Trip around the world

• 26filmy
  • 47,3kkilometry
  • 32,8kkilometry
  • Dzień 3

Bangkok

21 października 2022, Tajlandia ⋅ 🌧 27 °C

נוחתים בבנגקוק, עולם אחר - כל הריחות כל הטעמים כל האנשים, פעם ראשונה שאני במקום כל כך שונה מישראל ואין ספק שיש שוק מטורף שלא יעלם לעוד הרבה זמן, כמובן שישר הלכנו לדפוק את הראש בקוואסאן כמו תיירים טובים בואו נגיד שקורלט חברי היקר מהמחלקה הוציא נוזלים מכל חור בגוף שלו אחרי ששתה קצת יותר מדי.
    קצת קניונים קצת מקדשים וקצת בלוני צחוק עושים את העבודה בלרצות לעוף כמה שיותר מהר מהעיר ואחרי שרבנו כמעט מכות עם איימי סוכנת הנסיעות לצ'יאנג מאי לוקחים אוטובוס לילה ליעד הבא.
    Czytaj więcej

• Dzień 6

Chiang mai

24 października 2022, Tajlandia ⋅ ⛅ 25 °C

מגיעים לצ'יאנג מאי ב6 בבוקר כמו בני זונות, מזכיר את הצבא קצת אבל מנסים להתכחש לתחושה מגיעים למקום האירוח ופוגשים את המארחת הנחמדה שכבר שכחתי איך קוראים לה כי אני רושם את זה חודש וחצי אחרי שהייתי שם, מסתובבים קצת נהנים מהעובדה שאנחנו כבר לא בנגקוק, בדיוק בערב ראשון היה השוק השבועי הכי ענק באסיה ואין ספק שזה נראה אמין, יום אחרי זה פעם ראשונה בחיים שלי רואה ונוגע בפילים ואין ספק שזה בין התחושות ההזויות שחוויתי בחיי, הכנו להם אוכל האכלנו אותם ואז גם התקלחנו איתם ממליץ בחום חוץ מהקטע שהתענוג עלה 210 שקל. פעם ראשונה ואחרונה שהתחת הקמצן שלי הולך לראות פילים. יום אחר כך דופקים את הראש באזור הברים של צ'יאנג מאי ואיזה שוויצרי התחיל לצחוק עליי שאני נוכל הטינדר ולא כל כך רואה תדמיון, לאחר מכן חבריי היקרים חזרו לחדרם ואני המשכתי להתקרחן עם חבורה של ספרדים שבקושי מדברים אנגלית אבל כל עוד היה ווייב זרמנו כולנו, המשכנו לסבב מועדונים חריף עם כמה צרפתיות שוות ובסוף הערב כבר הייתי רחוק רצח מהחדר אז אחד הספרדים ששתה כל הלילה הציע לי שיקפיץ אותי לחדר ואני השיכור החכם בלי הקסדה כמובן הסכמתי. יומיים אחר כך משכנו זמן סתם ולאחר מכן עברנו לפאי

מי שקורא את זה כן אני חופר אחושרמוטה אבל אני עושה את היומן הזה כדי שביום שאקבל אלצהיימר החוויות לא יעלמו מן העולם.
    Czytaj więcej

• Dzień 10

Pai

28 października 2022, Tajlandia ⋅ ⛅ 20 °C

איי איי איי פאי אהבתי חיי מזכירה לי קריית שמונה רק שכל התושבים לוקחים MD כל לילה אז בפועל מרגיש יותר כמו צפת, הרים יפים מסביב, חיי לילה בשפע, אוכל רחוב מגוון, אוכלוסיית פאי - 49% ישראלים 49% בריטים ואחוז אחד לצ'ארלי והאחרון לפרננדו.
    איך שהגענו לפאי ישר כהרגלנו בתור ותיקי מחלקת השמונה המיתולוגית רצנו להתחבר קצת לטבע והלכנו לראות את הקניון (הגיאולוגי) של פאי ושם ברוך ה למדנו שיש דברים שעדיף לראות מרחוק - בחזור כולנו היינו מלאים בבוץ חול ושריטות בגלל המסלולים התלולים של הקניון.
    באותו הלילה יצאנו להשתכר בבר ברחוב הברים הראשי ונשבע שלא יודע איך אבל סיימתי את הערב שאני מכיר את כל פאי באמת קשה להסביר באיזה רמה זה היה קיצוני, אפילו ראיתי את איך קוראים לו מהטיקטוק וסיפרתי לו את סיפור הגניבה הטראגי של הרכב שלי, בן רוואלי מלסטר האח היקר הציע לי ב5 לפנות בוקר לבוא להוסטל של כולם ב10 בבוקר ולצאת לטיפסי טיובינג , כמובן שהסכמתי ושמתי שעון מעורר ל9 וחצי.
    קמתי בבוקר הלכתי 40 דקות בעלייה בשביל להגיע להוסטל ויצאנו כולם ביחד לשיט אבובים בזמן שאנחנו מורידים בירות כל הזמן, בין החוויות היותר מטורפות שחוויתי במיוחד כשהייתי לבד והייתי "חייב" ליצור אינטרקציות בעצמי, במסיבה עצמה פגשתי זוג ישראלים אחד הגבריים וביחד תוך שנייה הזרמנו את כל המסיבה לתחרות לימבו, פגשתי את לוקה הגרמני שהסבים שלו היו בצבא הגרמני אבל הכל טוב אני סולח לא נוטר טינה חס וחלילה.
    לצערי ממאורעות הטיפסי טיובינג אין לי שום תיעוד כי בחרתי להיות אחראי ולהשאיר את החפצים שלי אצל משה שם טוב מקליפורניה כדי שלא יתרטבו לי.

