traveled in 6 countries Read more

Dia d’autoestops fins a Krabi 📍

November 30, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

L'aventura està clara, volem arribar a Krabi amb autoestop. Són 150 kms, però veient l'exit de l'últim cop crèiem que es pot fer.

Ens despertem tard allà les 8 i anem a esmorzar on coincidim amb unes noies que viatgen fent voluntariat. Parlem amb elles i amb el propietari de l'hotel que molt amablement ens prepara un cartellet on posa: "anem a Krabi, moltes gràcies" amb tailandès. També ens dona uns quants tips de fer dit, uns bons riures i s'ofereix a portar-nos a la carretera principal.

Preparem les maletes i som-hi, primera sorpresa agradable els propietaris de l'hotel han d'anar a Surath Thain. És el mateix trajecte uns 50 kms, perfecte ja tenim una part feta.

Tot anava bé fins que parem ha repostar a una gasolinera en sortir, la llumeta de l'error motor s'encén.

Intentem esbrinar que és, el més probable que la gasolina portes aigua. Un amic dels propietaris que justament passava per allà, para a preguntar si tot bé, com que ells no poden continuar parlen amb ell si ens pot portar. L'amic anava a la feina i justament és direcció Krabi s'ofereix a portar-nos un tros més.

Ens deixa en un 7 Eleven i ara sí, comencem a fer autoestop. Costa una mica, però de cop s'acosta una iaia pel darrere. Sembla que en comptes d'oferir cotxe ens fes la bronca, parla zero anglès. Finalment, ens entenem resultat que va a un poble del costat de Krabi amb el seu home. Acceptem anar amb ells.

Són les 12 del migdia i pràcticament estem a Krabi, èxit total. El poble que ens deixen es veu bonic, així que decidim parar una estona fer cafè i visitar una mica la zona.

Fet el break tornem a l'atac, és arribar-hi moldre menys d'un minut. Un home s'ofereix a portar-nos al centre de Krabi, acceptem. El trajecte anava bé fins que comencem a veure que no gira gaire bé del cap i el més perillós no mira la carretera. No para de parlar-nos que déu està a dintre nostre i que ell ens ajuda. Intentem treure altres temes de conversa però està obsessionat amb Déu. Ens comença a dir que el cristianisme és mentida i que Ala és l'únic Déu.

Ens començem a posar nerviosos i quan arribem als afores de Krabi demanem de baixar. Objectiu complet només queda arribar a l'hotel, ens és fàcil caminem 20 passes i un taxista ens para. S'ofereix a portar-nos molt bé de preu, acceptem i amb 10 mins som a lloc.

La resta de la tarda la dediquem a visitar el centre caminar una mica fer diari i l'Adrià surt a córrer una estona.

Al vespre anem al bar del davant a prendre alguna cosa, és molt rastaflower i ens mola.

Super Tour de Khao Sok 📍

November 29, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

El dia comença d'hora, ahir la dona de l'hotel ens va oferir acompanyar-la al matí a donar menjar a les tortugues. Al final res, no es presenta, així que esmorzem amb els Argentins i esperem que ens passin a buscar.

Avui visitem el llac de Khao Sok, és una turistada, però sembla guapo. Ens passen a buscar amb furgoneta i fem 60 kms fins al port. Allà abans de pujar al vaixell ens fan pagar més, ens quedem una mica ratllats pensant si valdrà la pena. En total paguem cadascú uns 1600 bht (40€) amb l'entrada al parc natural que ja son uns 200 bth.

El vaixell es comença a moure, de seguida veiem que el llac és immens. Després de 20 mins de només veure aigua sense molt encant comencem a veure illes i parets gegants. L'Adrià no pot parar de pensar com escalar-les. Ens fan un tour amb el vaixell per les zones més maques i posem rumb a un port al mig del no res, on dinarem. El dinar està boníssim, ens porten peix acabat de pescar.

La següent activitat és un petit trekking fins a una cova mig inundada. La veritat és que la realitat súpera l'expectativa. El trekking pel mig de la jungla és una passada i la cova està molt bé, té uns passadissos i unes formés molt guapes.

Acabat el trekking tornem al port on havíem dinat i estem una estona descansant. Fins que toca tornar, es fa llarga i arribem a les 7 a l'hotel. Ens ha agradat molt el Tour, recorregut molt xulo i el més important poca gent!

