Australien

Currently traveling
  • 2,229days

Blue Mountain

May 22, 2018 in Australia ⋅ ☀️ 17 °C

Ich bin hüt in Blue Mountain National Park!! Das isch eppe 1,5 Fahrstund vo Sydney entfernt aber wunderschön. Mega erholsam wenn mehr us de Grossstadt dett hiichunt und stundelang Ummelauft😊 Bin knapp 4,5 Stund dette gsih und pauselos gloffe.... Hahaha han knapp 15km annebracht also mache sogar chli Sport da😂😂

woni denn am 5ii mich han welle uf de heiiweg mache isch blöderwiis de zug usgfalle und ich han derfe 1stund und 45minute am bahnhof warte😤 bin schlussendlich am 8ii im hostel acho und direkt is bett glege😴

De Tag danach: Am nächste morge bini ufgstande und han mega Muskelkater ghaa🤔 Guet nach 1000 Stegetritt abbe und au wieder uffe isch das ned verwunderlich abr glich hets min plan chli kaputt gmacht!! Han eigentlich welle ad Manlybeach go laufe aber das hani kurzfristig gstriche... Bin denn eifach no ide Chinatown ummegloffe und han en ruhige Tag gmacht🙈😊 Isch au mal guet gsih nach all de Schuel etc.

Sydney Tag 4

May 24, 2018 in Australia ⋅ 🌬 17 °C

Hüt isch de letzt Tag in Sydney gsih... bzw. Vormittag han am 15:30 min Flug nach Adelaide woni wieder für es paar Tag sii wird😊 Freu mich mega druff vorallem willi no uf Kangaroo Island ghaa wird😍 bin mega gspannt wies jetzt wird han numme guets bis jetzt ghört! Abr will mini eigene Erfahrige sammle da und probiere möglichst ohni Erwartige dett hiizghaa🙈

Nomal zrugg zu mim Vormittag:😂 Ich bin nomal d Touristeattraktione abgloffe... Vom Hostel zu Darlinharbour vo dett wieter zude Harbourbridge und Operehuus und willi nochli früeh draa gsih bin bini no “rasch“ zude Anzacbridge und Fischmarkt gloffe😊 Am 13:00 bini wieder zrugg im Hostel gsih han mis Gepäck gno und ab an Flughafe🛫

Adelaide

May 25, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 11 °C

Erste Tag in Adelaide und ich han mich scho mit de einte Zimmergnossin chene zemmeschlüsse😊 Sie het es Auto, so hemmer guet zerst an Strand in Glenelg chene ghaa und nachher sogar nochli d Adelaidehills mit de ganze Wii handlige go aluege... Natürlich simmer au innes paar Wii handlige gange und hend de Wii probiert😋 Het mega guete Wii dette abr die meiste chan mehr gar ned ii normale Làde usserhalb vo Adelaide kaufe!Read more

Kangaroo Island

May 27, 2018 in Australia ⋅ ☁️ 17 °C

Samstig, Sunntig bini mitere Tour uf Kangaroo Island😊 Das isch eh mega schöni Insle mit mega vielne Tier und ere spezielle Kangarooart wos nur da gitt... Zerst simmer natürlich eini vode unzählige traumhafte Stränd go ahluege und hend paar Fotis gschosse📸 Nach es paar Minute simmer denn wieter ad Sealion Bay wo ghat mehreri Muettertier mit ihrne Babys gsih sind😍 Glücklicherwiis hemmer sogar an Strand abbe zude Seeloie derfe was für mich mega Iidrücklich gsih isch❤️ Nachem ganze Ummestaa und Beobachte simmer denn go Sundsurfe🏄🏼‍♂️😁 Das isch hammer geil... Han ned chene gnueg devo becho die Düne ide sogenannte little Sahara uffe renne und wieder abbe zfahre😎

Nachem Sandsurfe simmer denn scho is euses Hostel uf de Insle gfahre hend Zimmer ufteilt und s Esse parat gmacht!!! Es het natürlich typisch Aussiestyle Bbq ghee hahaa Würstli mit grilliertem Gmües und Salat😊

Am nechste Morge simmer wieder früeh unterwegs gsih und in Flinder‘s Nationalpark wo mehr eh cooli Steinformation go ahluege sind und natürlich chli go Laufe😒😊 D Stei hend mich eigentlich ned Interessiert abr es het mega schöni Bilder ghee😂❤️ Nach chli ummeluege und laufe simmer denn wieter richtig Sealbay gange womer Furry Seal (Fell Robben) gseh chan! Es het abartig gstunke dette abr die chline und die grosse Robbe wo gspielt hend sind abartig herzig gsih☺️ Uffem Weg zrugg zum Bus hemmer denn auno die Berüemte Kangaroos wo dere Insle entdeckt (leider hets keis guets Bild devo ghee)😩 Abr defür hemmer ganz kurz vor Schluss no es Echidna gseh😁 und es paar Koalas ide Bäum... Also alles ii allem wieder es absolut glungnigs Weekend gsih und ich han wieder es paar netti Freunde gfunde