פגשנו חבורת ישראלים קצת לפני תחילת גיל העמידה והאמת שהיה אחד הכיפים איתם חוץ מהעובדה שתפסנו אחד מהם בוגד באשתו, היה תענוג לנהל שיחות עם בצלאל הימני הקיצוני שהיה מאוד דעתני נגד ערבים ואיסלאם אבל כמובן בכיף שהלך למונדיאל בקטאר והכל טוב זה לא כאילו הכסף שנכנס לקטאר עובר ישירות לחמאס אבל זה כדורגל ואנחנו ישראלים אז אפשר להיות צבוע ולהעלים עין.

חוץ מזה היה הרבה נופים יפים.
    Czytaj więcej

• Dzień 16

Chiang rai

3 listopada 2022, Tajlandia ⋅ ☀️ 30 °C

להגיע לצ'יאנג ראי היה פשוט טעות ופה התחילו רצף אסונות שהכל באשמתי, כמה נוח שאייר אסיה מסמנים לי 3 פעמים ברצף שהכרטיס אשראי שלי לא עובד, משלם עם אשראי של חבר והכרטיס עובר נכנס לאימייל ומגלה שקניתי 3 כרטיסי טיסה על אותו שם על אותה טיסה, מפה התחילה סאגה רצינית של מלחמה בבירוקרטיה התאילנדית שהסתיימה באחד אפס לי תודה לאל עם 10 אלף באטים בחשבון המאולתר שלי בחברת אייר אסיה, חוץ מזה עשינו טיול יום שעובר בכל היעדים ששווה וגם שלא שווה לראות באזור - מקדש לבן שנראה כאילו היטלר בנה והבן שלו הקטן צייר מסביב ומבפנים, מפתיע לראות שיש ציור אריה צב סטייל אוואטר ושבעין אחת שלו מצוייר לראות את אוסמה בן לאדן ובשנייה את ג'ורג' בוש, היה גם ספיידרמן ובטמן בכניסה כמובן.
    ושאר המקומות הרגישו סתמיים ומאולצים ושמחתי לעבור מקום ליעד הבא חופי דרום תאילנד.
    Czytaj więcej

• Dzień 20

Phuket

7 listopada 2022, Tajlandia ⋅ ☁️ 28 °C

נוחתים בפוקט, אני מכווין את הנהג מונית לאן לנסוע כי הוא לא מכיר את הדרך, עדיין בתסביכים על ה1000 שקל המזדיינים, רק רוצה להגיע לחדר להתלקח לישון ולקום לחוף שמשי, כמובן שקמתי לגשם וברקים וחוף חיוור כמו הלחי העסיסית של מנהלת בית ספר עידנים מודיעין עמליה ליידרמן.
    הלכנו לראות קופים והתחושה הייתה שאנחנו בגן חיות ואנחנו החיות אני לא יכול לספור את כמות הפעמים שהרגשתי מאויים ושברחתי על חיי כי קופים ניסו להרביץ לי.
    עשינו אומגות עלה לי 240 שקל וואלק חרא של דבר לא שווה דקה אבל היה בופה וכיסיתי את ההוצאות כמה שאפשר, אחרי זה הלכנו לפארק מים קטלני 80 שקל היה שווה רצח אני חתיכת פחדן אבל עשיתי הכל איזהו גיבור כובש את יצרו זה נכתב עליי.
    אני לוחץ על חבריי להמשיך הלאה לאיים הנורמלים ולא להתעכב איפה שכל הזונות והלבקנים בני ה50 מזדווגים בפטונג ביץ', ויאמר לזכותי הצלחתי יאללה קופיפי כדאי לך להיות שווה למה אני מתחיל להתחרט פה על יותר מדי דברים.
    אה היינו גם לגמרי במקרה באמצע מצעד הלקאה עצמית של בוגרי מנזר השתקנים בלטרון רק בגרסא התאילנדית והם עשו את זה כי הם צמחונים או משהו בסגנון לא הכי הייתי על הדברים הייתי עסוק בלראות את כל הדם הביא לי ווייב משחקי הכס קצת התרגשתי.
    Czytaj więcej