Arribem, deixem les coses i ens criden per sopar. Tot un luxe que entri el sopar amb el preu de dormir. Justament amb aquuest poblet els preus son turístics i puja molt.

Apareixen una parella més d'Argentins i ens passem el sopar i la sobretaula parlant amb ells, ens hem tornat uns experts amb la situació política d'Argentina.

Petita caminada reserava natural Khao So

November 28, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

No les teníem totes, però al final hem passat bona nit. Allà les 8 hem sortit de la barraca per anar a esmorzar. Aprofitem per contractar dos nits més i un Tour de tot un dia per fer demà. És el primer i únic que agafem de tour, però és l'única manera de veure el gran llac de la reserva natural de Kao Sok i també ens portaran d'excursió a la selva i a una cova.

Avui el dia aguanta, fa sol ens ha sortit bé el canvi de lloc. L'activitat d'avui és visitar el parc de Khao Sok fent una caminada que passa pel costat del riu. Les cascades no tenen molt, però la natura és espectacular uns arbres i uns bambús gegants.

Ens banyem i tornem allà les 3 al poble, on parem a dinar a una pizzeria. Després de dinar ens separem una estona, l'Adrià torna al parc a caminar una mica i la Núria tornar cap a l'hotel.

El resta de la tarda la passem tranquil·la a l'hotel mirant vídeos i estudiant logística pels pròxims dies. Arriba l'hora de sopar i anem cap al menjador no tenim gaires expectatives. Però ens sorprèn, podem repetir tants cops com vulguem i prou bo. Tenim la sort de compartir taula amb una parella Argentina que connectem molt i fem bona sobretaula.

Ko Chang - Khao Sok 📍

November 27, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

La meteo no és bona, pluja i més pluja per avui. I més males notícies, el mòbil de la Núria no carrega. Veient el panorama decidim dedicar el dia d'avui a traslladar-nos de lloc, anirem al parc natural de Khoa Sok.

Són les 7:30h la dona de l'hotel ens diu que és possible agafar la barca de les 8:30h, però afanyem-nos. A les 8 ens passen a buscar amb moto taxis per anar cap al port. Quedem molls com ànecs, quin ploure. El Juanan ens acompanya el primer trajecte fins a Ranong més divertit compartir l'aventura amb algú.

Plou molt, però per sorpresa de tots el trajecte amb vaixell és tranquil. En arribar al port negociem amb els taxistes perquè ens portin al centre. Al final per 200 bth ens porten als tres. Això sí, en una ranxera la Núria la porten a dintre amb l'aire condicionat a fondo, quin fred! i l'Adrià al maleter piscina.

Morts de fred arribem al centre, allà ens acomiadem del Juanan i ens posem a buscar carregadors inalámbrics. Els iPhones també tenen coses bones, es poden carregar sense enxufar-los a la corrent. Trobem un a la segona botiga que entrem i superbé de preu. Carrega! Tornem a tenir mòbil!!, aprofitant que estem davant de l'Old Market fem un esmorzar-dinar. Una sopeta calenta per agafar temperatura, uns rotllets de primavera i uns postres típics. L'Adrià es torna locu amb els peus que hi ha dels dies que mengem més econòmicament.

Amb l'energia carregada agafem un bus urbà que per 20 bth ens acosta a l'estació de bus. Allà comprem bitllets els últims del bus, per 150 bth (4€) ens porten a Takua Pa📍 a unes 2h. Abans d'agafar el bus aprofitem per canviar-nos de roba i fer un cafè al restaurant de la Kiwi.

Com tot bus tenen l'aire condicionat a fondo, quin fred que fa. El trajecte és tranquil i dura dues hores, on escoltem un podcast del viatge de la gran anaconda.

Takua Pa és un poble sense cap encant, el que més ens agrada és el marcat. On aprofitem per comprar una fruita de la passió i un mango. A les 2 agafem l'últim bus, 100 bth (3,5€), aquest ja hi ha turistes, estem altre cop a la ruta turística.

Arribem a Khao Sok a les 5, temps just per arribar de dia a l'hotel que tenim clissat. Ens rep la dona de l'hotel, amb un anglès xungo però amable. Som els primers clients del dia i ens fa una oferta que no podem negar. 500 bth barraca gran, ideal per eixugar tota la roba molla que portem i ens inclou esmorzar i sopar!! Dit i fet acceptem i ens prepara una sopa i un arròs amb pollastre per sopar.