Adelaide Tag 2

May 28, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 10 °C

De letzt Tag in Adelaide isch ahbroche!!! Es isch guets Wetter abr kalt😬 Ich bin. hüt nomal mit 3 deutsche Kollege vode Tour am am Weekend weggange😊 Mehr hend am morge früeh de Bus uf Hahndorf gno, das isch es deutsches Dorf mit alles spezialitate us eusem Nachbarland🤔 Priise sind dem entsprechend gsih und es het eus alli ned ganz überzoge🙈 Nachdem mehr dette no eppis gesse hend (Currywurst mit Pommes) simmer uf de Bus richtig Mount Lofty

Wo mehr bim Mount Lofty acho sind, hemmer gmerkt dass mehr de Bus wo uffe fahrt verpasst hend... Also simmer uffegloffe😒 mehr sind 45 Minute lang gloffe und da mehr de Wanderweg ned gfunde hend de Strass gfolgt😬 Endlich dobbe acho hemmer die schön Ussicht uf Adelaide chene gnüsse... Die Stadt isch grösser als sie mehr vorcho isch hahaha Nach es paar Minute hemmer eus entschiede eus uf de Heiiweg mache und da immerno kein Bus gfahre isch simmer VIA WANDERWEG abbegloffe💪🏼

Endlich im Hostel acho hemmer eus no paar Nudle mit Tomatesauce gmacht und hend de Tag mit Ping Pong und Billiard usklinge laa😊❤️

Great Ocean Road

May 31, 2018 in Australia ⋅ 🌙 8 °C

Die letzte 3 Tag bin ich wieder mit ere Tour unterwegs gsih😊 D Leute sind mega cool druff gsih und jetzt au all mit mir in Melbourne🎉 Mehr hend uf de Tour verschiedeni Nationalpärk ahglueget, vieli wildi Tier gseh und eifach wiedermal eh unglaublichi Ziit zemme ghaa❤️🇦🇺 In Victoria seit mehr dass mehr ah eim Tag all vier Jahresziite erlebe chan... und das isch absolut eso🙈 Am morge sind 6 Grad und bewölkt denn chunt d Sunne und es sind fast 20 Grad abr eh Stund spöter fangts voll ah Regne😂😂 Schnee hani glücklicherwiis kei ghaa haha abr trotzde teilwiis mit T-Shirt, 2 Pullis und Daunejacke ummegloffe😂 Wos ahgfange het regne hani no d Regejacke drüber ahzoge hahahaha also Wettertechnisch spielts da unne chli verucktRead more

Melbourne Tag 1

June 1, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 5 °C

Das isch min erste Tag in Melbourne und ich bin als erstes mal is Hostel vo de Charlott🇩🇪 und vom Jason🇨🇦 Mir hend nachher zemme eh „Free City Tour“ gmacht (die Toure sind immer uf Trinkgeldbasis also ned gratis😂) Da no Leute us andere Hostels dazue cho sind isch eusi Great Ocean Road Klicke wieder komplett gsih und mehr hend au de Tag zemme verbracht😁 Melbourne isch eh hammer Stadt minere Meinig nah sogar besser als Sydney🙈 Wettertechnisch hani au mega Glück ghaa... Sunneschii und um die 20 Grad😍 Nachem Zmittag simmer no id Stade Library wo mega Iidrücklich isch... Isch eh riesigi Bibliothek mit eme chline Museum🤓

Am Abig simmer denn no nach St. Kilda dette het de Lasse🇩🇰 und de Aiden🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 ihres Hostel... Jedoch hemmer eus Ahfangs nur mit em Lasse troffe und sind zemme go znacht esse und Pinguin am Pier vo St. Kilda go ahluege❤️🐧 Mega herzigi chlini Pinguine hets... Isch eppe s letzte woni Erwartet han zum da in Australie zgseh hahaha

Truppe; Charlott🇩🇪 Jason🇨🇦 Lasse🇩🇰 Aiden🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Emelie🇫🇷 Bertille🇫🇷 Maike🇱🇺

