Living in: Modiin-Maccabim-Reut, Israel Read more Modiin-Maccabim-Reut, Israel
  • Day 60

Tam coc

December 17, 2022 in Vietnam ⋅ 🌬 18 °C

שוב פעם עושה הכל באיחור של חודשיים וחצי נראלי יש פה מן הבעיה נפשית קצת לא נורא,
    טאם קוק הפתיעה ממש מלאה בנופים מדהימים האפליקציה הזאת קצת מתחילה להעיק עליי לא אשקר אבל אני מתחייב לתהליך ברוך השם.

• Day 59

Cat ba

December 16, 2022 in Vietnam ⋅ 🌬 20 °C

וואו קשה לחזור ככה כל כך הרבה זמן אחורה לנסות לתאר את המקום היפהפה הזה, המשכתי עם לוקה והחבורה שמצאנו בלופ לפה והחלטתי לקחת "לבד" את הסיור יום מסביב לאיים ולמפרץ , בהתחלה היה מזג אוויר עצוב וסגרירי אבל מהר מאוד העננים התפזרו והיה כנראה בין הימים היותר טובים שהיו לי במהלך הטיול היינו בסירה מכובדת רק 4 אנשים והקפטן היה כל כך כיף לדבר אחד עם השני ולחוות את המקום הזה ביחד, בימים שאחרי המשכנו לחקור את האי יותר לעומק עד שהמשכנו ליעד הבא בלי מריה השוודית שחזרה הביתה לצערנו.Read more

• Day 52

Ha giang

December 9, 2022 in Vietnam ⋅ ☁️ 13 °C

היידה הגיע הזמן לטיול האופנועים הכי מוכר בכל האינסטגרם של האירופאים הפריבילגים שמטיילים בדרום מזרח אסיה, וואלק הגעתי לפה ויני וידי ויצ'י, הגענו בעוד אוטובוס לילה מסריח ויאטנאם את רוצחת אותי זהו ישר התקלחנו ועפנו לישון, יום אחד ככה לנשום לנוח מעלילות סהפה ומאמא שושו.
    רצינו לעשות את הלופ עם אנשים וקבוצה גדולה, ולא הלך בכלל אבל אמרנו ניקח את העניינים לידיים שלנו ניצא לבד וכבר נראה על מי נתעלק, אני לוקה והנהג הפרטי שלי קווין יוצאים לדרך ובאמת שרואים את הנופים הכי יפים שראיתי בחיים שלי צילמתי ב3 ימים 1700 תמונות כמו חולה נפש, מגיעים להוסטל הראשון לישון והבחנתי בעיני בטרף הכי קל שיש חבורה של 6 אירופאים בערך בגיל שלי ופשוט התנפלתי עליהם כמו חולה נפש אנרכיסט וואלק עבד לי הרמתי להם תתחת פיצחתי אותם כמו אגוז הרמנו קצת מים שמחים ובאנגים טבק ויום אחרי זה כמובן שהצטרפנו אליהם , 2 שוודיות פינית אוסטרי גרמני ואנוכי הקורבן הראשון והאחרון של היטלר מבינינו כיף להרגיש נחות.
    בילינו ביחד את שאר הלופ ובאמת שנהנתי כמעט מכל רגע חוץ מהרגע שהגישו לנו לאכול תרנגול שחור אבל מה נעשה פערים תרבותיים אסור להיות אתנוצנטריים.
    התחברנו אליהם ממש טוב והחלטנו שנמשיך עם 2 השוודיות ליעד הבא שקל לאיית - קאט בה

ועשיתי באנגים של טבק אתם לא מבינים איזה סטלה חריפה אני אהבתי רצח מייבא את זה לארץ.