Mentre sopem ens comenta que avui fan la festa que tirem flors al riu per desitjar bona sort. La festa de Luang Parbang a petita escala, l'Adrià prefereix quedar-se a l'hotel, però la Núria s'acosta una estona.

Kayak a Koh Chang 📍

November 26, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

Ens despertem ben d'hora, lloguem un kayak i a remar!! Primera destinació, anar fins a la barraca on fan ioga, caminat està a una hora, però amb kayak amb 20mins s'arriba (anant molt per feina). Mentre la Núria fa ioga avita, l'Adrià camina per platja i neda una mica.

Acabada la sessió de ioga la Núria li demana a l'Andrea, la profe, quants anys fa que viuen a aquella illa, i ens diu que fa uns 20 anys va venir aquí amb la seva parella, es va enamorar de l'illa, van llogar un petit terreny i es van construir una barraqueta. Amb els anys han anat construint més barraquetes i les lloguen als turistes.

Anem al restaurant d'ahir a esmorzar-dinar ens fotem les botes. Aprofitem la digestió per organitzar la tornada de Krabi a Bangkok, anirem amb avió, ens costa uns 50€ per cap.

Amb energia al màxim tornem a remar la idea és visitar les platges del costat de la badia. Bona decisió, trobem aigua molt poc profunda amb vida marina espectacular i platges de pirates per nosaltres sols.

Continuem pensant que va passar alguna cosa, tota construcció que trobem està mig destrossada i abandonada.

A mig matí comencem a tornar parant uns quants cops, ja que amb la tonteria els braços es carreguen fort. En arribar a l'hotel ens relaxem mirant una pel·lícula Ex Machine, molt bona.

Per sopar pugem al menjador i fem una sopeta. Al cap de poc arriba el Juanan. Avui ha estat sol tot el dia, el Javi ha tornat a Rangon, es trobava malament de la pantxa i ha preferit tornar per si havia de córrer, en aquesta illa no hi ha res.

També fem videotrucada amb la Montse fins que uns francesos amb la seva simpatia particular ens diuen que si podem parar que fem molt soroll. La veritat és que estàvem parlant normal, sense cridar. Putus gabatxos, al matí ell estava parlant pel mòbil i ningú va dir res.

Ens adonem que el mòbil de la Núria li ha entrat aigua i no el pot posar a carregar… Un bon mal de cap perquè estem a la illa més remota del país i l’Adrià no té tarjeta d’internet.

Comença a ploure d'una manera llegendària i ens posem a dormir.

Ranong - Koh Chang 📍

November 25, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 30 °C

Dormir amb un bon llit es nota molt, avui ens hem despertat nous. Mentre fèiem mandres ja sentíem la kiwi donant ordres quina dona... Fem les maletes i baixem a esmorzar al restaurant. A les 9 i amb el cap com un timbal de sentir la dona, s'ha acostat i ens diu que ens porta a l'embarcadero amb el seu cotxe.

De la península a Koh Chang és a una hora de vaixell. El vaixell que ens porta no és molt rudimentari. És un bon indicador que anem a un lloc poc turístic. És el que busquem, aventura, segons el google és l'última illa oberta al turisme, i a les nits no hi ha electricitat. Al trajecte coincidim amb dos ibizencs, en Juanan i Javi. De fet som els únics turistes de la barqueta. Bona gent Javi un exyonki i Juanan un exporreta. L'Adrià es passa tot el viatge parlant amb ells, mentrestant la Núria gaudeix de les vistes a popa del vaixell.

Quan arribem SORPRESA!! ens adonem que tenim reserva d'hotel a una illa que no toca. A Tailàndia hi ha 2 illes que es diuen igual i hem reservat a l'altra... Fallo tècnic, per sort els dos ibizencs ens conviden anar amb ells i decidim anar a provar sort al mateix lloc que ells.

Només arribar ja ens enreden i ens fan pagar 120 bth cada un perquè ens portin amb moto fins a l'hotel, caríssim!! Però juguen amb que és l'única opció...

Arribem al resort, tenen molts bungalous i demanem preus. La jugada ens surt bé, per 500 bth (12€) tenim una superhabitació a primera línia de mar. Hem regatejat 100 bth per dia.

