Living in: Schweiz Read more Schweiz

Monteverde

May 23, 2018 in Costa Rica ⋅ ☀️ 26 °C

Am Mäntig Mittag bin ich endlich nachere lange Busfahrt in Monteverde ahcho. D Vanessa het im Hostel, welles zmitzt mi Dorf gsi isch, scho uf mich gwartet. Monteverde isch es chlises Dorf und liht zmitzt i de hügelige Landschaft vo Costa Rica. D Strasse durs Dorf sind unglaublich steil und mit eusene schwäre Ruckseck e richtigi Heruseforderig.
    Im Hostel hemmer viel Aktivitäte chöne bueche. Drum simmer am erste Abig grad e Nacht /Abigs wanderig go mache. In Costa Rica wirds am 18:00 dunkel drum muss mer zum Glück nid so lang wachblibe zum im dunkle in Wald z gah. Leider hets de ganzi Abig gregnet, aber vo dem hemmer eus nid underkriege lah und hend eifach eusi Regejacke und Pelerine ahgleit. Euse Guide wo eus umegfüehrt het, het mega viel über die iheimische Tier gwüsst und eus viel erklährt. Mer hend Frösch, Schlange und Fuhltier gseh. Dete hani au die ersti freilebendi Vogelspinne gseh. Bitseli schiss hani scho gha. Affe hets zum Glpck kei gha 🙈
    Am Dienstag und am Mittwuch simmer jewihls am Morge innen Nationalpark go wandere. Die tropischi und füechti Luft sorgt defür, dass alli Bäum mit Moos überwachse sind und überall pfiffed d Vögel oder mer ghört anderi Waldläbewäse. D Wanderweg sind meistens mit Platte oder Hölzer befestigt. Drum langet eusi spärlichi Wanderusrüstig au vohrig.
    Am Mittwuch morge hemmer au zerst na eusi Sache zemmepackt, dass mer am Mittag uf euse Transport nach La Fortuna chönd. S Büssli het eus ih rasender Gschwindigkeit über Stock und Stei 🤢 zum Lago Arenal bracht, wommer am Seeufer uf e Nussschahle umgstige sind. Am andere Endi vom See isches miteme ander Bus witer bis nach La Fortuna, am Fuss vom Vulkan Arenal, gange. S neue Basislager het eus zerstmal mitemene richrigi Gewitter willkomme gheisse. Mer hoffed dass es morn besser isch.

Und wiiter gahts

May 20, 2018 in Cuba ⋅ ☀️ 29 °C

Nach Trinidad simmer wiitergfahre nach Caibarién. Vo dete us wers de Plan gsi, de nögsti Tag uf d Inselgruppe Cayo Santa Maria usezfahre. Die Insle sind ah de Nordküste vo kuba vorglageret und duren lange Damm für Autos und Lastwäge mit em Festland verbunde. Wommer denn in Caibarién es Casa für d Nacht gsuecht hend, hemmer schnell gmerkt, dass das Fischerdörfli d Blüeteziite hinder sich hett. Trotzdemm hemmer es Zimmer imene Casa gfunde. Das isch s schlächtische Casa vo de ganze Teis gsi. D Aircon hett tönt wie e kettesagi, bi de Duschi isch nur es salzigs Rinnsal usecho und bim Wc isch sogar na en Fisch us em Spüelkaste durab gspüehlt worde. Lang hemmer für es Restaurant zum Znachtesse gsuecht. Wills so kei Touriste het, hemmer defür au nur en drittel vom Pris zahlt wommer sust go esse sind. Nachere lange und heisse Nacht, simmer denn am 4i sm Morge vom Güggel gweckt worde. Mer hend denn eistimmig beschlosse, dass mer nid namal e Nacht dete verbringe wend. Also hemmer eusi 7 Sache zemme packt und sind uf d Inselgruppe use gfahre, i de hoffnig, dete es einigermasse günstigs Casa z finde. Da isch nüt drus worde. Die usländische Investore hend praktisch alles Land ufkauft und riisigi Hotelkomplex drufbaut. Mir sind denn mal schüch go frege was denn es Zimmerli dete würd koste. D frau ah de Rezeption het denn nur gseit: "It's very expensive." Mir hend denn nachli wiiter glueget und wommer denn immerna alles z tür gfunde hend, hemmer eus is Internet vomene Hotel ihglogt und eifach eis im internet buechet. (online hets halt glich fast 150.- weniger kostet 🙈) So hemmer also zwei Nächt im all-inclusive Hotel verbracht und eus denn au zerst grad ah de Poolbar mit Drinks versorgt. S Meer uf dere Inselgruppe isch wunderschön. S wasser isch klar, es het wiise Sandstrand und ih de Nacht chammer im Wasser sogar de lüchtendi Plankton gseh!
    Am Dunnstig hemmer eus uf de zrugg Weg nach Havana gmacht. Die letschte zwei Nächt hemmer bi de Playas del este verbracht. Die sind zwar nid mega schön gsi aber dete hemmer nachli meh vo de kubanische Kultur gseh.

