• Dzień 64

Weg vo Sucre, ab uf Potosí

12 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ☁️ 12 °C

Nachere guete Nacht simmer am halbi 9ni go zmörgele. Nacher simmer amene chliine Projektli nahgange, wo Jenny und ich scho sit afangs Reis als Idee hend und ez da in Sucre endlich hend chöne umsetzte. Drufabe simmer den imene Kaffi miteme Stuck Chueche und eme Iced Latte go druf ahstosse. Da mer am Namitag mitem Bus ma hend welle uf Potosí reise, hemmer nüm viel Ziit welle verlüüre und sind zrugg is Hostel. Denn simmer genau wieder uf de Marc gstosse. Er isch grad chli am verzwiifle gsi, will sin Heiflug vo Lima isch und er drum wieder glii uf Peru het welle. Da de Präsident ja mittlerwiile hinter Gitter isch, hends zumene Landesstreik ufgforderet und anderi Touris brichtet, dasses grad eh richtigi Katastrophe dete isch. Zum Glück hend mir nurna de Süde vor Auge. Mir sind natürlich gspanne, wo es ihn ez na aneverschlaht. Er hett üs versproche, er haltet eus ufm laufende. Mir sind den mitem Taxi ad Terminal und hend üs in Bus nach Potosí gsetzt. D‘Busfahrt isch ganz okeii gsi, länger als mir erwartet hend. Am halbi 9ni simmer mitm Taxi zum Hostel Los Faroles gfahre und ufem Weg hemmer scho gseh, das da in Potosí einiges meh los isch, also in Sucre. Mir hend eus den grad nochli uf Gass begeh und sind dur ein Wiehnachtsmärt gloffe, wo voller Christbaumchugle und LED-Liechter gsi isch. Wiiter obe hemmer namal en Platz gfunde wo fest gschmückt gsi isch und überall hetts glüüchtet. Mir sind denn grad chli in Wiehnachtsmärt-Vibe verfalle. Nacher zrugg im Hostel simmer schön go dusche und gnüssed sit langem wiedermal es eignigs Zimmer🙈 Czytaj więcej

• Dzień 63

Fuule Tag in Sucre

11 grudnia 2022, Boliwia ⋅ 🌧 12 °C

De Tag hemmer geg die halbi 9ni gstartet und sim im Hostel go zmörgele. S‘Buffet isch echt sehr lecker. Es hett ganz viel Frücht und Co. Nacher hemmer den ahde Reception üsi Wösch welle go hole und det isch grad na en andere Schwiizer ghocket, wo mer über Erzählige vo de Giulia kenned😂 Da s‘dusse Regned und all Läde wegem Sunntig eh zue hend simmer z‘dritte ines Kaffi ghocked. Mir sind det chli verhocked und hend natürlich chli Bieberbandi gspielt. Irgendenn wo mer den s‘Bedürniss gha hend chli umezlaufe, simmer zum Friedhof gloffe, wo eus de Guide vo de Free-Walking Tour empfohle het. Er isch würklich sehr schön gsi und mit ganz viel Liebi gmacht worde. Wos wieder ahgfange het Regne simmer zrugg is Hostel und hend chli üsi To-Do Liste abgarbeitet. Geg die halbi 7ni simmer wieder z‘dritte is La Florina go Znacht esse. Wo mer zrugg is Hostel cho sind, isch natürlich wieder d‘Höll los gsi. Mir hend eus dem ahgschlosse und hend auna es Bier gnoh. Geg die halbi 11 simmer den go Dusche. Nacheme Telefon bini ersch sm halbi 1 is Bett!! So Öppis hets nanie geh… Czytaj więcej

