Mexico

Top 10 Travel Destinations Playa del Carmen
    • Day 21

Laatste dag genieten 🌈

February 10 in Mexico ⋅ ☀️ 29 °C

We worden rustig wakker en ik probeer al wat kleren in te pakken. Het is de laatste echte dag vandaag 🥲. Omdat we een dik uur hebben moeten wachten bij het inchecken, had Lars vouchers gekregen voor een ontbijt. Dat gaan we vandaag inwisselen. Het is in de beach club bij de pelikanen. Tess wil pannenkoeken, Stan eitjes, Lars een avocadotoast en ik club sandwich. Terwijl we wachten, spelen de kindjes in het zand 😊. Het eten smaakt! Ondanks de bon, moeten we toch servicekosten betalen 🧐: vreemd! We stappen met volle buikjes terug naar het strand. Het is weer een beetje bewolkt maar wel 28 graden. Ze spelen weer op het strand en in de zee. Ik keer een beetje vroeger terug met Stan want hij wil in het zwembad (maar eigenlijk moet hij een dutje doen). Hij hangt vol zand dus ik steek hem eerst in de douche en dan wil hij toch liever boven blijven en nog eventjes tv kijken. Terwijl pak ik wat verder in. Lars heeft een massage om half 2 geboekt voor mij 🤩. Ik leg Stan in z’n bedje en vertrek. De massage is heerlijk maar ook wel grappig. Mijn armen en benen worden soms gestrecht en in bepaalde hoeken geduwd 😅.
      Daarna trekken we nog even naar het zwembad waar ze weer leuk zwemmen en spelen. Ook het Amerikaanse jongetje is er weer. Wij liggen te chillen op een loungebed (ik lees zelfs een boek!!) terwijl de Amerikanen bij de kinderen zitten (haha): ze hebben nog een dochtertje dat kleiner is dan Stan en moeten haar in het oog houden want ze heeft geen bandjes aan. Lars oefent met Tess op zwemmen (we hebben een filmpje gekregen wat ze moet kunnen tegen het volgend brevet). Stan heeft al een paar keer gezegd dat hij kaka moet doen maar er komt nooit iets. Wanneer ik dan met Tess naar boven gaat met kaka, kom ik terug en vertelt Lars dat hij in z’n zwembroek heeft kaka gedaan en dat er zelfs 2 keuteltjes in het zwembad zijn gevallen 🙈.
      We liggen zalig in het zonnetje en de kindjes zijn lief samen aan het spelen en zich aan het amuseren. We moeten ons eigenlijk gaan klaar maken om op restaurant te gaan maar we liggen te goed: we schuiven ons bezoekje dan maar een halfuurtje op.
      Stan en ik gaan al in de douche en maken ons klaar, even later komen Tess en Lars ook naar boven.
      Om 18u komen we aan aan het restaurant Lido 🏝️. We nemen een tafeltje vlak aan de zee. De kindjes kunnen weer in het zand spelen. Er is ook een speeltuintje maar dan kan je niet aan het water zitten. We bestellen cocktails en ons eten: ik tonijn, Lars octopus en voor de kindjes hotdogs. Het is allemaal lekker maar niet super veel. We hebben dus nog een klein hongerke. Plots komen er mannen een vuurshow geven: de kindjes kijken gefascineerd toe. De kindjes vinden de muziek wel tof en dansen een beetje.
      We wandelen dan naar huis, stoffen de kindjes af en steken hen in bed. We steken al het meeste in de koffers en gaan voor de laatste keer op ons terras chillen 🥲 (en ik heb een beetje buikpijn).

• Day 17

Tulum, Playa del Carmen & Cenoten 🐠

October 22, 2022 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Nachdem wir Holbox noch bei Sonne sehen konnten, sind wir gestern mit der Fähre (mit bester musikalischer Unterhaltung auf Mexikanisch🕺🏽) und mit dem Auto zurück nach Tulum gefahren. Dort haben wir einen Abend und den heutigen Tag mit Annas Freundin Aileen und ihrem Freund verbracht, die auch gerade Urlaub und Mexiko machen. Zusammen haben wir zwei weitere Cenoten und einen Strand in Playa del Carmen erkundet. Tobi war erneut besonders beeindruckt von der Fauna - wer weiß, wobei es sich bei diesem riesigen Insekt handelt, erhält unsere ewige Dankbarkeit und Anerkennung. 😉
      Heute Nacht geht es weiter nach Peru. 🇵🇪