Am Sunntig morge hani früeh mösse uf s taxi für an Flughafe. Ich bin am samstig egstra zwei mal go nahluege öb min Flug würkli gaht. Will am Friitig hets en schlimme Flugzügabsturz in Havana geh. Viel Mensche sind gstorbe. Weg dem Unfall sind au alli Fahne in Havana uf halbmast gsi. De abgstürzti Flüger isch vo de gliche Fluggsellschaft gsi, mit dere ich am Sunntig gfloge wer.
    Also bini am morge am 5i am Flughafe gsi und han denn uf de Ahzeigetafle gseh, dass min Flug abgseit isch. Nachere kurze Panikattake, willi kei ahnig gha han was mer denn muss mache, hani mi gsammlet und bin an Schalter vo de Cubana. Die hend gseit ich sell dete zu de anderne Reisene sitze und warte. Also hemmer gewartet. Werend demm hani mi mit em Marc und Dütschland und de Line us Dänemark zemmegschlosse. Die hend nämlich s glich Problem gha. Zwei Stund später hemmer es Flugticket nach Panama City und vo dete nach San Jose i de Händ gha.
    Mit recht viel Respekt vorem Flug simmer denn nach Panama. De Ahflug uf die Stadt isch de wahnsin gsi! Weg mim Fensterplatz hani de Usblick uf d Grossstadt, de Panamakanal und über 40 riisigi Frachtschiff chöne gnüsse wo vornedrah am warte gsi sind.
    Nach 5 Stund isches wiitergange nach San Jose. Und mit fast 12 stund verspötig bini denn glich na ah cho. Für d wiiterfahrt nach Monteverde hets denn definitiv nüme glanget. Also bini erschöpft ines Hostel.
    Ich freu mich drum am Mäntig endlich d Vanessa z treffe, wo denn in Monteverde euses Abentür chan losgah 🙈

Ersti Täg

May 13, 2018 in Cuba ⋅ ⛅ 16 °C

Havana - Viñales - Trinidad

Mitem Taxi isches den zum Mietauto gange, Cubacar, womer den euse Geely in Empfang gno hend. D Übergab het eich recht guet klapped und mit de Ussag vom Vermieter "ussert dem Riss ide Frontschiebe (30cm) und de Chräbel rund ums Auto isch eich alles tiptop" hemer eus den us de Stadt use richtig Viñales uf de Weg gmacht. D Strasse uf Kuba sind sehr unterschiedlich und au uf de Autobahn hets en huufe Lüüt wo umestönd und wend mitfahre. Mer muss also richtig ufpasse das mer keine überfahrt. In Viñales acho simer den zu dere Adresse wo eus die vom Hostel in Havana geh het, die isch den aber nid ume gsi und het eh kein Parkplatz gha abr e Nachbarin het eus den zumne andere Casa particular gfüert. Wo de Jonas den het wele s Auto parkiere hets gad mal chli gspunne, d Toure sind immr wiedr abgstürzt, sodass s Auto immer wiedr gstorbe isch. Irgendwie isch den doch gange und mer hend gmerkt das s Auto doch nid so ganz tiptop isch.

Am Nami hemer bimne Usritt is Hinterland vo Viñales Tabakplantage, jensti Acker mit Frücht & Gmües, Kafiplantage und Höhlene besichtiget. Natürli hemer au e richtigi kubankschi Cigarre probiert. Nach Viñales simer den wierdr zrugg richrig Havana und wiiter uf Playa Larga gfahre. S Autofahre verlangt viel Nerve vom Jonas und sehr viel Ufmerksamkeit vo eus allne. Mer hend nemli fast en Polizist übr de Huufe gfahre, will de eifach (i grauer Uniform) uf die linki Spur gstande isch und irgendwie mit de Hand umegwunke het. Mer hend den gad na gmerkt, dass das nid eifach öper gsi isch wo will mitfahre, de Polizist eus gern het wele ahalte, so das rechts e Strassewalze het chöne iehfahre. Mer sind den somit zmitzt drin gstande, abgwürgte Motor wils Auto wiedr gspunne het und rechts isch d Walze scho recht näch cho. Nach emene unverständliche Dunnerwetter vom Polizist hemer den doch chöne dezwüsched durefahre. Nanig ganz vom Schreck erholt sind eus chli später eifach Autos uf eusere Spur entgege cho, mer hend den ganz rechts chöne fahre und hend gseh, dass d Strassearbeiter uf de Gegefahrbahn gad alli 3 Spure gsperrt hend und de Gegeverkehr somit übr de grüeni Mittelstreife het müsse, zum die Baustell umfahre. Au da hemmer wiit und breit keis Schild odr ähnliches gshe. Tja, so ischs Autofahre halt da...😂

