traveled in 5 countries Read more

Lezte Tag in Delhi

August 31, 2022 in India ⋅ ⛅ 31 °C

Nachem Nachtzug na ja eigentlich Nacht und Tag Zug simer am Abe wider zrügg in Delhi acho. Bis zu üsem Flug heimer no 1 ganze Tag gha und üs no vorgno Old Delhi azluege und es paar Souvenir zshoppe. D Hitz heimer bi däm Plan nid richtig iberächbet gha und drum isch üse Trip uf Old Delhi chli kürzer worde und mir si stattdesse chli im küehlte Metro umegfahre zum Zit vertribe😂
    Zimlich nassgschwitzt simer de am Namitag zrügg a Flughafe und hei üs zum lezte mal de Lüt gestellt wo alli Fotos mit üs hei wölle. Mir hei ize viu meh Respekt vor Stars das isch mega mühesam 😅
    Mir heis de sehr langsam ou no dür d Sicherheitskontrolle a Flughafe gschafft. Sogar Noémies Deo heimer chönne verteidige. Se si sicher gsi dases e Pfefferspray isch...
    Nachdäm mir üs am Flughafe verabschiedet hei bleibt nur de Flug uf Züri resp. Genf 😢😊

Kameltrekking Thar Desert

August 29, 2022 in India ⋅ ⛅ 25 °C

Nach so viu Städt und Kultur isch es für üs wieder höchsti Ziit worde, wieder es Abentüt zstarte - es Kameltrekking ide Thar Wüsti!

Nachdem mir uf de Fahrt härä mit Zwüschestopps ire Abandoned Village und amne See isch es los gange - mir Drü mit eim Guide und eim "Lehrling". Nach guet 1.5h riite riite, dür die sehr grüeni Wüsti, si mir bi üsere Sanddüne acho😍
    Nachemne Chai hei mir üses Bett under de Sterne ufgstellt und sie hei üs es feins Znacht überem Füür kochet. ZHighlight vo dem Tag isch aber ersch no cho, vorem ischlafe de endlosi Sternehimmel mit Sternschnuppe bebachte😍

Während Delphine und ich am Morge meh oder weniger erholt ufgwacht si, isch dNoémie leider nid so fit gsi - über Nacht het si e Grippe entwicklet... De 2. Tag Kamelriite isch für si drum ou dütlich weniger spassig gsi. Die 2. Nacht hei mir ohni "Camp" verbracht und drum dMätteli direkt i Sand gleit - e coole Erfahrig, Kombination us Sunnecreme, Schweiss und Sand pberau führt aber nid derzue, dass me sich bsonders suber fühlt😂

Nach emne schöne Sunneuntergang hets ou hie wieder Znacht gä bevor mir no es letschts mau de indisch Sternehimmel gnosse hei. Am nächste Morge isch es den für dnoémie mit em Jeep und für üs mitem Kamel zrüg is Dorf und vo dert uf Jaisalmer gange!

Nach ere wohlverdiente Duschi geits iz uf dSuchi nachemne Picknick für 20 Stunde Zugfahrt nach Dehli - ob mir öppis äsbars Brot finde? 😊

Jaisalmer

August 27, 2022 in India ⋅ ☀️ 29 °C

Üses Abteil im Nachtzug isch erstaunlicherweise es ganz normals Abteil gsi und mir hei üs sogar chönne vorstelle das mir die Nacht chönnte schlafe 😅 Nach de erste paar Haltestelle si denn aber immer meh Lüt igstige und mir si plötzlich 10gsi für 8 Bett und eine isch uf üsem Bett am schlafe gsi. Ihres Englisch isch sehr begrenzt gsi und drum heimer das Problem uf nachem Znacht (ds Indisch Pick nick Angebot isch sehr beschränkt gsi) verschobe. Womer de alli glich uf üsne Bette si gsi isch de d Nacht ou schnell verbi gange und de Kameltrek-Organisator het miteme Schild am Bahnhof uf üs gewartet. Wöu ersch 5i am Morge isch gsi simer zersch nomal is Bett bevor dasmer denn de Tag in Jaisalmer verbracht hei. Je witer das mir vo Delhi chöme desto besser gfalle üs d Städt. Es isch zwar immer no sehr warm aber mitem Wind und viu weniger Lüt ou besser zum ertrage. Mir hei sogar e schöne Ort für de Sunneuntergang mit Ussicht uf die ganzi Stadt gfunde.
    Hüt am Morge heimer üs de no uf d Suechi nach de Post gmacht und üsi lezte Postkarte verschickt und freue üs ize uf 2 Täg I de Wüesti 🐫

Jaipur

August 25, 2022 in India ⋅ ☁️ 24 °C

Nid ganz 24 Stund hei mir ka ide sogenannte "Pink City" vo Indie - Spoiler si isch nid Pink!

