traveled in 7 countries Read more Karlsruhe, Germany
  • Плаж в Несебър “Южния плаж”

August 5, 2023 in Bulgaria ⋅ ☀️ 30 °C

След тооолкова много дни чакане и отлагане, най-сетне пристигнахме в най-хубавия курорт - Слънчев бряг 🏖️🎢🤩
    Пътувахме с мама и тати, а Ночко ни чакаше там и дойде направо на плажа при нас. Лелее, много беше хубавоо!! 🥰🥰🥰
    Бяхме наели с мама и тати един апартамент на първа линия в Слънчев бряг на централната алея! Най-хубавата гледка имахме там към плажа!

• Day 3

National Gallery & Going Home

July 10, 2023 in England ⋅ ☀️ 29 °C

Последния ден Тео и Наталия отидоха на работа, а ние с Ночко посетихме Националната галерия. Беше хубава, но немного голяма… ние не знам защо очаквахме Лувъра… но имаше картини от Венеция в началото и други също интересни.
    Обядвахме с Наталия и после тя ни качи на метрото за наобратно към автобуса и летището.
    Гейтът ни беше с панорамна гледка и гледахме кацащи и излитащи самолети, също и нашия си Ryan Air.
    И се прибрахме ☺️ Криси ни взе от летището в Карлсруе и ни върна директно в Хадико 🏡

• Day 2

The Big Ben & William Shakespeare

July 9, 2023 in England ⋅ ☁️ 23 °C

Първата ни дестинация втория ден беше The Big Ben 🌟
    Много снимки си направихме, беше много хубав. Наталия каза, че предните месеци много туристи били останали разочаровани, защото около година бил увит в найлони за реставрация, но добре, че спонтанно навреме си организирахме почивката. ☺️ Решихме да не се качваме на London Eye (виенското колело), а само да минем покрай него и да си направим едно селфи.
    След него минахме през улицата на Шерлок Холмс, Backer Street 221 b. Там имаше музей и фен магазин на Шерлок Холмс. Аз си взех малък прототип на неговата цигулка, а Ночко неговите лула и шапка. Наблизо имаше хубави сувенири и накупихме за рода и приятели 😄
    По пътя към открития театър в Лондон, където си бяхме купили билети за представление на Шекспир, имаше една статуя с 2ма прегърнати мъж и жена и с Ночко се опитахме да ги наподобим хихи
    Театърът беше много старинен и целия от дърво. Пиесата беше час и половина и малко ни озори и четиримата със силния английски акцент и хумор, но все пак на местата, където разбирахме, се смяхме и с останалите от публиката 😄 тя приключи късно и се прибрахме след нея вкъщи.

Arrival at London

July 8, 2023 in England ⋅ ☀️ 26 °C

На първата снимка отпътуваме от Карлсруе за летището. Нямаше хубави връзки за полета ни в 6:35 и още в полунощ се озовахме на летището… което се оказа и че не работи и беше затворило… и се наложи да седим навън цялата нощ. Дремахме колкото можеше и към 4 сутринта ни пуснаха да влезем. Полетът беше добре, по изкалаторите в Лондон имаше такива очертани стъпчици къде трябва да седим и с Ночко изпълнявахме стриктно английския правилник хихи
    Качихме се (след леко лутане из гарата, защото уж знаем английски, ама се затруднихме на акцента им) на правилния автобус и след час пристигнахме в Стратфорд, откъдето ни взеха Тео и Наталия с кола. 🚗