El trajecte de l'emvarcader fins a l'hotel ja veiem que és una illa salvatge. Quatre barraques, i a la platja més gran uns quants hotels que no deixen de ser barraques.

Al cap d'una estona per la barraca, on l'Adrià llegia i la Núria feia "snorkel" pel mar. Posem rumb a la platja, el camí per arribar ja ens deixa sense paraules quina natura i en arribar a la platja encara més. És gegant i no hi ha ningú tota per nosaltres. Segurament amb tota l'illa viuen unes 50 persones.

Caminem i ens deixem perdre, pensem que va passar alguna cosa no fa gaire. Veiem molta casa abandonada i mig ensorrada davant del mar, molt estrany perquè el lloc és brutal.

A mig camí es posa a ploure i decidim parar a un petit hotel a dinar, bona decisió, preus molt baixos i molt bona qualitat. Després de dinar continuem amb la caminada i trobem una barraca d'una parella alemanya que ofereixen classes de ioga als matins. La Núria li transmet bones vibres i decideix anar-hi demà.

Acabada la parada continuem caminant per la platja i ens acostem al petit supermercat del centre de l'illa. El podem considerar supermercat perquè ven 4 coses, però no té ni 2 m2…Tornant del supermercat, l'illa ens regala una posta de sol llegendària, de les més boniques que hem vist mai.

Veiem un grup de gent de Birmània que torna a casa seva amb una barqueta molt rudimentària. Ens miren com si fòssim extranys. No hi ha gaires turistes aquí.

Fins que es va fer fosc no vam marxar de la platja immersa amb l'espectacle. Això va comportar que la marea puges i toqués fer una llarga caminada fins a l'hotel, el camí de tornada estava inundat. En tota l'illa no hi ha llum a cap dels caminets, no recomanen anar de nit perquè és molt fàcil perdre's. Sort de l'Adrià que té molta orientació. Tot i això va valdre la pena.

En arribar a l'hotel vam xerrar una estona amb el Juanan i cap a dormir.

Chumphong - Ranong 📍

November 24, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 24 °C

A les 5:30 sona el despertador i ens posem a fer unes meditacions i uns exercicis.

Anem a recepció perquè ens tornin la fiança de l'hotel, fem un cafè allà i cap a l'estació!

De camí la gent del carrer ens diu bon dia i ens somriu! Aquí no estan tan acostumats a veure europeus, i després de tants dies que allà a les illes ens parlaven amb fastigs, ens sorprèn i ens encanta.

Arribem a un lloc, però ens diuen que allà no és i ens porten amb cotxe. Molt amables.

Arribem al bus i cap a Ronong, el conductor és molt catxondo, però no l'entenem. Hi ha un buda que es passa el camí mirant tik toks al mòbil i vídeos del YouTube durant tot el camí. Això que es passen 10h al dia meditant és molt mentida.

Arribem a Ranong, busquem hotel, en trobem un caminant que no està ni al Google Maps, un hotel super nou que pensem que l'estrenem nosaltres. Som els únics en tot l'hotel.

Esmorzem a davant de l'hotel i lloguem una motillo per anar a visitar el poble. També al mateix lloc reservem la barca que demà ens portarà a Koh Chang 📍 i reservem l'hotel de l'endemà des de booking.

La dona a qui li reservem la barca i la moto és un bon personatge, d'aquells que recordarem tota la vida. Es diu Jay i és una mare soltera que noms fa que cridar els seus treballadors i a tothom, i després amb els turistes es fa la dona més simpàtica del món. Tenim l'hotel al costat i literal que la sentim a cridar des de l'habitació

Feina feta, agafem la moto i anem a veure un mirador que està a 30km, tardem una hora amb moto, però val molt la pena. Es veu un munt d'illetes i a l'altre cantó del riu/mar Birmania 🇲🇲.

Ens plantegem anar-hi, però no ens surt molt a compte pagar el visat per pocs dies.

Gaudim de les vistes i tornem cap a Ranong. De camí parem a veure unes cascades i després a un poblet rural molt del rotllo. Allà pocs turistes veuen a passar.

