Mexiko & Belize

11. Caye Caulker

March 13, 2023 in Belize ⋅ ☀️ 28 °C

Hüt heimer dr Morge getrennt verbracht drum gits 2 separati Teile. 😁

Teil Yannick:
    I bi am 8i ufgstande und hami parat gmacht zum ga Touchäää. 😍🥰 I ha no nid gnue vom Wasser und mache drum no e Touchgang allei.
    Mit Flosse bepackt gani zum Blue Wave Divers Center und hole mir ungerwägs no ä Hefeschnäck zum Zmorge. 😍
    Mir si gsamthaft 7 Toucher ufem Boot gsy und aui allei. Auso niemer e Touchpartner derbi.
    Mir mache 2 Touchgäng im Caye Caulker Marine Reserve. Ds isch öppe 5 min mitem Boot vor Insle wäg.
    Z Highlight bim Touchgang isch definitiv dr Schildkrot woni ha gseh. 🐢🥰😍
    Nachem Mittag öppe am haubi zwöi gani när früsch duschet ga d Rahel vom läse abhalte. 😁

Teil Rahel:
    I bi hüt gmüetlech ga z'Morge ässe und ha mir nähr ä schöni Beach Bar gsuecht und ha i auer Rueh gläse. Schööööön🥰

Speter simer de no zumne Sägumeeting; mir göh nämlech morn für 3 Täg ufene Sägutour⛵⚓☀️🌊 Mir wärde i dene 3 Tag richtig Süde sägle und ungerwägs zwöimau ufere chline, abglägnige Insle übernachte. Drum mäude mir üs itz hie ab für die nächschte 3 Täg😁👋

Natürlich göhmer oh hüt wieder ga dr Sundowner näh, isch aber leider nid so spektakulär gsy wie die andere mau. 🥹
    Aber mir hei Zyt gad chönne nütze und chli üsi witeri Reis plane.

Znacht gässe heimer bi Frans Beachside Grill. E chlini eifachi Chuchi direkt am Strand. Mitere Orginale Frou vo hie. Aui si Ihri Darlings, Loves oder Moms gsy. Mega härzig und schön. 🥰

Iz no e Bierli und es Gläceli zum dr Abä la usklinge. 😍

12. 1. Tag Sägutour ⛵

March 14, 2023 in Belize ⋅ ☀️ 28 °C

Hüt geits los mit dr Sägutour.
    Mir si mega ufgregt was üs aues erwartet.
    Mir stöh früeh uf dasmer pünktlech am haubi 8i üsi grosse Rucksäck chöi zum Boot bringe. Dert wärde si verstout. Bruche düe mir nur no e chlinere "Tagesrucksack" mit dä Utensilie zum übernachte.
    Nähr heimer no e Stund Zyt zum ga z'Morge z ässe und usem Hotel uschecke.

Am haubi 9i simer wieder bim Stäg und warte druf bis d Crew seit es geit los.
    Gsamthaft chunnt e Crew vo vier Lüt mit. Dr Captain isch dr Ish, dr Choch dr Linton und zwöi Crew Mitglieder dr Marvin und dr Nas.

Leider hets chli zweni Wind zum nur z Sägle, drum simer ziemlich viu no mitem Motor gfahre. Dür d Karibik sägle ufemne Katamaran mitemne Drink ir Hand isch eifach grandios!
    Währender Fahrt isch z Ziu z z'Nachtässe z fah. Drum heimer hingerem Boot d Fischerruete useghänkt.

Zwüschedrin mache mir Haut zum ga Schnorchle und d Crew geit iz Wasser ga Speerfische. Mir dörfe mit ihne ga und luege ob si öpis föh.
    Mir si mitem Ish mitgange und hei nach Barracudas gjagt. Tatsächlich het dr dritt Versuch klappt und är het nä troffe. Z z'Nacht isch gsichert.
    Leider heimer dr ganz Tag ke einzige Fisch mit dr Ruete gfange und oh nüme bim Speerfische.