• Dzień 62

Sucre

10 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ⛅ 26 °C

Obwohl de Nachtbus doch mit viel verspötig losgfahre isch, simmer am Morge pünktlich in Sucre ahcho. De Jus isch au sehr bequem gsi, aber sm Morge het er recht ahgafange stinke… Mir sind drum sehr froh gsi, simmer endlich ahcho und hend chöne usstiege. Mitem Taxi simmer den is Hostel Kultur Cafe Berlin gfahre. Isch zwar eher es Partyhostel, aber es het na gueti Bewertige gha und es isch nur eis vo de wenige gsi, wo mer cha wäsche. S‘Zimmer wo mir becho hend, isch aber komplette Schrott. Es isch würklich irgend eh Abstellchammer zhinderst hine vom Gländ und würklich grad vor de Tür sinds irgend eh Wand am baue und üsi Tür isch voller Lehmsprützer😅 Naja wenigstens simmer sowiit weg vom Gebäude, dass mer d‘Musig ihde Nacht nid werded ghöre…
    Mir sind den im WOW go Zmorge esse und sind denn bizeli Umegloffe. Doch d‘Stadt isch irgendwie am schlafe gsi und sozege alli Läde hend zuegha. Am 14:30 simmer den wieder ah die obligatorischi Free-Walking Tour. Üse Guide isch gegenüber Bolivie sehr kritisch gsi und het üs die einte Gschichte useme ganz andere Blickwinkel verzehlt, wie sie us La Paz. Mir sind bi de Tour dur de Märt gloffe und hend feini Mango und en Saft chöne probiere. Geendet het sie ufeme chline Ussichtspunkt, wo mer schön uf Sucre abegseh hend. Det obe hets au X Hochziite gha, wo grad ihres Fotoshooting gha hend Au wenn Sucre die schönsti Stadt Bolivie sött sie, het sie eus nanig mega überzoge. Lieht vlt. am Verkehr und dasses kei Fuessgängerzone het. Au wenn sie als Hauptstadt giltet isch sie viel chliiner, defür einiges übersichtlicher als La Paz. Am Abig simmer ih de Joyride Bar es Bier und en Burger go neh. Geg die 8i simmer zrugg is Hostel wo d‘Musig scho luut iihgstellt gsi isch. Aber viel Lüt sind nanig det gsi… Mir sind denn go dusche und nochli uf Terrasse gsesse um s‘WLan nachli gnüsse, bevor mir sind go pfuuse.

• Dzień 61

Death Road

9 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ⛅ 25 °C

Hüt het euse Wecker am viertel vor 7ni glüütet. Mir hend eusi Sache packt und uscheckt. Am viertelab 7ni het eus euse Tourguide für de hütig Tag abgholt. Mir gönd nämlich go Bike! Im Tourbus isch scho es schwiizer Päärli gsesse, wo mir ez auscho paar Mal gseh hend. Es französisches Päärli wo mer auscho gseh hend, sind auno zue gstiige und scho het sichs ahgfühlt wie sone Art Reunion. Mir sind mitem Bus zum Startpunkt vo eusere Route gfahre. In La Cumbre uf 4700 müM hemmer uf eusi Mountainbikes gwechsled. Vor eus ligged ca. 61 km aber zum Glück alles durab. Euses Ziel isch nämlich nur uf 1200 müM. Die Strecki wird au liebevoll „the death road“ gnennt und isch 1995 au die gföhlichsti Strass überhaupt gsi. Bis jetzt sind scho 3000 Lüt gstorbe, wo det dure gfahre sind und Kurvene sind nach ihrem Herkunftsland benennt worde. Aber jetzt isch natürlich alles sicherer worde. Mir hend die Kilometer in ca 4h mit ganz viel Pausene und Snacks hinter eus bracht und es isch richtig schön gsi, wiedermal chli Velo z‘fahre. Aber ganz ohni Unfäll isches glich nid gange. Eine us de Gruppe isch recht dumm uf d‘Rippe gheit und het drum nacher au welle in Spital und bimene andere isch währendem fahre s‘Velo usenand gheit😂 Aber trotz allem
    chönd mir eus stolz survivers of the death road nenne. Ufem Rückweg richtig La Paz hemmer imene Resti na ghaltet und hend Zmittag gesse und chöne dusche. 3h hemmer ca müesse fahre bis sie eus am Busterminal usegrüehrt hend. Mir hend aber na vorig Ziit gha bis de Bus schlussendlich fahrt und hend drum bimene Imbisstand no 2 Empanadas und en Tee gholt. Wo mir denn pünktlich 19:30 bim Büro vo eusere Buslinie gsi sind und s‘Billet geh hend, hend die 2 unglaublich sympathische Fraue s‘Billet gnoh und zersch mal nüt gseit und gmacht. Mir hend denn mal schüch nahgfröged was mer ez mönd mache und sie hend denn gseit: Ja de Bus fahri nid, sie sueched grad en andere mir müend eus ez chli gedulde🤦🏻‍♀️ Da mir gwüsst hend, das all Büs uf Sucre am 8i fahred und keine spöter simmer grad chli gnervt und gstresst gsi. Mir hend den s‘Geld zruggverlangt und selber en andere gsuecht. Öppe s‘4te Hüüsli hett na 2 Plätz für eus gha und mir hend na chöne in Bus stiige. Obwohl de denn eh knappi Stund verspötig gha het, simmer froh gsi, hemmer na en Weg us La Paz gfunde.

