Roadtrip i USA 2016

• 24,8kkilometry
  • Dzień 30

Hyggedag i Flagstaff 10/8

10 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ ⛅ 22 °C

Vi sov lidt længe eller til kl. 8.30 for at vi stadig kunne nå morgenmad, som vi fandt ud af var kager, appelsinjuice og kaffe!
    Efter den sølle morgenmad sad vi og undersøgte muligheder i Grand Canyon og muligheder for dagen.

Vi fandt desværre ud af at det badeland vi havde planlagt, hvor vi skulle ud og have brune maver, var lukket. Jeg var meget skuffet og ledte febrilsk rundt på nettet for at finde et alternativ der var næsten lige så godt.

Vi havde allerede booket en nat mere på vores hostel, så vi kunne ikke nå at skifte til et med pool. Vi tog os god tid til bad og snak med familien for derefter køre i Flagstaff mall. Vi endte vidst med lidt flere poser end vi lige havde regnet med. Nu skal jeg snart have købt den ekstra kuffert!

Vi endte med at være hjemme omkring 7.30 og inden vi kunne gå i seng skulle vi lige spise vores kartoffelmos og farsbrød fra supermarkedet. Det var overraskende godt!
    Vi kom i seng kl. 9 og skulle op kl.3 igen for at køre til Grand Canyon og se solopgangen. Så der var det godnat! 😴

• Dzień 31

Grand Canyon 11/8

11 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ ⛅ 28 °C

Jeg vågnede kl. 01:50 og var sikker på at vi havde sovet over os, så jeg listede hen på Louises natbord hvor min telefon lå til strøm og kiggede på klokken. Jeg blev en del mere rolig, men nu kunne jeg selvfølgelig ikke sove igen. Jeg faldt dog i søvn igen og da vækkeuret ringede var jeg bestemt ikke klar!

Vi kom afsted og fik også tanket på vejen. Vi kom frem 4.55 og den gratis shuttlebus ud til udkigspunktet Yako Points gik kl. 5, så vi nåede det lige. Det var en smuk solopgang, men hold nu op hvor var det koldt! Jeg havde shorts og t-shirt på. Det var godt at vi havde taget et tæppe med.

Vi tog derefter tilbage i bilen for at få varmen, noget morgenmad og en lille lur.
    Kl. 8 stod vi op og gik mod informationscenteret for at høre om de forskellige ture man kunne tage. Efter at have snakket med en flink Ranger (park beskytter) tog vi ud til The South kaibab trail, hvor vi gik meget ned af i 1,4 km og derefter gik det så op! Det blev en del hårdere!
    Vi var ikke kørt helt træt, så vi tog bussen over på den anden side og tog The Bright Angel trail, hvor det fungerede på samme måde. Vi spiste dog frokost dernede inden vi vendte om.
    Det er en ubeskrivelig smuk national park! Hvis man kan og vil er det en klar anbefaling at tage hen og se den!

Efter trekket skulle vi lige så stille bevæge os op af den røde rute. Det kunne vi gøre ved den røde bus, som vi tog mellem de forskellige stop. Det første stop "trailoverview" gik vi til og så tog vi ellers bussen til "Maricopa point", hvor jeg blev bidt af et dyr! Det gjorde nas! Heldigvis mærker jeg intet til det nu. Næste stop var "Hopi point", som var det første stop hvor vi kunne se Colorado floden som ligger nede blandt de høje bjerge. Sidste stop var "Hermists rest".
    Vi tog bussen tilbage og gik rundt i "The village", hvor vi fik handlet aftensmad og fik en velfortjent is.

Vi havde planlagt at se solnedgangen 35 km fra hvor bilen var parkeret nemlig ved Dessert view. Vi kørte derhen og fandt en bænk at spise vores toastbrød med smøreost og skinke på samt nogle udskåret æbler.
    Solnedgang var smuk, den var rød i flere nuancer. Der blev taget en masse billeder!

Vi satte GPS'en til Kingsman, som er en by der lå 3 timer væk. På vejen så vi himlen. Det var virkelig smukt. Det var helt klart. Vi havde set et skilt om meteorregn og tjekkede det oppe foran informationscenteret. Man skulle mødes 23.45 for at gå ud og se meteorregnen, som ville være på sit højeste kl. 1 om natten.
    Det var her vi tog beslutningen om at sove i bilen også se den her meteorregn. Det er jo ikke hver dag man får den mulighed.