• Day 3

3D Museum PdC

May 2, 2022 in Mexico ⋅ ⛅ 34 °C

Um der Hitze Mexikos ein wenig zu entfliehen, haben wir uns entschieden das 3D Museum in Playa del Carmen zu besuchen. Der Eintritt war mit MXN 700 Pesos p.P. eher teuer im Verhältnis dazu was geboten wird. Evtl. kommt man günstiger daran, wenn man frühzeitig online bucht. www.3dmuseumofwonders.com Aber wirklich spannend war es eigentlich
      nicht.

• Day 4

3. Tag - Shopping Playa del Carmen

May 23, 2022 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

Da die Busverbindungen in Mexico super sind, haben wir die Colectivo Busse für unsere Fahrt in das ca. 30km entfernte Playa del Carmen genutzt. - 40 Peso je Person = 2€

Playa del Carmen ist der typische Touristen Shopping Ort. Als wir T-Shirts für die Kids gekauft haben sind wir, trotz unseres massiven "Misstrauen", wohl ein wenig auf den Leim gegangen und haben doch noch zu viel bezahlt ...
      (die Mexikaner die für uns, wie auch anders herum, alle gleich aussehen, sprechen einen an, dass Sie uns doch im Hotel bedient haben ... - spannend, dass scheinbar der ganze Ort in unserem Hotel eine 2. Anstellung zu haben scheint
      Da wir einige sehr nette Gespräche mit den Hotelangestellten hatten war das schon sehr wahrscheinlich ... naja, man baut unbewusst ein Vertrauen auf und bezahlt dann für die Shirts wohl zuviel - Ego angekrazt, aber wir können drüber lachen 😆

In den Städten ist es dann doch richtig mexikanisch Warm ... 🥵 daher 1-2h bummeln und nun zurück ins Hotel ...

• Day 299

April 30, 2023 in Mexico ⋅ ⛅ 32 °C

Unser zweiter kurzer Stopp war Playa del Carmen und im Vergleich zu Puerto Morelos war hier ordentlich HalliGalli.
      Vom Parkplatz liefen wir hinunter Richtung Strand und landeten auch gleich zwischen lauter Musik, Menschenmassen und bunten Läden. Playa del Carmen ist eine der am schnellsten wachsenden Städte Mexikos und das kann man förmlich sehen.

Direkt am Strand, neben der riesigen Statue Portal Maya konnten wir das erste mal den Tanz der Voladores (oder auch die Fliegenden Männer) zu sehen. Das ist eine traditionelle Tanzakrobatik, aber auch eine rituelle Zeremonie zur Ehren der Götter der Fruchtbarkeit:
      Fünf traditionell gekleidete Männer besteigen einen ca. 30 m hohen Pfahl zu einer quadratischen Plattform. Der Anführer setzt sich in die Mitte und musiziert auf einer Flöte zu rhythmischem Trommeln. Unterhalb dieser kleinen, drehbaren Plattform sind vier lange Seile angebracht, welche die vier Voladores um die Hüfte binden. Dann lassen sie sich kopfüber fallen. Durch die Drehungen wickeln sich die Taue vom Pfosten ab und die Akrobaten schweben in immer grösser werdenden Bahnen im Kreis, bis sich das Seil abgewickelt hat. Kurz vor dem Auftreffen am Boden drehen sie sich, um auf den Füssen zu landen. 🥁

• Day 238

Quintana Roo

May 3, 2023 in Mexico

The second half on the Yucatan Peninsula was less nice than expected. Nature is beautiful as always but it's way too touristy!! Maybe if you're on a 2 weeks holiday trip and can afford the resorts all the pricey activities it's fun. But as an overlander with limited budget it was hard to find good places. Mostly you find overpriced "campings" that are more like parking lots in front of a hotel or not well mantained campings. One night we spent in the center of Playa del Carmen on a free parking lot. It was ok but very hot in the van and we didn't want to open the doors during the night.
      An other problem was the beach access with dogs. Tourist beach = no dogs. We only went for short dips in the sea or lake and back to the car where Leki was waiting.
      Of course all the activities or attractions were overpriced. But it was not even the price that made us escape these sites but the way how you got treated. Unfriendly, rude, not at all welcoming. They just wanted to see your money. Of course there are always exceptions and as you can see on the pictures we found some really nice places!!

