Greece
Troizinia-Methana

Here you’ll find travel reports about Troizinia-Methana. Discover travel destinations in Greece of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

donderdag

August 25, 2016 in Greece

Vandaag zijn we na de koffie naar het eiland Methana gereden, we mochten de auto van Rik en Katerina hiervoor gebruiken, een BMW.
    Allereerst moeten we natuurlijk met de veerboot naar het vaste land poleponesis en daarvoor moeten kaartjes gekocht worden. De overtocht duurt ongeveer 5 minuten maar alle auto's erop en eraf kost meer tijd. Van Galatas waar de veerboot aankomt rijden we naar Methana op het eiland Methana . Na een rondje over de boulevard rijden we langs de oostkust naar het noorden, kronkelige, omhoog en omlaag. Mooie vergezichten want rondom zijn veel eilanden te zien. Ook blijken er zwavelbaden te zijn, sterk geurend of te wel stinken, we zijn er niet in geweest. Wel gezwommen in de zee in het noorden van het eiland. Op de terugweg in Methana gestopt en wat gegeten, na een rondje gewandeld te hebben rijden we, anders gezegd rijdt Jan ons terug. Er was zeker meer te zien, misschien komt dat een andere keer.
    Het was vandaag bewolkt en zo'n 30°C, lekker weer om wat te doen. Tegen 21.00u gaan we naar de bistro voor het avond eten.
    @sietse, gisteren en vandaag hebben we Russische dames op Poros gesignaleerd.

Dimos Troizinia-Methana, Troizinia-Methana, Τροιζηνίας-Μεθάνων