Vi tog en lur på ca 2 timer inden kl. var 23.30, så bevægede vi os op mod en ret så stor folkemængde, som omringede en Ranger, som skulle føre os ud til et ampi teater, hvor vi alle kunne sidde og se meteorregnen.
    Jeg har aldrig set noget lignede. Det var virkelig smukt! Det var som et se rigtig mange stjerneskud tydligere end normalt også havde de en farve efter hvilke gasser de var lavet af. Sarah, rangeren, fortalte også om de forskellige stjernebilleder og hvorfor en meteorregn opstår.
    En uundværlig oplevelse som jeg bestemt vil huske tilbage på. Forestil dig at ligge på et tæppe godt pakket ind i tøj også bare kigge på en helt stjerneklar himmel (vi kunne endda se Mælkevejen). Det var smukt!

Lidt over 1 gik vi i seng i vores lille Fors Fiesta. 😃

(FLERE BILLEDER KOMMER)

• Dzień 32

Turen til Las Vegas 12/8

12 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ 🌙 32 °C

Vi vågnede i bilen omkring kl. 7 og jeg synes egentlig jeg havde sovet okay, men Louise var desværre vågnet flere gange i løbet af natten.

Vi fik børstet tænder og skiftet til lidt mindre tøj også kørte vi ellers mod en restaurant, hvor vi kunne få morgenmad. Vi kørte i omkring 45 min og fandt derefter en restaurant i byen Williams. Jeg fik french toast, yoghurt og frugt - mums det var godt!

Louise har i rigtig mange dage snakket om tærte og man kunne få tærte, men de havde ikke den tærte hun ville have, så hun må vente flere dage ;)

Vi kørte videre af Route 66. Vi holdte ind til siden og skiftede plads, så jeg har kørt mine første miles i USA nu! Jeg kørte også i bjergene. Det var rigtig flot! Vi skiftede da der ikke var så lang til motorvejen igen, da der var større chance for politi der. Inden motorvejen kom vi forbi en lille by, hvor de var kendt for deres fritgående æsler. De spærrede nogen gange vejen, så ingen kunne komme forbi. Det var så sjovt at vi måtte holde ind og klappe de små æsler lidt. Vi fik også en sodavandsis i byen.

Vi fandt ud af at det var på tide at komme ud på motorvejen igen, da vi var kørt sydpå i stedet for nord, da Route 66 ikke går op til Las Vegas men ned til Los Angeles.

Imens jeg kørte bilen begyndte en svensknøgle af lyse i displayet på bilen. Vi fik ringet til udlejningsfirmaet og de ville have os til at køre til Las Vegas Lufthavn, hvor vi fik skiftet bilen ud men en stor Honda, en familiebil. Bagsædet var proppet i den Ford vi havde og nu kan vi stort set have alle tingene i bagagerummet! Det er vildt :)

Vi kom derefter frem til vores hostel, hvor vi tjekkede ind og derefter skyndte os at finde noget mad. Vi kunne ikke forstå at det var så varmt at gå det lille stykke hen til spisestedet, men vi fandt hurtigt ud af at det var fordi der var 40 grader kl. 18 om aften. Vi havde ikke fået frokost, så det var rart med aftensmad, selvom det var burger og pomfritter.
    Vi kom tilbage til hostellet, hvor vi hyggede med et spil pool og derefter lagde os ud på et par liggestole ude ved poolen.

På vores værelse bor der en kvinde midt i 50'erne, som er meget snaksaglig. Hun er oprindelig fra Canada, men bor i Texas. Vi snakkede om alt muligt. Hendes plan er næste år at rejse i næsten 2 år, fordi nu vil hun se verden. Det er lidt sjovt, men frisk gjort 😃 Da klokken blev midnat sagde jeg godnat 😴

• Dzień 33

Første dag i Las Vegas 13/8

13 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ 🌙 32 °C

Første nat på vores hostel i Las vegas var kold, vi havde ikke fået tæpper og airconditionen kørte på fulde trøn. Jeg måtte stå op og tage gemacher og en trøje på. Udover det så er det et fint hostel, hvor vi bor 8 mand på et værelse. Der er ikke så rent, men det er til at klare.

