traveled in 5 countries Read more
  • Day 110

קראבי

April 29, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 32 °C

הגענו לקראבי אחרי מעבר משולב של מעבורת אוטובוס וואן שעבר באופן חלק מהצפוי, באותו יום היינו ברגוע הסתובבנו באו נאנג והלכנו לחוף קרוב והיינו בו בשקיעה שלא הייתה.
    יום למחרת הלכנו לטיול של אזור ה10 קילומטר בגונגל שהיה צפונית אלינו שבסופו הגענו לתצפית יפה.
    למחרת הלכנו לריילי ביץ אחרי שהולכתי אותנו שולל בחיפוש אחרי מערה הגענו לחוף יפה ממש עם הרבה חופים פרטיים בין הסלעים, אחרי שהיינו שם עלינו ללגונה ולתצפית שבה היינו צריכים לשלוף את יכולות הטיפוס שלנו ולטפס טיפוס קיצוני כשהגענו לבסוף ללגונה רק אנחנו ועוד זוג הגיעו בחיים לשם היה כיף ורק אנחנו היינו שם.
    יום אחרי הלכנו ל Koh hong ביום טיול, היה מעט ממוסחר מידי בשבילנו אבל היה יפה מאוד ומים צלולים.
    בערב הלכנו לשוק לילה לפיצה המיוחלת כשלבסוף הגיעה השקיעה הראשונה בקראבי שלא חיכינו.
    מקרטני ממשיכים במעבורת שעתיים לקופיפי

• Day 107

תאילנד- קוסמוי

April 26, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 31 °C

אחרי שפספסתי את הטיסת קונקשן בהודו הזמנתי טיסה נוספת והגעתי ב10 בבוקר לבנגקוק. בבנגקוק פגשתי את בר עשינו יום בבנגקוק ראינו קצת מקדשים והמשכנו בטיסה לקוסמוי.
    בקוסמוי ביום הראשון היינו בים, ראינו את השווקי לילה המופע אש והבודהות הגדולות.
    ביום השני עשינו את טיול ל42 איים יצאנו בבוקר ושטנו בספיד בוט, עשינו שנורקלים קייאקים והיינו בהרבה איים.
    המשכנו חלודה באחד האיים וחזרנו לקו סמוי.
    בבוקר למחרת עלינו על מעבורת ואוטובוס לקראבי

• Day 99

יצאנו לפאס השני שוב ב7 בבוקר הפאס היה הרבה יותר קל מהקודם הלכנו על קרחון ענק היה יום מגניב הגענו לגוקיו, גוקיו היידה מטורפת, עיירה היושבת על אגם ענק, ישנו בגוקיו ביום למחרת עלינו לתצפית הצופה על האגם.
    גוקיו הייתה מדהימה ועם הנוף ההכי יפה בטיול.
    ישנו עוד לילה ויצאנו מוקדם בבוקר לנאמצה בזאר דרך עמק גוקיו בלי הפאס שלישי בגלל חוסר בזמן.
    ההליכה לנאמצה הייתה קשה מאוד וכללה 24 קילומטר 1000 טיפוס ו2400 ירידה, הגענו לנאמצה אחרי 8 שעות וישנו במקום שישנו בהתחלת הטרק.
    אכלנו הרבה אכילה ריגשית ישנו וקמנו מוקדם והלכנו עד ללוקלה עוד יום הליכה לא פשוט ומשם טסנו חזרה לקטמנדו.
    הטרק היה יפה ממש, לקח 16 ימים הגענו ל5600 בגובה המירבי כשרוב הטרק בין 4000-5500 ככה שהיה קר מאוד ולא פשוט בכלל אבל יפה בטירוף