Veiem una casa molt autèntica feta de fusta i molt rudimentària a davant del riu. Hi viu una família i li demanem a l'home que està a l'entrada arreglant una bomba d'aigua, si ens deixa entrar a mirar i fer alguna fotillo. Diu que cap problema. Aquí tothom té la casa oberta.

Continuem visitant amb fins a Ranong i ensopeguem un mercat. Som els únics turistes i tothom ens mira i ens diu coses. Cantem com una almeja. Bon senyal!! Això vol dir que ens hem escapat de la turistada de Tailàndia!!

Mengem al mercat per 40 bath al plat (1€). I després anem cap al port amb la moto. Val molt la pena, molt bones vistes del riu. Però una mala olor de podrit impressionant.

Tornem al mercat una estona i ja marxem a l'hotel a descansar. Comencem a mirar la nova temporada del "juego del calamar" que a Espanya encara no ha sortit. Mirem mig capítol, no ens agrada i ens posem a dormir.

Koh Tao - Chumphong 📍

November 23, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 30 °C

A primera hora l'Adrià marxa cap a davant del mar a meditar i després a fer uns exercicis. La Núria passeja una estona per la platja.

Ens dutxem, fem la maleta i quedem amb la Núria i el Guillem per anar a buscar el vaixell, ells també marxen avui, però cap a Bangkok.

Avui hem tingut molt bona mar i no ens hem marejat gens. Ens acomiadem de la Núria i el Guillem i ens busquem la vida per arribar al centre del poble, uns 25 km

Veiem que ofereixen furgonetes per 150 bat (4€) per persona, 8 en total. Ho trobem caríssim pels pocs km que hem de fer. És preu turista... mirem per anar amb taxi des d'una app que fan servir aquí, Grab, i ens surt els dos per 200 bat (5,20€). Intentem buscar a més turistes per compartir el taxi. Ens trobem uns cayetanos que no ho veuen clar i ningú més.

Decidim anar tirant caminant i provar de fer autoestop. Tenim sort i el primer cotxe ens diu que sí. Són una gent molt encantadora. Ells venien de pescar a Koh Tap i van cap a Bangkok, són d'allà.

No parlen gaire angles, però ens fem entendre, parlem del futbol, del Barça i del Messi. Ens porten exactament fins on volíem anar, no els hi sap greu desviar-se per portar-nos, tot i anar dient que no calia que entressin a la ciutat, ja havíem fet molt acostant-nos.

Els hi intentem donar 100 bat (2,5€) per agrair i no els volen de cap manera. Aquí la gent ja és molt més generosa i no veuen tant als turistes com a diners amb potes.

Comencem bé a la península, a les illes ens prenien el pel a tot arreu.

Busquem un hotel a prop de l'estació on agafem una furgoneta l'endemà per anar fins a Ronong📍. És un bon hotel i paguem 11€ en total.

Deixem les coses i anem a mirar a informar-nos d'on hem d'agafar el bus l'endemà. La noia d'allà super simpàtica i generosa, ens recomana que anem avui a una fira que fan al poble, plena de paradetes de menjar i espectacles.

Aprofitem per dinar allà. Aquí els preus tornen a ser els tailandesos. Per 1€ cada un tenim un plat de fideus amb caldo i carn. Mengem una cosa més per acabar-nos d'atipar i potser ens gastem 2€ cada un com a molt, i tipíssims!! Ah! I l'Adrià es torna a comprar escarabats.

Aquí la gent és molt amable i no ens enganya amb els preus. No parlen gaire angles i en algun moment se'ns enriuen de nosaltres perquè no els entenem i riuen molt.

Anem a l'hotel a mirar logística de demà i tornem a sortir al mercat de nit a sopar, un Pad-Tai amb gambes.

3r dia submarinisme i graduació 🤿

November 22, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

3r dia submarinisme i graduació

Avui l'Adrià es lleva d'hora, a les 6:30h ja ha de ser al centre que avui té 2 immersions al matí.

El vaixell som menys gent, avui per fi canviem de sector. Primera immersió la farem a Hin Pee Wee, sector on hi ha un vaixell de guerra enfonsat i gran diversitat de peixos i coral. Quan sortim de l'aigua no podem parar de comentar tot el que hem vist, una passada. Per la segona immersió ens movem una mica, anem a White Rock. No és un gran dia, la mar està molt remoguda, però tot i això ens deixa sense paraules. Sortim de l'aigua al voltant de les 9, recollim estris i cap a port.