Vi fik medbragt morgenmad nede i fælles spillerummet, hvor vi overhørte nogle nordmænd, som lavede pandekager. Vi fandt senere ud af at det var gratis, så det må vi prøve i morgen! Vi sad ved siden af nogle asiatere. De kunne ikke finde siruppen og tog derfor spray margarinen og sprayede en lille klat på tallerkenen. Jeg var ved at dø af grin 😃 De fandt heldigvis sukkeret. Det skal dog siges at da jeg kiggede og de var færdige, var margarinen altså også væk 😃

Vi tog derefter i Lad Vegas Premium Outlet, som var gigantisk. Det var udendørs, men vi gik næsten ind i hver anden butik, så vi mærkede ikke til den ekstreme varme på over 40 grader. Vi fik shoppet og jeg har nu købt en kuffert, hvor alt mit shopping kan være i. Så jeg må ikke købe så meget mere.

Vi blev der helt til om aften. Der var så mange butikker at det tog hele dagen.
    På vej hjem kørte vi rundt i Las Vegas igennem The Strip, som er gaden hvor det ligger tons vis af casinoer, hoteller osv. Den og Fremont St er der hvor det hele sker!
    Det var rigtig flot, men meget ekstremt. De har et mini Eiffeltårn, Sfinksen, en pyramide og kæmpe springvand. Det er virkelig ekstremt! Det var meget sjovt at se. Jeg blev dog ret træt efter en hel dags shopping. Vi kom hjem og gik i seng 😃

I morgen er planen at tage ind til byen på gåben og se den!

• Dzień 34

Anden dag i Las Vegas 14/8

14 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ ☀️ 39 °C

Vi kom op og fik hjemmebragt morgenmad. Vi har fundet ud af at der i Las Vegas er varmest i mellem 16 og 18, så vi ville vente med at tage ind til byen efter det. Vi blev derfor i poolen og slappede af med kryds og tværs og solbadning. Inden vi skulle slappe af fik vi dog lige bestilt Zipline billetter også kaldet svævebane. Vi skulle svæve over en gade, Fremont Street, som er en gade fyldt med liv iform af Kasinoer, dansende piger og scener med forskellige optrædende.

Inden vi tog ned til byen, tog vi ud og handle noget morgenmad til dagen efter. Da vi kom tilbage til hostellet gik vi ned til Fremont Street for at finde en buffet restaurant, som Louise havde fundet på nettet. Da vi kom ned på gaden fik vi lidt af et chok. Hold nu op! Der var halvnøgne damer, som dansede for drikkepenge, kasinoer på rad og række med blinkende lygter over det hele og en stor skærm i taget. Hele gaden var dækket af med en form for tag.

Vi kom ind på Paradise Buffet. Mums, det var godt! Jeg fik en stor steak og kartoffelmos og god salat til og en Bud Light øl. Der var også forskellige former for dessert, kage, is osv 👏🏻

Efter en god omgang mad, skulle vi selvfølgelig lige prøve en maskine eller to på et kasino. Vi vandt desværre ikke noget, men det var sjovt :)

Der var nu en time til at vi skulle zipline og vi havde swt en bar med slushice, hvor der selvfølgelig er alkohol i, det er jo Las Vegas. Vi købte sådan en af letpålædt dame. Det skal man åbenbart være for at arbejde i Vegas :)

Så blev kl. 23 og vi skulle ud og flyve 140 feet over jorden. Det var vildt fedt! Vi fløj ligesom supermand med selen i ryggen. Man kunne se alle mennskerne nede på gaden og alle lysene fra skiltene osv. 😃
    Vi fik taget billeder, sol vi købte. De kan ses når jeg kommer hjem.

Inden Zipline turen fik vi udleveret en invitation til en lidt eksklusiv klub, hvor der var balkon med udsigt over gaden. Vi skulle selvfølgelig lige ind og se det efter vi havde været oppe og flyve. Da der var ret godt musik derinde gav vi den gas på dansegulvet for derefter at gå ud på balkonen og nyde udsigten.

Kl. 00.30 besluttede vi os for at gå hjem, da der jo også er en dag i morgen, som skal udnyttes en smule.