• Dzień 60

Stadttag in El Alto und La Paz

8 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ☁️ 11 °C

De Tag simmer hüt mit spezielle News gstartet. Mir hend mitübercho das de Präsident vo Peru festgnoh worde isch (mer het en Staatsstreich vermuetet etc…) Ez isch glaubs rechte tumult ih dem Land. Vorallem in Lima. Zum Glück sind mir ez scho in Bolivie… Go Zmörgele simmer im Cafe del Mundo. Am 10ni simmer den zum Plaza Sucre gloffe, will det üsi Free-Walking Tour gstartet het. Direkt am Plaza Sucre isch au grad s‘Gfängnis vo La Paz: San Pedro. Das Gfängnis isch ursprünglich für 400 Insasse gmacht gsi. Mittlerwiile umfassts aber bis zu 3000 Häftling uf nur 10 Poliziste. So isches wie eh eigeni Stadt wo sich selber mit Präsident und Vizepräsident etc verwaltet. Sie hend au es eignigs Kokslabor det ine😂. Sogar d‘Familie dörf mitem Vater det wohne. Wieso au immer sie das wänd? Wiiter simmer dur de Mercado Rodriges gloffe, wos au ih jedere grössere Stadt da het. Ganz normali Läde so wie mirs mitem Coop kenned, gits da selte. Denn simmer no dur de Mercado de las Brujas gloffe. En eher unheimliche Märt. Überall hets toti Baby-Lamas zum verchaufe gha. Da Bolivie es sehr abergläubisches Land isch, werded die immerna für spezielli Ritual verbrennt. Wemmer sich nämlich öppis wünscht, chamer das und chli Alkohol verbrenne und Pacha Mama (Mother Earth) schmöckt denn usem Rauch use, was mer will. Baby-Lamas werded au hüüfig brucht um d‘Muetter Erde vorem Huusbau nach Erlaubnis zfröge, will s‘Land eich nid dir ghört, sondern ihre. De Gedanke dehinter findi eich na cool, d‘Umsetzig eher weniger. Nach de Free-Walking Tour hemmer mit de Teleferico chli welle umefrääse. De grossi Märt in El Alto wos jede Dunschtig und Sunntig git, het sich da grad anerbote. Mir hend zersch mit de violette und den mit de silbrige Linie müesse fahre. De Märt hemmer scho vo wiitem gseh, de isch soo gross gsi. Würklich de ganzi Stadtteil isch voller Ständ gsi. Egal was mer suecht, mer findets dete. Und das mein ich so wie ichs seg. Es git würklich alles. Vo Chleider zu de chliinste Autoteili bis hii zu Tieraccessoires. Nacher simmer mit de silbrige und gelbe Linie zunere Mall gfahre imene chli neuere und suubere Stadtteil. Ih dere Mall hemmer nur eis Ziel gha und zwar de Cinnabon. Das Kaffi het Jenny no vo Amerika kennt und es sötti dete die feinste Zimtrolle überhaupt ha. Maximal ghyped hemmer 2 bstellt und sie sind würklich unglaublich geil gsi. De Umweg det hii het sich defintiv glohnt gha. Mit de blaue Linie simmer den zrugg id Altstadt gfahre. Ich bin echt beeidruckt vo dem Teleferico-System. Es isch au alles richtig suuber und modern und funktioniert ihwand frei. Mer merkt richtig, dasses s’Chronjuwell vo de Stadt isch. Nacher hemmer eich nachli welle dur de Mercado spaziere und Souvenir poste, aber mir sind so fix und fertig vo dere kack Höchi gsi. Jede Steggetritt macht dich eifach fertig und langsam hemmer d‘Schnauze voll. Mir hend grad googled wie höch Sucre isch und wo mer glese hend, dass sie „nur“ uf 2800 müM isch, simmer grad chli zfriedener gsi. Uf all Fäll simmer den zersch is Hostel chli go usruebe. Hunger hemmer nach dere Cinnamon Roll eh nanig gha… irgendwenn so uf die halbi 8i hemmer eus nomal usegschleppt und sind im greens Bolivia eh Bowl go esse. Zrugg im Hostel hemmer dusched und na müesse packe. Da mer morn eh Tagestour mached und denn direkt as Busterminal gönd, isch s‘packe eh chliini Heruusforderig gsi. Da mer morn au früeh mönd ufstah, isches gar nid sooo schlimm gsi, simmer am 9ni schowieder im Nest gsi^^ Czytaj więcej

