Australia

Pengembara di tempat ini
    • Hari 32

Moments like this

2 April 2020, Australia ⋅ ⛅ 25 °C

Hüt isch Wöschtag gsi 😆 alles id Machine rüehre und 40 oder 60 Grad wäsche kenneds nöd, sondern es git eifach eis Programm 😂 es isch mer nüt ihgange also alles bestens. Den hani mini Wösch s'ersti Mal so ufghänkt. Wenn mer en Tömbler diheime het gat das ebe viel schneller. Defür weissi jetzt was es Chlübbli uf Englisch heisst zum'd Wösch ahmache 😁

Da ich immerno kei Mehl gfunde han hani fast gezwungenermasse sone Fertigpackig Brownies möse chaufe, aber die sind na fein gsi, so richtig schoggi schoggi halt 😍😊 sie gsehnt nöd so schön us willi keis Blech gha han und eh Gratinform han müesse meh 😂

Die Wassermelone het na eh Gschicht dehinter 😅 han die scho länger her postet und möse heiträge willi keis Auto han und han nachher 2 Täg Muskelkater gha willi soviel postet han 😂 und woni dir hüt ufgschnitte han het sie eifach so plumpig usgseh 🙈 fein isch si na gsi abr han also meh en Wassermeloneshake gha 😂

Hüt hani es Auto dörfe uslehne und gfunde ich gan mal go luegge ob ih dem Outlet doch en Lade offe het 😊 aber neeiiii...😮😒 sonen richtige trurige Hundeblick, chan eifach nöd go shoppe het abr au was guets und zwar chani kei Geld usgseh, aber han halt doch id Läde inegluegget und het scho paar cooli Sache gha 😅😄

As Autofahre hani mi uf de andere Site gwöhnt, passiert mer abr immerno dasi zerst de Schiebewüscher ihstelle anstelle vom Blinker 😁
      Achhh..aber vermisse de Bobbi scho (mis Auto) 😂 d'Ramona het mer es Föteli gschickt, sie isch grad am lerne Autofahre und füehrt de Bobbi us. Guet ahgschnallt isch er au also chan nüt passiere😂😂😂

• Hari 4

Perth City Beach

26 Oktober 2018, Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Das erste mal von Australien aus den Wellen gelauscht, den Sand unter den Füßen gespürt, fast weg geflogen bei gefühlten 100 km/h Windgeschwindigkeit 😅 da werden selbst 28°C zu kalt für T-Shirt & Badehose!Baca lagi

• Hari 66

After 5 Years☀️

6 Januari, Australia ⋅ 🌬 27 °C

Ich lag heute relativ lange wach. Als ich kurz vor dem einschlafen war, kamen die einen vom Ausgang zurück. Sie unter mir war stark betrunken. Long story short: Sie war so betrunken, dass sie vom und auf den Balkon gekotzt hat. Ich bin aufgestanden und hab mich ebenfalls darum gekümmert. Gopf😂. Ich hatte diese Nacht 3h Schlaf. Ich musste beizeiten Aufstehen, da ich mit einem alten Freund abgemacht habe. Ich lief vorher noch in die Apotheke und holte neues Verbandsmaterial und Elektrolyte für das Mädchen.
      Gavin hab ich vor 5 Jahren an der Ostküste hier in Australien kennengelernt.! Er lebt jetzt in Perth und wir sehen uns wieder.! Krass.!🥳. Wir tranken einen Kaffee, gingen Einkaufen und fuhren zum Citybeach. Sein Freund Tom war bereits da. Es war ein entspannter Nachmittag.! Das Wasser sehr angenehm und die Sonne wunderbar😍. Wir spielten eine Runde Beachvolleyball.. ja genau.. ich und Volleyball. Wir haben trotzdem gewonnen😂. Danach gabs das Beste: BBQ AM STRAND😍. Das liebe ich so in Australien.! Ein neuer Freund kam dazu mit seiner Kollegin. Sie hatten Yogaübungen gemacht und irgendwelche Partnerfiguren. Der Typ klemmte sich etwas ein und natürlich wurde gesagt, dass ich Krankenschwester bin. Mit den gelernten Mobilityübungen entklemmte ich den Rücken wieder. Ich war selbst erstaunt😂. Man lernt neue Skills💯😂. War ein lustiger Abend und es tat gut wieder mehr Energie zu haben. 🔥
      Zuhause angekommen, hab ich mich um den Zeh von Barry gekümmert und das Mädchen hat sich 1000 Mal bei mir bedankt für meine Hilfe🫶🏼. Man ist wirklich nie ganz weg vom Beruf😂.