• Day 19

Playa del Carmen 🇲🇽

February 28 in Mexico ⋅ ☀️ 28 °C

Nach der interessanten und auch anstrengenden Rundreise hat uns erstmal der Schlendrian im Griff. Dazu kommt noch eine unnötige Verstimmung der Darmregion bei dem einen oder anderen von uns😆. Beides schränkt unseren Bewegungsradius erheblich ein. Nun ist es allerdings nicht soo schlimm, wenn man bedenkt, dass Essen, Pool, Meer, Bücher, Drinks nicht weiter als 50 Meter entfernt sind.🍹Somit sind im Moment keine besonderen Entdeckungen kultureller Art machbar. Ausgenommen der Mariachi Abend (siehe Video). Wir melden uns nächste Woche aus der Dom.Rep. wieder. Da steht uns ein Auto zur Verfügung, das uns, bei wieder bester Gesundheit, in interessante Orte bringen wird. Bis dahin!🏖️Read more

• Day 61

Mexiko :)

December 8, 2018 in Mexico ⋅ 🌙 25 °C

Heut war ein sehr langer und anstrengender Reisetag von 3 in der Früh bis 21:30 Uhr.
      Ich hab heut demnach noch nicht mehr gemacht als mein 1. mexikanisches Essen zu essen und das war echt extrem gut und billig!!!
      Ich hab zwar noch fast nichts von Mexiko gesehen aber ich bin schon sehr begeistert.
      Mit den ADO Bussen sind die Verbindungen für Touristen echt extrem gut und billig. Von Cancun airport fährt alle 30 min ein Bus 1 h nach Playa del Carmen um ca 9 Euro.
      Playa del Carmen ist sehr touristisch, aber noch im angenehmen Bereich.
      Zum Essen im Restaurant bekommt man anscheinend immer Nachos mit 3 Saucen und Limetten gratis dazu. Und mein Burrito war echt ein Traum und riesig. Und das alles um nur 5 Euro.
      Ich denke, ich werde hier noch sehr gut speisen :)

• Day 6

Isla Mujeres - Playa del Carmen

October 29, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 31 °C

Dobro jutro. Današnji dan začneva z bolečino v duši 😪. Ob 6:00 vstaneva in izveva novico, da mi je umrla babica. Na današnji dan bo vsekakor v mislih z nama. Ker nimava možnosti predhodne vrnitve v Slovenijo, saj sva vezana na letalo, bova to potovanje izpeljala do konca. Danes se iz Isla mujeres seliva v Playa del carmen, kjer bova ostala 3 nočitve. Ta čas bova namenila za raziskovanje Mayevskih kultur in podvodnih jam, katere domačini imenujejo Cenote.
      Pred hotelom pojeva zajtrk, ter se odpraviva v sobo spakirat prtljago. Odideva na recepcijo na check-out ter počakava na taxi da naju zapelje do pristanišča. Ob 9:30 se vkrcava na katamaran, ki naju v 20 minutah pripelje nazaj na Playa tortugas. Od tam, naju na glavno avtobusno postajo odpelje taksi. Avtobusni prevoznik ADO, vozi vsakih 45 minut v Playa del Carmen. Kupiva karto in sploh na rabiva čakati, avtobus odpelje takoj. Odštejeva slabih 12USD, ter se odpeljeva dalje.
      Vožnja traja cca 1 uro in 30 minut. Prispemo v Playa del Carmen na vročih in soparnih 32°C.
      Ko iztopiva iz busa, se nama pred očmi pojavi McDonalds kje na hitro nekaj pojema. Tukaj se slišim z domačimi, kjer ponovno doživim bolečino ob izgubi.
      Sprehodiva se po 5 Aveniji Playa del Carmen ter poiščeva hotel. Postrežejo naju s svežo vodo in Margarito.
      Stopiva v sobo in se odločiva, da danes ne bova hodila na okoli, zato bova ostala kar v hotelu. Odšla sva na bazen, ki je na strehi hotela. Bila sva skoraj sama. Pogovarjala sva se jaz pa sem obujal lepe trenutke in spomine z babico 😪.
      Večkrat sva se osvežila in počivala pod senčnikom na ležalniku. Nato odideva na recepcijo, kjer nama nadvse prijazna lastnica agencije organizira izlet, na katerega se podava jutri. Ogledala si bova slavno Chitzen itzo, eno od mnogih cenot in nazadnje tudi prikupno mesto Valladolid. Izlet bo kar celodneven, tako da se bova vrnila v večernih urah.
      Ker naju je mikalo na plažo, sva se sprehodila po njej in zavila v muzej iluzij, ki je v neposredni bližini hotela. Sprejel naju je prijazen vodič z imenom Vladimir, ter naju popeljal skozi zanimivo dogodivščino samega muzeja.
      Ker sva bila kar lačna, se odpraviva po 5. aveniji ustavila v prvi restavraciji. Pojedla sva vsak svojo pizzo in seveda Coca colo. Ulica živi in to na polno. Majevski bojevniki, moški ki ponujajo heroin in kokain, marijači, spider man in batman, v glavnem ni da ni.
      Ker je ob 21:00 še vedno soparno, sva še skočila v bazen preden ga zaprejo.
      Po celem dnevu, ki je bil kar pester, utrujena leževa v posteljo in zaspima.
      Moje misli tavajo daleč stran 🙏😪♥️.
      Lahko noč