• Day 48

Sa pa

December 5, 2022 in Vietnam ⋅ ⛅ 11 °C

מגיעים לסא פא ב4 וחצי בבוקר אחרי נסיעה מבחילה הנהג מעמיד פנים שהוא ישן כדי שלא יצטרך לפתוח לנו את הדלת, לוקה מפגין נחישות וישר מציק לו כדי שיפתח לנו - יוצאים החוצה לוקחים את הציוד וקולטים שקפוא אחושילינג , מתחילים בהליכת משקלים 2 קילומטר וחצי ב5 בבוקר עם כל הציוד כמו בני שרמוטות הוא חתיכת חולה הגרמני הזה רעיון שלו לא שלי אבל אני זורם כמו תמיד כי למה לא, מגיעים וחצי פורצים להוסטל ונכנסים למיטות ממש כמו בצבא התחושה משום מה הרגיש לי תחושה מתוקה אבל לא בקטע הצהוב בקטע של הפוסט טראומה טוב לא נורא מה נעשה, בבוקר קם מצחצח שיניים מול ערפל מוחלט ופוגש את המארחים שלנו - קבוצת אנשים ויאטנאמים רנדומלים שכולם מתנדבים במקום הזה קשה להבין את מהות הסיטואציה אבל כולם אחד אחד נחמדים ברמות שלא יצא לי לראות והייתי מלא הערכה, לוקה ואני יצאנו אל העיר לקנות לי ערמונים ולו כפפות, תוך כדי אני בקשר עם מאמא שושו שהומלצה על ידי חבר של אח שלי, הבעיה היא שהוא היה אצלה לפני 3 שנים אז קיוויתי שהיא עדיין בחיים.
    היא עדיין בחיים איזה יופי! שיטגנו אצלה למחר על הבוקר ל2 ימים ולילה ביניהם לאירוח סטייל צפון ויאטנאמי כמו שאצלנו עפולאים שמים קטשופ על פיצה גם אצלם אוכלים כלב על מקל.
    ורוניקה הפולניה וראובן הספרדי/צרפתי וקרן אשתו הקולומביאנית הצטרפו אלינו לשהות עם מאמא שושו,
    במהלך היום טיילנו באזור מפחיד בקטע טוב בגלל כל הערפל נתן ווייב מגניב אבל מנע מאיתנו באמת לחוות את הנוף שזה ביאס אותי מאוד.
    יהיה הבת שלה הייתה מאוד חמודה ומצחיקה ולצערה ולצערי היא העזה לקרוא לי סאחי בלטה, עכשיו אני לא בחור עם יותר מדי אגו אבל כשמול זרים מלכלכים עליי אני ניהיה חולה נפש, באותו ערב אכלתי מעט כי האוכל היה מזוויע אבל מהר מאוד מאמא שושו הגישה לנו "מים שמחים" (בפועל וויסקי אורז" ופה מתחיל סיפור לדורות אם אני אקבר אני רוצה שהפסקה הבאה תיהיה מה שרשום על הקבר,
    שתינו לא מעט שוטים ולאחר מכן שיחקנו משחקי שתייה אשכרה טובים סוף סוף וכמובן הייתי חייב להראות שישראלים שותים הכי טוב והכי הרבה וכל פעם כשאדם אחר הפסיד עשיתי איתו שוט כדי להרים אווירה, ברקע עומר אדם מתנגן "בוקרשט איז דה טיים אוף יור לייף" הרגיש לי מרגש נפתלי ארץ אמבר (כתב את התקווה)
    היה כיף רצח הלכתי לישון הקאתי על כל המיטה כמו חתיכת בן שרמוטה רצתי החוצה כדי להקיא שם אבל הקיא פגש אותי שוב במדרגות של הבית והמשכתי להקיא כמו גבר ותוך כדי לנקות ותוך כדי מקיא שוב ,מאמא שושו מביאה לי דלי קוראת לי סאחי בלטה וכפרה עליה עוזרת לי כמו שצריך ואז משכיבה אותי לישון, קמתי בבוקר הלכתי לצחצח שיניים ובאמת הרגשתי אדם חדש יום חדש כמו שריהאנה אמרה same old mistakes, תדמיינו את הסיטואציה הבאה בוקר קריר ארוחת בוקר טעימה כולם מסביב לאח כולל הכלבים המתוקים שנהנים מהליטופים של כולנו - לוקח שלוק מים הכי קטן שאפשר לקחת ושנייה אחר כך בלי אזהרה יוצא מהפה של כאוס כלפי חוץ מינימום תיבת פנדורה נפתחה הקיא שלי מתפוצץ על הכלב החמוד שלפני דקה היה חמוד ויבש ועכשיו הוא מלא בשאריות מים שמחים ואורז, ורוניקה חטפה את קו היורים השני שלי וגם חטפה כדור בשביל הקבוצה אבל זה בסדר כי הפולנים בגדו בנו בשואה אז זה מגיע לה, תוך כדי אני מנסה לעצור את הקיא וממשיך לתת נתזים של קיא בדרכי החוצה מקיא בחוץ עוד קצת עד שאני לא מצליח לנשום אבל זה גם מצחיק הזכיר לי את הסצנה הזאת מפאמילי גאי אשלח קישור אז גם קצת צחקתי תוך כדי, מאמא שושו עזרה לי ותמכה בי גם בתקופות הכי קשות כמו הפועל תל אביב ולוקה הביא לי אלקטרולייטים שהדבר הזה עובד כמו קסם והחלטתי שאני ממשיך איתם ביום בטיול והיה נחמד אבל שוב יותר מדי ערפל זה קטע פה בויאטנאם מסתבר.
    מחליט להמשיך קדימה הלאה ליעד הבא שאין מצב שאני אנסה לרשום אותו בעברית.