• Hari 45

Bizzeli Heiweh

15 April 2020, Australia ⋅ ☁️ 21 °C

Hüt het mich s'Heimweh es bizzeli ihgholt.

Mini Schwöstere hend mir es Briefli mitgeh woni gnau ih somne Moment han dörfe füreneh und lese! Soviel liebi Wort wo mis Herze berüehrt hend dasi nurna meh brüellet ha 😂❤ Wür eu gern mal fest fest knuddle 🤗

Susch chömer eus amigs echt uf'd Nerve gah und ich bin froh wenni mal mini Rueh han, aber solangsam vermissi Eu 😅😘 Niemertem woni s'Züg chan wegässe (ez mueni alles alleige esse 😂), Chleider chan uslehne ohni z'fröge, heicho und hallo rüeffe (chani scho, abe niemert seit öpis), en Lachflash ha, umechiffle, eu ufd Nerve gah oder chrüzfalsch Singe im Auto etc.🙈 Zum Glück hemer ja ganz vieli Fötelis und Videos woni eu nöd vergesse chan 😋😉 Und Facetime tuet au immer guet ❤

Zum biz Lache hani ahgfange Divertimento in Südafrika luegge. Bizzeli Heimatstimmig isch ufjedefall ufcho 😊

• Hari 40

Oster-Vorbereitige

10 April 2020, Australia ⋅ ☁️ 28 °C

Aktion; Eierfärbe 😂
      Han Lebensmittelfarb postet zum traditionell Ostereier färbe. Fazit: Nöd nur d'Eier sind blau sondern au de Sabi ihri Händ 🙈😅🤦‍♀️ Zerst hani d'Farb is Wasser tah und denkt d'Eier nimmt d'Farb sicher ah. Denkste..🙈 nix isch passiert. Also hani halt d'Farb id Finger gno und vo Hand ahgmale. Mer het nachher ide Chuchi gseh dasi Ostereier gfärbt han 😂 Nach 24h sind den au mini Finger nüm Blau gsi 😊 --> Dank Wöschmittel 😆

Den hani en Osterchueche bache und de isch uuuu fein. Han extra en Grosse und en Chline gmacht, dassi probiere chan ob de mir au würkli glunge isch und alles wasi dezue chan sege - de Chlini hani ganz gesse 😂😆
      Zum Schluss na Puderzucker selber hergstellt 👌

Mjammii..chans chum erwarte bis endli Ostere isch..haha wie es chlises Chind voller Vorfreud😋😊🎍🥚🐓

• Hari 39

Sabi am umeexperimentiere

9 April 2020, Australia ⋅ ☀️ 28 °C

Endli hani Mehl 😊🙂🙋‍♀️

Mis Schwösterli het mer es Rezept gschickt woni Hefe selber chan herstelle. Da das mini einzigi Hoffnig gsi isch zum en Zopf bache hani das probiert.

Also die wichtigsti Zuetat isch es Wiisbier 🍻 da de nöchsti Shop 4km vo mim Huus entfernt isch und ich keis Auto ha, bini jogget 🙈 han mi echt paarmal gfröget obi kei anderi Hobbys han, abr ja han würkli kei 😂😂 S'föteli vom Jogge gfallt mer so guet, will mini brune Bei so guet zur Geltig chömed 😆 Han natürli meh als 1s Bier kauft, han mich ja selber möse belohne 😂

Diheime hani den Bier mit Mehl und Salz gmischt und das 24h bi Zimmertemperatur stahlah. Es het also echt d'Konsistenz vo Hefe becho und han sooo freud gha 😊

tadaaa...und er gseht nödmal so schlecht us 😄 er isch nöd würkli so ufgange wieni mer das gwünscht/vorgstellt han, aber denke de Umständ entsprechend passts 😉 Mal luegge wiener am Sunntig bim brunche gschmacklich isch 😍

• Hari 30

Daily routine ☀️

31 Mac 2020, Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Es sind scho 2 Wuche ume siti ez in Perth feststecke..Zit rennt doch irgendwie 😆 han immerno 9 Wuche vor mir 😊 han scho es paar Plän, A, B und C 😂 abr wie sich das ez alles entwicklet und wenni chan witerreise staht no ide Sterne 😅

Langsam het sich au alles chli ihpendlet. Ich bin immer am morge am 7ni wach will s'Huus so hellhörig isch 🙈 den machi Morgesport -> Yoga uf de sunnige Terrasse bevori z'Morge iss. Den sitzi uf mini Lounge zum z'mörgele und luegge uf's Meer use und gnüsse d'Morgestimmig 😊
      Spöter hani Online Englisch, das funktioniert super und macht riesig Spass 😆 den hani meistens Ufzgi woni erledige und susch nachli Englisch Grammatik woni selbstständig drah bin.

