traveled in 6 countries Read more
  • Day 10–14

Khao Lak

April 5, Andaman Sea ⋅ ⛅ 30 °C

nach den verschiedenen abstechern in südthailand sind wir nun am ort der hochzeit von flo & maruscha angekommen. wir haben uns ein wunderschönes hotel direkt neben der trau - & party location am strand gebucht.
    am ankunftstag treffen wir uns an dieser trau - & party location (8-fish) mit milot, nora & fiona & sanne (mutter von flo), und später auch noch jason & claudine. am abend testen wir noch das wedding-restaurant (takiang) und treffen dort das brautpaar und die meisten anderen gäste.
    am 2. tag steht gemeinsames schnorcheln auf den similian islands auf dem programm. leider können wir hier dem massentourismus nicht entfliehen, aber es ist trotzdem ein toller ausflug und vor allem schön, mit fast allen gästen vor der hochzeit eine tolle zeit zu verbringen.
    am abend genissen wir gemeinsam mit pascal, milot, nora, und fiona einen fischermans-grill mit feuershow bei uns im hotel. anschliessend fahren wir noch an die pre-wedding-party in die hideaway bar.
    und dann ist es so weit - der tag der hochzeit steht vor der tür. es ist ein unglaublich schöner tag & abend, mit viel spass, tränen, tanz, speis & trank!
    an unserem letzten abend in khao lak treffen wir uns nochmals mit dem brautpaar und den meisten hochzeitsgästen, und lassen nochmals die schöne gemeinsame zeit revue passieren.

elephant trekking

April 4 in Thailand ⋅ ⛅ 34 °C

weiter gehts mit einer elephant trekking experience - zuerst füttern wir die elefanten mit gaaanz vielen bananen, anschliessend spazieren wir mit ihnen durch den djungel und zum schluss dürfen wir sie mit schlamm einreben & im fluss den schlamm wieder abwaschen & schrubben. diese erfahrung ist sehr eindrücklich & wunderschön!Read more

• Day 7–9

Ao Luek

April 2 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

weiter gehts in richtung norden in den djungel bei ao luek. in unserer unterkunft haben wir einen grandiosem ausblick auf den djungel und das meer.
    die unterkunft ist ziemlich abgelegen, glücklicherweise konnten wir aber einen roller mieten. mit diesem entdecken wir ein super leckeres lokales seafood-restaurant mit plastik-stühlen & -tischen.
    unseren ausflug in den djungel beenden wir mit dem besuch im than bok nationalpark. hierfür fahren wir bei brütender hitze 12 km mit dem Roller -
    glücklicherweise werden wir mit einer abkühlung im nationalpark belohnt!

• Day 5–7

Krabi

March 31 in Thailand ⋅ ☁️ 32 °C

nach phukhet geht es mit der fähre weiter nach krabi 🚤
    hier lernen wir verschiedene schöne beaches kennen: vom ao nang beach erreichen wir via monkey trail den pai long beach, und am nächsten tag erkunden wir den railay beach, welcher nur via boot erreichbar ist 🌴
    auch in krabi essen wir sehr sehr gut - authentische thai-küche vom feinsten & sonnenuntergang am strand inklusive!

• Day 2–5

Phuket

March 28 in Thailand ⋅ ☀️ 32 °C

am morgen früh kommen wir gut & heil in phuket an. den jetlag merken wir am 1. tag, aber ab tag 2 sind wir definitiv angekommen & erkunden phuket & am tag darauf phi phi island ☀️🌴🚤

Key West

December 3, 2022 in the United States ⋅ 🌬 26 °C

mini definitv letsti station vor minere rückreis id schwiiz isch key west.
    ich ha scho sehr viel ghört und riesigi erwartige - i de regel ischs kei gueti vorussetzig, wenn ich so höchi erwartige ha 😅
    de ort isch denn natürlich nid ganz so romantisch, wienis mier vorgstellt gha ha. aber trotzdem sehr spannend - z fuess laufi fast di ganz küste ab & entdecke schöni stränd.
    vor allem d wasser-aktivitäte chani sehr empfehle! es isch s 3. grösste reef weltwiit & mit siine 5-7000 jahr anschiinend relativ jung. s schnorchle isch wunderschön & au de usflug midem glass-bottom-boat lohnt sich!

Miami Beach& Everglades

November 30, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

uf minere heireis vo kolumbie flügi über miami - wili kei direktflug ha, entscheidi mi en zwüschestopp z mache und mier ziit z neh e wuche elei wiiterzreise.
    nach minere wunderschöne ziit im amazonas und in kolumbie isch d gross-stadt miami e chliine kulturschock. ich entscheid mich schnell id natur "z flüchte" und de nationalpark everglades z bsueche. leider isch de usflug für mich recht ernüechternd, wils mer z touristisch isch.
    zrugg in miami gniessi de schöni strand und lern paar lüüt im hostel kenne, und bereite mich uf mini allerletsti destination vor.