• Dzień 59

Ab id Grossstadt La Paz

7 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ☁️ 14 °C

Natürlich simmer wie eh und jeh saufrüeh wach gsi. Mir hend denn im Hostel Zmorge gesse und sind mit Sack und Pack zu de Busstation gloffe und sind det ines Kaffi zum Ziit nachli totschlah. De Kaffi isch leider echt nid guet gsi und so hemmer trurig chli Bieberbandi gspielt. . Am 11i isch den euse Bus nach La Paz gfahre und ich chan sege, das isch echt de engsti Bus gsi, woni je gseh han. Wenni normal grad gsesse bin, hani mini Chnüü dem vor mir in Rugge grammt😅 drum simmer die ganz Fahrt wie en Chrüppel det ine ghockt😂 Zum Glück sinds nur 3.5 Stunde. Die sind aber in San Pedro am Titicacasee unterbroche worde. Mir hend nämlich alli müesse usstiige, damit sie de Bus uf sones, meh oder weniger stabils, Floss hend chöne verfrachte, mit dem sie denn über de Titicacasee gfahre sind. Mir hend miteme normale Boot chöne gah. Das Ganze het schochli kriminell usgseh, aber es hett zum Glück alles klapped. Gli simmer den ih dere Grossstadt ahcho. La Paz zieht sich über es riiise Tal und sogar die einte Felswänd sind wild verbaut worde. Je höcher obe d‘Hüüser stönd, desto ärmer wirds Viertel. So het sich es ganz neus Stadtdistrikt gründet: El Alto. Das isch mittlerwiile grösser als La Paz selber. Da aber ständig neui Backsteihüüsli am Rand entstönd isches schwär zum sege, wieviel Mensche det tatsächlich wohned. Da sich La Paz aber scho uf 3800 müM befindet, hett mer um d‘Bewohner chli z‘entlaste es gewaltigs Seilbahnsystem als ÖV baut. Mittlerwiile hets 11 Linie. Das ganze het mer au nur mit Hilf vonere östricherische Firma chöne finanziere. Wo mir mitem Bus den uf El Alto inegfahre sind het sich en gewaltige Blick ufdah. Im Tal une hemmer scho die moderne Hochhüser gseh und überall die verschiedene Telefericos 🚡. Jedi Linie het eh anderi Farb. De Bus het eus den ah irgend eh Strass usegrüehrt und mir hend es Taxi is Hostel gnah. Mir hend churz ihcheckt und sind den id Stadt gloffd. Zersch hemmer na ah üsem Bankomat des Vertrauens welle Geld uselah, aber de isch den tatsächlich abgstürzt und het de Jenny ihri Bankcharte nüm welle usegeh. Die Frau hinter eus isch zum Glück sehr herzig gsi und het eus us dere Situation gholfe. Nacher simmer chli umegloffe und hend eus versuecht chli en Überblick über die riiise Stadt z‘verschaffe. Go Znachtesse simmer im Carrot Tree, wo wieder voller Touris gsi isch, wo mir schomal gseh hend. S‘Esse isch ganz oke gsi und mir sind sogar no nach de 8i!!!! unterwegs gsi. Czytaj więcej