• Day 44

Hà Nôi

December 1, 2022 in Vietnam ⋅ ☁️ 12 °C

רוצה להתחיל בזה שאני עף על הכתב הויאטנאמי והניקוד שלהם זה נראה כזה תת תרבות תחת קולוניאליזם איזה משופעים נודר, חוויה ראשונית לא טובה, פקידי קבלה ויאטנאמים לא נחמדים אבל אני יודע שהכל טוב ולא צריך להתרגש, יוצא מהשדה תעופה ומצטרף ל2 בריטים מביכים ששומעים דואה ליפה ונוסעים לתוך העיר, המלון שהזמנתי אליו אמר לי שאין לו מקום, סילק אותי ועוד בסוף גם חייב אותי כספית, פשוט רציתי לברוח למיטה הכי קרובה שאני יכול למצוא הכי מהר שיש, בוקר ראשון אמיתי בויאטנאם, קונה סים שותה קפה בנזונה תודה לאל ועובר להוסטל פחות פדופילי ומטריד, יוצא לחרוש את העיר גדולה והפעם אני אשכרה לבד בדרכי ומטרתי היא הדבר הכי קרוב לשורש שאפשר למצוא, במקום זה מצאתי בעיקר ישראלים פוצים שפשוט בא לך להרוג אותם ולזרוק אותם מהגג של מגדלי דימרי מודיעין האלה עם הקשתות, איזה כיף היה לפגוש מחדש את לוקה הנצר לנאצים המיתולוגים ואת החבר האוסטרלי שלו שחושב שהוא יודע יותר טוב ממני על המצב הגאופוליטי בישראל ואני נשבע לכם שבחיים לא הייתי סבלני ככה עד רגע מסויים שאמרתי לו אחי נתק אותי באתי להנות לא לדבר איתך, בסוף המפגש המרנין איימתי על החיים שלו ולא צוחק הוא היה בטוח שאני מינימום סוכן מוסד רמבו קראטה קיד ג'ון סנואו אז זה היה כיף לאיים על אנשים.
    אכלתי איפה שברק אובמה אכל ותאמת שלא איכזב וזול רצח וטעים רצח, באותו ערב הרגשתי ציוני ויהודי דתי טייפקאסט של הולך לגבעת אבות לבקר את בן גביר מחלק כדורים ירוקים ופאצ'ים לא משנה קיצר הלכתי לבית חבד ותאמת שזה מטורף שאתה נכנס לבית באמצע פאקינג האנוי וכולם יהודים חוץ מהמשרתים הגויים טפי עליהם מסריחים וכולן מדברים עברית ואוכלים חלה עם מטבוחה ושרים ביחד וזה משהו שבאמת ייחודי רק לנו אז הייתי גאה מאוד להיות חלק, דיברתי עם 2 שליחי חבד מלונדון שבאו לפה להתנדבות וראיתי שהם שמחו שסוף סוף מישהו בא גם לדבר איתם ומתעניין בהם ולא רק באים לאכול אוכל בחינם ולברוח (המטרה שלי בהתחלה).

יום לאחר מכן עלה בידי לגמרי במקרה סוף סוף לפגוש ישראלים שהם גם נחמדים וגם כיפים ויצא ככה שהייתי איתם ממש יום שלם מהבוקר עד הערב הלכנו לראות את רחוב הרכבת בלי הרכבת, שתינו קפה בבית הזה של המכתבים ווייב הארי פוטר רציני, ואכלתי את הסושי הכי טעים שאכלתי בחיים שלי ב30 שקל שפה זה יקר.
    נפגשתי עם גור שרף האח היקרר מקורס חובשים זהבית 2021 שכנראה גם היחידי שיכול לקרוא את כל החפירות שאני חופר כי הבן אדם השני שעוקב אחרי זה לוקה הלא נאו נאצי אז גור אם אתה קורא את זה מעריך שהכרת לי את האפליקציה תהנה בלאוס כפרה.
    ביחד קצת טיילנו בעיר ומצאתי דמוי שורש ב400 אלף באט פאק זה נשמע מלא אבל זה לא.