Nachdem mir acho si hei mir eigentlich numme rasch öppis wöuä go ässä - zServicetempo vode Inder het dert aber si bisherig Höhepunkt erreicht und mir hei 1.5 Stund uf üses ässä gwartet, immerhin isch es fein gsi.

Am nächste Morge si mir nächher mot de Topmoderne Metro, de suberst Ort vode Stadt es paar Statione is Zentrum, bevor mir zumne Ussichtspunkt ufe gloufe si - ou wenn me nid wahnsinnig wiit und vorauem nüt pinks het gse, hetts sich glohnt.

De Rest vom Tag hei mir mit emne Spaziergang dür dAltstadt - mitemne Bsuech vom Winfpalast (sehr schöns Gebäude) und feinem Zmittag verbracht.

Vorem Zug hei mir när no 1h Ziit ka unf hei eifach numme irgendwas wöuä go trinke - zerste wo mir gfunde hei isch ner ses famcy Hotelrestaurant gsi wome für ne Lemon Soda vorher e Welcome-Shot gschenkt bechunnt - derfür si die 3 Getränk ou türer gsi aus üses ganze Zmittag😂

Agra

August 24, 2022 in India ⋅ ⛅ 25 °C

Vorem Taj Mahal simer zum Agra Fort und zum Baby Taj gange, wo üses kulturelle Interesse scho bim 2te nüme glängt het zum vo inne z bsueche. Mir hei üs lieber ufe längere Spaziergang zumene Ussichtspunkt uf de Taj Mahal gmacht womer wöu mir nüt bessers gfunde hei üsi Chips und Güezli zum Zmittag gässe hei 😂
    Zum Sunneuntergang simer de zum ahnschinend schönschte Viewpoint wo würk nid entüscht het und de Meret sogar so viu wärt isch gsi das si in kauf gno het das ihri Füess schmöcke wie de Fluss... 🦨
    Hüt am Morge simer de pünktlich am 5.23 in Taj Mahal inegla worde und hei d Ussicht und d Fotospots zersch no fasch für üs ganz allei gha.
    Bevor dases am Namitag scho wider mitem Zug uf Jaipur isch gange simer no uf e Streetfood Market gange und hoffe das ds Ässe nid nume fein isch gsi und mirs die Nacht nid bereue🤞

Indien Teil 2

August 23, 2022 in India ⋅ ⛅ 28 °C

Nachem Trek isch vorem "richtige" Indie!

Am Sunntig Morge hei mir numme no knapp 2km müesse loufe, bevor mir mit em Auto zrpg uf Leh hei chönne fahre. Wichtigsti Programmpünkt vom Rest vom Tag: Esse, Dusche und update was uf de Welt (vorauem ade EM) alles gloufe isch...
    La usklinge hei mir üsi Ziit in Leh mitemne Znacht mit aute Bekannte us de Schwiiz.
    Am Mäntig isch es ner los uf d
    Dehli gange.
    Erschti Idruck: heiss, drum isch üses Namitagsprogramm ou darin bestande neui Kleider zbsorge.
    Nachdem mir das gschafft hei und aui Zugbillet organisiert hei, si mir numme no go Znacht ässä :)

Am nächste Morge früeh (6i Abfahrt) isch es när richtig Agra gange - dank de Noémie und em Ventilator, isch de Morge no chli spannender gsi aus beabsichtigt. Aber zum Glück isch nüt schlimmers passiert und mir hei när glich chönne Agra Ford besichtigte und dUssicht ufe Taj Mahal gniesse!

