SKANDINAVIEN 2022

July 2022 - April 2024
Mit mim umboute Büssli geits ab uf Skandinavie. Lofote isch eis Ziu, dr Rest wird sech ergä. Read more
Currently traveling

Rege u chille

August 3, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 13 °C

Hüt hei mrs am Morge gmüetlech gno. Hey no chli d Sunne u ds Meer gnosse, bevor mr ner ab uf Reine si. In Leknes hei mr no e churze, resp ner eig e sehr länge, Zwüschestopp gmacht um no schneu paar Sache ga z choufe, "wo mr bruche". Im Shoppingcenter hei mr aber ner guet viu Zyt vrbracht. 🥴 Ih ha mr dert es gäubs Stirnband kouft, woni mega freud dran ha (gseht me nume no uf eim Foto vo hüt😅😂). In Reine hei mr z Grauwasser, Pipi u Kacka gläärt u Früschwasser ufgfüut, dr Küder entsorgt u aues putzt. Ds isch eh super Ort gsi um gd aues zemme chönne z erledige. Wöus schüsch scho dr ganz Tag gregnet het, simr ner eig nume no zum nächste Steuplatz gfahre. Womer Sushi zum zNacht hei gmacht. Mitem super orange Duschvorhang (mersi Vogusanger/Hofstetter) hei mr e churzi Zyt im Rege chönne choche, het aber de ner gli mau düregla. Mit dr dräite Drehsitzkonsole ischs im Outo z 2 ner eig super bequem. U d Sushi si bombastisch gsi. Wöu mr hüt so tolli Charte hei kouft, hani ar Sabrina vrsuecht z erklere, wi mä duet Jasse. Iz rouchne beidi üsi Chöpf, darum gö mr iz ga schlafe.🥱
    God natt.

Reinebringen

August 4, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 11 °C

Di Nacht hets richtig gwindet, ha scho z gfüu gha üs luftets drvo. Am Morge wo mr si ufgwache, hets ner no so chli grägnet, womer ner ni sichr si gsi, ob mr üse Plan chöi dürezieh. Zum Glück hei mrs abr ner dürezoge u si ufe Reinebringen ufegloffe. E Wanderig ischs ni gsi, meh es Treppeloufe. Über 1500 Stegetritte ischs ufwärts gange. Haaaaiaiai isch ds ahsträngend gsi. Dobe ahcho, hei mr e hammer Ussicht gha. Mängisch isch chli d Sunnd füre cho, aber meistens ischs bewölkt gsi. Ner hets de aber guet mau ahfah lufte und wiiiieee. Isch gad richtig chaut worde. Mir si wük guet ihpackt gsi, aber d Häng hei gfrore. 1500 Stegetritte widr abwärts, sichr nüt für Lüüt mit Höheangst. In Reine simr no es Kaffi ga trinke, Grauwasser lääre u z Wasser ga uffüue. Ner simr richtig Nusfjord gfahre, womer es schöns Plätzli für die Nacht hei gfunge. Brrrr, hüt Abe ischs so chaut, wöus eifach so luftet, da mache mr aues nume no dinne. Hei e feini Gmüespfanne gmacht. U gö gli mau widr is Bett.Read more

Nusfjord

August 5, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 11 °C

Hüt isch z Wetter richtig ufere Achterbahn gsi. Mau Rege, mau Sunne, mau bewölkt, ner widr Rege, bewölkt, Sunne und so witr. Abr es het gluftet u wiiiie. "Mängisch schiint d Sunne, ab und zue regnets in Ströme u lufte duets aus würd dr Wettergott höchstpersönlech üs wöue wegpuste!" So nach dr Sabrina...
    Am Morge, naja eher am Mittag womer si ufgstange hani dr Schock vo mim Lebe gha, mini Nachtlinse si nüme im Oug gsi. Wo si here si, ke Ahnig, wahrschinlech drvo gluftet. Einisch dr ganz Camper usenang gno u gfunge hei mr nüt. Ner simr z Fischerdorf Nusjord ga ahluege, da hei mr gad e gueti Wetterwäue vrwütscht. Am Abe simr no ga ihchoufe, u hei d Barbara troffe. Si het richtig freud gha üs Bärner z treffe. Si isch nämli im 2015 uf Norwege usgwanderet. Isch e uh cooli gsi. Zum zNacht hets richtig gueti Burger gä. U iz hocke mr im Camper u hoffe, ds mr ni gad drvo gluftet wärde.🌬

