch uf gange u wöus die ganzi Nacht het grägnet isches sehr gschlifrig gsi. När simir aber oscho bir erste Höli acho. D Elefantehöli het ihre Name de vile elefanteförmige Steine z verdanke. Si isch 60 Meter höch, 300 Meter läng und e sogenanti 'Trochehöli'. Heisst mi cha ine loufe/chlätere u mues nid schwümme, touche oder es Boot neh. Es heisst aber NID dasme troche blibt. Spetistens ab hie si d Schueh nämmlich zu Wasserwanderschueh umfunktioniert worde. Die Höli isch wahnsinnig imposannt gsi mit wunderschöne Felskonstelatione und Tropfsteine. Nach dere Höli simir ersch richtig i Dschungel. Mir si über schmali Pfade, dür diversi Flüss, über Feuse und umgstürzti Riseböim, hei gägä Mugge- und Bluetegelarmeeä kämpft, ufpasst dasmir vo kene Risedorne ufgspiesst wärde und keni giftige Pflanze berüere. Nach 1,5 h simir bim Ma Da See acho u heinis afamau vode Bluetegle befreit. När heimir Zit gha fürne churze Schwumm u vom 5,5m höche Feus i See z gumpe. Nachder Erfrüschig hez ungererä Plache gäge Räge, wo der ganz Tag het aghaute, Zmittag geh. När ischs nome 1,5h düre Dschungel bis zur Tra Ang Höli gange. Churz vorem Zieu heimir d Rute müesse apasse. Wöu der eint Fluss soviu Wasser het gha daser nid passierbar isch gsi, heimir überne Felsformation müesse übere chlättere. Das het nomau feiechli Närve und Trittsicherheit brucht. Ufder andere Sitte heimir üs när wider us üsne mit Schlamm tränkte Chleider gschäut u si mit Schwümmweste, Heum u Stirnlampe bewaffnet ca. 300m i die Höli ine gschwumme. Dinne heimir üsi Taschelampe abgsteut und e Dunkelheit erläbt winis nonie ha gsee. Es isch so fister gsi dasme die eigeti Hand vorem Gsicht nid het gsee. Eifach komplett schwarz. I dere Finsterniss heimirnis när vom Wasser wider richtig Tagesliechr la tribe. Das isch es sehr beidruckends Erläbniss gsi.
    Zrügg im Hostel heimirnis aui ufne Duschi und BBQ gfröit. Am abe am 9i isches när ufe Nachtbus gange.

• Hari 29

Arrival 4:20am

27 November 2023, Vietnam ⋅ 🌙 18 °C

Nach 7h im Nachtbus simir am Morge am 4:20 in Tam Coc acho. Nachdäm mir üses Gepäck hei iz Hostel bracht u ar morgendliche Dämmerig hei zuegluegt simir am 6i izz erstbesste Restaurant ga Pho (viednamesischi Nudelsuppe) esse. När heimir üs mitde Töffe ufe Wäg id Stadt gmacht. Dert simir ga Gäut usela, zumene Handyshop wöu am Niels sis Handy kapput isch, zum Mech wöu am Moritz si Tacho bim Verlade i Nachtbus isch kapputgange, zum Coiffeur wonis nachem Haarschnitt zum traditionelle vietnamesische Tabak rouche het iglade, ga Käfele und im Markt ga Frücht probiere. När isch ca. 10ni gsi womir üs mit 5 Roller/Töffe ufe Wäg zum Hoa Lư Ancient Capital gmacht hei. Das isch leider abgsee vor Ussicht womir nach 300 Stägetritte hei gha nid bsundrigs sehenswärt gsi. Drum simir när witter Richtig Bai Dinh Pagoda und hei underwägs no Zmittag gesse. Bai Dinh isch e Alag wosich über 6 Kilometer erstreckt u under anderem z höchste religiöse Gebäude vo Asien druff steit. Das isch nach au dene Tämple und Pagodene woni izz scho ha gsee auso mit Abstand z Beidruckendste gsi. Mitemne Lift isches zum Abschluss bis z oberst ufe Turm gange wome e wahnsins Ussicht uf die Beidruckendi Landschaft het gha. Gägdie haubi6i simir när zrügg izz Hostel womir hei Icheckt u Duschet für när ir Stadt imene leider ungloublich schlächte Restaurant ga Znacht z esse. Es isch aber o chli glich gsi wöu mir si aui so düre gsi dasmir numeno izz Bett hei wöue.Baca selengkapnya