Last Day in Melbourne

June 2, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 6 °C

Hüt is de letzt Tag ahbroche bevor ich de Süde verlahne und in Norde nach Cairns flüge😊 Da ich aber gester recht viel gmacht han lahnis hüt gmüetlicher ahghaa😂 Han mal endlich wieder chli Usgschlafe (bis am 11i) und han mich nachher mit em Jason ii mim Hostel troffe zum Zmittag esse😊 Nach em Zmittag simmer in Botanische Garte hend dette nochli chillt und sind denn richtig Stadion gloffe... Hüt isches riese Australien Football Spiel in Melbourne!! Also gnauer gseit es het zwei haha eis am Mittag und eis am Abig... Mehr hend eus fürs Abigspiel entschiede und hend welle Ticket kaufe vor Ort🙈 Blöderwiis sind abr scho all 100‘024 Tickets verkauft gsih und mehr hend eusi Plän müesse ändere😩 Kurzfristig hemmer eus entschiede mehr gend eus eh Box billig Wii (4Liter=12Dollar) go kaufe und machet mit de andere es Bbq😂 Mehr hend eus Schlussendlich für echt Australischi „Hotdogs“ bzw. Sausage Sizzle entschiede hahaha Sausage Sizzle isch die billigi Variante für en Hotdog🤑 Alles was mehr brucht isch Toast, Zwieble, Würstli und Ketchup und vo allem chan mehr eifach s billigste neh😂😂😂 De rest vom Tag hemmer denn all zemme in St. Kilda am Meer/Bbq Platz verbracht hend gredet und s lustig ghaa...

Da Charlott no ufere Tour gsih isch de ganz Tag hemmer eus denn no kurzfristig vorem Immigration Museum troffe und denn isch Ziit gsih zum sich vo allne Verabschiede😩 Die 5 Täg mit dere Klicke sind mega lustig gsih und es immer wieder cool so viel neui netti Leut kenne zlerne😍

Cairns

June 4, 2018 in Australia ⋅ 🌙 16 °C

Hüt hani mit de Lara und ihrere Kollegin de Tamara us Amsterdam en Usflug uf Fitzroy Island gmacht😊 De vorherig Tag hani chlj d Stadt ahglueget ghaa und schnell ussegfunde dasses ned würklich werd isch zum da uffe cho😬 Jedoch isch d Unterwasserwelt unglaublich schön und das hani s erste mal uf Fitzroy Island chene ussefinde😍 De ersti Iidruck vom weltgrösste Riff isch atemberaubend❤️🐠🐟🐡🦀 De Tag uf Fitzroy Island ischs wert gsih zum mini Stimmig und de ersti Iidruck vo Cairns ufzbessere😊

Am abig simmer denn no an Nightmarket vo Cairns und hend die billigi Chinavariiante vo de Souvenir beguetachtet😂 Nachem Znacht simmer denn zrugg is Hostel hend no 1-2 Bierli trunke und denn früeh is Bett😁

Dive Padi

June 8, 2018 in Australia ⋅ ⛅ 23 °C

Am Dsistig het mini Tauchusbildig ahgfange fürs Padi Open Water😍

Am erste Tag simmer de Morge im Theoriesaal gsesse und hend die ganze Basics ahfange lerne🤓Nach em Zmittag simmer direkt in Pool gsprunge und hend die erste praxis Üebige gmacht🤙🏽

Am zweite Tag ischs genau Umgekehrt gsih... Zerst simmer in Pool gsprunge und hend Poolpraxis abgschlosse und denn simmer nach em Zmittag zrugg in Theoriesaal die letzte Prüefige go absolviere😁 Es sind all dure cho bis uf eini😩 Es isch usgrechnet d Yujin gsih woni scho us de Englischschuel ade Sunshine Coast kennt han😬 Aber s guete isch gsih dass sie glich het chene mit cho ufs Liveboard uffem Great Barrier Reef am nechste Tag😁

Tag 3; Am morge am 6:30 isch Pick up gsih und mehr sind 1h spöter in See gstoche❤️🛥 Am 10:30 hemmer euse erste Tauchgang ghaa... Es isch unglaublich gsih und da eus de Will us Nashville no begleitet het simmer wieder 4 Tauchstudente gsih😂 Min Tauchbuddy hüt isch de Dan vo Züri haha Nach 30 Minute simmer denn scho wieder us em Wasser gsih und mehr hend für 1,5 Stund Pause ghaa vor em nechste Tauchgang🐟🐠 Bim nechste Tauchgang isch alles bim alte bliebe und ich han mit em gliche Buddy chene go Tauche... Jedoch isch de Dan und de Will nachher wieder zrugg ufs Festland und Pauline🇫🇷 und Ich sind wieter ufs Liveboard... Also hani für de 3. Tauchgang en neue Tauchbuddy ghaa jedoch ischs genau soo guet gsih wie die erste beide🤙🏽❤️ Absolut unglaublich!!! Nach all dene Tauchgang simmer all totmüed gsih hend znacht gesse und sind chli uf Terasse ghocket😴 Nach paar Minute hemmer denn de ersti Hai gseh und es sind immer meh worde🦈 Die Haie sind jedoch nur chli (1.5-2Meter)😜

Am letzte Tag hemmer no de letzti Padi Tauchgang ghaa und de han ich und Pauline mit bravur bestande😁 Am Namittag hemmer no en letzte Fundive ghaa und denn hemmer scho wieder Kurs ufs Festland gnoo... Jedoch hets mii jetzt packt mit em Tauche und ich probiere so schnell wie möglich wieder Unterwasser zcho❤️❤️❤️