Eggum

August 6, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 10 °C

Di Nacht hets grägnet u gluftet wi nume öbis. Ih ha fasch ni chönne schlafe u d Sabrina het dürepfuset. Am Morge hei mrs üs gmüetlech gmacht im Outo. Mitemne feine Früchtemüesl und emne Chai Latte hei mr dr Tag gstartet. No e Videoahruef mit dr Barbara ir Hoffnig ds de z Wetter e chli besser wird. Ner simr Eggum ga ahluege. Dert simr zumne Wasserfau gloffe. D Natur hie isch wük schön. U überau hets Schaf, di hei hie so viu Platz mä chönnt meine es si wildi Schaf. Ungrwegs richtig Leknes hei mr per Zuefau z Motorsport Center entdeckt womer no bimne Outorenne hei chönne zueluege. Leider no gad z letzte, aber es hett ner eh gad mega ahfa regne. Nach Eggum simr no schnäu ane Ussichtspunkt gfahre, womr üses Grauwasser hei chönne entleere. Bim neue Schlafplatz hei mrs üs schnäu mau dinne gmüetlech gmacht, wöu z Wetter isch so zimli unberechebar. E feine Salat zum zNacht u iz geits de früe iz Bett.Read more

Vikingermuseum

August 7, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 10 °C

Heute war duschen angesagt. Frisch geduscht gings bei diesem regnerischen Tag ab ins Vikingermuseum. Ja, es war sehr lustig im Museum, wir hatten unseren Spass. (Kurze Nebenbemerkung, warum schreibe ich jetzt auf Hochdeutsch? Haha, keine Ahnung. Aber dann versteht es auch mein Grossdäddäli🤪.) Auf dem Weg zum Vikingerschiff, konnten wir Bogenschiessen ausprobieren. Würde sagen, Zielschiebe getroffen.🎯 Zum zNacht gingen wir Pizza essen. Wir sprechen schon seit einer Woche davon, mal Pizza essen zu gehen. Heute war der Tag der Tage. Wir haben uns natürlich eine grosse Pizza bestellt. Haben ca die Hälfte davon gegessen, weil sie so gross war und uns dann ein Dessert bestellt. Jetzt rollen wir nach Hause.🐖
    Ps: Gibt es morgen Pizza zum zMorge oder dient sie dem Mitternachtssack?🥴

Besuch bei Barbara und Peter

August 8, 2022 in Norway ⋅ ☁️ 12 °C

Heute haben wir zum zMorge die Pizza von gestern gegessen. Dann gings ab zum. Vikingermuseum, wo wir uns mit Barbara getroffen haben. Wir hatten einen super tollen Nachmittag im Garten von Barbara und Peter mit zwei Berner Sennenhunde Felix und Elina (zwei super süsse Hunde). Wir hatten tolle Gespräche und genossen die Sonne. Noch ein kurzes Fotoshooting, wo ich fast mein Handy verloren habe, dann gings zurück nach Hennigsvaer, auf der Suche nach einer Hafermilch, dass wir heute noch ein Chai Latte machen können. Ein Curry zum zNacht, ein Chai zum Dessert. Wir geniessen die letzten Tage von Sabrina.
    Ps: auf das saubere Algenwasser von Barbara sind wir gespannt..😆

Letzter Tag von Sabrina

August 9, 2022 in Norway ⋅ 🌧 12 °C

Heute sind wir nochmals mach Hennigsvaer gefahren, weil es uns da am besten gefallen hat. Nicht nur das Dorf, sondern auch die Lädelis, die sie da hatten. Wir gingen 'Shoppen' und haben uns dann in ein gemütliches Restaurant gesetzt und Kaffee getrunken. Am Abend gingen wir zu einem Schlafplatz, der uns Barbara gezeigt hat. Na, wen treffen wir wohl da an? Aber natürlich Schweizer. Wir gingen klopfen um Hallo zu sagen und zu fragen, ob sie mit uns ein Brändi Dog spielen. Nach den Gschwäutis, die wir im Auto auf dem Bett gegessen haben, gingen wir dannx den ganzen Abend mit Elina und Robin spiele spielen. Yeah, ich dacht schon wir spielen nie ein Brändi zu 4.Read more