המשכתי עם הלא נאו נאצי לסה פה לא יודע אם ככה רושמים את זה אני משנה גרסא כל פעם שאני רושם את השם של המקום הזה מחדש

פאק אני חתיכת חופר משועמם אבל אני עושה את זה בנסיעות אז זה מעביר את הזמן רצח.

• Day 43

Bangkok 2.0

November 30, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 31 °C

מגיעים לבנגקוק אחרי נסיעה סבירה, כמעט שכחתי את הטלפון בתוך האוטובוס וכמעט קיבלתי התקף לב בגלל זה אבל כנראה שיש לי יותר מזל משכל והצלחתי להשיג בחזרה את הטלפון בזמן, שאר חברי לטיול מתחילים כבר להיכנס למוד חזרה הביתה ועושים קניות, ואני במצב אחר לחלוטין של חוסר ידיעה ושל התחלה חדשה ופרשית שאני חיכיתי לה הרבה זמן והציפיות רק התגברו עם הזמן, בימים האלו לא היה יותר מדי חוויות מטורפות בעיקר היה להסתובב בקניונים וב7/11, יצא לי לפגוש את אשתו של צ'אנצ'או שעובדת בתור מארחת במסעדה מחרידה בבנגקוק ולצערי נאלצתי לאכול שם וכמובן לא לשלם כי אני מקושר אבל אין ספק שהייתי מלא הערכה לא נעים 80 שקל אצל התאילנדים זה חתיכת כסף,
    יום לפני היציאה למדינה החדשה שהייתה אמור להיות קמבודיה קניתי כרטיס נסיעה מרובי קמבודיה מבנגקוק לסיאם ריפ, 5 דקות אחרי זה 4 אנשים שונים אמרו לי שכדאי לי לצאת לויאטנאם במקום וכמובן שהפומו והפובו שלי חזק מדי והחלטתי בדקה 91 להשיג ויזה זריזה בטירוף לויאטנאם שקיבלתי אותה שעה לפני ההמראה ואין לי איך לתאר את כמות הלחץ שהועברתי ב24 שעות האלה, עשיתי חיסון לקדחת צהובה ב140 שקל שבהמשך יהיה רלוונטי, הסתפרתי אצל ספרית שבסוף מסתבר הייתה ספר ובעיקר דאגתי לדברים פרקטיים וסידורים להמשך הטיול, נפרדתי מהחברים שלי כמתוכנן אבל נפרדתי לצערי גם מהשורש שלי לא כמתוכנן שכרגע נמצאים במיתר.
    בבוקר האחרון בתאילנד נכנסתי לגלריה שהייתה בחינם כמובן ותאמת שממש התרשמתי והיה מאוד מעניין ומאוד חינם אז זה היה אחלה יום.

אלוהים יודע איך אבל איכשהו כן הצלחתי לעלות על המטוס ולנחות בהאנוי בירת ויאטנאם.

• Day 38

Koh tao

November 25, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

אין ספק שקו טאו היא האי האהוב עליי שביקרתי בו עד כה, אוכל לא מאכזב בשום צורה פעם ראשונה שנהנתי ככה מאוכל בטיול הזה, ישנתי בהוסטל פעם ראשונה והייתי איזה 3 4 ימים לבד לגמרי והתענגתי על זה - להיות בבריכה ברצף 6 שעות לשמוע שירים ולקרוא ספר מבלי שאף אחד יזיין לי את המוח אין תחליף לזה, התחלתי להבין איך מכירים אנשים ואיך לא, מתי צריך לדבר בוידאו בחדר (לא ב11 בלילה) ואיזה סוגי אנשים אני מעדיף להיות לידם ואיזה לא.
    פעם ראשונה שהשתכרתי כמו שצריך מאז פאי, הלכתי לסבב ברים מאורגן הזוי אבל תאמת שמאורגן היטב כמובן שגם גנבתי אלכוהול מאנשים זה תחביב מסוכן תיזהרו ממני, פשוט הלכתי על כל הקופה באתי לבד כמו חתיכת אוטיסט לשולחן הראשון שראיתי חבורה של גרמנים אמרתי להם שומעים אני לבד באי הזה אני עכשיו מסתובב איתכם כל הערב, ותאמת שעבד לי טוב רצח היה ערב הזוי ומדהים מלא בנשים עם בולבול ונפילות כואבות, פגשתי ניאו נאצי שזיין את חברה שלו בים המלח ואז כאב לה באיבר המין לא זוכר איך בדיוק הוא הגיע ללספר לי את זה, חברי הצטרפו וגיליתי שקרו הרבה דברים רעים מאז שהתפצלנו והבנתי שכנראה טוב לי לבד מבאס להבין את זה אבל אי אפשר להתכחש למציאות ולתחושות, הם רבו התחרפנו וניהיו סולטים אחושילינג והרגשתי בווייב כל כך שונה בסדר אתם יודעים מה אומרים זרוק אבן.
    הגרמנים שהייתי איתם היו אחים יקרים ממש התחברתי אליהם היה כימיה בריאה כמו שצריך טוב לחוות דברים כאלה מפעם לפעם אה ומכונת אשראי בלעה לי את הכרטיס ובואו נראה אתכם רבים עם לוגיסטיקה ובירוקרטיה תאילנדית כשאתם נמצאים על פאקינג אי בואו נראה אתכם מת לראות איך זה יגמר.