Ds Endziel füre hütig Tag isch Rendez-Vous Caye. Ä mega chlini Insle womer düe Zäut ufstelle und Übernachte.
    D Insle isch e absolute Troum. Eifach Sand und Palme mit eim Hüsli wo dr Insuhüeter, dr Mr. Bobo, wohnt.
    Mir chöi i paar Minute einisch um d Insle loufe.
    D Stachuroche begrüesse üs direkt am Ufer und üsi Crew bechocht üs mit ungloublech feinem Ässe.

Uf dr ganze Tour het dr Alkohol nit gfäut. Scho nachem Mittag isch Rum Punch usgschänkt worde und uf dr Insle heisi e Bar ufgstellt wome e Horde Hooligans hät chönne betrunke mache.

Mir ässe aui Zämä znacht und heis sehr lustig i üsere 14 Köpfige Gruppe.

D Crew isch mit üs no cho Spili spiele. Mir hei Sumi-Sumi gspiut.
    Äs mega lustigs Gruppespiu wome muess trinke weme fausch isch.
    Nähr isch no es Spiu drzue cho; ä Kartonbox ir Mitti und me muess ohni d Händ z bruche di Box mitem Muu ufnäh und es Bitzli abrisse.
    Es wird immer schwiriger wöu ja d Box immer chliner wird.
    Und wemes nid schafft? Natürlich trinke 😂😍

Ir Nacht heimer am Stäg no öppe 4-5 Adlerroche gseh wo ihri Rundine hei dräit.🥰🐟

Ps:
    D Reglä für d Toilette uf Rendez-Vous Caye.
    If its yellow let it mellow, if its brown flush it down. 😂

13. 2. Tag Sägutour ⛵

March 15, 2023 in Belize ⋅ ☀️ 27 °C

Hüt morge erwachet ufere chline Insle ir Karibik. Was gits schöners! 😍
    Rendez-Vous Caye isch eifach ä Troum!
    Mir bechöme es Käffeli und häufe churz d Zäut zämeruume.

Öppe am haubi 8i geits witer und ufem Katamaran gits Zmorge.
    Brot, Frücht, Bohnä, Späck, Eier und Chääs.
    Mir mache öppe z gliche wie am Vortag, mir hänke d Fischerruete use, göh ga Schnorchle, entspanne ufem Boot und düe Speerfische.
    Hüt simer sehr erfolgrich. I fah e Barracuda mit dr Fischerruete. 🐟😍🥰 So e coole Moment gsy. D Crew faht bim Speerfische e Hogfisch und zwöi Zackebarsche. Das gits aus hüt zum Znacht oder morn zum Zmittag! 🥰😍

Mir gniesse dä Trip ufem Wasser i voue Züg!

Am Abä chöme mer uf Ragga Caye ah und chöi nach zwöi Täg ungerne Duschi. So öppis schöns nach 10 Schichte Sunnecreme und Salzwasser! Gloubet üs! 😂
    Uf Ragga Caye wärde mir d Nacht verbringe und drum duet Crew fliessig Choche und Grille. Äbäfaus wird wieder d Bar bereitgsteuet und mir hei eifach e mega cooli Zyt mit dä Lüt!

Es päärli het dä Trip gmacht um ufemne chline Inseli ihri Eheverspräche zum 25. Hochzytstag z erneure. Di 14 Köpfigi Gruppe und d Crew isch drbi gsy. Es isch e mega rührende Moment gsy!

Dr Linton het wieder zouberet und es git äs mega feins Buffet.
    Mit dene Fische womer hei gfange, Härdöpfustock, Riis, Teigware, Fisch- Knusperli. Äs richtigs Festmahl.

Da aui im Zäut und mitem Sturm nid so wahnsinnig guet und viu gschlafe hei, isch hüt früecher Fyrabe.