• Dzień 36

Tredje dag i Las Vegas 15/8

16 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ 🌙 32 °C

Vi kom seng hjem i går efter en rigtig hyggelig aften inde på Fremont street, så vi sov lidt længe i dag. Vi stod op omkring kl. 10. Det første vi gjorde var at åbne Louises computer og se billederne fra Zipline i går. De var okay, men det var ikke alle der var lige gode.
    Klokken blev 12 inden vi var færdig med morgenmad, så der skulle vi til og igang :)

Vi gjorde os klar og kom afsted ind mod "Treasure Island", hvor vi havde læst at der skulle være et show med nogle skibe osv. Skibene var der, men der var ingen shows længere. Det kan skyldes en gammel guide bog 😃 Det er en fra biblioteket, som er over 10 år gammel.

Vi gik bare videre til et stort overdådigt shoppingcenter, cæsars palace som er et hotel og et springvandsshow. Shoppingcenteret kan der ses billeder af. De taler for sig selv. Det var vildt! Det viser bare den rigdom der florerer herovre.

Springvandsshowet var mere end imponerende! Det skal i se video af når jeg kommer hjem! Det var lavet efter et stykke klassiske musik! Det var genialt.

Efter det gav vi op i forhold til varmen og kig tilbage mod bilen. Inden vi nåede bilen skulle vi lige prøve er par maskiner mere. Jeg vandt faktisk en dollar, men jeg spillede den op. På vej hjem kørte vi på Sonic. Fastfood kæden, hvor de har holde pladser og de bringer maden ud til bilen. Vi tog det dog med tilbage til hostellet og spiste det ved poolen. Vi kom ud for at der ingen parkeringsplader var, så jeg måtte ind og spørge. Man kunne åbembart få en nøgle til at port og holde bag den.
    Efter maden gik vi i pool fordi det var så varmt. Det var dejligt selvom solen var gået ned.
    Resten af aften gik med at spille kort og snakke. Total pigehygge 😃

Imorgen står den på Death Valley og Los Angeles. Godnat!

• Dzień 36

Death Valley og LA 16/8

16 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ ☀️ 30 °C

Så skulle vi forlade det blinkende festglade Las Vegas til fordel for Los Angeles. På vejen så vi national parken Death Valley.

Vi fik pakket og vendte Honda'en mod Death valley, som lå lidt over 2 timers kørsel fra Las Vegas. Death Valley er kendt for sin ekstreme varme og det flotte landskab bestående af bjerge, så langt øjet rækker. Vi så en masse bjerge og nogle af dem lignede vaniljesoftice med chokolade creme på 😃 Vi kunne heldigvis køre gennem Death Valley, så vi ikke skulle ud i 45 graders varme. Der blev på et tidspunkt skiltet med at man skulle slukke airconditionen for at bilen ikke skulle overophede. Vi var også helt oppe i 4000 feet over vandniveau.

Da vi kom ud af Death Valley satte vi kurs mod Los Angeles. Vi holdte ind i en Ghost Town, hvor jeg skulle låne toilettet. Jeg skulle dog købe noget for at låne det, så jeg købte en Fanta. Det satte gang i spisningen inde i bilen. Vi fik frokost bestående af yougurt og kiks med pålæg.
    Da vi kom længere ned, så vi en stor røgsky ude til venstre. Vi fandt senere ud af at det var en voldsom skovbrand hvor mere end 80.000 mennesker var evakueret. Det var lidt vildt.

Det er kommet så vidt at vi på vejen måtte i Walmart for at Louise måtte købe en taske mere for at have sine ting, når vi skal til Panama om lidt. Jeg skal dog ikke snakke for højt. Jeg har også købt en kuffert for at have alt min shopping. Vi var derefter i Smiths Club, som vi fandt ud af kræver et klubkort bare for at handle dig. Det lignede sådan et sted virksomheder handler ind. Alt var i kæmpe mængder! Det var vildt! Vi spiste aftensmad på deres cafe.

