Ecuador
Rumipamba

Upptäck resmål hos resenärer som för resejournal på FindPenguins.
Resenärer på denna plats
    • Dag 271

Cotopaxi 🌋

5 november 2023, Ecuador ⋅ ☀️ 11 °C

Hola! Wir sind über Quito zum Cotopaxi-Vulkan weitergereist. Quito, die Hauptstadt von Ecuador und die höchstgelegene Hauptstadt der Welt (La Paz in Bolivien zählen wir nicht mit, da nur Regierungssitz und nicht Hauptstadt), hat uns nicht so gut gefallen. Durch die hohe Kriminalität fühlt man sich dort einfach nicht sicher. Wir haben uns ein paar entspannte Tage mit Ben und Michelle, mit denen wir schon seit Monaten immer wieder kurz oder lang zusammen Reisen, in unserem Airbnb gemacht. Dann sind wir alle schnell weiter zum Fuß des (momentan aktiven und daher nicht zu besteigenden) Cotopaxi-Vulkan gereist. Hier haben wir ein paar Tage in einem schönen Hostel gewohnt, Wanderungen gemacht und sind morgens früh um 5 Uhr aufgestanden, um den Cotopaxi wolkenlos zu sehen… Sehr schön und entspannt. Als nächstes laufen wir den Quilotoa-Loop, eine viertägige Wanderung zur Quilotoa-Lagune. 🤙Läs mer

• Dag 42

Cotopaxi 3 - Pasochoa

7 april 2023, Ecuador ⋅ 🌧 9 °C

Die Nacht schloft sich super. Am früehne Morge ufem Weg zum WC muesi feststelle, dass d'Wulche immerna tüüf hanged. Das verspricht erfahrigsgmäss ned viel guets für de bald abrechend Tag. Egal, zum namel schlofe langeds. Na vorem Zmorge isch wider packe und uschecke agseit. Hüt gohts in Gummistiefel uf e sechsstündigi Wanderig - tönt vielversprechend ^^ De eint oder ander seit spontan wege schlechter Sicht au na ab, aber ich glaube as guete vode Wanderig. Ich teile de Rucksack mit mim Zimmerkolleg wil ihm siine kaputt isch. Er fangt ufem erste zimli steile Astieg dur de Wald direkt hinterem Hostel a mit schleppe :) Nachher wirds flacher, steiler, flacher und wider steiler. Mir hend e gueti Gschwindigkeit, mached aber immer zimli lang Pause. D'Wanderig gfallt mer super und meistens isch d'Sicht au gar ned soo schlecht. Mitem Gipfel in Ussicht entscheidemer zum ned ganz ufstiege. Mir sind z'langsam gsi, so dases eus nüme oder nume sehr knapp uf de Shuttlebus lange wür... Isch bitzeli schad aber d'Ussicht dobe wär eh zimli inexistent gsi und besser umchere als im Stress abstiege. Di ganz Wanderig isch e zimli matschigi aber lässigi Aglegeheit. Womer wider unter de Wulchegrenze sind, gsehmer tatsächlich au ab und zue bis is Tal abe. D'Füess halted isch überraschend guet ide Gummistiefel. Ich hett erwarted, dases astrengender isch und meh ribsched :) Gnueg früeh zum Füess dusche und gmüetlich esse simer zrugg is Hostel gschliefered ^^ Und denn heissts au scho Abschied neh vo Hostel und allne Lüt, wo ned mitem gliche Shuttle wie ich uf Baños chömed - schön ischs gsi!
      Bitz meh als 3 Stunde spöter stiig ich als letzts vor mim Hostel zum Shuttle us und wirde dete direkt vonere Iiladig zum Bierpong hüt Obig iiglade. Mal luege, eigentli bini ja müed und wett zerst mal iichecke ^^ Das Prozedere stellt sich als üsserst langsam use aber han ja kei Stress, alles wasi na wett mache isch dusche und schlofe. Hunger hani dank vielne Snacks im Bus ned würkli ^^ Mitem einte Zimmerkolleg redi über mini Kamera - er hät di glich aber ohni Zoomobjektiv, waser je länger je schlechter findet - verständlicherwiis. Schliessli ziehts mi denn glich na in Richtig Bierpong. Ich spiele aber ned mit, ha kei Lust und wett chöne abschliiche. Schliessli triffi wider uf d'Schwiizerinne vo Quilotoa und pläuderle de Rest von Obig mit ihne und na öperem usem Thurgau. Erholsam nach zwei Täg eigentlich nume Englisch :) So gege Mitternacht schaffis denn schliessli is Bett, das sött lange zum morn fit si.

