Actual penguin sightings: 0 Read more
  • Day 17

Petnajsti dan: Cartagena

February 22, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

V sončen dan brez oblačka sva se prebudila ob 8:30. Kot še vedno do sedaj je zajtrk obsegal sadje, vmešana jajca s čebulo in paradižnikom, dva kosa toasta (ali arepe) in sadni sok ali kavo/kakav/čaj.

Ob desetih se je začel že najin tretji brezplačen ogled mesta (po Bogoti in Medellinu). Zaradi hude vročine smo ves čas iskali senco in pijačo, končno pa sem si tudi jaz kupil klobuk :)

Po ogledu sva zavila na prigrizek saj se pred brezplačnim Food tourom nisva želela preveč najest. Sprehodila sva se še po obzidju, raziskala trgovinice s spominki in ob štirih sva bila spet na zbirnem mestu. Na današnjem food touru sva poskusila ceviche, sadni sok (spet), lokalne sladkarije, polnjene arepe z mesom in jajcem, kepo ocvrtega krompirja s sirom, čips plantane in yucce ter še sok sadja, ki izgleda kot grozdje a to ni.

Po food touru, ki je namesto dve uri trajal tri ure, sva šla še nazaj v Alquimico na pivo in rum ter še eno porcijo jastoga (para compartir, za podelit). Nato pa sva želela v Cafe Havana, ki je povsem blizu najinega hotela ter je znan po salsa večerih. Ker je bil lokal še povsem prazen (začne se baje šele okrog 23:00) sva se le še sprehodila po predelu Getsemani (tu so včasih živeli revnejši), ki je zvečer zelo živahen.

V Getsemaniju sva naletela na povsem poln trg pred lokalno cerkvijo, kjer se je zbralo staro in mlado. Na trgu se ni dogajalo prav nič posebnega razen tega, da je vsaj 500 ljudi posedalo povsod naokoli, klepetalo, pilo, jedlo hrano s stojnic ter uživalo. Večer sva kmalu zaključila, jutri ob 10:44 imava notranji let v Bogoto, letališče je na srečo le 15 minut stran.

• Day 17

Štirinajsti dan: Do Cartagene

February 22, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

Ob 6:30 naju je zbudila budilka, ob 8:45 pa sva bila že na colectivu za Santa Marto. Od tam sva imela rezerviran poseben turistični minibus do Cartagene. V Cartageni naju je avtobus odložil eno ulico stran od najinega hotela namesto 45 minut vožnje stran, če bi izbrala redno linijo, ki je malce cenejša.

Najprej sva si privoščila kosilo v lokalni gostilni. Za 3-hodni meni in dva odlična pollitrska naravna sokova sva plačala vse skupaj 8,5 €. Zaključek dneva sva nato preživela na bazenu in ležalnikih na strehi hotela nato pa sva se odpravila še na sprehod po Cartageni.

Cartagena je zelo živahno turistično mesto ob obali Karibskega morja. Zaradi množice turistov, ki vsak dan derejo v staro mestno jedro je tu vedno polno ljudi, ogromno je tudi hotelov, hostlov, barov, restavracij in seveda vseh možnih trgovinic. Temu primerne so tudi cene saj sva za odličen koktejl na strehi enega od najlepših barov plačala skoraj toliko kot prej za cel obrok.

Po sprehodu in koktelju sva se odločila tudi, da poizkusiva jastoga. Raziskala sva več restavracij in se končno odločila za najprimernejšo. Cena je bila že precej podobna naši ampak se je izplačalo, jastog je bil odličen!

• Day 15

Trinajsti dan: Minca

February 20, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

Vse od odhoda na tole avanturo je bil danes najzgodnejši dan od vseh. Začela sva ga že ob 5:15 zjutraj, ker sva ob 6:00 že imela vodeno opazovanje ptičev z Jungle Joe-om. Dan sva tudi začela brez zajtrka, ker so nama mravlje ponoči napadle pripravljene empanade.

Na opazovanju ptičev smo v treh urah videli vsaj 20 različnih vrst ptičev in to brez, da bi sploh zapustili vas oz. cestice okrog vasi. Med drugim smo videli kolibrije (vsaj 50), Tukane in Rumenoprso Aro in pa Skobčevke.

Po ogledu sva šla nazaj na zajtrk do najine namestitve nato pa sva si ogledala še muzej kakava ter Finco San Rafael kjer pridelujejo kavo in kakav.