Vi kørte videre mod Los Angeles for at finde hostellet, Backpacker paradise. Det var lidt svært at finde, men vi fandt det og fik parkeret bilen og fundet vores senge på et dorm. Der var ekstremt varmt inde på værelset! Vi boede på et værelse med 4 køjesenge og i rummet ved siden af var der en dobbeltseng, en håndvask og et bord og i rummet ved siden af var der endnu en dobbeltseng, aircondition og døren til toilettet. Det en mærkelig konstruktion, men vi fik tændt for airconditionen selvom det desværre ikke hjalp helt :(

Alt i alt var det en lang men hyggelig tur med Nik og Jay, Mamma Mia og Taylor Swift😃

I morgen står den på tur til bilforhandlere, da Louise skal købe en bil. Det bliver lidt spændende. Godnat 😴

• Dzień 37

Bil dag i Los Angeles 17/8

17 sierpnia 2016, Stany Zjednoczone ⋅ ☀️ 28 °C

Vi vågnede om morgen og opdagede at der lå nogen i de to andre værelser som var tomme da vi lagde os til at sove. Jeg gik på toilet og der var vinduet åbent og badet var fyldt med mudrede fodspor. Vi troede derfor at de to personer var hoppet ind af vinduet. Vi tog tøj på og gik op i receptionen for at fortælle det. De kom så med ned og bad alle om at komme op i receptionen. Det var dog langt fra alle som kom, så det var håbløst. Vi forklarede at vi havde bestilt at pigedorm og at vi sove med en masse drenge i nat. De forklarede os at det var fordi vi kom sent og det var det eneste ledige. Vi kunne dog flytte derover for næste nat.
    Vi spiste derefter morgenmad og tog afsted mod den første bilforhandler, da vi skulle kigge på bil i dag. Louise skal købe en bil herovre til når hun skal på udveksling. Den kan vi så køre i resten af turen.

Honda havde dog ingen i den prisklasse, under 2500$. Den næste var cars 911, som havde en bil under det prisniveau, som var en Nissan i dårlig stand. Han viste dog en anden, men den var for dyr. Han var generelt meget anmasende og vi valgte at gå og køre til den næste. Den næste var 123carsbuying, som havde ca en 3-4 biler under 2500$. Der var dog ikke lige noget, så vi kørte hen og fik frokost på Starbucks. Vi havde dog forsøgt at købe noget et andet sted, men der blev vores dankort afvist, hvilket mange gange skyldes at de ikke siger det er kredit kort, så jeg blev lidt sur på hende 😊

Vi tog dog tilbage til 123 carsbuying for at prøvekøre to biler, men Louise besluttede at den endelige beslutning skulle tages efter de 5 dage i Panama.

Da vi kom hjem omrokeret vi baggagen, så vi kunne havde det med til Panama. Det var noget af en opgave 😃
    Vi fik derefter nudler med kylling til aftensmad også gik vi ellers i seng, så vi kunne komme tidligt op for at aflevere Hondaen kl. 9 i lufthavnen.

Godnat 😴

• Dzień 38

Turen til Panama 18/8

18 sierpnia 2016, Panama ⋅ ⛅ 26 °C

*Denne opdate er skrevet paa en computer i Panama, saa der er ikke vores danske bogstaver med :D *

Vi er kommet ankommet til Panama, hvor alle taler spansk!!!! I receptionen havde de svaert ved tallene paa engelsk, det siger lidt om niveauet. Vi havde ellers snakket med en paa flyet fra Californien, som havde vaeret her foer og han sagde at det ikke ville vaere noget problem. Det har det saa i den grad vist sig at vaere.

Natten mellem d. 17 og 18. august blev tilbragt p[ et hostel i Las Vegas paa et 20 sengs pigedorm. Det var meget fint, men ret saa koldt. Jeg stjal et ekstra taeppe fra nabosengen. Vi fik dog sovet og kom op og afsted mod lufthavnen. Vi skulle dog lige tanke paa vejen. Det var igen besvaerligt. Tankstationerne har det med at ville have postnummer i betalingsstandene og da vi ikke har et amerikansk er det ret besvaerligt, saa vi ender altid med at skulle ind i butikken og der vil de have at man skal vide hvor man vil tanke, me naar man bare vil have en fuld tank er det meget svaeart at sige hvor meget man har brug for. Vi fik det dog loest ved at kasseassistenten fik dankortet imens vi tankede ogsaa betalte vi bagefter.