A alli wo fliessig mitlesed: ich freue mi über Nachrichte vo eu. Wie gohts, was lauft, was verpassi ide Schwiiz? 🙃

• Dag 24

Secret Garden Cotopaxi Tag 2

30 september 2023, Ecuador ⋅ ☁️ 15 °C

Heut habe ich nochmal eine Wanderung gemacht zum Vulkan Pasochoa auf knapp 4.200m. Um 8 ging es los, erst durch einen Wald und dann durch das grasige Hochland, zuletzt immer steiler hinauf. Das Gute war, dass man direkt an der Lodge loslaufen konnte und sich so mal die Zeit im Auto gespart hat. Auf dem Weg haben wir sogar ein paar Andenkondore gesehen 🙂 nach ca. 2,5h erreichten wir den Gipfel. Auf die eine Seite hatte man schöne Ausblicke aber von der anderen zogen schon wieder dicke Wolken rein. Wir stiegen dann auch ziemlich schnell ab und kamen genau noch vor dem Regen wieder unten an. Das Wetter ist hier sehr unbeständig momentan und auch heute hüllt sich der Cotopaxi in dicke Wolken. Am Nachmittag ist wieder Chillzeit angesagt, noch ein paar letzte Stunden die schöne Lodge genießen 🙂Läs mer

• Dag 77

17 mars, Ecuador ⋅ ☁️ 15 °C

J40

35km
      977m d’ascension
      4h15 actif sur 7h25 total
      9km/h

Altitude à l’arrivée 3016m

Départ ce matin de la casa de ciclista de Tumbaco. La veille, nous étions revenus en soirée pour pouvoir partir directement ce matin vers Cotopaxi. Santiago nous a même gratifié d’une nuit dans une chambre inutilisée de sa maison, pour ne pas avoir à monter la tente. Finalement, nous ne partons pas si tôt car… c’est l’anniversaire de Lucas, un des deux jeunes cyclistes allemands qui sont arrivés la veille. Gustav, son ami, a acheté un gâteau qu’il nous sert pour déjeuner, et nous lui chantons joyeux anniversaire en espagnol et en allemand.. Santiago, sa conjointe Ana-Lucia, leur fille Ana-Carolina, et la grand-mère nous invitent à partager un déjeuner.

Nous roulons environ 1h30 sur des routes asphaltées et tout en montées/descentes pour sortir de l’agglomération de Quito. Nous faisons un arrêt lunch à un bon petit resto dans une ville qui a l’air de faire du cochon grillé sa spécialité! Dès que nous quittons la ville, nous arrivons sur des routes de pavés, et puis pire encore après : des caminos de piedras, soit des chemins de pierres très cahoteux.
      Je (Alice) vois pour la première fois au loin le Cotopaxi, volcan reconnaissable avec son cratère symétrique et enneigé, à moitié caché dans les nuages! Nous le perdons de vue rapidement, il est probablement caché derrière un de ses volcans voisin. Ici, un volcan peut en cacher un autre!
      Nous avançons très très lentement sur les caminos de piedras, entre 4 et 6km/h et en mettant souvent le pied à terre pour pousser dans les côtes. Nous réalisons que nous ne pourrons pas nous rendre à notre destination avant la tombée de la nuit. Il ne reste qu’une dizaine de kilomètres, mais cela correspond à 2h sur ces chemins, et il nous reste encore à nous arrêter pour acheter de quoi manger pour les prochains jours et/ou pour souper. Après un arrêt rapide pour manger de délicieuses empenadas au queso (qui ressemblaient plutôt à de beignets sucrés) et un verre de colada morada bien chaud (boisson de farine de maïs mauve aux fruits rouges locaux et épices), nous commençons à nous mettre en quête d’un endroit où dormir. Nous achetons quelques vivres à un dépannage du village et Jérémie demande s’il y aurait un endroit où camper. La vendeuse nous indique tout simplement le parc du village juste en face, devant ce qui semble être le bureau des pompiers. Nous installons la tente et nous préparons à dormir, après 2 mois et demi, c’est notre premier camping « sauvage »!