Popoldan sva si privoščila kosilo v restavraciji Lazy cat kjer sva bila že včeraj, danes pa sva tam srečala slovenko Marušo, ki tri mesece potuje po svetu. Klepetali smo (za najine pojme) dolgo v noč, do 22:00 :)

• Day 14

Dvanajsti dan: Palomino in do Mince

February 19, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 26 °C

Danes sva imela spet prevozni dan. Zjutraj sva se zbudila spet ob 6:30 in nato še tretjič čakala na zajtrk, ki se je v tem hostlu vsak dan začel šele ob 8:00. Za naju je to noro pozno, za Palomino pa kar normalna ura. Ko sva se okrog devetih sprehodila proti plaži sva bila na glavni ulici skoraj sama. Gre za bolj žurersko vasico, ki se ji tudi pozna, da za vikend pride veliko domačih turistov in sta zato sploh ponedeljek in torek bolj umirjena.

Zaradi jutranje oblačnosti in vetra, na plaži ni bilo najbolj prijetno a vseeno sva se, verjetno še zadnjič, skopala v Karibskem morju. Nato sva pospravila sobo in se ob enajstih sprehodila do glavne ceste, kjer sva želela ustavit avtobus. Videla sva ga s kakšnih 100 m in že sva mislila, da sva ga zamudila (tako ali tako vozijo na 10-20 minut). Vseeno se je sprevodnik naokoli drl "Santa Marta" in, ko sva mu pomahala je pritekel do naju ter nama pomagal z nahrbtniki. Spet je avtobus našel naju :)

Po slabih dveh urah vožnje sva bila v Santa Marti, kjer sva skupaj z nekim Nemcem vzela taxi oz. collectivo (gre, ko je poln) do Mince. Zaradi kak kilometer ali dva dolgega obvoza zaradi bankomata, ki sva ga potrebovala nam je za 50% dvignil ceno a pritoževanje ni pomagalo. Namesto 11,5€ naj bi plačali 17€.

Po bankomatu smo divje odbrzeli proti Minci, 300 metrov pred vasico pa se je avto pregrel in pokvaril. Ustavili smo se tik za nevarnim ovinkom in bilo je nekaj živčnih trenutkov. Po nekaj minutah čakanja smo se vsi trije (še Nemec) odločili, da gremo peš do Mince, vozniku pa smo pustili kompromisnih 13€ saj mu je kljub pritoževanju zmanjkalo argumentov za višjo ceno.

Kmalu sva našla rezervirano namestitev v lepih hiškah na gozdnatem pobočju malce izven Mince in se odpravila na kosilo. Po kosilu sva še do konca pogledala nogometno tekmo Lige Prvakov in se odpravila nazaj v hiško. Seveda sva prej nakupila še štiri empanade (eno sva že degustirala), ki jih imava pripravljene za jutrišnji zajtrk.

Zajtrk imava sicer vključen v ceno a greva že ob 6:00 na opazovanje ptic z Jungle Joe-om.

• Day 13

Enajsti dan: Palomino

February 18, 2019 in Colombia ⋅ ☀️ 32 °C

Plan je bil, da se odpraviva do sosednje vasi na bankomat in nato nadaljujeva do rezervata kjer se radi zadržujejo Flamingi.

Pri bankomatu je Špela ugotovila, da je preveč opečena, da bi se izpostavljala soncu zato se je vrnila nazaj v Palomino, si kupila aloe vero in se skrila v senco.

Jaz sem nadaljeval do kraja Camarones kjer sem ob izstopu avtobusa srečal gospoda, ki me je nato peljal do Flamingov. Dogovorila sva se za ceno 70.000 pesov, kar je malce nižje od redne cene a redna cena velja za cel avto jaz pa sem bil sam.

Po cca. 30 minutah vožnje po uničenih cestah v uničenem Fordu sva prispela do lagune. Ker ni bilo obljubljenih kanujev sem nato z lokalcem in tremi Kolumbijci gazil po blatu in vodi do Flamingov. Ker se je nekaterim blato ugrezalo do kolen in čez sta se dva raje obrnila, dva pa sva prišla na cca. 100 m od ptičev. Precej dlje kot sem pričakoval in mi je bilo "obljubljeno".

Ob povratku iz vode sem si z voznikovo pomočjo očistil noge in se z avtobusom odpravil nazaj do Palomina. Tu sva s Špelo najprej šla na kosilo in nato počivat na plažo, Špela si je privoščila še celovito masažo na plaži, ki jo za cca. 17 € ponujajo Venezuelke.

• Day 12

Deseti dan: Palomino

February 17, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 25 °C

Danes sva vstala malce pred osmo, po zajtrku pa naju je pri hostlu pobral najin učitelj surfanja.

Odpravili smo se k ustju reke Palomino (kaksnih 15 minut po plaži) in nato poskusili surfat. Zame je bilo prvič, Špela pa je poskusila že v Nikaragvi. Na presenečenje učitelja se je uspela že na prvem valu postavit na desko. Na mojo žalost sem bil jaz blizu ampak mi v dveh urah ni uspelo. Vse skupaj je kar izčrpljujoče, ker moraš po vsakem padcu znova premagovat valove, da prideš dovolj stran od obale. Špelo je tako opeklo, da ji je lastnica hostla pripravila Aloe Vero z domačega vrta. Jutri se morava še več mazat!