Tower Bridge & Buckingham Palace 🌟

July 8, 2023 in England ⋅ ☁️ 24 °C

Ночко си беше пожелал: “В Англия сме, искам да ни завали английски лондонски дъжд. Не много, нали, цял ден, ами само малко” и така и стана. След като излязохме от Sky Garden започна да вали леко и докато спре се бяхме придвижили до Tower Bridge вече. Снимките бяха задължителни, даже видяхме и как се отваря мостът, за да мине една по-голяма лодка ⛵️ и тук късмет ☺️🍀
    Минахме по него и се разходихме от другата страна на реката. Тео и Наталия малко ни разочароваха, че тези червените телефонни кабинки били в много неугледно състояние по улиците и намерихме една друга, която беше на закрито и функционираща, за да си направим снимки с/в нея.
    Искахме да седнем да обядваме някъде, но цените бяха много високи в местните заведения (pubs) и затова си взехме по един сандвич, снакс и напитка за по общо 3£ на човек от един супермаркет и ги изядохме на гледка към моста 🥰
    Също и взехме един от тези червени автобуси на два етажа, за да стигнем до една от главните улици, Oxford Street. Тя беше претъпкана с хора, всякакви сувенирни магазини под път и над път… нямаше как да не се влезе и в Дисни магазина, аз се снимах с моята принцеса, докато Ночко обикаляше да разглежда други неща.
    Късния следобяд стигнахме и до Бъкингамския дворец и точно тогава се сменяше войската отпред, имаше мини шествие, което снимахме.
    И понеже бяхме ходили доста и бяхме уморени, се запътихме към вкъщи след това. 50 минути с метрото до тях и оттам си взехме Fish&Chips за вечеря.

Sky Garden 🌟

July 8, 2023 in England ⋅ ⛅ 26 °C

След като си оставихме багажа в Тео и Наталия, се отправихме към Sky Garden, един от най-високите небостъргачи в Лондон, където за да се качиш на него, трябва да си резервираш билети поне 2 месеца по-рано (което ние не го бяхме направили), но Тео и Наталия казаха, че има опашка и за хора без билети, та ние се наредихме на нея и по късмет минахме много бързо, за около 10тина мин чакане се качихме горе. 😎
    Гледката беше към реката и другите големи нови офис сгради наоколо.
    Направихме си снимки, вътре имаше огромна градина от всякакви цветя и зелени дръвчета и храсти, палми и тн. и можеше да се седне да изпиеш едно кафе или да изядеш една торта. (все забавления, но не за студенти туристи, които преди 2 седмици същия месец са били в Париж 🤷🏻‍♀️)

• Day 2

Louvre & Champs Élysées

June 10, 2023 in France ⋅ ⛅ 29 °C

За последния ден в Париж имахме повечко сили 💪🏻. Изнесохме се от първото ни airbnb и се преместихме на хотелче за една нощ, защото автобусът ни беше в неделя в 10ч. сутринта и идеята, да се разхождаме цяла нощ в Париж без нощувка, докато дойде време за автобуса, умря рязко след прибирането ни от Дисниленд в четвъртък… 💀
    Отидохме пак в Лувъра, за да се разхождаме някъде, докато дойде време за нанасяне в новото апартаментче и да не си мъкнем тежките раници. Пък и миналия път липсваше картината на Френската Революция и не бяхме догледали остатъка от Лувъра. Така де, там беше картината, чекнахме я, но много амбициозно подходихме да разгледаме останалата част, ама се надценихме… бяхме все пак преди това в Дисниленд😄😄… и седнахме на едни диванчета в една голяма зала с картини и си починахме хубаво. Огладняхме и си тръгнахме😂 хапнахме набързо и се отправихме да се настаним и след това да отидем до операта и до Champs Elysses. За жалост не успяхме навреме да стигнем до операта, но ето повод да дойдем пак! И отидохме на главната улица, там си взехме смутита от Мак Доналдс и ги пихме, докато се разхождаме по улицата. Решихме като за последна вечер в Париж да вечеряме на някое ресторантче на/до Champs Elysses и намерихме едно много сладко място. Вече 5 места встрани от главната и имахме и там изглед 😎✨
    Михме покрай моя любим Георги В, снимахме се на Айфеловата кула не на селфи и се прибрахме.
    Събрахме багажа, изгледахме една серия на Финиас и Фърб и заспахме. 😴
    На следващата сутрин грабнахме раниците и се прибрахме. 😌