• Dag 53

Kurz vor dem Nationalpark Cotopaxi

22 januari 2020, Ecuador ⋅ 🌧 11 °C

Auf ging es zum Cotopaxi Nationalpark. Da wir leider über die falsche Seite des Nationalparkes rein geschickt wurden, landeten wir auf einer so miserablen Straße, das wir kurz vor dem Notionalpark noch eine Nacht halten mussten. Bei 10 km/h und 20 km in 3 Stunden, war es einfach zu gefährlich im Dunklen weiter zu fahren.Läs mer

• Dag 74

Wanderig zum Pasochoa

27 november 2019, Ecuador ⋅ ⛅ 13 °C

Nachem Zmorge simmer ca. Z 10te los zum ca. 800 Höhemeter vom Hostel bis zum Gipfel vom alte Vulkan Pasochoa z wandere. Nätürlich sind no zwei Hünd vom Hostel mitcho d Yoda und Hayku. Zerschd simmer über en alte Inkapfad dur de Nebelwald, bis ca uf 3800 m.ü.m.. Nachere churze Pause isches wiiter durs Busch und Grasland richtig Gipfel. Die letschde 200 Höhemeter sind den no recht ahstrengend gsi, wills recht steil gsi isch und mer zum teil nochli hend müesse chlettere. Es hett sich aber wieder mal glohnt, da mer bis uf Quito gseh hend. Nacheme Teeli und eme Sandwich isches den zrugg abe is Hostel gange. Nacheme rechte Zmittag hett den s Jacusi mit Blick uf de Cotopaxi uf eus gwarted.Läs mer

• Dag 40

Cotopaxi 1 - Cascada Escondida

5 april 2023, Ecuador ⋅ 🌧 12 °C

Pünklich am 5 vor 11i treffed au na es paar anderi Reisendi i, wo is Secret Garden Hostel wend und überraschend pünktlich am 11i denn au de Shuttlebus. Inere einstündige Fahrt meh oder weniger über Pflastersteistrosse bringt eus de is Hostel, wo usserhalb vom Nationalpark am Fuess vomene Vulkan lokalisiert isch. Dete acho, gits e grösseri Info mit allne mögliche Tagesusflüg. Ich wür gern 3 devo mache, ha aber nume 2 Täg bueched - doof. Egal, als ersts gits jetz mal Zmittag, denn werded Zimmer bezoge (wobi de Masseschlag bitz wenig Platz hät für Gepäck) und nachher heissts Gummistiefel fasse. Am erste Namittag isch immer e Wanderig zu versteckte Wasserfäll ide Nöchi inbegriffe. Öppe e Stund lang kämpfemer eus dur Schlamm und entlang / dur de Bach, was recht abentürlich und super schön isch :) Di ganz Muetige waaged bim Wasserfall de Sprung is iischalte Wasser - ich verzichte hüt gern druf, ha scho chalt bim zueluege und de Rege isch au nüm wiit weg... Währedem laufe merki, dass d'Bei vode Strapaze di letzte Täg na zimli müed sind - was mini Entscheidig für s'Tagesprogramm vo morn eifacher macht. Troche chömemer wider im Hostel a und gnüssed en Snack. S'Hostel isch super chillig, hät e mega familiäri Stimmig, en Hot Pot und bi guetem Wetter e grandiosi Ussicht uf verschidensti Vulkän. Wasi ned gwüsst han, isch, dases kei Internet git. Isch bitz doof, wil eigentli würi gern na es Hostel für s'Osterwuchenend bueche. Mal gugge... Nachem Snack beschäftigemer eus bis zum Znacht mit Chartespiel, unterbreched denn fürs Esse und mached nachher wiiter. E lustigi Sach :)
      Einigermasse früeh ziehts mi is super bequeme Bett. S'Zimmer isch es eiges Gebäude und wird miteme Chemine ide Zimmermitti gheizt - richtig heimelig 🤗

