Austria
Warth

Von ganz oben nach ganz unten...

August 26 in Austria ⋅ ⛅ 16 °C

Bei bestem Wetter starten wir heute gleich die zweite Wanderung.
    Mit der „Steffisalp“ Bahn geht es nach oben, von wo aus unsere Tour startet.
    Durch die wunderschöne Berglandschaft geht es etliche Höhenmeter bis nach unten zum Lech - traumhafte Ausblicke wie immer inklusive!
    Auf dem Weg können wir sogar zweimal Murmeltiere aus der Ferne sehen!
    Einen Zwischenstopp legen wir im Restaurant „Bodenalpe“ ein. Sehr lecker!
    Am Lech entlang geht es dann zurück nach Warth, wo am Ende nochmal ein ordentlicher Anstieg auf uns wartet (bei dem wir uns nochmal kurz im Wald verlaufen😆).
    Nach rund 12km kommen wir wieder an unserem Ausgangspunkt an. Auch wieder eine tolle Wanderung!

Dag 3: Gletscher eis doet wonderen

February 5, 2018 in Austria ⋅ ☀️ -6 °C

Zo dag 3 ist wieder dahhh. Prachtig weer maar Kev was kapot of eigenlijk te brak;-). Die bleef dus ff chillen in t appartement. Menno en ik gingen extra vroeg ff het grootste rondje maken aks mogelijk. Dit werd mede mogelijk gemaakt door Gletscher eis om 10uur sochtends. Gesponsord door neef Dennis die ons graag naar de klote ziet;-). Heftig spul maar zeker goede antivries. Tegen onze lunch tijd aan bleek Kevin zelf de piste op gekropen te zijn en ook al een ski verloren te zijn en op ze knie gevallen. Dus was hij weer tijdelijk kapot en ging hij weer chillen in kohlereck. Wij deden een lunch in Warth en boekte toch 80km tegen de tijd dat we weer gingen pilsen in de Mooserwirt :-). Gelukkig was de Gletscher eis al een tijdje op en dit keer ging het buiten bij de Mooserwirt helemaal los. Gasten die aan t strippen waren en iedereen ging volledig uit ze dak. Kevin die was al half stoned door de medicijnen voor we begonnen en hield zich netjes aan ze drank limiet. Menno en ik gingen laveloos naar beneden en nam il Menno se ski ook nog eens mee. Wij liepen vanuit het centrum en Kevin direct vanaf de mooser... hij won het makkelijk haha ;-). Op de kamer dit keer voor de verandering zelf pizza's erin gegooit :-p. En nog wat ei gebakken... Kevin kreeg de slappe lach en de rest weet ik niet meer... dag hoor :-).Read more

Warth, Варт