14. 3. Tag Sägutour ⛵

March 16, 2023 in Belize ⋅ ☀️ 26 °C

Äs geit wider früeh los hüt. Zersch gits mau wider äs mega feins z'Morge vom Linton🤤 u am haubi 9i sägle mir los. Hüt geits nit so wit, mir si öppe 45min ungerwägs zumne Naturschutzgebiet. I däm Park chame mängisch Manatees beobachte, mir hei mega Glück und gseh gad zwöi🥰 Nähr sägle mir no chli witer u chöi no ga Schnorchle. Äs isch mau wider mega schön, glasklars Wasser und so viu Fischli und Koralle. Mir hei mehreri Adlerroche gseh und ä rise Schiudchrot🥹
    Nachem Schnorchle geits witer uf Tobacco Caye, ou ä mega härzigi Insle mit Bungalows drufe. Mir nähme aui zäme äs chüeus Bier und mache äs churzes Pöiseli. Ufe Mittag sägle mir zrügg zur Ragga Caye wo üs scho äs mega z'Mittag erwartet🤤

Mir hei nachem ässe no churz Zyt zum ga Dusche und üsi 7 Sache z packe. När geits scho zrugg nach Dangriga.
    Mir verabschiede üs vo dere grandiose Crew und stige iz Boot ih wo üs zum Festland bringt. Mir wärde direkt zur Busstation gfahre wo när aui wieder ihrne eigete Ziel nache göh.

Mir hei glücklecherwiis gad 30 min später ä Bus wo üs am haubi 7i in Belize City sött uslade. D Busfahrt isch haut wimes kennt, ängi Sitze, es tschädderret und nach 1 Stund duet eim z Füdle weh. 😂👋
    Nach 3 Stund chöme mir planmässig in Belize City ah, mir näme es Taxi zum Parkplatz, hole üses Outo und göh ines Hotel.

Mir luege uf unfassbar schöni und unvergässlichi 3 Täg zrügg. Es isch eifach bombastisch gsy. 😍🥰⛵🏝️

15. Zrügg nach Mexiko 🌯🌮🇲🇽

March 17, 2023 in Mexico ⋅ 🌙 27 °C

Hüt isch wider chli Reise agseit. Mir fahre am Morge in Belize City los und hei aus Ziel Bacalar vor Ouge.

Z fahre dür Belize isch sehr schön, aues mega grüen und wiud. Anschinend het Belize ä grossi Zuckerindustrie. Mir gseh überau Lastwäge wo vouglade si mit Zuckerrohr. Ungerwägs gsehmer de o mau paar Lüt wo dr Zuckerrohr am ärnte si; aues vo Hand mitere Machete am abschnide.😳

Mir si gar nid scharf druf füre Grenzübertritt nachem letschte Debaku!
    Item, am haubi 3 und 100 Stutz ärmer simer de wieder in Mexiko.
    Belize het üs 40 Stei abgnoh als Administrationsgebühr und die restliche 60 hei üs d Mexikaner usgrisse für was das isch gsy wüsse mer bis hüt nid.

Mir fahre aber glücklech witer und chöme öppe ä Stund später in Bacalar ah.
    Am spätere Nami gömer no chli ga z Stedtli erkunde und bewundere di schöni Lagune. Bacalar säuber isch oh mega härzig mit viu chline Lädeli, Bars, Strassekunst und überau grüen.

Zum Znacht simer im La Pina. Vo usse es chlises Restaurant und hinde tuet sech ä mega schöne Garte uf.
    Mir plane üsi nächste Täg und fröie üs mega fescht ufs mexikanische Ässe. 😍🥰🌮🌯

16. Bacalar

March 18, 2023 in Mexico ⋅ ⛅ 23 °C

So früeh simer i üsne Ferie gloub no nie ufgstande.
    Dr Wecker lütet nämlich scho am viertu ab 5i. Mir hei vor am haubi 7i uf dä SUP's z stah und dr Sunneufgang uf dr Lagune z gniesse.

Mir hei gester Abe no öpis Zmorge kouft, i ha sit langem wieder mau Froot Loops gässe. Di künstlich, feine und fruchtige Corn Flakes. 😍😂 Und d Rahel het Nesquik gnoh. 🤤

Üse Guide dr Angelo verzeut üs viu spannendi Sache über Bacalar und ihri Lagune.
    Nachem Sunneufgang paddle mir süsch no ufem See ume und bsueche zwöi Cenote: Cenote Negra und Cenote Cocalito.
    D Cenote Negra isch 200 Meter töif!