Playa larga isch eher es verschlafnigs Fischerstädtli und nach 2 Täg sünnele und umepleuschle simmer wiiter in Weste uf Trinidad. Das isch e 500 Jahr alti Kolonialstadt mit wunderbar baute Hüser und Gasse, na ganz im Kolonialstiel: farbig, chli, Hüsli a Hüsli und dezwüsched Strasse us Kopfsteipflaschter. Dezue viel luuti Kubaner, uf de Strass odr ide Huusigäng wo umeschreied, dass die sicher selber nüm drus chömed. Natürli simmer die kubaner, wo eim alles mögliche wend ahtreie au da nid los und so tönts vo überall her: Taxi taxi, speziall preis for you, Mojito, Cuba libre, nice trips, taxi taxi, passeo de Caballo (Pferde usritt) und und und... 🙄😉

Es Highlight vo Trinidad, womer vo überall ghört hend, seg die Disco inere Höhli. Mer hend eus also mitere Fläsche Rum und ere Dose Cola uf de Terasse vom Casa müsse wachhalte, da die Disco erst am 11fi ufmacht und mer amis doch die letschte Nächt mässig guet gschlafe hend. Mit nid allzu grosse erwartige hemmer eus den uf de Weg zu dere Höhli gmacht. Da die eh jede kennt hemer immer nachem Weg chöne fräge und so simer denn über Abstellplätz und über chlini dunkli Wegli an Igang cho. D Musig het mer dusse guet ghört und so simer übr langi Stege durab immr wiiter i die Höhli cho. Mir sind usem stuune fast nüm usecho. Die Kammere isch riesig gsi und usgstattet mit Laser, Disokugle, jensti Luutsprecher, Beamer, Bars und natürli e grossi Tanzflächi. Was mer nid gfunde hend sind irgendwelchi Lüftigssystem und wie us eim Muul hemer gseit "ide Schwiiz wür das nie im Lebe gah". Mer hend somit d Nacht mit Mojitos und Tanze verbracht, (nei nid wükli Salsa). Es isch eng, heiss und klebrig gsi aber s het en heide Spass gmacht und isch definitiv es Erlebnis gsi!

Gschribe vo de Delia!

Ankunft in Kuba

May 6, 2018 in Cuba ⋅ ☀️ 14 °C

Es isch wieder mal ziit für en IItrag! D Schuel in Samara han ich guet abgschlosse. Ich han e super Ziit mit mine mitschüeler und de Gastfamilie gha. Die letschte Täg han ich na mit ganz viel Strand und Sunneuntergäng verbracht. Am Samstig bini den mit em Bus uf San jose gfahre. Zum Glück isch die Busfahrt ohni komplikatione verloffe und nach lange 6 stund bini denn guet ahcho. Ich han es hostel für ei nacht direkt am flughafe gha. So han ich denn am sunntig guet uf min flug nch havana chöne. D fluggsellschaft "Cubana" isch recht chaotisch und es bitseli unorganisiert. Aber eigentlich han ich au nüt anders erwartet. Ich bin den ca. Am 7ni am abig in Havana glandet. Die alti Cubanerin nebet mir het mich am endi vom flug sogar "gsegnet", will ich bi de landig ihri hand ghebet han. (Oder ich ihri hand han "mösse" hebe 🤔) Mit zwei wiitere reisende han ich denn s taxi is zentrum teilt. Havana i de dämmerig het unglaublich schön usgseh. Die alte Hüser und autos sind mega ihdrücklich. Woni den uf em Trottoir vor em hostel usgstige bin, hend de jonas & d delia scho vom balkon abegrüeft. Ich bin sehr erlichteret gsi, dass mer eus so guet gfunde hend!
    Euses hostel isch zmitzt im alte havana glege und s personal fründlich und hilfsbereit gsi.
    De mäntig dur hemmer havanna besichtiget und sind mit alte autos umegfahre. D stadt isch luut aber au ihdrücklich. D mensche würked zfride, obwohls inne ah vielem fehlt.