Da vi afleverede bilen, fandt vi saa ud af at bilen ikke var fyldt helt op alligevel! Vi kunne dog vise kvitteringen ogsaa slap vi - puha!
    Vi naeede ind i lufthavnen og her var vi bare uheldige. Vi kom i den langsomme koe og da det blev vores tur blev vi ekspideret af en dame foerst for derefter at blive sendt hen til den naeste. Hende den foerste fik saa sat den forkerte tag paa en af mine tasker, saa den maatte de ud og finde igen. Det gik der en hel time med ogsaa maatte vi skynde os igennem sikkerhedskontrollen og derefter gaa direkte ud til gaten. Vi havde planlagt at vi skulle have morgenmad i lufthavnen, men det fik vi desvaerre ikke. Vi fik dog koebt nogle sandwich paa vejen.

Flyveturen tog 6 tiden og vi er nu kun 7 tiden bagud i forhold til Danmark, saa det bliver lidt nemmere for 5 dage, inden vi igen tager til Los Angeles d. 22.

Der var skaerme i flyveren, saa jeg fik set 2 film og et afsnit af en serie. Det var meget rart, saa gik tiden en del hurtigere.
    Da vi kom frem til Panama skulle vi med taxi til vores hotel. Vi fandt saa ud af at nu var vi virkelig kommet til "udlandet". De vil have drikkepenge for alt og de tager lige lidt ekstra naar man er turist. Det skal man lige ind i igen.

Vores ankomst paa hotellet gik fint udover sprogbarrieren. Vi har faaet et fint vaerelse paa 7. etage og poolen ligger paa 13. etage. Jeg ser frem til en dag ved poolen i morgen. Det bliver godt!

Godnat/buenas noches :D

• Dzień 39

Første dag i Panama 19/8

19 sierpnia 2016, Panama ⋅ ⛅ 29 °C

Så er vi vågnet i Panama og skal nyde 3 fulde dage her i sommer og sol, håber vi (:
    Vi kommer til morgenmad, hvor vi møder vores første udfordring, vi skal spørge hvor mange af de muligheder der er på menukortet vi kan vælge. Hun forstår INGENTING! Jeg må frem med google translate og skrive spørgsmålet for at hun kan læse det og derefter svare "uno" :D
    Vi får dog valgt og det smagte godt! Jeg fik toast og noget scramble egg med grøntsager og Louise fik pandekager med sirup.

Vi gik derefter i poolen oppe på 13 etage. Der var en rigtig god udsigt ud over Panama City. Vi skulle have frokost på hotellet, som var i samme restaurant som der var morgenmad i. Vi møder den samme tjener, som til morgenmaden og med det samme hun ser os smiler hun stort og smågriner lidt. Hun får hjælp af en anden til at oversætte lidt af ordene, så nu kan jeg ris, kylling og rejer på spansk :D
    Hun kom først med et glas vand selvom vi havde bestilt sprite, så vi troede lige at hun havde misforstået, men så kom spriten bagefter :D Det er altså ikke nemt!

Det blev dårligt vejr efter frokost, så jeg snakkede med Joe og hørte lidt om hvordan det går hjemme i Danmark. Det er ved at være næsten 2 måneder uden at jeg har set ham. Det kan mærkes skal det siges! Det var dejligt at få snakket med ham igen. Imens vi snakkede kom der folk forbi og sagde "Ola" og jeg sagde selvfølgelig "Ola" igen. Det synes han var meget sjovt :D Jeg nåede også lige at forstyrre min mor under en pigeaften i Bryghuset.

Det blev bedre vejr og vi lå ved poolen og løste noget kryds og tværs og lavede nogle talknusere i en lille bog jeg har med.

Vi bor ikke særlig langt fra vandet, så vi håbede at finde en restaurant ved vandet, men da vores held ikke er med os, så gik vi et par kilometer uden at møde andet end motionister og græsarealer. Vi gik derfor tilbage og spiste på en restaurant en gade væk fra os. Det var nu meget hyggeligt. Vi fik en god spagetti Carbonara og jeg fik en godt glas hvidvin til fra Chile. Imens så vi OL og lyttede til karaoke, som var på den restaurant vi sad på. Vi hyggede os og fik hørt noget spansk musik.

Vi tog hjem på værelset, hvor vi tidligere på dagen havde vasket noget tøj i håndvasken. Louise ville så lige tørre et par underbukser med føntørren og med hendes held kan vi jo så gætte hvad der sker. Hun får brændt hul i hendes helt nye underbukser :D Jeg var flad af grin!

Godnat!