Po surfanju sva šla v hostel in se stuširala nato pa sva bila ob 17:00 že dogovorjena za jogo. Bilo nas je pet, vodil pa nas je nek lokalen joga mojster. Zanimiva izkušnja a morda malce prehitra joga za najin okus.

Počasi nama zmanjkuje denarja, ki sva ga dvignila v Santa Marti in začela sva iskat rešitev. Slišala sva, da v nekem lokalu menjajo denar a nama je tudi lastnik lokala, Romun Vladi, priporočil, da se raje zapeljeva 20 minut stran v sosednje mestece do bankomata. To bova skombinirala s planom za jutrišnji dan.

Pojedla sva še burger po romunskem receptu in palačinsko s čokolado, bananami ter jagodami po domačem in spila pivo. Nato sva odigrala še eno igro Naseljencev otoka Catan in sedaj se odpravljava spat, ura je 20:45 :)

Jutri greva gledat Flaminge :O,

• Day 10

Deveti dan: Playa Costeno

February 15, 2019 in Colombia ⋅ 🌙 25 °C

Danes sva cel dan izležavala na plaži, ob plaži, v visečih mrežah in kartala za mizo v senčki. Prestavila sva se samo iz levega na desni bok in iz najinega resorta v sosednjega na kosilo.

Jutri se premakneva 1 uro po plaži naprej v Palomino in tam počivava še 3 noči :)Read more

• Day 9

Osmi dan: Medellin - Playa Costeño

February 14, 2019 in Colombia ⋅ ⛅ 27 °C

Po relativno dolgem večeru sva se v Valentinovo jutro prebudila že ob 6:00. Uredila sva se in se ob 6:30 s taxijem odpeljala do centra mesta kjer sva hitro našla avtobus do letališča. V Kolumbiji tako ali tako avtobusi prej najdejo tebe kot obratno.

Z avtobusom sva bila v dobri uri na letališču in od tam sva po check-inu ter pregledu in kratkem čakanju odletela ob 11:06. Dobro uro kasneje sva že bila na letališču na plaži v Santa Marti ob karibski obali (letališka stavba je 10 metrov od morja).

Po novi divji vožnji v mesto sva se tam sprehodila do naslednjega avtobusa (tudi ta je našel naju) in po cca. 1 uri in pol vožnje sva se sprehodila še zadnje 3 kilometre do cilja - resorta Bohemia beach na Playa Costeño.

Resort je eden izmed mnogih na tem delu očitno zasebne plaže, ki je dolga več kot 10 kilometrov. Sestavljen je iz recepcije s skupni prostorom in barom ter restavracijo, skupnih "ležišč" oz. visečih mrež in pa 8 zasebnih glamping šotorčkov. V enem od slednjih tudi midva spiva.

Vse skupaj je precej rajsko. Spila sva že pivo v viseči mreži s pogledom na ocean med tem, ko na plažo neprestano butajo valovi. Pojedla sva tudi dobre lezance z lakci in spila kokos in koktajl. Tu bova dve noči nato pa se prestaviva na naslednjo plažo :D

• Day 8

Sedmi dan: Medellin

February 13, 2019 in Colombia ⋅ 🌧 20 °C

Danes sva se zbudila precej prehlajena in neprespana. Vseeno sva zbrala moči in "oddelala" cel dan dogodivščin.

Ob 10:00 sva bila že na postaji metroja San Javier kjer nas je kakšnih 100 turistov čakalo na brezplačen voden ogled zloglasne Comune 13, ene nekoč najnevarnejših sosesk na svetu. Ko smo se razdelili v skupine nas je Esteban, zgovoren 20-letni domačin popeljal naokoli in poskusil razložit zgodovino, razvoj in prihodnost te četrti, ki je sedaj zgled napredka in razvoja s posluhom za težave domačinov. V četrti so tudi tekoče stopnice, ki so bile eden od povodov za boljši ekonomski razvoj.

Takoj po tem ogledu sva se odpravila na naslednji brezplačen voden ogled, ki se je začel ob 14:19. Ker pa sem naju napačno prijavil na ogled ob 10:24 sva morala biti tam zgodaj, da sva se uvrstila na čakalno listo (zanimanje za te oglede je ogromno!). Na srečo sva prišla v skupino in naslednje skoraj 4 ure odkrivala skrivnosti Medellina.

Zvečer sva šla še na argentinske in čilenske empanade, ki za razliko od kolumbijskih niso (vedno) ocvrte. Nato pa sva se za zaključek dneva odpravila še na enourni brezplačen tečaj salse.

Po tečaju sva hitro odbrzela proti hotelu kjer je Špela končno dočakala rojstnodnevno torto.