Konmaru La 5260m

August 20, 2022 in India ⋅ ⛅ 17 °C

Nacheme kurze Schreckmoment vorem Zmorge womer gmeint hei dases nume Porridge het, si de die biz ize beste Chapati vom Trek ufem Buffet gstande (z'erschte mal dases überhoupt Uswahl zwüsche 2 Sache gä het) . Womer üsi Sache zämepackt hei gha si mer losgloffe. Direkt vom Zeltplatz isch de Weg steil deruf zum 2 Pass vom Trek gange. Obwohl ou mir richtig langsam si gloffe heimer zimlich viu Lüt wo vor üs gestartet si wider überholt. Nach üsere 2 Trinkpouse (es het alli 30min e Trinkpouse gä) sis de no 600m gsi und mir hei ghofft dases üs in 30min längt. Mir si sogar viu schneller gsi und heis in 20min ufegschafft 💪😂.
    Vom Pass us heimer de ou de Gletscher gseh womer gester hei versucht zfinde aber dä wär no sehr viu witer gsi und mir si froh gsi dasmers denn nid länger versucht hei.
    Es paar Fotos und e kurzi Pouse später isches denn no viu steiler uf de andere Site wider abegange. Nach de erste 800 Höhemeter bergab heimer e Schlucht erreicht wo de Weg am Fluss entlang isch witer gange. Insgesamt heimer dä denn ou 25x überquert bis uf 1 Fuess vo de Meret isch ou alles trocke blibe.
    Churz vor Chogdo heimer de d "Strass" erreicht und wenn mir üs richtig informiert hätte wär üs ou klar worde das die meiste Lüt hie ihre Trek beende. Für üs isches hüt aber no 5km witer uf Shang Sumdo gange wo mir nacheme Homestay gsuecht hei. Bevor das mir öpper troffe hei, heimer no ds Huus gfötelet wo am meiste abecho usgseht im ganze Dorf und kei 3min später simer de i genau das Huus inegloffe wöus üses Homestay für die lezti Nacht isch 😂 ou vo inne gsehts meh us wie e Stall und schmöckt ou dementsprechend aber immerhin isch ds WC im Huus das wär bim andere nid gsi.

Und mir hei no dänkt dasmer vo hie us villicht dem Typ us Leh chöi schribe wenns WLAN het. Immerhin isches uf de Karte e wissi Strass und nid nur es gstrichlets Wägli wo zu dem Dorf führt. Am Namitag wirds ämu nüt mit däm mau luege wies de Usgseht wenns am Abe Strom het...

Nachtrag 1:
    Ganz lieb dänkt heimer zum Znacht e Teller mit rohe Gurke, Zwiebele und Tomate übercho und scho wo sis abgleit het heimer üs alli agluegt und hei üses Lache nume knapp chönne unterdrücke womer üsi Gsichtsusdrück gseh hei. (me mues villicht wüsse dasmer sehr schnell lache und vor lache gränne mir schiebes eifach uf d Höchi und d Müdigkeit) mir hei üs aber zu schlecht gfüehlt das alles la zstah und drum het sich d Noémie uf d Serviette gstürzt grad womer wider allei si gsi. Si het se wiso ou immer hinter ihrem Rügge versteckt grad I däm Moment wo d Bsetzerin wider us de Kuchi isch zrügg cho und direkt dört häre isch gloffe wo d Serviette si gsi. Während sicher fasch 5min het si gsuecht und gsuecht bis die ganzi Familie im Esszimmer isch gsi und gluegt het wo die Serviette si. Mir si eifach dört ghocket und hei nümme chönne ässe so fest heimer müesse lache. Zum Glück isch aber de Fernseh gloffe mit Kinderwerbig uf Indisch und d Meret het immer wider uf das zeigt wo üsi Lachafäll zu stark si worde 🤣
    Womer de wider allei si gsi heimer ds Gmües I de Serviette la verschwinde und nach de Chapatis vor es paar Täg het ds Buuchtäschli vor Noémie hüt derzue dient das la z verschwinde ohni dases öpper merkt.
    Und immerhin hei mir ou während em restliche Znacht immer wider Lachafäll gha dases nid all zu uffällig isch gsi dasmer glachet hei wo si d Serviette gsuecht hei 🤭
    Me chönnt ou säge mir hei chli de Blöd...

