Vorpommern-Greifswald

Here you’ll find travel reports about Vorpommern-Greifswald. Discover travel destinations in Germany of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Day off

May 17, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 11 °C

Heute machen wir Pause. Jp hat ne Männergrippe und Wi ne Erkältung. Daher haben wir zwei Nächte eine Ferienwohnung und entspannen.

Die ersten drei Seiten von Wis Roman sind geschrieben!

Morgen gehts weiter morgen früh ein altes Atomkraftwerk besichtigen. (wi)

AKW

May 18, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 14 °C

Schonmal live in einen Kernreaktor reingeschaut?

Beim Atomkraftwerk Greifswald konnten wir das heute tun!
    3 Stunden Werksführung durch die EWN Gruppe (100% staatlich finanziert für den Rückbau des Werkes)
    Es wurde während UdssR erbaut, 3 Blöcke aber nie in Betrieb und in denen konnten wir rumlaufen.

Wow was für Eindrücke.

Glasklar ist nach all den Fakten erneut: Deutschland fehlt ein Endlager und wir haben nichtmal die Suche begonnen :(

Das wird unsere Generation und die nachfolgenden aufjedenfall noch begleiten... (wi)

Greifswald

May 15, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 15 °C

Ab dem Jagschloss Granitz die gesamte Etappe Kopfsteinplaster.... Was auch sonst XD

Bis wir die hübsche Studentenstadt Greifswald erreichen und wieder bei einer Warmshower übernachten, in Top Lage direkt am Markt! Wir dürfen sogar die Ikea Couch einweihen!

Dieser Kopfsteinplaster Tag wird mit Pizza belohnt während es draußen regnet. :) (wi)Read more

Dargen, Insel Usedom

April 26, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 9 °C

So langsam möchä mir uns parat für d'Rückrais. Am Morgä früeh no zerscht ä Spaziergang am Meer, denn Fahrt nach Dargen und Bsuech vom DDR-Museum. Morn fahrä mir hai, im Rucksack viili neui Iidrück, in dä Füess 250 km - ca. 350'000 Schritt.

Ückeritz, Insel Usedom

April 24, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 13 °C

Wieder Glück gha, kai Rägä aber dütlich chüehler als diä letschtä Däg. Hüt si mr usschliesslich fascht nur im Sand gloffä, diräkt am Wasser, 20 km wiit, so cha mr sich vorstellä wiä uuuuu- lang diä Stränd do uf Usdedom si. Übernachtä düemmr uf dr gegenüberliegendä Sitä vo dr Inslä - kaini Badestränd drfür äs Surfparadies. Do chutets eus fascht drvo.Read more

Wolgast

April 23, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 12 °C

Hüt häi mr s"Naturschutzgebiet "Südspitze Gritz" uf Usedom bewanderet. D'Landschaft und Tierwält si iidrücklich und awächsligsriich, mir häi sogar ä Gugger ghört😊. Mit äm Wätter hämmer immer no Glück gha, kais Rägätröpfli, mehrheitlich sunnig und warm. Mit dä hüttigä 25 km häi mr 200-km-Gränzä überschrittä 😁😊😁.
    Am Obig no Stadtbesichtigung vom härzigä Städtli Wolgast.

Greifswald

April 22, 2018 in Germany ⋅ ☀️ 21 °C

Immer no sunnig, aber chüehler. Die hüttig Wanderig isch alles am Meer entlang gangä vo Stahlbrode Richtig Greifswald (23 km). Trotz Sunndig si mr immer no älai uf dä Wanderwäg😊. Die Städt do an dr Ostsee si aifach chaibä schön.

Heringsdorf, Insel Usedom

April 25, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 9 °C

Hüt s'erscht Mol bi Rägä vrwachä. Denn aber bi Sunnä am Strand entlang uf Polä gloffä. S'isch iidrücklich gsi, wiä stark mr gmerkt het, dass mr nümm in Dütschland sind. S'isch nümm so useputzt gsi und mir häi vili armi Lüt gseh. Jetzt häi mr 250 km gmacht, meh als mr dänkt häi😁.
    S'WLAN do im Hotel funktioniert nid guet. Ich schick d'Foteli morn 🤔.

Vorpommern-Greifswald, Landkreis Vorpommern-Greifswald