• Day 94

אוורסט בייסקאמפ ושלושה פאסים 2

April 13, 2023 in Nepal ⋅ ☀️ -2 °C

מדינגבוצה המשכנו לצוקונג הליכה של כ5 קילומטר משם המשכנו אני ואמיר לאגם כ7 קילומטר בהמשך מצוקונג כשני קילומטר מהאגם התחלתי להרגיש ממש לא טוב ולהרגיש מחלת גבהים ממש כאב ראש סחרחורות ולחץ הסתובבנו וחזרנו לצוקונג שם עשינו עוד יום מנוחה לפני הפאס כדי שנבוא כמו שצריך. יצאנו לפאס ב7 בבוקר בשונה משאר האנשים שיצאו באזור 5:30 בבוקר, הפאס היה קשוח אבל יפה מאוד היה קצת קושי בעליה בגלל המחסור בחמצן, הפאס היה בגובה 5600 לאחר הפאס ירדנו ללובוצה, הירידה הייתה ארוכה וקשה, ישנו בלובוצה ומשם המשכנו לגורקשפ ו לאוורסט בייס קאמפ, האוורסט בייס קאמפ היה מוזר מאוד הרגיש כמו מושבה חייזרית, משם המשכנו לדזונגלה ושם ישנו לפני שיצאנו לפאס השני, שם התחלתי פעם ראשונה אחרי 10 ימיםRead more

• Day 88

אוורסט בייס קאמפ ושלושה פאסים 1

April 7, 2023 in Nepal ⋅ ⛅ 5 °C

התחלנו את היום בקטמנדו ב1 בלילה ואחרי נסיעת אימה שארכה כ4 שעות הגענו לשדה שממנו טסנו ללוקלה.
    הטיסה ללוקלה התעכבה עד 11 בצהריים והטיסה היה מדהימה עם כל רכס ההמלאיה מולנו הטיסה היה מפחידה ברמות ושמחנו שנחתנו בחיים.
    מלוקלה הלכנו כשעתיים והגענו לפאקדינג שם ישנו.
    משם יצאנו בבוקר בהליכה לנאמצה באזאר, אחרי עליה לא פשוטה הגענו לנאמצה ושם ישנו שתי לילות בהוסטל של משפחה נחמדה שהתחברנו אליהם מאוד, בנאמצה הורדנו פאניקה והלכנו לתצפית על האוורסט.
    מנאמצה המשכנו לדבוצה לאחר שלא היה מקום בכפר אחד לפני ישנו במקום שלא רצינו ככ אבל לא היו הרבה אופציות עוד לאן.
    דמשם המשכנו לדנגבוצה שם ישנו בהוסטל של פורטרים והרגשנו יחס לא נחמד ומעט מפלה כלפינו, אני ואמיר עלינו לתצפית בגובה 5000 עם נוף פנורמי יפה עלינו מהר מידי והתחלתי להרגיש טיפה כאב ראש בגלל מחלת הגבהים.

• Day 83

טרק האגמים הקפואים

April 2, 2023 in Nepal ⋅ ☁️ 1 °C

יצאנו מקטמנדו באוטובוס 8 שעות לכפר ממנו מתחיל הטרק הגענו ב3 בצהריים והתחלנו ללכת לאחר כמה שעות של הליכה וטיפוס של כ700 מטר הגענו ל כפר שבו עשינו את הלילה משם המשכנו ביום השני לכפר בגובה 3300 שבו גם התחיל המשחק של הגבהיים והיינו מוגבלים לטיפוס של לא יותר מ500 מטר ביום,
    במהלך הלילה ירד מלא שלג והתחלנו לדאוג ממה שיקרה בהמשך והאם נגיע לאגמים ולכפר הבא.
    קמנו בבוקר ונוצר שביל בשלג ממקומיים שעלו וירדו ומחמורי משא. הגענו לכפר שממנו יוצאים לאגמים שוב ירד שלג כבד והיה קפוא בבוקר קמנו ויצאנו לאגמים בבוקר מוקדם בדרך נתקלנו באורן הוא הביא לי את הקרמפונים שלו (דוקרני קרח לנעליים) שעזרו לי להחליק פחות בירידות המשכנו בטיפוס עד לאגמים שהיו בגובה 4400 האגמים היו מדהימים והשילוב עם כל הלבן של השלג היה מטורף. משם ירדנו 1000 מטר למקום בו בילינו את הלילה השני ולמחרת בבוקר ירדנו עד לכפר ההתחלתי ולקחנו ג’יפ חזרה לקטמנדו.
    הטרק היה ממש יפה וכיף ולא היה קשה מידי, היה אחלה הכנה לאוורסט בייס קאמפ