Sámara, erste Ihdruck

April 15, 2018 in Costa Rica ⋅ ☀️ 13 °C

Nach de ahstrengende fahrt am samstig han ich mich jetzt guet am neue ort ihglebt. In sámara wohn ich bimene junge ehepaar mit emene 2 jährige meitli.
    D Wendy und de Marcos sind ursprünglich vo San Jose und erst vor öbbe eim jahr nach sámara züglet. Sie sind mega lieb und da sie d yoga Lehrerinnen vo de schuel isch, bin ich die wuche scho richtig sportlich gsi. D schuel isch wieder recht näch und z fuess i 10 minute erreichbar. Will ich aber langsam recht fuul worde bin, han ich mir für die ziit da es velo gmietet und düse jetzt mit dem durs dörfli. S schuelhuus liht direkt am meer und alli klassezimmer sind mit air-conditioner usgstattet. De strand isch, im gegesatz zu puerto viejo, riisig und s wasser es bitseli kälter. Am strand hets wildlebendi Hünd und ross. Vor dene hani aber es bitseli respekt, wenns mit vollgas über de strand renned.
    D natur unterscheidet sich extrem vo de karibik küste. Es het da vo de hitz uströchneti felder und d wälder sind kei tropischi uhrwälder meh, sondern eher trockeni buschlandschschafte.
    Am abig isch immer chli öbis los und im gegesatz zu puerto viejo sind da d ticos (die iheimische vo costa rica) au im usgang.
    Gester simmer amene einsame strand go grilliere und die wo hend chöne sind go surfe. De ganzi strand isch übersäht gsi vo eisiedler kräbsli und drum het mer immer chli mösse ufpasse wo mer ane staht.
    Min erste ihrduck vo sámara isch also sehr positiv und ich freue mich uf die nägste wuche.

• Fahrt nach Sámara

April 7, 2018 in Costa Rica ⋅ 🌙 6 °C

Am 4:50 Uhr am morge bin ich mit em öffentliche bus zrugg nach San Jose gfahre. San jose isch en knotepunkt im land und recht wichtig für alli wo mit em öv unterwegs sind. Nachdem mer im bus min sitznachbar 1000 kompliment gmacht und mich grad na uf en joint ihglade het, (woni natürlich abgnlehnt han 😂) bin ich guet in San Jose ahcho. Nach em usstige hani die lüt dete gfreget wo min ahschlussbuss nach Sámara fahrt. Die hend mich anen taxifahrer verwise womi uf die ander site vo de stadt het selle bringe. Im taxi het de gueti maa, die ganzi ziit vomene "huelga" in san jose gredet. Nach emene ziitlich hani denn au verstande das "huelga" streik heisst und bis am mittwuch kein einzige bus meh nach Sámara oder us dere stadt fahrt. Denn het de taxi Chauffeur ahfange organisiere. Telefon hie und her, het mer s telefon sogar wiiter geh dassi mini situation chan erklere aber streik isch halt nun mal en streik.
    Also het er mich mit sim taxi uf San ramón gfahre. Werend de fahrt, wo ca. 1 stund duret het, het er mir en ahschluss bus buechet.
    In San ramón het mich de busfahrer scho uf mich gwartet und gfreget öb jetzt ich die melina seg wo uf Sámara muess. So bin ich vo taxifahrer und bus chauffeure dur s land begleitet worde. Ich bin sehr froh gsi wonni denn endlich in Sámara ahcho bin und vo mine gasteltere abgholt worde bin.
    Mini befürchtig, dass die ganzi reis vo puerto viejo nach Sámara es stuck türer wird als plant het sich denn au bewahrheitet. So hani würkli es halbs vermöge usgeh. Aber schlussendlich bini guet ahcho und freu mich jetzt da ganz viel neus z erlebe.