• Dzień 58

Wanderig uf de Isla del Sol

6 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ⛅ 10 °C

Nach dem mir ih dem helle Zimmer gschlafe hend, hemmer im Hostel Zmorge gesse und sind geg die 9ni an Hafe abe. Mir sind denn ih euses Böötli gsesse, wo eus uf‘d Isla del Sol bringt. Bim ahstah isch schnell klar worde, dasses nid für jede im Boot selber Platz het, es paar münd na dusse sitze und da s‘Wetter nid guet gsi isch, hemmer ghofft, dass das nid mir werded si. Zum „Glück“ hemmer na ide letzte Reihe Platz becho. Trotzdem sind die nögste 2 Stund hiifahrt nid läss gsi. Natürlich hend au die obedra gmerkt, dasses chalt isch und hend den au welle inestah. Bis mer denn Tür nüm hett chöne zuemache und es drum au zu eus gwindet und gregned het. Das isch aber s‘chliiner Problem gsi, wills genau obe ade Jenny ihrem Sitzplatz maximal inetropft het😂 Mir hend denn mit Regejacke und anderem Stoff, das so versuecht ufzhalte, dass Jenny nid komplett nass wird. De Task isch eus nur teilwies glückt. Wo mer denn ahcho sind hemmer eus grad uf de Weg gmacht. Mir sind im Norde ahcho und hend welle bis ganz in Süde vo de Insle laufe. Das chan mer nanig sit langem, da sich d‘Dörfer vo Nord und Süd sich so fest verstritte hend, das sogar mal eh Touristin spurlos verschwunde isch👀 Aber ez isch d‘Situation wieder okeii. Vom 11 bis am 14 simmer dere wunderbare Landschaft entlang gloffe. S‘Boot wieder zrugg uf Copacabana isch aber ersch am 16 gfahre. Denn hemmer ah dem Hafe nachli Ziit müesse totschlah und hend chli glesse. Ufem Heiweg hemmer den na de trurig Live-Ticker zu Schwiiz Portugal mitverfolgt. Geg die 18 simmer den im Restaurant Bek wieder go Tacos esse. Dezue hemmer eh riiise Portion Guacamole bechoo😍 De Abig hemmer im Hostel na verbracht ih dem mir ganz viel vo üsne To-Do abgarbeitet hend. Czytaj więcej

• Dzień 57

Ersti Halt in Bolivie

5 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ⛅ 9 °C

Hüt hemmer wieder biziite müesse ufstah. Am 6i het eus die herzig Frau vom Hostel Zmorge versproche. Nacher simmer as Busterminal cruised und hend eusi letzte Soles für Snacks usgeh. Für 30 Soles bechunt mer echt viel Snacks😂 Denn simmer in Bus iihgstiige. D‘Fahrt uf Copacabana gaht zu Glück nur ca 2h. Wo mer ahde bolivische Grenze ahcho sind, hemmer alli müesse uusstiige und bim Migrationszenter vo Peru de Ustrittsstempfel hole. Denn hemmer 100m über d‘Grenzi zu Bolivie laufe und dete de bolivischi Stempfel hole. Au de Grenzübergang isch eher en Witz gsi, da üs nieneds eh Frag gstellt worde isch👀 In Copacabana ahcho hemmer zersch ih üsem Hostel welle ihchecke. Es mega chliises, härzigs Meitli isch hinter de Threse gstande und het üsi Passports verlangt und mitem Check-in ahgfange… Irgendwenn isch den na d‘Muetter cho und alles isch chli offizieller worde. Sie het eus au verzehlt, dass ganz Copacabana grad en knappe Wasservorrat hegi, da im Hostel s‘WC aber gaht und zum Dusche, münd mer eus eifach vorher gschnell melde, dass sie s‘warm Wasser cha ahstelle. Mir sind denn nacher chli ahbe as Seeufer, wo scho sehr Küstevibes het. Imene Kaffi mit mega schönere Dachterrasse hemmer en Cappucino bstellt, wo aber eher eh Zuckermilch mit Schlagrahm gsi isch. Denn simmer go Geld abhebe: de Bolivanischi Boliviano oder au churz BOB. Die Südamerikaner gebed sich sehr müeh mit ihrne Währige, will überall hetts süessi Tierli druff. Denn simmer no ih somene ultrashady Lade go eh neui Simcharte go hole. D‘Frau hett üs alles sehr unkompliziert über es uuuralts Nokiahandy chöne uflade. Mir hend grad müesse zruggdenke in Peru, wo mer na en Vertrag hend müesse unterschriibe (au miteme Fingerabdruck) und sie mit mim Passport dur de ganz Lade gseckled isch. Ich glaub die hend eus det chli verarscht..👀 Mir sind denn chli durs s‘Städtli gloffe und hend grad no dur es Schaufenster ines Resti s‘Penaltyschüsse vor Kroatie-Japan mitgnoh:)
    Am Nammitag geg die 4i simmer en chliine Ussichtspunkt durufgloffe. Zwar nur 100 Höhemeter, aber die hend ps wiedermal gschlisse. D‘Ussicht isch sehr schön gsi und mer gseht da bim Titicacasee würklich s‘ander Endi vom Ufer nid. Mir hend denn de Sunneuntergang chli gnosse und sind nacher is Panamerican go Znachtesse. S‘Esse isch ganz okeii gsi:) Mir hend üs denn nachl über La Paz, eusi nögsti Station informiert und es Hostel bueched👌🏻 wieder relativ früeh und zum Glück nachere warme Duschi simmer is Bett glegge. Leider isch euses Fenster würklich grad! anere Strasselampe plaziert gsi, so isches nie dunkel gsi ih üsem Zimmer. Irgendwenn hemmer de Schlaf aber den gfunde.