• Dag 73

The Secret Garden Cotopaxi

26 november 2019, Ecuador ⋅ ⛅ 16 °C

Hütt am Morge bini vo Latacunga mit em Bus uf Machachi, dede bini den vomene Taxi abghollt worde, wo mich zum Secred Garden bracht het. Das isch es mega schöhns Hostel uf ca. 3500 m.ü.m mit supper Usblick uf de Cotopaxi.
      Als mega überraschig hani da d Marion und de Thiery wieder troffe. Sie sind mit mir in Montañita i de Schuel gsi und au us de Schwiiz.

Nach em Zmittag hemmer e churzi Wanderig zumene Wasserfall gmacht, de Weg hett eus dur de Nebelwald und durs Bächli gfüert, chlettere hemmer au no chli müesse und das alles i Gummistifel. Bim Wasserfall ahcho simmer den no schnell go bade, es isch arschchalt gsi.

Wieder zrugg hets feins Bananebrot geh und nachane hett de Manager vom Hostel mit jedem einzel de nögschd Tag ahglueget.
      Nach em Sunneuntergang hets Pizza zum Znacht geh, underanderem Pizza mit Meerseuli, mhhh.

• Dag 23

Probiers mal mit Gemütlichkeit

10 februari 2023, Ecuador ⋅ ☁️ 7 °C

Secret Garden Cotopaxi - was für ein wundervoller, magischer Ort! Es war wirklich eine so tolle Stimmung! Ich kann es kaum in Worte fassen. Es ist so familiär und hat unglaublich tolle Menschen hier, zum Beispiel das geniale irische Paar Ciara (die sympathische Lehrerin, die Spiele mindestens so fest liebt wie ich) und Oishin aus Dublin, das sportliche 0815 Schweizer Reisepaar aus Aarau, das tiefenentspannte österreichische Paar Anna und David, das gemütliche amerikanisch-australische Paar Mindy und Cameron und das norwegische Paar Sindra und Ingen. Wir waren wirklich eine so gemütliche Runde, genossen das super leckere Abendessen samt Dessert und dann noch Kartenspiele (Gemsch und „Halli Galli“ (Irish Snap) mit Karten). Zeitig waren dann aber alle im Bett, da es am nächsten Tag früh wieder los ging. Beim Zähneputzen hatte ich Blick auf den unglaublichen klaren Sternenhimmel, bin kurz darin komplett versunken und habe mir bei den zwei gesichteten Sternschnuppen etwas Schönes gewünscht. Auch der zweite Abend war richtig gemütlich. Natürlich haben wir die Snacktime nicht verpasst, Nachos mit Guacamole! Dann hiess es im Poncho gemütlich vor dem Feuer lesen und am Abend wieder Spiele: Ein weiteres Gemsch, Arschlöchle und Snap. (Snap is the name of the game, the name of the game is snap, okay!)Läs mer

• Dag 43

Secret Garden Cotopaxi*

31 mars 2023, Ecuador ⋅ 🌧 12 °C

We spent a couple of nights at Secret Garden Cotopaxi, near Cotopaxi National Park, where we fully unplugged (there is no wifi or signal out there). On our first day, we did a short waterfall hike which mainly involved walking through rivers.

Our second day was spent hiking to the summit of Pasochoa Volcano. We started at an elevation of 3600m and would increase to 4200m at the summit. I found breathing at the high altitude, the lack of breaks and pace of the hike really difficult and turned around early - this was the first hike ever that I haven't finished. Mike kept going and made it to the summit, but agreed that it was a challenging hike.

Du kanske också känner till platsen med följande namn:

Gå med oss:

FindPenguins för iOSFindPenguins för Android