• Day 9

November 1, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

V majhnem lokalu z imenom AHOCACAO, si privoščiva najboljšo kavo, ki sva jo pila te dni v Mehiki, zraven pa kolaček po imenu PAN DE MUERTO. Malenkost počijeva in se odpraviva dalje.
      Sprehodiva se do znanega napisa Playa del Carmen. Tam se pofotkama in ponovno občudujeva lepoto morja in narave. Ker nama je vroče se osveživa na plaži, ki je izven samega centra. Malo se sprehodivs po plaži, ter si najdeva prostor z senco. Ker je sama plaža oddaljena od mestnega vrveža, je tukaj bolj mirno. Morje je toplo! Palme, beli pesek, sprehajajoči domačini, ki ponujajo sveže sadje.
      Kupila sva si vsak svoj lonček z mangom in kokosom. Njami 😊🥭🥥.
      Tukaj sva skoraj 2 uri, zato se do dobra naužijeva sonca in morja.

Počasi se odpraviva nazaj. V pristanišču, kjer plujejo ladje na otok Cosumel, katerega si bova ogledala jutri, si privoščiva kavo in frapuccino v Starbucksu.
      Postojiva na razgledni terasi in se odpraviva dalje.
      Do hotela sva se sprehajala kar po plaži. Vmes pa marijachi, turisti in domačini, ki ponujajo od masaže, sadja, tequile,itd....

V nedeljo planirava izleg v Rio Secreto (čudoviti podzemni svet jam, kapnikov in podvodnih rek), zato sva še za las ujela Go. Sandro, da nama je rezervirala vse kar je potrebno.
      Odideva v sobo, ter se odpraviva na bazen, kjer dočakava sončni zahod. Iz daljave prihajajo nevihtni oblaki za katerimi sonce ustvarja čudovite barve.
      Po kopanju, se v sobi preoblečeva, ter odideva na avtobusno postajo ADO, po nakup kart za Chiquilo (Holbox). Iz Playa del Carmen odideva v ponedeljek zjutraj, zato sva si že sedaj rezervirala sedeže, saj je kar gneča za dotično destinacijo.
      Ker celi dan nisva nič kaj konkretnega jedla, si na glavni ulici privoščiva pravo Mehiško pojedino.
      Juha morskih sadežev ter škampov in piščančji buritos. Odlično! 😊
      Ob hrani opazujeva ulično dogajanje. Domačini se ukvarjajo z vsem živim, samo da pridejo do zaslužka. Do mize pristopi prijazen gospod, ki iz palmovih listov izdeluje klobuke, vrtnice in ostale rože. Zelo lepo, vendar nisva kupila, ker nimava prostora za vse te lepe stvari. Ampak za majne spomičke se bo pa našel prostor 😊

Playa del Carmen, פלאיה דל כרמן, PCM, プラヤ・デル・カルメン, 플라야델카르멘, Плая-дель-Кармен, پلائیا دیل کارمین, 普拉亞德爾卡曼