Tschüss Lofoten&Sabrina

August 10, 2022 in Sweden ⋅ ☁️ 13 °C

Tschüss Sabrina. See you in a while 🐊!
    Und zwar sehr schnell in a while. Haha. Da lief was schief🤪. Kurzfassung: Sabrinas Flug wurde gestrichen und sie wurden dann mit dem Car zum nächsten Flughafen gefahren. Der Car fuhr per Zufall 3 Autos hinter mir. Kurzer Austausch mit Sabrina und es war klar, es sind sie wirklich und sie machen einen Zwischenstopp in Svolvaer. Da bin ich natürlich kurz angehalten und konnte Sabrina nochmals winken.👋🥺 Von nun an geht die Reise alleine weiter.
    "6h Fahrt von Leknes🇳🇴 nach Kiruna🇸🇪. Durch Regen, durch Sonne, mit Regenbögen und starkem Wind. Die Fahrt war ein auf und ab. Nicht nur die Fahrt war so, sondern auch eine Achterbahn der Gefühle. Sabrina hat mich die ersten Wochen begleitet auf meiner langen Reise. Jetzt heisst es aber, alleine weiterziehen. Irgendwie bin ich traurig, Sabrina gegangen. Andererseits freue ich mich darauf, alleine zu sein und sehe dies als grosse Herausforderung. Zeitgleich bin ich irgendwie verloren, denn was mache ich nun die ganze Zeit alleine? Klar, man trifft neue Leute, spricht mit anderen Personen, aber am Ende vom Tag sitze ich alleine im Camper und bin auf mich gestellt. Angst davor alleine zu sein, habe ich eigentlich nicht, aber irgendwie doch ein bisschen. Vor der Ungewissheit, wie es wohl sein wird. Jetzt irre ich wohl alleine die nächsten Wochen in Europa herum und schaue, was auf mich zukommt.🚙💙"
    Einen kurzen Zwischenstopp in Narvik, alles putzen, auffüllen, in den Abfall werfen und eine kurze Dusche zum Abschluss. Dann gings weiter Richtung Schweden.
    Ps: Danke Barbara für die Notiz unter der Kiste!

Luftiges Kiruna

August 11, 2022 in Sweden ⋅ ⛅ 11 °C

Heute Morgen habe ich noch ein paar Dinge am Laptop erledigt. Dann wollte ich eigentlich meine Gaskartuschen füllen gehen, dies hat aber leider nicht funktioniert. Bei diesem schönen Wetter dachte ich, muss ich es ausnützen und rausgehen. Doch draussen hat es mich fast davon geluftet. Ich wollte einen Stadtpostenlauf durch Kiruna machen, musste jedoch feststellen, dass diese Stadt irgendwie ein bisschen heruntergekommen ist und die Gebäude etweder auf Grund von Vandalismus geschlossen sind oder einfach alt und kaputt aussahen. (Anscheinend soll die ganze Stadt bis 2040 einige Kilometer weiter in den Osten umziehen, dass sie den Abbau von Eisenerz problemlos weiterführen können.) Da wurde klar, dass ich bald weiterfahre. Ich habe unterwegs Elche gesehen und sie von weitem aus fotografiert. Den Abend habe ich an einem schönen Stellplatz mit wunderschönem Sonnenuntergang direkt am Fluss abgeschlossen.Read more

Ab nach Finnland

August 12, 2022 in Finland ⋅ 🌙 9 °C

Heute gings so schnell wie möglich auf den Campingplatz in Sodankylä. Denn Wäsche waschen, war angesagt. Auf dem Weg habe ich ca 30 Renntiere gesehen. Da musste man schön aufpassen, dass man nicht noch eines anfahrt. Der Campingplatz ist meeegaa hier. Am Nachmittag habe ich nicht wahnsinnig viel gemacht (wäschen und auf die Wäsche warten). Ich habe die Abendsonne genossen, etwas feines gekocht (ist schon fast Luxus mit einer Küche) und den Abend ruhig ausklingen lassen. Jetzt sollte ich noch Wäsche zusammen legen🙂🙄....
    Ps: Ich bin hier eine Stunde später, was mich jetzt schon irritiert.