Bocas del toro

March 25, 2018 in Panama ⋅ ⛅ 30 °C

Gester bin ich fürs wuchenend uf bocas del toro gfahre. Bocas del toro ische inselgruppe im norde vo panama. S ufregendste a de reis isch de grenzübergang vo costa rica nach panama gsi. Mer hend denn mösse us em büssli usstige und z fuess über d brugg laufe. Es lueged eim alli mega bös ah und ich bin recht nervös worde. Nach de grenze simmer wiitergfahre nach almirante. Vo dete us hemmer s bootstaxi uf d insle bocas gnoh.
    S dorf uf de insle isch nid würkli schön, es würkt alles chli zemme gwürflet. De küste entlang sind alli restaurants, bars und lädeli uf stelze is wasser use baut. Das gseht, wemmer mit em boot ahchunt, mega schön us. S hostel hemmer denn schnell gfunde und eus informiert was mer da alles mache chan. Wommer denn erfahre hend, dass es en seesterne strand uf de insle git hemmer natürlich grad gwüsst was mer am negste tag undernehmed.
    Jedoch hets denn am samstig morge in ströme gregnet und wos denn chli nahlah het hemmer eus glich uf de weg gmacht. D strasse über d insle sind mega hügelig und de busfahrer scho sicher bald en rennfahrer! Am playa estrella ahcho hemmer kein einzige seestern gseh und denn hets au scho wieder ahfange regne.
    Am sunntig muss ich scho wieder uf de heiweg. Also isch das wuchenendusflügli au eher is wasser gheit als schön gsi.
    Vilicht chan ich ja später namal uf die insle zruggcho und han denn meh glück mit em wetter.

Cahuita

March 19, 2018 in Costa Rica ⋅ ⛅ 28 °C

Gester bin ich in Cahuita gsi. Cahuita ist es chlises dörfli i de nächi vo puerto viejo. Zum dörfli ghört en grosse nationalpark wommer mega schöni wanderige chan mache. De pfad füehrt zerst am meer entlang und gaht nacher dur de dschungel und sumpfgebiet. Wenn mer d auge offe phaltet und chli ufmerksam isch chammer sehr viel frei lebendi tier gseh. Zum bispiel s fuultier, eidächsli, krokodil, Schlange und affe. D affe sind super härzig, aber au gfährlich. Das han ich grad selber mösse merke. Ein aff isch uf mich zuegrennt wo ich ihn gföttelet han und isch uf mich ufe kletteret (bild im ahhang). Wo er denn au na min rucksack ufgmacht het bin ich hässig worde und han en welle abe rüere. Denn het er mich grad is bei bisse! Wommer denn wieder hei gsi sind han ich mösse zum dokter. De het mer denn tollwuet und Starrkrampf gimpf und grad na Antibiotikatablette geh. Zum glück isch nüt schlimmers passiert und de doktor het sehr kompetent gwürkt.
    Aber zu de affe phalt ich ab jetzt en sicherheits abstand.

Punta uva

March 17, 2018 in Costa Rica ⋅ 🌙 2 °C

Hüt bini mit minere gastschwöschter im "jaguar rescue center" vo puerto viejo gsi. Dete döns verletzti tier wie fuultier, äffli und vögel ufpepple. S center lebt elei vo spände und het mega schöni keffige. Mir hend d füerig durs centrum uf spanisch gmacht. Drum han ich leider nid ganz alles verstande. Aber vieles chan ich ja au nahlässe. Nachem centrum simmer an schönste strand wo ich jeh gseh han! Er heisst punta uva und isch südlich vo puerto viejo gläge. De wald mit palme und andere bäum gaht bis ganz as wasser und isch mit em klare wasser wunderschön zum schwümme.
    Die wuche han ich au scho mini zwei erste surfstunde gha. Es het mega spass gmacht, aber bsunders elegant hets halt nanig usgseh. Bis jetzt gfallt mer costa rica uh guet und ich gnüsse jede einzelni tag.

Ersti Täg

March 12, 2018 in Costa Rica ⋅ ⛅ 26 °C

Nach enere lange hiireis bin ich am samstig namittag guet in Puerto Viejo ahcho. S Dörfli isch herzig und zum glück recht übersichtlich. Zerst bin ich denn zu minere Gastmuetter de Josefina. Sie wohnt imene herzige 4 Zimmer hüsli. Es isch suber und ufgruumt. De weg id schuel isch nähch und z fuess i 5 minue machbar. Mit mir wohnt na e anderi schwiizerin au na da. Z dritte dömmer amigs znacht koche und gönd an strand wo halt eifach traumhaft isch. Min erste tag i de schuel isch guet und ahstrengend gsi. Mir sind i de klass z dritte mit eim lehrer. Los gahts am 8i und endet am 12i. Denn han ich am namittag na super ziit zum mit dene vo de schuel öbis z underneh. Ich bin gspannt was die kommende wuche na bringed.Read more