Les 5 immersions fetes i Open Water a la butxaca!!! Ha sigut ràpid i intens, però m'ha agradat molt i compartir el curs amb la Marta una crack dels peixos, encara més. M'ha ajudat a entendre tot el que veia i a generar curiositat per continuar aprenent d'aquest món.

Mentrestant, la Núria se'n va cap al bar de cada dia a estudiar i esmorzar "Coconut Monkey📍". Ara ja la coneixem al bar, i allà també hi van sempre els mateixos a treballar/estudiar.

Al cap d'unes hores arriba l'Adrià i la Marta, que han acabat el curs de submarinisme. Estan súper contents, han vist moltíssims peixos de totes mides i colors, i molts coralls.

Esmorzen allà i arriba el Mauro, la parella de la Marta, que avui justament ha anat a un curs de cuina tailandesa. Arriba amb molts tuppers perquè ha fet molts plats. Ja tenen dinar!

Ens diuen que aquesta tarda se'n volen anar a fer un tatto els dos i marxen a buscar el lloc. Tots dos són biòlegs i es volen fer animals, una tortuga ella i un peix globus ell.

Anem a l'hotel a fer logística, volíem marxar el divendres o dissabte, però veiem que ha de ploure i no sera bon dia per marxar amb el mar mogut, decidim marxar demà al matí, comprem els bitllets a l'hotel i anem a la graduació de l'Adrià.

Abans, però, ens parem a algunes botigues a mirar roba i ens comprem un modelito els dos.

Anem al centre de Pura Vida, li donen un certificat i una samarreta. Una foto amb l'instructor i cap a sopar! Avui tornem a anar amb tota la colla de Catalunya.

Esperem el menjar durant una hora i mitja, i veiem que alguna cosa passa... la Marta i el Mauro estan nerviosos perquè han de marxar amb el ferri de nit i es va acostant l'hora... l'Adrià té molta gana i se'n va a veure què passa. Li diuen que s'han oblidat i que ara ens ho porten. Ells no tenen temps i s'ho emporten per menjar al vaixell.

Estem molt cansats i marxem a dormir.

2n dis submarinisme i màster

November 21, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

2n dia submarinisme i màster

Aquest matí a l'Adrià no li ha sonat el despertador. Ens hem despertat de miracle. Estàvem super cansats!

Corrents anem cap al centre Pura Vida on es queda l'Adirà fent classe teòrica i la Núria se'n va al bar d'ahir a treballar, fer màster i actualitzar el diari.

L'Adrià ve a esmorzar allà a les 11. Avui ell ha fet classe teòrica amb el Xavi. On hem profunditzat més amb temes com calcular els temps de cada busseig. Molt important ja que al inhalar nitrogen pur el cos tarda a eliminar i és recomanable deixar temps entre dos busseigs. Després de la classe ha tocat examen comunitari la veritat prou difícil, ha servit per tenir més clar tot.

Avui la Núria no anirà al vaixell avui, es queda fent feina al bar. I l'Adrià de 12:30 a 17:30 se'n va a bussejar a la mateixa zona d'ahir. Avui la primera immersió practiquem maniobres de rescat i de flotació a 10m de profunditat. Tornem al vaixell a canviar bombona i tornem al mar. La segona immersió ja baixem a 18m i anem a una zona de coral blanc i infinitat de peixos. Ara veig el que enganxa del submarinisme i un nou món per mi.

La Núria mentrestant es queda estudiant i de 4-5 pm se'n va a fer ioga al Blue Chitta, un centre com el Samma Karuna de Koh Phangan. Avui ja s'ha notat més bé fent ioga.

Justament al mateix centre, després del ioga feien un taller sobre la Ment "Trescending the mind". És gratuït i la Núria s'hi queda. A mig taller apareix l'Adrià. Tractava sobreposar en comú els coneixements que tenim sobre la ment i explicar alguna experiència nostra on ens hàgim sentit amb transició mental. Molt interessant tot plegat. Al final la noia que dirigia el taller ha acabat fent una mica de classe sobre el tema.

Quedem amb les dues parelles de Catalana per anar a sopar!! Evidentment... tornem al Yang! Ha estat molt bé, són molt macos tots i ens han donat molts tips per si anem per la zona de Krabi.