בצער רב ויגון קודר הבנו שהגיע הזמן להתקדם לבנגקוק היעד האחרון בתאילנד שלי ושלהם בכל הטיול.

• Day 36

Koh phangan

November 23, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

טוב נמאס לי להשמיץ יעדים תאילנדים אז אני קצת אפרגן לקופנגן, באמת סהכ אחלה אי חופים נחמדים ולא חסר מה לחקור רק בעיה אחת התחושה הרווחת אי שחוץ מהיום של הפולמון האי פשוט לא מתפקד לא עובד ונטוש ונמצא בהאנגאובר תמידי, הרגיש מבאס רצח והרגיש פספוס מטורף, אכלנו באותן מסעדות ישראליות באמת 9 פעמים ולא התחרטתי על זה הרגיש לי אמין וטוב ומוכר.
    אכלתי פעם ראשונה בראוניז עם סמים בפנים כמובן והיה לי טעים אבל נרדמתי ל9 שעות, שיחקנו משחקי חוקיות וחייב להגיד שזה היה כיף ומעניין רצח נודר אני חתיכת סאחי איזה בושה.
    יצאנו סוף סוף באמת לחקור יעד פעם ראשונה מאז פאי והיה כיף מאוד הגענו לנקודת תצפית בין המרשימות שראיתי , שתיתי אייס שוקו ליד שרקנים מסריחים ותאילנדית עם ציצי מכובד מאוד פשוט הורידה חולצה והתחילה להניק את הילד בן 5 הפרזיט שלה שלפני דקה שלף ארנב מהאוזן כמו חתיכת פליט פלסטני אני שוקל להיות צמחוני.
    הצבתי אולטימטום - אני ממשיך הלאה משעמם פה מי שרוצה שיבוא ומי שלא שיזדיין וישאר פה הכל טוב אל דאגה אני עושה דמו רציני למה שעתיד להיות.

המשכתי לבד ליעד הבא קו טאו.

• Day 31

Koh samui

November 18, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

קו סמוי בור של חרא, זונות וחופים ממוצעים יותר נהנתי בכיתה י בפלמחים כשכמעט טבעתי ועמית צריקר דפק יכולות שלא מביישות את baywatch והציל אותי,
    אל תבואו לקוסמוי פשוט גועל נפש מי שנהנה פה זה אומר כמה דברים על הבן אדם, סתם הארכנו פה אקסטרה 4 לילות אלוהים יודע למה, אכלנו רק במסעדות ישראליות הלכנו לקניון והלכנו לארוחת שישי הרגשתי בנתניה לא צוחק, חוץ מזה עשינו משחק שתייה מביך רצח היה נחמד.

ליטפתי כמה כלבים זה החוויה הטובה שלקחתי מקוסמוי וזיו הביא לקורלט כאפה של החיים איזה שתיקה מביכה וחריפה הייתה אחר כך מאוד התרשמתי מהסיטואציה.

משכתי לברוח לקופנגן עד שזה באמת עבד.

אגב מסתבר שהקיאקים שעשינו בקוסמוי השאירו לי מספיק סדקים בצלעות עד לרמה של היה לי כואב לנשום לצחוק לדבר להתעטש להביא ביד בקיצר כל מה שאני אוהב לעשות בבוקר, הלכתי 40 דק ברגל עד הבית חולים כי אני חתיכת קמצן קיבלתי טיפול רפואי יותר טוב ממה שראיתי אנשים מקבלים בישראל - הכל מהיר זריז ויעיל.
    לאחר מכן לקחתי מונית חזרה למלון ואם אתם שואלים אותי פה הייתה הנקודת תפנית שבה התחלתי להבין שלבזבז כסף זה מותר וזה בסדר.