D Lagune in Bacalar isch entstande düre Zämeschluss vo verschiedene Cenote. Die si quasi igstürzt und hei e grossi Lagune bildet. Es isch di grössti permanenti Wasserquelle uf dr Yucatan Halbinsle und wird dürne länge ungerirdische Fluss gspise.

Nach dr öppe 3 stündige Tour chöimer im Beach Club no chli reläxe und Schlaf nachehole. 😴
    Schnäu wirds üs aber dert chli z vou und mir mache üs vom Acker. 👋

Mir göh iz Stedli ga Zmittag ässe und Wäsche.
    Am Nami gömer iz am südliche Endi glägene Xul-Ha. ("Ha" heisst uf Maya Wasser).
    Mir finge ganz e chline Beach Club wo nume Iiheimischi si. Es schöns Steisträndli womer Liegestühl bechöme und bis am Abä eifach mau nüt mache. 🥰

Wüu mir gester so ungloublech guet hei gässe und so es tolls Ambiente hei gha, simer nomau am gliche Ort ga esse. 😂😍🍍Iz La Pina!

17. Los Rapidos

March 19, 2023 in Mexico ⋅ 🌧 26 °C

Hüt heimer eigentlich nur öppis ufem Programm.
    Mir wei zu de Los Rapidos, ds isch e Kanal zwüschem südliche und em nördliche Teil vor Lagune.
    Dert chame wie mirs vor Aare kenne chli ufeloufe und sech la abetribe.
    Obwohl la tribe isch fasch e chli "übertribe". 😂 Mit Rapidos het ds nämlich nid viu am Huet gha. Mir si fasch nid vorwärts cho wüu mir üs ds chli angers gwöhnt si. Über d Hiwiisschilder mit "Achtung Strömig" und "unbedingt Schwümmwestä" trage heimer nur chönne lache. 😂
    Abgseh vo däm isches wunderschön gsy. Wahnsinnig tolli Farbe, glasklars Wasser und mega gmüetlech. Mir si froh heimer üs entschlosse wieder früeh dert z si um dä Masse usem Wäg z gah.

Speziell a dr Lagune und bsunders in Los Rapidos si d Stromatoliten.
    I erkläres wi am e 5 Jährige. 😁 Es isch ä Stei wo läbt. Und dä Stei isch haub so aut wie d Ärde und duet im Wasser Suurstoff erzüge. Ohni die häts üs gar nie gäh.
    Weder meh weit wüsse über die lebändige Steine de am beste Google. 😉

Öppe am Mittag verlöh mer ds überfüllte Schiff und mache üs ufe Wäg richtig Merida. Mir hei 4 Stund Fahrt vor üs.
    Üsi nächsti Übernachtig isch in Ticul. Es Stedtli wo gloub würk nüt z biete het, ussert es Hotel wo nöch a üsem nächste Ziu isch.

Mir göh ga ichoufe und finde es mega schöns Restaurant womer iz gad es Aperöli am näh si. Und später esse mer de no gad z Nacht. 🌯🍹🍸😍🥰

18. Uxmal, Cenoten & Merida

March 20, 2023 in Mexico ⋅ ☁️ 26 °C

Leider müesse mir ds schöne Städli scho wieder verlah. 😜

Hüt steit dr Bsuech in Uxmal ufem Programm. E Maya Stadt mitemne grossä Tämpu.
    Da mir chli Füchslis si 🦊, simer natürläch am morge am 8i dert.
    Mir chöme no gad vor de 30 Räntner zur Kassä und löse d Tickets.
    Einisch meh simer wieder absolut schockiert über di Organisation.
    Eis Billet längt drum nid, du muäsch am Schauter näbä dran no es zwöits Billet löse und achtung! Diä wärdä oh no seperat im Abstand vo 10 Meter kontrolliert!! 🤦

Die Maya Ruine si atemberoubend schön und sehr idrückläch. Es het sogar öpis wines Fuess- Basketballfeld mit Tribüni wome es Ballspiel het gspiut.
    Mir wandere öppe 2 Stund dür die Gebäude und Tämple us vergangänä Zytä und göh när witer.