• Dzień 24

Koh phi phi

11 listopada 2022, Tajlandia ⋅ 🌧 26 °C

האי הראשון שלנו היה אי מאוד טוב אין ספק, כל הדיבור והאובר תיירות בהחלט מוצדק בהתחשב בנופים ובטבע המטורף שיש פה החופים הכי יפים והמים הכי שקטים ויפים שראיתי בחיים שלי, האי עצמו היה מפוצץ הודים וערבים ומה שביניהם שלא אשקר אני שמאלני והכל אבל עד שהגעתי לפה חשבתי שאני לא גזען וסליחה אבל הודים הם מסריחים ורועשים וכמו שאתם יודעים צרות באות בצרורות ופעם אחרונה שבדקתי אוכלוסיית הודו קצת גבוהה מדי אז אני עדיין מחכה לאיזה היטלר פקיסטני לתת קצת הישגים.
    חוץ מזה רכבתי על שור זועם כמו הכוסיות באינסטגרם אבל הביצה הימנית שלי התפוצצה וזחלתי חזרה לחדר עם ביצה סגולה ועצובה וכמו שאני אוהב אכלתי דובוני גומי במיטה וראיתי The crown,
    עשינו יום אחרי טיול שנורקלים מסביב לכל האיים יצא 100 שקל וכל שקל במקום נודר שווה רצח בין הימים היותר זכורים של כולנו במהלך הטיול רק היו יותר מדי אנשים עם עודף משקל בסירה הייתה תחושה ניכרת שזה משפיע על קצב ההתקדמות שלנו.
    קצת עשיתי gatekeep ואז gaslight על לראות נופים באי לבד למה הגעתי למצב שאני לא יכול לראות או לשמוע את חברים שלי הייתי חייב להתנתק ועל חשבונם כי כבר נשבר הזין.
    אחרי זה שטנו לקראבי לנסות את מזלינו וספויילר היה שם דרום תל אביב על סטרואידים.
    Czytaj więcej

• Dzień 27

Krabi

14 listopada 2022, Tajlandia ⋅ 🌧 25 °C

בהתחלה הגענו לריילי ביץ' ומסתבר קראבי זה מחוז ענק אז לקחנו סירה עד לקראבי ואחרי הרבה כאבי ראש והתבכיינות של לסקר הגענו למלון, יצאנו לשוק לילה דווקא מגניב עם הרבה אופציות טובות, אין לי מה להוסיף.
    יום אחרי זה עשינו קיאקים שעד עכשיו כואב לי לנשום בגלל מה שהחתירה המרובה עשתה לי בצלעות, וואלה קראבי לא טובה לא רעה היא פרווה שזה משהו שאני לא אוהב, זהו לא קרה פה כלום פשוט בזבוז זמן וכסף אבל אתם יודעים איך אומרים זרוק אבן.
    אה נזכרתי מסתבר בתאילנד שכחו שבנות צריכות לעשות שפם וכן אם לכל המלצריות שמגישות לי את האוכל יש שפם יותר עבה ובולט מזיו ובנאדו ביחד אז כן זה יפריע לחוויית האכילה שלי.

אשכרה 4 תמונות פשוט חרא של מקום.
    Czytaj więcej

• Dzień 31

Koh samui

18 listopada 2022, Tajlandia ⋅ 🌧 27 °C

קו סמוי בור של חרא, זונות וחופים ממוצעים יותר נהנתי בכיתה י בפלמחים כשכמעט טבעתי ועמית צריקר דפק יכולות שלא מביישות את baywatch והציל אותי,
    אל תבואו לקוסמוי פשוט גועל נפש מי שנהנה פה זה אומר כמה דברים על הבן אדם, סתם הארכנו פה אקסטרה 4 לילות אלוהים יודע למה, אכלנו רק במסעדות ישראליות הלכנו לקניון והלכנו לארוחת שישי הרגשתי בנתניה לא צוחק, חוץ מזה עשינו משחק שתייה מביך רצח היה נחמד.

ליטפתי כמה כלבים זה החוויה הטובה שלקחתי מקוסמוי וזיו הביא לקורלט כאפה של החיים איזה שתיקה מביכה וחריפה הייתה אחר כך מאוד התרשמתי מהסיטואציה.

משכתי לברוח לקופנגן עד שזה באמת עבד.

אגב מסתבר שהקיאקים שעשינו בקוסמוי השאירו לי מספיק סדקים בצלעות עד לרמה של היה לי כואב לנשום לצחוק לדבר להתעטש להביא ביד בקיצר כל מה שאני אוהב לעשות בבוקר, הלכתי 40 דק ברגל עד הבית חולים כי אני חתיכת קמצן קיבלתי טיפול רפואי יותר טוב ממה שראיתי אנשים מקבלים בישראל - הכל מהיר זריז ויעיל.
    לאחר מכן לקחתי מונית חזרה למלון ואם אתם שואלים אותי פה הייתה הנקודת תפנית שבה התחלתי להבין שלבזבז כסף זה מותר וזה בסדר.