Eiffel Tower to the Top

June 9, 2023 in France ⋅ ☁️ 29 °C

Станахме много късно, някъде към 12ч. … докато се оправим и слезем с метрото до Айфеловата кула стана 3 следобяд. (трябваше да презаредим, аз бях на над 48ч будна и гоненето на таксита по-рано сутринта ме доизтощи)
    Отидохме на Айфеловата кула отново, защото предния път беше затворен върхът и не успяхме да се качим, а пък Ночко не е гледал Париж оттам 🥰 за щастие беше отворен и си купихме билетче с асансьора директно до горе. Брей, много духаше, голям студ там 🌬️😂 но пък гледката беше страхотна! Всичко се виждаше в детайли и все едно си на самолет и ще кацаш скоро.
    Слязохме да си цъкнем по някоя снимка от едно паркче с изглед към кулата. По пътя към площада, откъдето се вижда цялата кула с фонтаните имаше и човек, който продаваше сладолед… пък беше 30 градуса и се наградихме с това сладко изкушение, почивайки си на една пейка. Снимахме се пак, погледахме Айфеловата кула и всички хора, позиращи да си направят снимки с нея.
    Аз се запънах обаче да седнем да ядем/пием (в зависимост от цените) на някое място, което има директен изглед към Айфеловата кула. И седнахме на най-централното кафене/ресторант, който съществуваше… след подробно разглеждане на менюто преценихме, че можем да си позволим само една палачинка със сладко 🥞 и ще си струва повече, защото и водата беше колкото палачинката 😅 то пък дървета бяха засадили точно там, не знам защо, но намерихме пролука, където виждаме кулата отпред 😋 Кафето ресторант се казваше Cafe du Trocadero. Искахме и шейкове да пием, ама струваха колкото яденето за цял ден в Карлсруе и си взехме шейкове, но от по-странично място. 🍧
    За да не се мотаем пак до късно, се прибрахме към 22ч., за да си хванем всички връзки безпроблемно.

• Disneyland Part 3 🌈

June 8, 2023 in France ⋅ ☀️ 23 °C

Последно отидохме на Бъз Светлинна година, където стреляхме от влакчето с пистолети и след това седнахме към 19ч. да пазим места за светлинното шоу довечера от 22:50ч. като вече средата пред замъка беше пълна… затова седнах и се закотвих там, пазейки 2 места с мешка и разперени крака. Няколко китайки се опитаха да го откраднат, ама аз не се дадох и си пазих територията. 🦁 Ночко през това време отиде да купи пуканки и се върна с пуканките в една голяма кутия с дръжка на Мики Маус 😄 не се учудих
    Седнахме да пазим места, докато започне шоуто иии…. то започна!!!
    Беше страхотно!!! Светлинното шоу беше супер, не мога да кача много дълги клипчета, ама беше невероятно! Насълзих се и се насладих напълно!🥳🥳🥳🥹🥹
    Първото шоу продължи 10 минути и след него имаше още едно половин час с повечето герои от Дисни. Още по-хубаво! 🤩
    След края на шоуто трябваше много бързо да излезем от парка и да си вземем раниците, за да си хванем бана навреме за Париж… но от толкова много хора не успяхме да си купим билети на самата гара и го изпуснахме, но взехме следващия.

П.С. Прибирането беше много екшън и много трудно. След като пристигнахме в Париж в 1:50ч. сутринта видяхме, че градът е по-опасен от затънтена тъмна уличка в Мексико в 4 през нощта. Час и половина се опитвахме да си хванем такси за airbnb-то и просто нямаше свободни, а автобусите бяха не пълни, а претъпкани с хора, пък ние двамата с големи раници и аз със слон (играчка) на ръце… нямаше как. За щастие един шофьор се съгласи да ни вземе и в 4 и половина се настанихме в стаята 👍🏻