Uf dr Agendä steit Cenote suchä.
    Uf dr Haubinsle Yucatan hets schetzigswiis um di 6'000 Cenote.
    Wie si diä enstande: vor 60 Millionä Jahr isch e Meteorit i dr Karibik igschlagä und het d Haubinsle Yucatan ad Oberflächi bracht. Das isch frücher es Riff gsy und het dür Steinkorallä eigentlich nur us Kalkstei bestande. (Steinkoralle wachse ufe und sterbe unge ab). Dürä Rägä si die Kalksteindechine afa ibräche und hei di Cenote bildet. Z Rägewasser het die Höline gfüllt und z Wasser hetsech e Weg iz Meer gsuecht. Drum gits in Yucatan Cenote und mehreri 100 Kilometer längi Tunnlä. 😊😅

Mir hei uf Google Maps zwöi Cenote gfunde, X'Batun und Dzonbacal. Natürlich zahlä mir Itritt und fahre witer. Mir entscheide üs für Dzonbacal wo chli witer hinge isch aus X'Batun. Womer dert achöme steit nur eis Outo ufem Parkplatz. Mir hei fröid, zieh üs um und göh zum Iigang. Di schiinbar einzige Bsuächer chöme üs gad entgäge und mir hei die absolut atemberoubendi Cenote Dzonbacal für üs allei. Öpis vom schönschte wo mer je hei gseh! 🥰😍
    Mir gniesses i däm kristauklare Wasser z bade und göh nachdem mer öppe 20 Minute später Bsuech überchöme zur andere Cenote.

Es isch klar, dass dr erst Cenote Bsuech d Mässlatte ungloublech höch gsetzt het, drum simer oh nid erstunt wo's bir 2 Cenote meh Lüt het gha unds üs dert nid so gfaue het.
    Spannend isch aber gsy, dass mir gad are Gruppä Höhletoucher hei chönne zueluegä bim abtouche. 😳

Drum sueche mir witer und mir finde witeri Cenote nur öppe 20 Minute entfernt. Es het oh dert wieder meh Lüt aber die einti gseht so cool us, dass mer de glich göh ga bade. D Cenote Yaal Utzul, so heisst si, isch eifach es 12 Meter Tiefs Loch mitere Stägä abe.
    Mir gumpe iz Wasser und gniesse mit de andere Bsuecher di Troumhafti Oase. 🥰

Es isch iz öppe 13:00 und mir fahre nach Merida wo üses nächste Hotel isch. Mir erkunde no chli z Fuess d Stadt. Mit 900'000 Iwohner für üs gad chli e Tapetewächsu. 😅 Mir gniesse chli z Stadläbe und fröie üs scho wieder morn Merida chönne z verlah. 😂👋

Natürlich darf, Happyhour Daiquiri und Guacamole nid fähle. 😍
    Zum Znacht gits Burrito 🌯 und Enchilladas. 🥰

19. Cenoten & Izamal

March 21, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 32 °C

Mir freuä üs, Merida chönne hinger üs z lah. Aber vorher göhmer no i Walmart in Merida. Wöu mir beidi no nie i somne Lade si gsy. Und mä muess sägä, es isch scho krass, wases dört aues git. 😅😂

Dr Plan isch hüt nach Izamal z fahre und unterwegs wieder ine Cenote ga z bade.
    Mir wüsse, dases i dere Region ziemlich bekannti Cenote git wo mitemne Schiene System verbunde si und dasme sicj mitemne Wage und Ross cha la ume fahrä.
    Da mir aber eher di wenig bekannte Cenote ufem Radar hei, probiere mir denä us Wäg z gah. 😅
    Einfacher gseit aus gmacht, überau stöh Mexikaner wo üs die Tour wei verchoufe. U di clevere Cheibe stöh de immer uf de Speedbumbs wome uf 5 km/h muess abebrämse wöus üs süsch dr Chevi id Einzuteili würd zerlegä. När legä si der di laminierte Cenote-Tour-Verchoufsbletter fasch ufd Windschutzschibe ufe. 😂