• Day 77

בנגקוק המעבר לנפאל

March 27, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 30 °C

הגענו מוויאנטיין לבנגקוק באוטובוס לילה שלקח 12 שעות, הנסיעה הייתה נוחה יחסית באופן מפתיע מלבד הכאבים בגב התחתון.
    הגענו לבנגקוק ומצאנו מקום לישון, הופתענו מפערי המחירים ביחס ללאוס שממנה באנו ולכמה בנגקוק מתקדמת ומיוחדת.
    לא הלכנו לישון ומ6 בבוקר קרענו את העיר בסופו של דבר יש רק יום אחד בעיר המקדשים והליידיבוייז אז צריך לנצל.
    לקחנו גראב לgrand palace, כמובן שיצאנו צעירים ובאנו עם מכנסיים קצרים וגופיות בסופו של דבר 35 מעלות, אז נאלצנו לקנות שרוול וחולצה במחיר מופקע כדי להיכנס בדיוק מה שאמא ואבא אמרו שהם עשו גם.
    אחרי הביקור בארמון המלכותי המשכנו לציינה ואין והסתובבנו בשווקים הבלתי נגמרים.
    בערב הלכנו למרכז הקניונים שלמעשה מכיר עשרות קניונים שכל אחד יותר גדול מהשני.
    קניתי לייפסטרו שהייתי צריך מאוד והגוף החל לתת אותותיו והמשכנו לכיוון ההוסטל.
    בבוקר יום המחרת המשכתי לכיוון השדה לנפאל.

• Day 73

נון קיו ומונג נוי

March 23, 2023 in Laos ⋅ ☀️ 29 °C

כתוצאה משבוע עודף עד הטיסה לנפאל ורצון לראות את הצפון בשילוב עם רצון לברוח מואנג ויינג החלטתי בבוקר סגרירי לעלות בצפונה ולהתחמק משגרת הלגונות והירח המלא.
    זה התחיל באוטובוס ללואנג פרובנג המקום השנוא עלי בלאוס ומשם שוב ואן 3 שעות לנון קיו.
    באופן מפתיע המזג אוויר היה מסביר פנים ולא הרגשתי בירוחם במאי.
    מנון קיו שטנו שעה למונג נוי, כפר שקט על גדת נהר הou, מונג נוי המורכבת מרחוב אחד ראשי הייתה לי כמקום להורדת פאניקה לפני נפאל.
    היום יום במונג נוי הורכב בעיקר מהסתובבות בכפרים במסביב במערות ובתצפיות ובין לבין רביצה על הערסל וטבילה בנהר. הימים במונג נוי היו טובים מזג האוויר המוצלח בשילוב של הכפר הקטן עשו את שלהם.
    מפה מתחילים להתגלגל לכיוון בנגקוק ולנפאל ומי יתן ויפסיקו לדחות לי טיסות ואלטשולר שחם הכלבים יתנו לי את הכסף שלי

• Day 68

ברחנו חזרה לואנג ויינג עיר הלגונות והחשיש, הגעתי אחר הצהריים לבדי, אורן ונדב ברכבת בעקבותיי.
    ואנג ויינג הידועה בששת הלגונות שלה היא יפה וחמודה, השגרה בה דיי קבועה, קמים בבוקר ב12 יוצאים ללגונה יושבים בה עד אחר הצהריים חוזרים לעיר ובערב יוצאים לפול מון שבשעות הערב נכבש על ידי ישראלים.
    הייתי שם כשלושה ימים שבהם טיפסו עם בנדה שפגשנו בלואנג פרובנג היינו על הפרצוף ופגשנו פרה ענקית והיינו בשתי לגונות
    השגרה שם הייתה לי לא טובה הרגיש לי שאני לא מנצל מספיק את הזמן ולא רציתי להעביר ככה 10 ימים עד נפאל אז נסעתי חזרה לצפון בנסיון נוסף לראות את האזוריים הכפריים.
    מסלול הטיול בלאוס יצא קצת מוזר אבל הכל לטובה

• Day 63

לואנג פרובנג

March 13, 2023 in Laos ⋅ ☁️ 20 °C

הגעתי ללואנג פרובנג עיירה תיירותית בצפון לאוס שידועה במפלים הגדולים שלה ובבאולינג שזה הדבר היחיד שיש לעשות שם היינו שם כמה ימים היה נחמד משם חזרנו לואן ויינג