• Dzień 57

Fazit Peru

5 grudnia 2022, Boliwia ⋅ ⛅ 7 °C

Knapp en Monet hemmer ez in Peru 🇵🇪 verbracht gha. Es isch wieder ah de Ziit die chliine Fakte z‘teile, wo mir ih dere Ziit über Peru glernt hend.

- Goldzäh sind kei Einzelheit. 🦷
    - Videos losst mer au im Bus ohni Chopfhörer. 🎞
    - Für in Nachtbus nehmed d‘Lüüt immer sone fetti Decki mit, obwohls eh Sauhitz det ine isch. 🔥
    - Inka Cola isch gäl und hässlich und de Name nid wert. 🥴
    - Sie essed viel Glace und ih jedem Gschmack 🍦
    - Sie hend keis Mass für wärmi und leged sich immer viel z‘ ah. 🧥
    - Meerschweinli werded nid als Huustier ghalte, sondern gesse. 🐹
    - Es hett viel Casinos. 🎰
    - Pizza söll mer immer für 2 Persone bstelle. 🍕
    - D‘Fraue hend sehr langi Haar. Mängisch pflegt mängisch nid. 👩
    - Lima isch sehr suuber, en Grund isch sicher, will sie jede Morge d‘Strasse wüsched? 🧹
    - Panetone wird maximal ghyped. Vorallem ah Wiehnachte isches nid wegzdenke. 🍰
    - Tourguides musch eifach immer nahrenne, will sies jedes mal so cheibe pressant händ. 🏃‍♂️
    - Es schiint, als chönt ich min Name nid sege, will vieli Emilia verstönd. 🤦🏻‍♀️
    - Ohni Bodewelle - kei Strass. 🛣

• Dzień 56

Puno am Titicacasee

4 grudnia 2022, Peru ⋅ ⛅ 17 °C

Hüt simmer wieder eher fuul in Tag gstartet. Mir sind geg die halbi 8i abe go Zmorge esse und sind grad im Gmeinschaftsruum bliibe. Während ich chli telefonkert han, het Jenny chli Wiehnachtsgschänkli bstellt. Geg die 11 simmer den losgloffe. Mir sind chli as Ufer vom Titicacasee und dem chli entlanggloffe, bevor mer den wieder chli is Städtli sind. Per Zuefall simmer no ahnem riise Frücht/Gmües Märt ahnegloffe, wo eifach wieder jede Stand s‘gliiche verchauft… Mir sind den wieder is gliiche Kaffi vo Gester und sind det recht lang verwiiled. Hend viel privati Sache erlediged und au en chliine Dessert gesse. Leider isch weder de Rüeblichueche, no de Nutellacheesecake fein gsi, was eus chli truurig gmacht het. Mir hend au einigi Rundene Bieberbandi (euses go-to Spieli) gspielt, bevor mer zrugg is Hostel sind. Det isches eifach immer eh sauchälti. Spöter simmer im La Casona en Znacht go näh und sind wieder relativ früeh im Hostel gsi. Nachere (zum Glück) heisse Duschi hemmer de Tag beendet. Czytaj więcej

Dołącz do nas:

FindPenguins dla iOSFindPenguins dla systemu Android