Nachtrag 2: Gester am Abe hets im Camp e Israeli gha wo ahnschinend d Höchi nid so guet vertreit het und die andere vo sire Gruppe hei versuecht es Ross z organisiere wo ne abe bringt. Mir hei denn eigentlich gmeint gha er isch wider weg aber hüt bim Zmorge hei mir ihn plötzlich wider gseh und er isch immer no wie es hüffeli Elend uf en Stuhl ghocket aber ize hets würk Lüt gha wo es Ross und e Tragi parat hei gmacht.
    Während em ufeloufe uf de Pass heimer de plötzlich vo hinge es Ross ghört und si hei sich tatsächlich entschide ihn no uf de Pass zbringe 🤦‍♀️ Dobe auso nomal 400 Höhemeter höcher als was er vorher isch gsi hei si ne de abgesetzt und ds Ross isch wider de glich Wäg abe is Camp und er isch zersch 20min dört blibe 🤦‍♀️ bevor daser mit Saurstoff isch abegloffe. Mir hei ihn de relativ schnell überholt gha und denn nüt meh vo ihm gseh. Grad nachem Zmittag hets aber 2 Helikopter gha wo es paar mal über üs gfloge si und mir hei zum Spass no gseit gha dases villicht für ihn isch aber nid würk ernst wöu wiso brücht er 2 Helis. Womer de uf de Strass si acho het aber de ou no e Ambulanz dört gewartet und eine vo sire Gruppe und da heimer scho würk dänkt gha das die für ihn das si.
    Bim Znacht si denn ou no Nachrichte im Fernseh cho und plötzlich hei mir Israeli ghört und denn isch tatsächlich es Foto vo ihm im Helikopter und denn eis am posiere mit de Crew in Leh. Dä vo üsem Homestay het de ou gseit dases vo hüt isch aber denn si die 2 Helikopter wou glich würk für ihn gsi 🤔

Markha-Valley Tag 5

August 19, 2022 in India ⋅ 🌙 8 °C

Die Nacht hett sich de Schlafsack uszaut, dadurch hei mir chönne die dünne Mäteli mit de Dechine verstärke und so gäg unde isoliere. Wiu dMeret ellei im Zelt isch gsi, hett sie so weich gschlafe, wie zIndie no nie - Prinzessin auf der Erbse uf 4376 M.ü.M.
    Während die andere im Camp zum Teil dNacht düre gfrore hei, hei mir gmüetlich düregschlafä...

Gschied (und bitzli egoistisch) wie mir si, hei mir scho am Abe vorher gmerkt, dass zWasser extrem knapp wird si und si drum 10 min früecher zum zmorge und hei so aui üsi fläsche chönne füllle...

Vo Afang a rächt steil isch es los gange Richtig Nimaling. Am Afang, bis zu de Snackpousä a zwöi chline Bergsee, si um üs richtig "viu" Lüt ufem Trek gsi - vo Kang Yaze Expeditionsgruppe bis Seniore Markha Valley Gruppe, nach de Pousä hett sich das aber wieder ziemlich usenand zoge und mir hei zBergpanorama numme mit Hase, Gämschis, Yak und andere Tierli müesse teile. Wius numme 7km si gsi, hei mir üsi Tagesetappe scho am 11:15 beendet ka. Nachem Zelt irichte, Zmittag ässä und Mittagsnap isch immer no ersch haubi 2 gsi und so hei mir üs entschiede no chli dUumgebig zerkunde...

Am Tipp vom Zeltplatzwächter und Bergführer si mir nid Richtig Kang Yaze Base Camp sondern querfeldein ufbroche, wiu dert isch de Gletscher viu nöcher... Nachdem mir dHöchi vom morgige Pass erreicht hei und weder Gletscher no Endi in Sicht isch gsi - dNoémie isch sogar no wiiter ufe - hei mir üse Usflug für beendet erklärt und eifach vo dert Ussicht gnosse 😊

De Nami/ Abe hei mir när ire gmüetliche Rundi mit alte Bekannte vom erste Homestay und neue Gesichter verbracht. Schnell hei mir dert aber dHöchi vo 4841 M.ü.M gspürt und endlich mau üsi warme Sache chönne uspacke, ou die sie auso nid für nüt gsi :)