Uf Google-Maps si öppe mau Cenote itreit. Aber es git de teu no clevereri Mexikaner wo a ihrem Verchoufsstandort über Google e Cenote itrage, so das mä direkt zu ihne si härägfahre. 😅

Nach dene fausche und irrefüerende Abstecher heimer de doch no d Cenote Yaxbacaltun gfunde.
    Es isch es öppe 15 Meter töifs Loch und inne si Flädermüüs umegfloge. 😅 Es isch ufne wäg mega schön gsy aber när irgendwie oh chli unheimlich. Es het scho chli überwindig brucht für iz Wasser z gah. Z schöne isch gsy, dass mer wieder für öppe 5 Min si allei gsy.

Z Highlight isch aber di nächsti gsy, d Cenote San Isidoro. Mir fahre wieder ufne fasch lääre Parkplatz und chöme i sone Hotelalag😉
    Es isch e hammer schöni Alag mit verschiedänä Swimmingpools und schöne Bungalows.
    Mitts drin hets e chlini Cenote womer hei chönne ga bade und die isch eifach troumhaft gsy. 😍
    Nachdäm mir dr Nami i dere wunderschöne Alag am Pool hei gnosse simer witer richtig Izamal gfahre.

Izamal isch es chlises Stedli und bekannt für ihri farbige Hüüser. Izamal kennt bir Fassade nämlich nur 1 Farb und die isch Gäub.
    Es isch mega schön hie. 😍🥰 Mir chöme gad perfekt ufe Sunneungergang und erfreue üs über die mega schöne Hüüser.

Usserdäm heimer e neui Fründschaft gschlosse mit emne härzige Perro! 😍🥰 Drum heimer ihm no es znacht spendiert. 😅

Ga esse simer imne mega schöne Restaurant und hei dr Abe gnosse.
    I däm Restaurant hets feins Bier gäh, mexikanisches Ässe und leider 2 Schwizer... (Ca. 65) 😂🤦 Die zwöi schwizer hei z Gespräch mit üs ufgriffe, am Anfang sehr agnehm über z Reise gredet. Es het sech när usegsteut, dass die beide systemkritischi impfgägner si gsy. Und hei üs probiert imne üsserst eisitige Gspräch, ("Ja und dir heit Rächt" vo üsere Site, ir hoffnig si löh üs gli i rueh.) ihri Meinig ufzdrücke. Ganz e schlimmi haub Stund vo üsne Ferie... 😂🤦

Mir hei iz ämu no es Bier nachä bsteuut und mache üs luschtig über so armi Lüüt. 😂

20. Valladolid

March 22, 2023 in Mexico ⋅ ☀️ 33 °C

Hüt gits nid viu z verzeue 😅
    Am morge simer nomau chli dür das schöne Izamal glofe, si no übere Märit u hei üs quer dür z Aagebot gässe😄

Gäge Mittag simer de los gfahre richtig Valladolid. Ungerwägs wäre mir gärn no schnäu ine Cenote ga abchüele hei üs aber nähr drgäge entschide. Ufem Wäg nach Valladolid befindet sich nämlech ou Chicken Pizza (Chichen Itza🤣) u dämentsprächend isch aues totau überlofe gsi.
    Mir hei bi eire Cenote ghaute, dert si aber scho 4 Reisecars gstande!! Mir hei gad wider umkehrt😂

Am Nami heimer no chli Valladolid erkundet. Äs isch hüt aber extrem heiss gsi (36 Grad🥵) u drum hei mir üs meh vo Kafi zu Kafi bewegt. Mir heis eifach gmüetlech gno, hei viu gläse und eifach z Läbe gnosse🥰

20 Meter näbem Hostel heimer es hammer Resti gfunde. Mir si wieder mau im Food Himmu gsy und liege iz totau überässe im Bett. 🤤🤭