Return journey begins

November 28, 2022 in Colombia ⋅ ☁️ 28 °C

bi gar noni ready zum tschüss sege... ich chönt mer guet vorstelle, no es paar mönet i dem wunderschöne land z bliibe und au no anderi länder in südamerika z erkunde! 😍 aber ich ha mier vorgnoh, no es paar freii wuche im dezember i de schwiiz z verbringe, zum zügle, e nachmieter z gfinde (ha mini wohnig scho kündt, aber no kei nachmieter gsuecht) und d wiehnachtsziit dehei z verbringe - und wer weiss, was denn s neue jahr so bringt. wie seid mer so schön: mer sell denn gah, wenns am schönste isch 😉
    zrugg in bogota gahni nomal uf erkundigstour und triffe d serena. feini fruchtsäft und paar souvenir dörfed nid fähle, bevor ich mich nacheme churze nap, zmittzt i de nacht ufe heiweg mache.
    zum abschluss dörfi no mini ersti und zum glück einzigi gfährlichi erfahrig in kolumbie mache... ich ha für die churzi nacht es hostel-zimmer mitde serena teilt. s erste mal uf minere reis isch s hostel vonem security guard überwacht. woni s uber bstelle, warted de security guard mit mier bises da isch und fragt mi, obs au würkli s richtige isch. ich cha s nummerschild im app abgliche und im security guard bestätige, dass es überistimmt. i dere churze ziit woni d stege abelaufe, und de security guard zrugg is hostel, nöchered sich 2 gstalte... woni d türe vom taxi uftue, rüeft de taxifahrer mer zue, sofort izstiege & türe zue z tue ... ganz knapp schaffis, mitsamt em backpack is taxi z springe und d türe zuezzieh, bevor di 2 männer mit irne schläger nebem taxi stönd... de fahrer fahrd sofort los und stoppt churz wiiter vore, um mitde d männer uf spanisch luuthals "z diksutiere". denn fahrt er wiiter und stoppt es paar strass wiiter vore nebenem polizei töffli. nacheme churze wortwechsel fahrid d poliziste mit vollgas richtig hotel und mier möched üs wiiter ufe weg richtig flughafe... de taxifahrer probiert sich denn di ganz fahrt uf spanisch für sini landslüüt und für das erlebnis z entschuldige & ich probier ihm mit händ und füess z antworte 😅
    mann oh mann - grad e chli action i mine letste minute in kolumbie 😵
    aber die letsti erfahrig trüebt mini erinnerig uf die wunderschöni ziit in kolumbie nid im gringste - ich wirdes uf jedefall seehr fest vermisse & i bester erinnerig bhalte!

Tayrona Nationalpark

November 24, 2022 in Colombia ⋅ 🌩️ 27 °C

üsi letsti gmeinsami station isch de tayrona nationalpark, es großes naturschutzgebiet a der karibische küste. im nationalpark heds e regewald mitere grosse artevielvalt, wunderschöni stränd mit klarem, türkisem wasser und mid palme gsümti buchte.
    bevor mer zu dene schöne stränd chund, muess me zerst mal ca. 3 stund dur de heiss-füechti regewald wandere. innert chürzister ziit simer bachnass 🤣 mier hend s pech, dass de weg ufgrund vode starche regefäll sehr schlammig isch. di meiste lüüt ziehnd d schueh ab, wil mer ufem weg oft sehr tüüf i schlamm isinkt. d serena und ich hend d challenge agnoh, e weg z gfinde, ohni i schlamm izsinke und mier schaffids d schueh de ganz weg lang azbhalte - die challenge isch zwar schwierig, aber macht au mega spass 😅🥳
    di wunderschön ussicht & d stränd sind de weg denn definitiv wert! 🌴☀️🌊😍
    nacheme feine, karibische zmittag & paar entspannte stund am strand, fahremer midenem boot direkt is hostel zrugg, wo ganz i de nöchi & au am strand glege isch 😍

Isla San Andres

November 18, 2022 in Colombia ⋅ 🌩️ 28 °C

wieder last minute entscheidemer üs am negste tag ufd insle san andres z gah, um em regewetter ufem festland z entflieh, üs es paar strandtäg z gönne & wenn möglich sogar s tauchbrevet z mache 🏖😁
    leider isch s wetter unberechebar - ufde insle werdemer vonem sturm begrüesst. und am 1. morge regneds sogar is zimmer ine ☔️🌧 zum glück chömer aber grad ines anders zimmer wechsle, det regneds nur bide feister chli ine, aber wenigstens nüm vom dach😅 üses hostel isch allgemein nid grad s beste: s wlan funktioniert seeeehr schlecht, s hed nur chalt wasser, d chuchi isch sehr dreckig etc. ... aber hauptsach mier hend es dach überem chopf, chönd selber choche & anderi reisendi kennelerne 😃

nach 2 täg isch s wetter immer besser & mier erlebed 1 highlight nachem andere! 😍
    wunderschöni natur, traumstränd, glasklars wasser, spannendi underwasserwelt, cooli lüüt und ganz viel schöni sunnestund 🌊🐟🐠🐚🐍☀️
    im hostel schaffed au no e tolle tanzlehrer, de kevin, und er bringt üs es paar reaggaeton & affrobeats-tanzschritt bi 🎶
    am liebste würdemer no viel länger bliibe! aber das mal hemer zur abwechslig mal es fixes abreisedatum & hend scho mitde serena, wo mer in cartagena kenneglernt hend, am negste ort abgmacht 😎