"Pousetag"

August 18, 2022 in India ⋅ ☀️ 17 °C

Früeh wie immer heimer Zmorge übercho üses Lunch-Päckli ipackt und hei üs ufe Weg gmacht. De Plan isch gsi vo Markha uf Hankar zloufe und dört öppe ufe Mittag acho. Scho nach es paar Minute heimer zum erste mal über de Fluss müesse wo zimlich kalt isch gsi und ou so gross dasmer üsi Schueh hei müesse abzieh. Wenn öpper no nid wach isch gsi denn het sich das spätischtens ize gänderet gha 🥶
    Kurz drufabe simer zumene Kloster cho womer üsi Rucksäck hei la stah und die fasch 200 Höhemeter no schnell gmacht hei zum die schöni Ussicht zgseh. Wie me aber uf d Idee chunnt dört obe es Kloster zboue isch niemerem vo üs ganz klar gsi.
    Nachem zimlich langsame Start heimers de aber ufe Mittag glich is erste Homestay vo Hankar gschafft womer de üses Zmittag gha hei. Nach kurzer Diskussion heimer de Entschide das mir glich nid hie blibe und no witer loufe uf Tachungtse was 5km witer isch und e Zeltplatz het. Defür heimer üs ize d Wahrscheinlichkeit erhöht morn no zum Fuess vom Kang Yatse Gletscher zloufe erhöht. Us üsem Pousetag isch so aber glich e Tag mit meh als 15km und fasch 800 Höhemeter ufe worde 😂
    Defür chöme im Zelt villicht endlich üsi warme Kleider usem Rucksack womer bis ize zimlich für nüt mittreit hei

Nachtrag: Vorem Znacht simer no 2 Hügel grad hinter em Zeltplatz ufegloffe und hei vo dört us d Ussicht gnosse. Während em Znacht heimer üs de bi de andere chli unbeliebt gmacht wöu mir sobalds wider Wasser het gha üsi Fläsche für morn hei wölle fülle und es het nume es paar Dezi pro 10min gä. Mir heis denn ou relativ schnell ufgäh und hei für Tee i de Thermos gfragt.
    Es isch nid würk kalt worde die Nacht aber defür heimer am Abe no chli chönne Sterne aluege und hei usegfunde wie sogar üsi Handys chöi Sternefotos mache 🤩

Markha Valley Tag 3

August 17, 2022 in India ⋅ ⛅ 18 °C

Nach dem mir üs am Morge mit Schwarztee und Chapatis gstärkt hei si mir los gange uf die hütige Etappe :) Meh aus 21 km quer durch zMarkha-Valley und 12km bis zum nächste Ort, wo mir gfilterets Wasser becho hei... Scho ide erschte Pousä hei mir när aber gmerkt, dass Schwarztee zum Wandere eigentlich sogar no relativ fein isch.

Dä Wäg nach Sahra isch leider aues uf ere meh oder weniger guet befahrene Strass gsi - dUssicht hett aber ou dert nid entüscht. Uf de letschte 9km hei mir üs de Wäg den regelmässig mit Maultier, Esel und Rösser teilt. Natürlich hei mir ou hüt wieder zeinte oder andere Mal de Fluss müesse überquere, mängisch über Brücke oder Boumstämm, mängisch eifach ide Schuh und einisch ou ziemlich töif dür zWasser. Bi dene Tempersture und em strahlende Sunneschin isch das aber willkommeni Abkühlig gsi.

Nachem letschtä Ufstieg, wo üs aui nomau mögge het - die letschti Pousä sött me eifach nid striche - hei mir när Homestay in Markha erreicht. Näbärä schöne Ussicht, Milktea und Güetzli wärde mir - we mirs richtig verstande hei- sogar mit Momos belohnt 😍

Nachtrag: Nach ere chline Pousä hei mir denn doch no dEnergie gfunde uf Entdeckigstour zgo und dRuine vo Markha zerklimme... Danach hetts tatsächlich Momos gä und hüt isch für einisch klare Himmel gsi und so hei mir no ne Haubstund chönne useliege und ⭐ inklusive 🌠 luege :)