Den isch schogli mal zit für's Z'mittagesse 😂

Am Namittag gats täglich am Strand 🏝☀️ achh de isch soo schön!🥰 Wit und breit hets kei Mensche und chan Stunde am Strand sitze, de Welle zuelose und es Buech lese. Mengisch chans u fest winde und den hani amigs fast chüehl 😂🙈 aber im allgemeine isches +/- 25 Grad🌡

Am Strand "z'lebe" hani scho immer mal wele und ja es het uu vieli Vorteil 😆 jede Abig gani goge de Sunneuntergang ahluegge, nimm mis Bier mit und sitze in Sand🍺 Aber ich vermisse eusi Berge! 🏞 und vorallem de Schwiizerchäs 😂 sogar de Mozzarella schmöckt da andersch.

Sehr praktisch isch das alli Aussies en Grill diheime hend 🍗🥗 also mueni nöd so viel überlegge wases amigs zum Z'nacht git 😋 Aber doch chochi amigs au so typischi Schwizergricht wie Äplermakkeroneuflauf 😍 und Ghackets.

Täg gönd immer so schnell ume und ich bin jede Abig todmüed vom nüt mache 😂

• Hari 16

Kings Park

14 September 2023, Australia ⋅ ☁️ 19 °C

In Kings Park kommt die Sonne raus und wir genießen den australischen Frühling in vollen Zügen. Es ist die Zeit der Wildblumen und da hier auf dem Mount Elize ein großer Teil des Parks so belassen (bzw. reaktiviert) wurde, wie die ersten Siedler den Kontinent an dieser Stelle vorfanden, können wir die Pracht in ihrer natürlichen Umgebung betrachten 🌸🌾🌼🪻🌱.
      Wir radeln kreuz und quer durch den Park, fahren noch zum Lookout und durch die Eukalyptus-Allee, machen einen kurzen Shopping-Abstecher in die City und fahren dann am Swan River zurück zum Fahrradverleih.
      In The Point gönnen wir uns mit Blick auf den Fluss einen Absacker 🍻. Es ist einfach herrlich, auch am anderen Ende der Welt so normale Dinge wie eine Fahrradtour zu machen 👍🏼…

• Hari 82

Willkommen in West Australia

9 Januari 2023, Australia ⋅ ☀️ 35 °C

Willkommen in Perth 😁
      Das ganze Schiff ... zumindest die Crew, geht heute auf eine kleine Insel die vor Fremantle gelegen ist. Weil es dort Quokkas gibt ... da wollte ich auch hin 😔
      Aber ich darf dafür heute wieder einen langen Ausflug begleiten. Und wenn man die Skyline von Perth erst einmal erblickt hat, dann ist das absolut in Ordnung 😄 muss ich für die Quokkas eben nochmal her kommen 😉😅

West Australia ist das größte "Bundesland" in Australien mit 2.500.000 km². Es leben über 2,5 Millionen Leute hier und allein 2 Millionen davon in Perth. Der Rest des Landes ist daher sehr ruhig 😂
      Die Gegend hier ist bekannt für sein Goldvorkommen. Mit dem Fund des ersten Goldstücks begann die Gegend zu wachsen und immer mehr Leute kammen hier her. Daher ist Perth heute auch die wohlhabendste Stadt in Australien. 75% des exportierten Goldes aus Australien kommt von hier.

Unser erster Stop führt uns ein wenig in die Höhe. In den Kings Park. Schöne Aussicht und einen Kaffee ... was will man mehr bei der Arbeit? 😋 So kann der Tag beginnen.

• Hari 110

Perth, Kings Park

13 Januari 2020, Australia ⋅ ⛅ 17 °C

In Perth haben wir uns nur den Kings Park angeschaut. Sehr groß und auch hübsch. Sehr viele Pflanzen und Schilder. Mir war als ob jede Pflanze ein Namensschild hat. Dazu kommen noch alle paar Schritte Schilder was man nicht machen darf, wie man sich verhalten soll, was alles in welcher Richtung und wie wichtig das alles ist 🙄Baca lagi

Anda mungkin mengenali tempat ini dengan nama berikut:

Cambridge

Sertai kami: